SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
Maar wel naar?quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik had deze chips, smaakt echt op geen enkele manier naar mexicano![]()
[ afbeelding ]
vind ik altijd met chips met "vleessmaak"quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik had deze chips, smaakt echt op geen enkele manier naar mexicano![]()
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik eigenlijk niet, heeft wel het gepeperde maar verder niet echt een definieerbare smaak.quote:
De finale is wel beslist ja.quote:
Is er weer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:31 schreef Koen66 het volgende:
vroeger had je Croky met Sate-smaak. Die was echt wel
Croky Bacon was de beste, die paarse zakjesquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Die was hemels jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:31 schreef Koen66 het volgende:
nog niet maar zal geheid een keer komenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is daar dan? Zijn ze aan het demonstreren ofzo?
Ik ga niet speciaal naar Ter Apel om te kijken hoe het is.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet maar zal geheid een keer komen
Ik ben daar onlangs nog geweest, wat is er nu weer te doen?quote:
teveel asielzoekersquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben daar onlangs nog geweest, wat is er nu weer te doen?
Toen ik er was waren er maar 3 en ze waren echt super aardigquote:
meer dan 2000 nu hoorde ik. vol is volquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen ik er was waren er maar 3 en ze waren echt super aardig
Ik was op een andere locatie in Ter Apel. Er is meer in dat dorp.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meer dan 2000 nu hoorde ik. vol is vol
Blijft raar, hier in Eindhoven is zonder enig zwaar protest gewoon onlangs een nieuw AZC geopend. Kon dat maar overal hier in NLquote:
Openden ze die asielzoekercentra maar eens in landen die geld en ruimte zat hebben en ook nog eens eenzelfde cultuur en geloof, landen als Saoedi Arabië en Qatar. Maar dergelijke landen nemen 0 asielzoekers op.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft raar, hier in Eindhoven is zonder enig zwaar protest gewoon onlangs een nieuw AZC geopend. Kon dat maar overal hier in NL
veel relschoppers komen speciaal naar plekken waar AZC's worden geplaatst, ze wonen er niet persequote:Op woensdag 20 mei 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft raar, hier in Eindhoven is zonder enig zwaar protest gewoon onlangs een nieuw AZC geopend. Kon dat maar overal hier in NL
0? zeker?quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Openden ze die asielzoekercentra maar eens in landen die geld en ruimte zat hebben en ook nog eens eenzelfde cultuur en geloof, landen als Saoedi Arabië en Qatar. Maar dergelijke landen nemen 0 asielzoekers op.
Uiteraard niet maar het valt in het niet met wat in West Europa belandtquote:
Ik vermoed dan ook dat er tegen Oekraïners een stuk minder bezwaar isquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Hier hebben ze er geloof ik eentje naast de crisisopvang voor Oekraïners, hoor daar eigenlijk nooit iets over
Het is beiden he, dus ook gewoon een COAquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat er tegen Oekraïners een stuk minder bezwaar is
Ik kan wel zeggen dat het geen Oekraïners zijn die verdomd moeilijk lopen te doen hier in Emmen tegen bus en trein personeel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat er tegen Oekraïners een stuk minder bezwaar is
Neequote:Op woensdag 20 mei 2026 23:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat het geen Oekraïners zijn die verdomd moeilijk lopen te doen hier in Emmen tegen bus en trein personeel.
Nog even centjes binnenharken voordat de bubbel straks barstquote:'OpenAI gaat mogelijk nog deze week naar de beurs'
OpenAI maakt zich naar verluidt klaar voor een beursgang. De AI-gigant zou momenteel in gesprek zijn met verschillende banken om de beursgang te financieren. Zelf heeft OpenAI de beursgang nog niet bevestigd.
Investeerders hebben al ruim honderden miljarden dollars in het bedrijf geïnvesteerd en OpenAI wordt daarom naar eigen zeggen gewaardeerd op 852 miljard dollar. Dat kan een indicatie van de beoogde beurswaarde geven. Voor zover bekend zou de grootste tech-ipo ooit worden en kan worden gezien als het 'volwassen' worden van de AI-gigant.
https://tweakers.net/nieu(...)k-naar-de-beurs.html
Gaat die barsten ja?quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even centjes binnenharken voordat de bubbel straks barst
quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even centjes binnenharken voordat de bubbel straks barst
quote:Omzet AI-chipconcern NVIDIA naar nieuw record van 81,6 miljard
quote:Op de beurs is de marktwaarde van NVIDIA gestegen tot meer dan 5 biljoen dollar,
Als je ziet het de term 'AI' wordt rondgestrooid als hét nieuwe orakel is het wachten tot het ontspoort natuurlijkquote:
Ja gaat nog even wachten worden op je nieuwe videokaartje zoquote:
videokaartje is weliswaar 3 jaar oud inmiddels, hij voldoet opzich nog wel (4080)quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat nog even wachten worden op je nieuwe videokaartje zo
En zou je waarschijnlijk nu ook met winst kunnen verkopenquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
videokaartje is weliswaar 3 jaar oud inmiddels, hij voldoet opzich nog wel (4080)
wellichtquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zou je waarschijnlijk nu ook met winst kunnen verkopen
Denk dat je die sneller verkocht krijgt dan Kat zijn autoquote:
dat vraag ik mij af, is toch een oude generatiequote:Op woensdag 20 mei 2026 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je die sneller verkocht krijgt dan Kat zijn auto
Sowquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je die sneller verkocht krijgt dan Kat zijn auto
4080 is nog een goede kaart.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
videokaartje is weliswaar 3 jaar oud inmiddels, hij voldoet opzich nog wel (4080)
Leugens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
had ik dit al eens gezegd?
MensenGewoon uit de ouderlijke macht zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Om van het zonnetje te genietenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
klaar om te sterven voor het vaderland?
Dat is exact wat ze probeerden te doen..........quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon uit de ouderlijke macht zetten.
gelukkig kom ik zelden zo lang buitenquote:voor het eerst dit jaar met zonkracht 6. Bij zo'n sterke zonkracht kan een onbeschermde huid binnen 15-25 minuten verbranden.
en chemisch castrerenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heb ik vorige week al geinvesteerd in een paar liter nieuwe zoonebrandsprayquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig kom ik zelden zo lang buiten
oh, vorig jaar volgens mij een flaconnetje gekocht die ik welgeteld 1x heb gebruikt..quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vorige week al geinvesteerd in een paar liter nieuwe zoonebrandspray
nja, ze zeggen altijd dat die spf minder wordt, maar ik merk daar eigenlijk weinig van dus ik maak fijn eerst die van vorig jaar opquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, vorig jaar volgens mij een flaconnetje gekocht die ik welgeteld 1x heb gebruikt..
die mag ik inmiddels weer wegdonderen..
Oh. Ik dacht Brabants. "ZOONE BRAND SPRAY!"quote:
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ze zeggen altijd dat die spf minder wordt, maar ik merk daar eigenlijk weinig van dus ik maak fijn eerst die van vorig jaar op
ja, normaal kocht ik dat ook alleen bij zo'n 1+1 actie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Maar vaak zijn die dingen 1 +1 gratis aanbiedingen, terwijl ik maar 1 flesje nog heb. Verder is zonnebrandspray/creme duur.
Daar staan ze al.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voodoo?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb thuis ook nog een oude videokaart liggen. Is nooit gebruikt. Maar die zal vast niks meer waard zijn.
Kan echt nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb thuis ook nog een oude videokaart liggen. Is nooit gebruikt. Maar die zal vast niks meer waard zijn.
wat voor 1?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heb ik gehadquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog een diamond 3D liggen ergens
Dat zou ik thuis eens moeten kijken, dat weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor 1?
misschien wel intresse voor oude build
quote:Per 1 juli wijzigen onze tarieven
De kosten stijgen, ook voor ons. Daarom passen we een inflatiecorrectie toe van 3,3%, zoals door het CBS voor 2025 is vastgesteld. Voor jou betekent dit een verhoging van 2,11 per maand. Ook voegen we per 1 juli voor iedereen ESPN 2, 3 en 4 toe aan het standaard zenderaanbod van al onze tv-pakketten. Hiervoor ga je 2,50 per maand meer betalen.
Ik wilde mijn toenmalige pc voorzien van een nieuwere videokaart omdat de oude niet meer voldeed, maar voordat ik tijd/zin had om te gaan prutsen, vond mijn moederbord het ook wel mooi geweest en vervolgens een gaming laptop gekocht.quote:
Krijg je tenminste wel allemaal sportzenders erbij die je toch nooit gaat kijkenquote:
Dus je gaat 4,61 meer betalen. Per maand.quote:
Voor ons gaat het wel schelen. Vriendin kijkt ESPN en dat pakket is best prijzigquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je gaat 4,61 meer betalen. Per maand.
ja, dat kreeg ik ook dit weekend.quote:
Ja, dat 12,50 of zo, begreep ik van collega. Dus die gaat minder betalen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor ons gaat het wel schelen. Vriendin kijkt ESPN en dat pakket is best prijzig
Ik ga zo richting de 70 euro per maand voor het oude basispakket.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kreeg ik ook dit weekend.
en vervolgens zie ik reclames op tv: stap over naar ziggo en krijg het eerste jaar voor 27,50
maar ik betaal inmiddels meer dan 80 euro
Zeggen dat je over wil stappen, dan kunnen ze wellicht wel wat korting voor je regelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kreeg ik ook dit weekend.
en vervolgens zie ik reclames op tv: stap over naar ziggo en krijg het eerste jaar voor 27,50
Ik sta je bij hoor lieverdquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:51 schreef CherryLips het volgende:
15 graden met een zonnetje buiten en ik loop al in een T-shirt. God sta me bij.
Beter verkopen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar de tv eruit gooien.
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo richting de 70 euro per maand voor het oude basispakket.
Als je nu lid wordt krijg je korting of een tv of een Switch etc.
dat is bijna net zo veel als de huurquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
Ja, wij ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat 12,50 of zo, begreep ik van collega. Dus die gaat minder betalen.
maar door die 2de wijziging mag je je contract opzeggen (mocht je dat nu willen)quote:
Nee precies, en Odido gun ik het ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te geven
Delta?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te geven
Eindelijk de 2e divisie van Cyprus op tvquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je tenminste wel allemaal sportzenders erbij die je toch nooit gaat kijken
Dit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het raar dat je als nieuwe klant allemaal kortingen krijgt, maar als trouwe klant kan je de tyfus krijgen.
Ik zit al 13 jaar bij die lui, mocht sowieso wel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar door die 2de wijziging mag je je contract opzeggen
youfone is volgens mij ook nog een optiequote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, en Odido gun ik het ook niet
nee, volgens mij is dat geen optie.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het raar dat je als nieuwe klant allemaal kortingen krijgt, maar als trouwe klant kan je de tyfus krijgen.
KPN heeft ook zo'n nieuwe rare contractswijziging waardoor je het geloof ik ook op kunt zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar door die 2de wijziging mag je je contract opzeggen (mocht je dat nu willen)
Ik heb echt zelden tot nooit problemen gehad met Ziggo. Ze zijn duur, ja. Maar de service is prima en ik krijg waarvoor betaald wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KPN heeft ook zo'n nieuwe rare contractswijziging waardoor je het geloof ik ook op kunt zeggen.
Maar ja, waar moet je dan heen? Ziggo of Odido?
Freedom Internet FTW!quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam. Is beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar de tv eruit gooien.
Ik kreeg van kpn een verlengaanbod.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon elk jaar overstappenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KPN heeft ook zo'n nieuwe rare contractswijziging waardoor je het geloof ik ook op kunt zeggen.
Maar ja, waar moet je dan heen? Ziggo of Odido?
daarom eigen router met netwerk, ding van provider is alleen doorgeefluikquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg van kpn een verlengaanbod.
Scheelt me weer om op alle apparaten de wifi opnieuw in te stellen.
Stabiliteit is voor mij het allerbelangrijkste als thuiswerker, betaal liever meer voor kwaliteit hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon elk jaar overstappen
overigens zou mij het echt niet boeien, als het maar goedkoper is
elke provider heeft shitervaringen
Alsof het een zorgverzekering isquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Maar ik hou van doelloos zappen en hersenloze tv tijdens het lezen/eten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam. Is beter.
Hier al sinds 2012 geen tv meer. Nou ja, wel apparaat maar niet de dienst.
Daar is YouTube voor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik hou van doelloos zappen en hersenloze tv tijdens het lezen/eten.
Toen ik bij ziggo zat was de service kut. Ik kreeg gewoon een oude upc kastje voor de tv en kreeg van hun geen nieuwe, terwijl upc allang in ziggo was opgegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden tot nooit problemen gehad met Ziggo. Ze zijn duur, ja. Maar de service is prima en ik krijg waarvoor betaald wordt.
Shitervaringen kunnen gebeuren. Die Odido hack daarintegen was een spetterpoeporgie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Heb je steam controller al?quote:
Één van mn collega's zit bij Ziggo, net overgestapt van KPN en zijn internet valt echt zo vaak uit midden in meetings.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik bij ziggo zat was de service kut. Ik kreeg gewoon een oude upc kastje voor de tv en kreeg van hun geen nieuwe, terwijl upc allang in ziggo was opgegaan.
Misschien dat ik me daar eens ga verdiepen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom eigen router met netwerk, ding van provider is alleen doorgeefluik
Mijn ouders namen het toen het nog @home heettequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik bij ziggo zat was de service kut. Ik kreeg gewoon een oude upc kastje voor de tv en kreeg van hun geen nieuwe, terwijl upc allang in ziggo was opgegaan.
Ik heb ook nog het oude tv-kastje dat steeds minder kanquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit....zoveel mbs kost een teams meeting toch niet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Één van mn collega's zit bij Ziggo, net overgestapt van KPN en zijn internet valt echt zo vaak uit midden in meetings.Is echt niet te verkopen aan je baas.
Ik heb vaak een film op tv op staan, terwijl ik aan het gamen ben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik hou van doelloos zappen en hersenloze tv tijdens het lezen/eten.
Ja preciesquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vaak een film op tv op staan, terwijl ik aan het gamen ben.
Fixed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Één van mn collega's zit bij Ziggo, net overgestapt van KPN en zijn internet 'valt' echt zo vaak uit midden in meetings.Is echt niet te verkopen aan je baas.
Dat was mijn eerste kabelprovider na jarenlang dial up, kwam toen echt niet meer buiten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn ouders namen het toen het nog @:Home heette
Dat hebben ze nu helemaal overgeslagenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Ziggo werkte op zich wel redelijk, vooral de tv was handig met die smartcard waardoor je geen andere onnodige kastjes nodig hebt. Het werd alleen minstens 1 keer per jaar duurder, dan kreeg je eerst een mail van 'we verhogen de snelheid en het kost niks extra', en dan de maand er na een prijsverhoging
Op mijn oude 233 het internet opquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste kabelprovider na jarenlang dial up, kwam toen echt niet meer buiten.
Wat hebben zij dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben een uitgebreider pakket bij Ziggo en betalen maar een tientje meer
Had vroeger vaak Discovery op de achtergrond aanstaan, maar weet niet wat daar is gebeurd want tegenwoordig is het echt helemaal niks meer die zenderquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vaak een film op tv op staan, terwijl ik aan het gamen ben.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:10 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig zal ik de komende week wel amper zien.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu helemaal overgeslagen
Dat was te moeilijk voor de gemiddelde VS'er.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger vaak Discovery op de achtergrond aanstaan, maar weet niet wat daar is gebeurd want tegenwoordig is het echt helemaal niks meer die zender
Nu is het allemaal realityshit.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was te moeilijk voor de gemiddelde VS'er.
Ze hadden echt jarenlang Wheeler Dealers en dergelijk rond bedtijden, heerlijk om bij in slaap te vallen. Tegenwoordig hebben ze allemaal van die ghosthunter programma'squote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was te moeilijk voor de gemiddelde VS'er.
Is dat niet de TLC zender?quote:
Zo maar eens mn schermpjes met zuignappen ophangen hier, meeste ramen hebben ingebouwde zonneschermen maar die aan de voorkant niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Screens omlaag. Ik dacht dat het bewolkt zou zijn vandaag.
Wij hebben geen telefoon en ook geen kastje. Wel snelste internet en tv. En ESPN dus. Weet even niet hoeveel dat is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer zenders, opnemen, telefoon, en ook op de slaapkamer een tv-kastje.
Ik heb wolkjes hier.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Screens omlaag. Ik dacht dat het bewolkt zou zijn vandaag.
Dotjequote:
Daar kijk ik juist naarquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden echt jarenlang Wheeler Dealers en dergelijk rond bedtijden, heerlijk om bij in slaap te vallen. Tegenwoordig hebben ze allemaal van die ghosthunter programma's
Dit is wel waar.quote:
Ja ik kan daar echt niks meequote:
Die Ghosthunter heb ik een paar keer gezien. De tering wat slechtquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden echt jarenlang Wheeler Dealers en dergelijk rond bedtijden, heerlijk om bij in slaap te vallen. Tegenwoordig hebben ze allemaal van die ghosthunter programma's
ik las secret nazi babesquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt niks meeDan maar naar National Geographic waar ze de secret nazi bases hebben
Zonder zorgen buiten spelenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Die uit Wolfenstein?quote:
Driekwartier onnodig spanning opbouwen van 'wat is dat geluid', en dan is het uiteindelijk 'ja misschien is het gewoon een lekker leiding ... of toch een spook ...'quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Ghosthunter heb ik een paar keer gezien. De tering wat slecht
voor wielrennen heb ik hbo max gepakt, maar als het even kan kijk ik het alsnog op de vrtquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook maar een paar zenders op mijn tv. Npo1, ESPN en Ziggo Sport en vrt (Sporza). En soms Veronica/rtl7 voor een film en nu Eurosport voor het wielrennen.
Die moet ik nog terugkijken op npo+quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister wel die docu over de gijzeling in Ede gekeken.
Ja dat. Je hebt/had ook een Engelse versie/variant, Most Haunted. Die vond ik altijd wel leuk. Ze zijn ook in Nederland geweestquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Driekwartier onnodig spanning opbouwen van 'wat is dat geluid', en dan is het uiteindelijk 'ja misschien is het gewoon een lekker leiding ... of toch een spook ...'
het bestaat..quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een pornofilm.
Aber obersturmbannführer, was machst du jetzt?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een pornofilm.
Ik moet de 2de aflevering nog kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister wel die docu over de gijzeling in Ede gekeken.
Komt Herr Flicker binnenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aber obersturmbannführer, was machst du jetzt?
Die waren best gaaf jaquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis gewoon programma's als How It's Made
Hey Stigquote:
Daar keek ik veel naar vroegerquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Je hebt/had ook een Engelse versie/variant, Most Haunted. Die vond ik altijd wel leuk. Ze zijn ook in Nederland geweest
Smoepsiequote:
Ik heb de sport uitbreiding van hbo Max niet, vind ik te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Wielrennen kijk ik ook liever op Sporza, maar de Giro wordt daar niet op uitgezonden. Dus ik moet verplicht eurosportreclame kijken .quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor wielrennen heb ik hbo max gepakt, maar als het even kan kijk ik het alsnog op de vrt
Is dat nu niet op RTL Z?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Dat was leuk en interessant.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja, dat was wel jammer. Maar hij tuinde er met open ogen in. Kreed Kafer = Derek Faker. En je had er nog een, dat was een anagram van Derek Lies.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar keek ik veel naar vroegerIk zat ook op IRC geloof ik, en met vpn meekijken met de liveuitzendingen. Midden in de nacht met een vriendin de liveuitzending op Pendle Hill zitten kijken dat al die mensen van hun stokje gingen. Prachtig. Gouden tijden.
Maar toen werd die Derek ontmaskerd en viel alles in elkaar.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Maar hij tuinde er met open ogen in. Kreed Kafer = Derek Faker. En je had er nog een, dat was een anagram van Derek Lies.
Ik heb die afleveringen nog ergens dacht ik. Misschien weer eens terugkijken.
Ja daar hebben ze Inside The Factory, maar dat is alleen op vrijdagavond/nachtquote:
Nja, het begon met GCN, toen de eurosport player en nu hbo max, dus ja het wordt elke keer duurder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de sport uitbreiding van hbo Max niet, vind ik te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Wielrennen kijk ik ook liever op Sporza, maar de Giro wordt daar niet op uitgezonden. Dus ik moet verplicht eurosportreclame kijken .
Oh ja, je had ook Livequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oef 2004 alweer
Een maandquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:26 schreef drakin het volgende:
Vorig jaar giga problemen met ziggo gehad, bleek uiteindelijk van een kastje buiten te komen.
Gewoon een maand geen internet gehad
Coolquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier ben ik geweestHingen foto's van Most Haunted aan de muur en alles.
York is sowieso geweldig, al schijnt het nu ontzettend druk te zijn met toeristen.
Kon alleen via telefoon of hij deed het een paar uur per ongeluk wel.quote:
Past wel in het thema.quote:
Dan moet je dealen met mensen die een bod plaatsen en daarna nooit meer reagerenquote:
Die moeten het toegang tot het internet ontzegd worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je dealen met mensen die een bod plaatsen en daarna nooit meer reageren
of een veel te laag bod plaatsen en gaan zeurenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je dealen met mensen die een bod plaatsen en daarna nooit meer reageren
Oeh, dat word neuken!quote:
quote:
Dat zijn de ergste. Ik heb daar met iemand op Vinted ruzie over gehad. Die vond ik dat verplicht was om haar bod te accepteren en dat het zo werkte. Ik heb gewoon een bericht terug gestuurd dat ik het bod niet accepteerde en dat het niet op die manier werkte zoals zij het wilde.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een veel te laag bod plaatsen en gaan zeuren
Eens. Godver wat een ellendequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moeten het toegang tot het internet ontzegd worden.
Grootste fout die je kunt maken op MP is ook 'gratis af te halen', dan krijg je echt de grootste randdebielen. Gewoon altijd een paar euro er voor vragen, dan heb je nog enigszins serieuze mensenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een veel te laag bod plaatsen en gaan zeuren
Oh wat een figurenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Ik heb daar met iemand op Vinted ruzie over gehad. Die vond ik dat verplicht was om haar bod te accepteren en dat het zo werkte. Ik heb gewoon een bericht terug gestuurd dat ik het bod niet accepteerde en dat het niet op die manier werkte zoals zij het wilde.
Heb je hem verkocht, gaat die ander reageren. Wedden?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens. Godver wat een ellende
Ga denk ik vanmiddag maar weer een bericht sturen naar iemand die wel heeft gereageerd. Stuk lager, maar wel grotere kans dat ie dan eruit gaat.
oh die ervaring heb ik niet. bij de gratis dingen nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grootste fout die je kunt maken op MP is ook 'gratis af te halen', dan krijg je echt de grootste randdebielen. Gewoon altijd een paar euro er voor vragen, dan heb je nog enigszins serieuze mensen
Bij zulke reacties heb ik de neiging om spul gewoon af te leveren bij de kringloop.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die ervaring heb ik niet. bij de gratis dingen nooit problemen gehad.
Juist bij dingen die wel geld waard waren kreeg je bijzondere commentaren
"50 euro kom ik nu halen!"
nee vriend, het staat voor 200 te koop en het is 23:00. ik lig bed
Dat soort mensen verdienen een high five. In hun gezicht. Met een baksteen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"ik kom helemaal uit schubbenkuttenveen en je hebt me nu voor niets laten reizen"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zonde van de baksteen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen een high five. In hun gezicht. Met een baksteen.
Dan heb je nog nooit tegels gratis aangeboden zekerquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Je bent niet meer in Schubbekutteveen. Wees me dankbaar."quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ik kom helemaal uit schubbenkuttenveen en je hebt me nu voor niets laten reizen"
Met zijn neef die kickbokser met een strafblad isquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
en dan heeft Nattekat de auto verkocht en dan loopt de motor over anderhalve week vast. Staan ze dan weer bij hem op de stoep.
Dat zou ik eerlijk gezegd ook gigantisch kut vinden voor die koperquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
en dan heeft Nattekat de auto verkocht en dan loopt de motor over anderhalve week vast. Staan ze dan weer bij hem op de stoep.
Leuke zin zo.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn neef die kickbokser met een strafblad is
Broer, wil je auto terug of niet, broer?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn neef die kickbokser met een strafblad is
Alss het goed is dan juist niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
wel schuttingdelen. scheelde mij een tripje naar de milieustraatquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit tegels gratis aangeboden zeker
ja, voor veel dingen doe ik me ook niet de moeite om het te verkopen, maar zo gooi ik eigenlijk best veel geld weg uiteindelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij zulke reacties heb ik de neiging om spul gewoon af te leveren bij de kringloop.
Overstappen of overklappen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Broer, wil je auto terug of niet, broer?
Ik heb toen echt tig mensen gehad die terwijl ik op ze zat te wachten nog een berichtje stuurde van 'ja gaat niet in de auto passen, ik kom niet meer', ook eentje die wel op kwam dagen, een paar tegels in de auto legde een zei 'ik breng deze even weg want anders wordt de auto te zwaar, ben zo terug', en natuurlijk nooit meer terug gezienquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel schuttingdelen. scheelde mij een tripje naar de milieustraat
Gaat niet lukken hoor, hij vertikt het uit zijn pak te komenquote:
Safety firstquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor, hij vertikt het uit zijn pak te komen
Ik heb een tijdje gebruikte winterbanden verkocht via MP.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ik kom helemaal uit schubbenkuttenveen en je hebt me nu voor niets laten reizen"
Nah, hij mag voor jou wel een uitzondering maken hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor, hij vertikt het uit zijn pak te komen
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gebruikte winterbanden verkocht via MP.
Ik wist exact wat ik had, wat het waard was en ook dat het als warme broodjes de deur uit ging.
Elke keer als iemand hier aan de deur lager ging bieden of probeerde te onderhandelen omdat iets hun niet 100% beviel zei ik met een glimlach. Dit is gewoon de prijs, je kan het betalen of terug naar huis rijden. Mij maakt het niet uit.
De reacties, onbetaalbaar
Sowieso als je een bedrag hebt afgesproken en vervolgens bij aankomst nog gaat onderhandelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist exact wat ik had, wat het waard was en ook dat het als warme broodjes de deur uit ging.
Elke keer als iemand hier aan de deur lager ging bieden of probeerde te onderhandelen omdat iets hun niet 100% beviel zei ik met een glimlach. Dit is gewoon de prijs, je kan het betalen of terug naar huis rijden. Mij maakt het niet uit.
"Kan het echt niet voor lager?"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso als je een bedrag hebt afgesproken en vervolgens bij aankomst nog gaat onderhandelen.
"nu kan ik mijn kinderen geen eten gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kan het echt niet voor lager?"
"Nee."
"Maar ik heb maar zoveel bij me."
"Doei."
"Daar en daar is een Geldmaat"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kan het echt niet voor lager?"
"Nee."
"Maar ik heb maar zoveel bij me."
"Doei."
"Ik geef niks om jouw kinderen."quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"nu kan ik mijn kinderen geen eten geven"
"Tot zo."quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Daar en daar is een Geldmaat"
Ja ditquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso als je een bedrag hebt afgesproken en vervolgens bij aankomst nog gaat onderhandelen.
mensen die ter plaatse nog denken te moeten gaan onderhandelen heb ik ook een hekel aan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iets 2e hands gaat kopen en je verwacht nieuwstaat dan ben je ook niet helder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die ter plaatse nog denken te moeten gaan onderhandelen heb ik ook een hekel aan.
"hier zit een krasje, die stond niet vermeldt in de advertentie"
nee, klopt, die andere 50 krasjes ook niet
Gedurfd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar ik kom helemaal uit Amsterdam!
Ja, dat heb je helemaal zelf gedaan
Wil je sticker?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb ze dan ook allemaal voor de afgesproken prijs verkocht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"ja maar ik kan toch niet met een Ikea kast thuiskomen, wat moet mijn familie wel niet denken"quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Of die persoon toen met m'n badkamerkast, best duur merk, janken dat het te duur was. Ja dan koop je hem toch niet, jezus.
En terecht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook allemaal voor de afgesproken prijs verkocht.
"Waarom sta je dan voor mijn deur?"quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ja maar ik kan toch niet met een Ikea kast thuiskomen, wat moet mijn familie wel niet denken"
Verkoop je nog steeds bandjes?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ballon graagquote:
Wordt dat jouw dushi?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'x' in ons land bekend via naamdragers die geboren zijn in Nederlandse Antillen
Of dat. Weet je, het is waarschijnlijk dat.
Sticker of niksquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Lekker blijven plakkenquote:Dan de absolute klapper van de week: zaterdag. De aftrap van het lange pinksterweekend is zonder twijfel de warmste dag. Van noordwest naar zuidoost kruipt de temperatuur richting de 25 tot 29 graden.
In het binnenland voorspellen de modellen een flinke kans dat de grens van 30 graden gehaald wordt. Houd wel rekening met benauwdheid. De combinatie van warmte, hoge luchtvochtigheid en nauwelijks wind zorgt waarschijnlijk voor flink plakkerig weer.
Ja dat is @bitterbalquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Heb een like ontvangen van iemand met een naam die heel erg Afrikaans klinkt, maar schijnbaar Scandinavisch is. Dit kan alle kanten op
Soms moet datquote:
Zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het huidige hoogste bod komt van iemand in Zwolle. Echt
Maar ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen!quote:
Sow.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat haar internet is afgesloten omdat ze een illegale rekening had.quote:
Je ging al fout met Amsterdamquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen!
Danny zeker. Geld zat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Die jongen is veel te blank voor balliequote:
Criminele asielzoeker is het?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat haar internet is afgesloten omdat ze een illegale rekening had.
Bitterboef.quote:
Ik geloof er echt niets van dat iemand uit Zwolle helemaal hierheen gaat om een auto te kopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |