quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
nou, altijd, altijd, laten we nu niet gaan overdrijven
Vrouwlief is niet zo van de drukte en rumoer, Jyske is nog te klein om er echt iets te kunnen. Daarnaast gaat het voor mij ook om een stukje eigen ontspanning. Als Jyske een jaar of 3-4 is kan ze er veel meer, dan gaan we ook als gezin.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, ja, dat is ook zo. En vrouwlief en Jyske meenemen was geen optie?
Yep.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vrouwlief is niet zo van de drukte en rumoer, Jyske is nog te klein om er echt iets te kunnen. Daarnaast gaat het voor mij ook om een stukje eigen ontspanning. Als Jyske een jaar of 3-4 is kan ze er veel meer, dan gaan we ook als gezin.
Voor Jyske lijkt de bonte wever mij dan een stuk leuker.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vrouwlief is niet zo van de drukte en rumoer, Jyske is nog te klein om er echt iets te kunnen. Daarnaast gaat het voor mij ook om een stukje eigen ontspanning. Als Jyske een jaar of 3-4 is kan ze er veel meer, dan gaan we ook als gezin.
En dat is?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor Jyske lijkt de bonte wever mij dan een stuk leuker.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein mannquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dat hetzelfde was
Even gekeken, PP is dichterbij en gok toch wel meer faciliteitenquote:
Maar ik dacht van welquote:
Ja ik ga zo ff sandalen kopen voor Mini-ToTquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zwemweer incoming
Was deze week al zwemmen maar was beetje koud
Koude tijden zijn over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |