abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:42:16 #201
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861363
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragen
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 14:42:45 #202
388664 crew  Dotteke
pi_220861366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
Dat is dus geen reclame voor de vaste reizigers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:03 #203
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861376
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:28 #204
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861379
Oh! Allerheiligen! 8)7
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:58 #205
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861384
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Ohhh good to know!
pi_220861386
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef jerney het volgende:
Oh! Allerheiligen! 8)7
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:45:27 #207
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861387
Vis is in Backrohr
pi_220861390
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:08 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861392
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohhh good to know!
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net. :@ :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:56 #210
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
Don't start the fire, just don't start it! :X :X :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:57 #211
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861400
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net. :@ :X
Details :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:47:53 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861406
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
onze lieve vrouwe ....
wat fijn dat jullie een dag bij mij stilstaan O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:47:55 #213
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes? :P
Geen idee jongeh :P

Hoi :W
pi_220861410
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Don't start the fire, just don't start it! :X :X :X
It was always burning since the world's been turning. :P
pi_220861411
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:47 schreef jerney het volgende:

[..]
Geen idee jongeh :P

Hoi :W
:W Heuj!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:48:44 #216
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
onze lieve vrouwe ....
wat fijn dat jullie een dag bij mij stilstaan O+
We’ll pray for you O+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:50:07 #217
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Heuj!
Hoe is het met je kleine? Al aan het doctoreren? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:54:55 #218
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861452
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
moeten we ook een officiele feestdag van maken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220861510
Nu kan ik zien wie er steeds mijn sensors pikt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:05:25 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220861515
I wanna know have u ever seen the rain.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:07:02 #221
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220861521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu kan ik zien wie er steeds mijn sensors pikt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:08:18 #222
388664 crew  Dotteke
pi_220861523
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
Moet je zelf koken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:12:20 #223
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220861539
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:12:31 #224
388664 crew  Dotteke
pi_220861540
(8>
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:13:38 #225
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
****knip**** 🤦🤦 als je niet weet dat vis eten halt de s....

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 22-05-2026 15:15:37 ]
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:14:54 #226
388664 crew  Dotteke
pi_220861553
‘Bultrug Timmy is nu veranderd in een tikkende tijdbom

https://www.telegraaf.nl/(...)jdbom/152651191.html
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:18:37 #227
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861563
Bij zo en Dome uitzeg gaat me de Hoed hoog 😡
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:20:30 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220861567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:18 schreef mario390 het volgende:
Bij zo en Dome uitzeg gaat me de Hoed hoog 😡
Beter de hoed hoog dan de broek uit :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:24:03 #229
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861581
0f9a454dbc25bc1588434dff37b07d8bd28743a9.jpg?1779456236

And done *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220861583
1000 punkte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:25:25 #231
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861588
*O* voor mutske *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:26:09 #232
388664 crew  Dotteke
pi_220861591
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:24 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

And done *O*
Wat een leuk hoekje UN. Daar zal ze zich vast vermaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:26:32 #233
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861593
Vis en kartoffelsalat 😋
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:26:58 #234
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861595
Dat denk ik ook wel, haar eigen speeltuin :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:27:32 #235
388664 crew  Dotteke
pi_220861597
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:26 schreef _UserName_ het volgende:
Dat denk ik ook wel, haar eigen speeltuin :Y
En een badje op de tegeltjes, zodat ze lekker kan spetteren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:29:12 #236
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En een badje op de tegeltjes, zodat ze lekker kan spetteren
Die komt ook op het gras, dan gaat er gewoon wat de schuur in, kan ze mooi vroeg leren kiezen :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:32:07 #237
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:26 schreef mario390 het volgende:
Vis en kartoffelsalat 😋
dorsch?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:33:36 #238
388664 crew  Dotteke
pi_220861631
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:29 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Die komt ook op het gras, dan gaat er gewoon wat de schuur in, kan ze mooi vroeg leren kiezen :s)
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:35:06 #239
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861637
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dorsch?
Ja en andere vis back ik niet
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:23 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861653
Lecker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:57 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelen
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je :{w
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:43:55 #242
388664 crew  Dotteke
pi_220861677
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je :{w
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:03:42 #243
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861756
Even buitenspelen :W

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:09:10 #244
388664 crew  Dotteke
pi_220861775
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
Veel speelplezier :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:10:15 #245
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220861779
Zo even collega's overhalen om nog ff te tafelvoetballen. De koek (bastogne) is op.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:11:34 #246
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Beetje weerstand opbouwen :P
pi_220861785
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
^O^

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:12:50 #248
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861789
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar? O+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:16:53 #249
388664 crew  Dotteke
pi_220861807
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Beetje weerstand opbouwen :P
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:19:09 #250
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Vroegâh was alles betâh!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:20:10 #251
388664 crew  Dotteke
pi_220861822
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef jerney het volgende:

[..]
Vroegâh was alles betâh!
Mijn dochter doet het nu ook nog hoor.
Maar goed ik heb geen kleintjes meer die in bad gaan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220861831
Omg ik heb zin in een kouwe douche
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:22:35 #253
388664 crew  Dotteke
pi_220861832
Wat houdt je tegen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:26:15 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik heb zin in een kouwe douche
* gebrokenglas pakt de tuinslang en zet de straal vol open, richting Mutske :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:27:32 #255
388664 crew  Dotteke
pi_220861855
Altijd behulpzaam GG :D _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:05 #256
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861858
Ja, dat is geen probleem, als ik Mutske daarmee kan helpen.

* gebrokenglas zet tevreden de straal weer uit.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:51 #257
388664 crew  Dotteke
pi_220861865
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:29:23 #258
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861870
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar? O+
Neuh wel wat anders |:)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:23 #259
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Ja, ik heb de laptop inmiddels uitgezet. :Y

Nu is het tijd voor een kop koffie :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:20 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220861882
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:55 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend c_/ *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:33:46 #262
388664 crew  Dotteke
pi_220861895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend c_/ *O*
Nog leuke plannen voor het weekend?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:35:41 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje. :Y) :9

Heb jij speciale plannen?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:38:29 #264
388664 crew  Dotteke
pi_220861927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje. :Y) :9

Heb jij speciale plannen?
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 16:39:11 #265
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Welnee, kwestie van afdekken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:40:41 #266
388664 crew  Dotteke
pi_220861940
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Welnee, kwestie van afdekken.
Ik ga verder maar niet meer in discussie _O-
Ik hoef er niet in te zitten _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:41:31 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
Nog steeds niet? :o
Dat speelt al een tijd....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220861945
3 jerrycans chloor er in mieteren! ^O^
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:22 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
3 jerrycans chloor er in mieteren! ^O^
:D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:30 #270
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861951
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:43 #271
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861953
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:43:03 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861954
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
-O-
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:43:51 #273
388664 crew  Dotteke
pi_220861956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nog steeds niet? :o
Dat speelt al een tijd....
Ja al meer dan een jaar.
Steeds belt hij of ik al besloten heb. Ik zeg ja dat weet je toch.
Dan komt hij met ik wil je ook 600 terug betalen
Ik zeg naar want daar is mijn vloer niet doorgemaakt en straks gaat het knappen en kan ik een nieuwe vloer kopen.
Ik wil gewoon dat het er uitgehaald wordt en goed ingelegd wordt.
Bel mij over 2 weken maar terug zegt hij dan en dan krijg ik het zelfde verhaaltje
Dus afgelopen woensdag weer. Ik zeg nu ben ik er klaar mee ik kom zaterdag wel naar de winkel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:23 #274
388664 crew  Dotteke
pi_220861957
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:29 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861958
Neem je versterking mee?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:49 #276
388664 crew  Dotteke
pi_220861960
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Iedereen doet het op zijn manier U jij zo en ik deed het zo.
Iedereen moet het zelf weten ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:45:03 #277
388664 crew  Dotteke
pi_220861963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Neem je versterking mee?
Nee hoor kan dat wel alleen af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:46:37 #278
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kan
Is een event groot terrein en met.mensen die ik niet ken, dus geannuleerd. Geen zin om te zoeken als ik daar aankak
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:49:27 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220861987
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is een event groot terrein en met.mensen die ik niet ken, dus geannuleerd. Geen zin om te zoeken als ik daar aankak
Wat jammer. Dacht altijd dat de NS bussen in zetten als er een storing is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:50:39 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat jammer. Dacht altijd dat de NS bussen in zetten als er een storing is
Ja bij langdurige storing, niet eentje die net is ontstaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:51:31 #281
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862001
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
Je meetup? -O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:52:11 #282
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862005
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:51 schreef jerney het volgende:

[..]
Je meetup? -O-
Ja helaas
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:52:12 #283
388664 crew  Dotteke
pi_220862006
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:50 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja bij langdurige storing, niet eentje die net is ontstaan
Echt balen Hema.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220862008
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Whehe ach een zwembadje is toch normaal inderdaad? Niet iedereen vervangt het water dagelijks of zo. Als het water er maar helder uit blijft zien en er geen laag zonnebrand op drijft enzo. De kleine zal na afloop vast ook wel ff gedoucht worden?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:52:59 #285
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862012
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja helaas
Stom! Dan wordt het toch swipen op bumble bff :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:53:28 #286
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862016
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Stom! Dan wordt het toch swipen op bumble bff :P
Ja of andere toekomstige events
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:55:39 #287
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862026
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja of andere toekomstige events
Maar deze zag er leuk uit. Niet hoeven koken en toch lekker schranzen :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:57:26 #288
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862036
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja helaas
-O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:58:12 #289
388664 crew  Dotteke
pi_220862041
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja of andere toekomstige events
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:02:37 #290
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862068
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:55 schreef jerney het volgende:

[..]
Maar deze zag er leuk uit. Niet hoeven koken en toch lekker schranzen :P
Oh er komen wel meerdere events en dan kleinschaliger in een restaurant
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:06:38 #292
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862084
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Oh er komen wel meerdere events en dan kleinschaliger in een restaurant
Misschien ook wel wat meer relaxed dan :)
pi_220862095
Goedkope avontuurbolk
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:10:52 #294
388664 crew  Dotteke
pi_220862109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ToT het volgende:
Goedkope avontuurbolk
Een liefdevolle ToT Bolk :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220862123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Een liefdevolle ToT Bolk :P
O+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:16:40 #296
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862133
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:06 schreef jerney het volgende:

[..]
Misschien ook wel wat meer relaxed dan :)
Ja met limieten aan attendees, deze event niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:20:19 #297
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Diit al een oudje zeker ? Hardcore bestaat al iets langer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 17:20:41 #298
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220862153
Pootjes omhoog, even niks meer doen. Morgen laatste dagje werken voor de vakantie *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:21:28 #299
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862155
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
Pootjes omhoog, even niks meer doen. Morgen laatste dagje werken voor de vakantie *O*
Welverdiend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:21:37 #300
388664 crew  Dotteke
pi_220862156
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef ToT het volgende:

[..]
O+
Hoe is het met ToT? Mini weer naar zijn mama?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')