Die poes was voor mijquote:
Pfff ja daar krijg je wel stress van. Klote situatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
De woningbouw wil mij mijn huis uitzetten omdat ik woonfraude zou plegen. Ik zou te weinig tot geen water gebruiken, en ik ben nooit thuis als ze langs komen. De rechtszitting is gepland op 18 juni, terwijl ik een dag later op vakantie naar Luxemburg ga.
en de eerste week van augustus dit jaar zitten we weer in Wuppertal.
quote:
Hey Borrelquote:
Ik heb zo het idee dat ze het wel in de gaten houden hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef DJMO het volgende:
het is toch te bescheten voor woorden dat ik thuis aan het zijn ben omdat ik bang ben dat ik een bezoek van de woningbouw mis?
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef DJMO het volgende:
het is toch te bescheten voor woorden dat ik thuis aan het zijn ben omdat ik bang ben dat ik een bezoek van de woningbouw mis?
Vandaar dat ze alleen op momenten komen dat ik weg benquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ze het wel in de gaten houden hoor.
Ik heb geen idee he is een vermoeden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaar dat ze alleen op momenten komen dat ik weg ben
Standaard houdt google bij waar je op ieder moment bent, dat kan je ergens in je instellingen opvragen. Kan je dat niet als bewijs aanbrengen? Ik weet dat die info wel vaker als bewijs voor bepaalde zaken worden meegenomenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaar dat ze alleen op momenten komen dat ik weg ben
Dat weet ik. Maar het gaat de wbv in mijn ogen geen flikker aan waar ik ben als ik niet thuis ben .quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Standaard houdt google bij waar je op ieder moment bent, dat kan je ergens in je instellingen opvragen. Kan je dat niet als bewijs aanbrengen? Ik weet dat die info wel vaker als bewijs voor bepaalde zaken worden meegenomen
Ik ben bekend met de google time line in de appquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:33 schreef MooieTop6 het volgende:
https://support.google.co(...)E.Platform%3DAndroid
Weet niet helemaal zeker of dit het is
Ik denk dat je in dit soort gevallen juist zoveel mogelijk bewijs moet aanleveren.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het gaat de wbv in mijn ogen geen flikker aan waar ik ben als ik niet thuis ben .
Ik heb ze mijn recente medische geschiedenis gegeven. Alle info over de opnames die ik heb doorlopen etc. De wandelingen die ik maak, m'n werk voor FOK! etc. Daar moeten ze het maar mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |