Ohhh good to know!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net.quote:
Don't start the fire, just don't start it!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt!
Detailsquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net.![]()
onze lieve vrouwe ....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets
Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen
Geen idee jongehquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes?
It was always burning since the world's been turning.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't start the fire, just don't start it!![]()
![]()
We’ll pray for youquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
onze lieve vrouwe ....
wat fijn dat jullie een dag bij mij stilstaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu kan ik zien wie er steeds mijn sensors pikt
Moet je zelf koken?quote:
****knip**** 🤦🤦 als je niet weet dat vis eten halt de s....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt!
Beter de hoed hoog dan de broek uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:18 schreef mario390 het volgende:
Bij zo en Dome uitzeg gaat me de Hoed hoog 😡
Wat een leuk hoekje UN. Daar zal ze zich vast vermakenquote:
En een badje op de tegeltjes, zodat ze lekker kan spetterenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:26 schreef _UserName_ het volgende:
Dat denk ik ook wel, haar eigen speeltuin
Die komt ook op het gras, dan gaat er gewoon wat de schuur in, kan ze mooi vroeg leren kiezenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een badje op de tegeltjes, zodat ze lekker kan spetteren
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die komt ook op het gras, dan gaat er gewoon wat de schuur in, kan ze mooi vroeg leren kiezen
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank jequote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelen
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je
Veel speelplezierquote:
Beetje weerstand opbouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
quote:
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er inquote:
Vroegâh was alles betâh!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Mijn dochter doet het nu ook nog hoor.quote:
* gebrokenglas pakt de tuinslang en zet de straal vol open, richting Mutskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |