abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:07:51 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220860272
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staan *O*
Alle puntjuhs voor Wrappie _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:08:21 #142
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:05 schreef DJMO het volgende:

[..]
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.
:D

Als je drie keer onder de douche springt vandaag, kan het vast wel ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:09:04 #143
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860280
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Huilies :{w
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:10:04 #144
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.
Ohh lekker schuilen in DTS dan O+

Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten. *O*
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:11:18 #145
128465 Wrapster
pi_220860303
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
heeft FOK verlaten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:11:58 #146
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860306
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Wrapster het volgende:
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
Gras maaien en een blikje coca cola drinken?
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:13:19 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220860314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:10 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohh lekker schuilen in DTS dan O+

Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten. *O*
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:15:18 #148
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper :@

Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:18:08 #149
388664 crew  Dotteke
pi_220860346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper :@

Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:21:39 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860359
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 12:21:53 #151
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220860360
Tuinpauze
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:23:44 #152
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over. :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:24:47 #153
388664 crew  Dotteke
pi_220860375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:21 schreef DJMO het volgende:
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden

Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:25:25 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220860377
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over. :P
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:26:15 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen :D
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand. :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:27:38 #156
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860386
En verder ook migraine genen en MRHFR homozygootjes |:)
pi_220860396
Thuis
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:34:21 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden

Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220860456
Twee standbeelden, een man en een vrouw, staan al een groot aantal jaren in een park. Ze kijken elkaar dag in - dag uit aan maar ze kunnen niet spreken dus gebeurt er niets.

Op een zekere nacht komt er een goede fee voorbij die de standbeelden beloofd dat ze, diezelfde nacht nog, om 12 uur levende mensen zullen worden, en wel voor precies 60 minuten. Zo gebeurt het.

Om 12 uur precies gaat er een flits door het park en de standbeelden komen tot leven. Ze kijken elkaar enkele seconden aan en rennen dan zo snel als ze kunnen naar de nabij gelegen bosjes. Veel gekreun, gelach, gehuil en ander soort lawaai volgen. De andere dag staan ze beiden weer op hun sokkel, met een glimlach op hun gelaten.

Vele jaren gebeurt er weer niets, tot op zekere dag de fee weer langskomt. Die avond worden ze weer mens, dit keer voor 120 minuten. Na de grote flits door het park beginnen ze beiden weer te bewegen, ze zijn weer mens. Ze kijken elkaar weer aan en sprinten dan naar de bosjes.

Een meter voor de bosjes stopt de vrouw en zegt tegen de man : Oké, deze keer houdt jij de duiven vast en dan schijt ik op hun kop !
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:57:02 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220860509
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:26 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand. :D
Dat is dan weer minder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:57:40 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220860513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient :')
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860549
96b3ec6c00d3d4fde6c5178581eba94f479be517.jpg?1779447911
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:14:07 #163
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is dan weer minder
Ach, living in the edge :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:16:50 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220860615
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:14 schreef jerney het volgende:

[..]
Ach, living in the edge :P
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:17:49 #165
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860623
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
wie is MV? die vis?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:19:10 #166
388664 crew  Dotteke
pi_220860628
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wie is MV? die vis?
Jip die vis _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860636
Ik ga een camera hangen, wil weten wie er in de buurt komt hihi

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:20:15 #168
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel. :)
pi_220860647
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:24:56 #170
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860700
vanaf 21 juni goedkoop treinabbo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860747
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:35:56 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220860771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel. :)
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zien
@Maanvis kom eens een keertje weer deze kant op zwemmen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:36:15 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220860772
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
vanaf 21 juni goedkoop treinabbo
Want? Heeft dat een bepaalde reden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860818
Ik tik de 1000 aan hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:40:42 #175
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860820
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Want? Heeft dat een bepaalde reden?
https://nos.nl/artikel/26(...)-21-juni-gaan-gelden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860824
quote:
Oh ook voor toeristjes?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 13:42:34 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860826
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?
Jup. alleen bedekking werkt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:44:48 #178
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:42 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Oh ook voor toeristjes?
geen idee, denk dat je tzt op ns site kan aanschaffen, geen idee of je een NL adres nodig hebt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:47:10 #179
388664 crew  Dotteke
pi_220860848
quote:
O, dat scheelt nogal wat zeg.

Ga je lekker rondreizen de komende maand?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:47:25 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220860850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:42 schreef DJMO het volgende:

[..]
Jup. alleen bedekking werkt.
Lekker dan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:52:16 #181
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O, dat scheelt nogal wat zeg.

Ga je lekker rondreizen de komende maand?
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860900
Winkelen *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:53:38 #183
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860917
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zien
@:Maanvis kom eens een keertje weer deze kant op zwemmen
Terecht, tis een lieverd en supergezellig, onder z’n ruwe bolster O+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:55:42 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220860959
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
O dat is dan balen, maar dan kan je volgende maand de goedkope nemen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860975
Doei want nu echt weg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:59:20 #186
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei want nu echt weg
Blub he :W
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 14:02:58 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220861035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei want nu echt weg
Tot zo Blubske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:20:16 #188
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220861268
Hallo dan
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:22:56 #189
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861281
maandag is weer laatste officiele feestdag tot de kerst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:24:25 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861288
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
* DJMO too

ik heb al sinds 2019 een dalvrij abonnement, ik vraag me af of wij compensatie krijgen voor de extra drukte waardoor de zitkans voor mij/ons zienderogen afneemt. Terwijl ik wel het volle pond betaal en zij voor 50 euro per maand mogen reizen. Gratis upgrade naar eerste klas bijvoorbeeld.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:26:23 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is dan balen, maar dan kan je volgende maand de goedkope nemen
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:27:25 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861297
Ik zou dan zelf liever die periode een gratis upgrade naar de eerste klas ontvangen. Ik betaal immers gewoon het volle pond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220861306
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:30:23 #194
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
* DJMO too

ik heb al sinds 2019 een dalvrij abonnement, ik vraag me af of wij compensatie krijgen voor de extra drukte waardoor de zitkans voor mij/ons zienderogen afneemt. Terwijl ik wel het volle pond betaal en zij voor 50 euro per maand mogen reizen. Gratis upgrade naar eerste klas bijvoorbeeld.
denk het niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
dat ga ik dus doen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:33:03 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861319
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
denk het niet
[..]
dat ga ik dus doen
Het is mij om het even, ik mis de extra kosten niet, want reeds ingecalculeerd. Maar een extra voor bestaande abohouders zou ik wel op prijs stellen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:37:55 #196
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861337
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is weer laatste officiele feestdag tot de kerst
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag. :P
pi_220861341
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:39:14 #198
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861342
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:37 schreef jerney het volgende:

[..]
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag. :P
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:40:23 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861350
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:37 schreef jerney het volgende:

[..]
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag. :P
Als ik moet emigreren, dan verkies ik Luxemburg boven alles. Spanje en Duitsland op 2e en 3e plaats.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:41:08 #200
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861354
21 juli natuurlijk, :X :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:42:16 #201
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861363
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragen
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 14:42:45 #202
388664 crew  Dotteke
pi_220861366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
Dat is dus geen reclame voor de vaste reizigers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:03 #203
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861376
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:28 #204
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861379
Oh! Allerheiligen! 8)7
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:58 #205
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861384
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Ohhh good to know!
pi_220861386
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef jerney het volgende:
Oh! Allerheiligen! 8)7
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:45:27 #207
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861387
Vis is in Backrohr
pi_220861390
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:08 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861392
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohhh good to know!
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net. :@ :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:56 #210
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
Don't start the fire, just don't start it! :X :X :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')