abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:57 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelen
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je :{w
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:43:55 #242
388664 crew  Dotteke
pi_220861677
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je :{w
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:03:42 #243
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861756
Even buitenspelen :W

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:09:10 #244
388664 crew  Dotteke
pi_220861775
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
Veel speelplezier :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:10:15 #245
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220861779
Zo even collega's overhalen om nog ff te tafelvoetballen. De koek (bastogne) is op.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:11:34 #246
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Beetje weerstand opbouwen :P
pi_220861785
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
^O^

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:12:50 #248
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861789
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar? O+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:16:53 #249
388664 crew  Dotteke
pi_220861807
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Beetje weerstand opbouwen :P
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:19:09 #250
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Vroegâh was alles betâh!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:20:10 #251
388664 crew  Dotteke
pi_220861822
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef jerney het volgende:

[..]
Vroegâh was alles betâh!
Mijn dochter doet het nu ook nog hoor.
Maar goed ik heb geen kleintjes meer die in bad gaan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220861831
Omg ik heb zin in een kouwe douche
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:22:35 #253
388664 crew  Dotteke
pi_220861832
Wat houdt je tegen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:26:15 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik heb zin in een kouwe douche
* gebrokenglas pakt de tuinslang en zet de straal vol open, richting Mutske :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:27:32 #255
388664 crew  Dotteke
pi_220861855
Altijd behulpzaam GG :D _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:05 #256
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861858
Ja, dat is geen probleem, als ik Mutske daarmee kan helpen.

* gebrokenglas zet tevreden de straal weer uit.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:51 #257
388664 crew  Dotteke
pi_220861865
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:29:23 #258
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861870
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar? O+
Neuh wel wat anders |:)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:23 #259
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Ja, ik heb de laptop inmiddels uitgezet. :Y

Nu is het tijd voor een kop koffie :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:20 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220861882
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:55 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend c_/ *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:33:46 #262
388664 crew  Dotteke
pi_220861895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend c_/ *O*
Nog leuke plannen voor het weekend?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:35:41 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje. :Y) :9

Heb jij speciale plannen?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:38:29 #264
388664 crew  Dotteke
pi_220861927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje. :Y) :9

Heb jij speciale plannen?
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 16:39:11 #265
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Welnee, kwestie van afdekken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:40:41 #266
388664 crew  Dotteke
pi_220861940
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Welnee, kwestie van afdekken.
Ik ga verder maar niet meer in discussie _O-
Ik hoef er niet in te zitten _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:41:31 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
Nog steeds niet? :o
Dat speelt al een tijd....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220861945
3 jerrycans chloor er in mieteren! ^O^
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:22 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
3 jerrycans chloor er in mieteren! ^O^
:D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:30 #270
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861951
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:43 #271
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861953
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:43:03 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861954
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
-O-
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:43:51 #273
388664 crew  Dotteke
pi_220861956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nog steeds niet? :o
Dat speelt al een tijd....
Ja al meer dan een jaar.
Steeds belt hij of ik al besloten heb. Ik zeg ja dat weet je toch.
Dan komt hij met ik wil je ook 600 terug betalen
Ik zeg naar want daar is mijn vloer niet doorgemaakt en straks gaat het knappen en kan ik een nieuwe vloer kopen.
Ik wil gewoon dat het er uitgehaald wordt en goed ingelegd wordt.
Bel mij over 2 weken maar terug zegt hij dan en dan krijg ik het zelfde verhaaltje
Dus afgelopen woensdag weer. Ik zeg nu ben ik er klaar mee ik kom zaterdag wel naar de winkel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:23 #274
388664 crew  Dotteke
pi_220861957
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:29 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861958
Neem je versterking mee?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:49 #276
388664 crew  Dotteke
pi_220861960
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Iedereen doet het op zijn manier U jij zo en ik deed het zo.
Iedereen moet het zelf weten ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:45:03 #277
388664 crew  Dotteke
pi_220861963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Neem je versterking mee?
Nee hoor kan dat wel alleen af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:46:37 #278
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kan
Is een event groot terrein en met.mensen die ik niet ken, dus geannuleerd. Geen zin om te zoeken als ik daar aankak
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:49:27 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220861987
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is een event groot terrein en met.mensen die ik niet ken, dus geannuleerd. Geen zin om te zoeken als ik daar aankak
Wat jammer. Dacht altijd dat de NS bussen in zetten als er een storing is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:50:39 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat jammer. Dacht altijd dat de NS bussen in zetten als er een storing is
Ja bij langdurige storing, niet eentje die net is ontstaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')