Leugens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
had ik dit al eens gezegd?
MensenGewoon uit de ouderlijke macht zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Om van het zonnetje te genietenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
klaar om te sterven voor het vaderland?
Dat is exact wat ze probeerden te doen..........quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon uit de ouderlijke macht zetten.
gelukkig kom ik zelden zo lang buitenquote:voor het eerst dit jaar met zonkracht 6. Bij zo'n sterke zonkracht kan een onbeschermde huid binnen 15-25 minuten verbranden.
en chemisch castrerenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heb ik vorige week al geinvesteerd in een paar liter nieuwe zoonebrandsprayquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig kom ik zelden zo lang buiten
oh, vorig jaar volgens mij een flaconnetje gekocht die ik welgeteld 1x heb gebruikt..quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vorige week al geinvesteerd in een paar liter nieuwe zoonebrandspray
nja, ze zeggen altijd dat die spf minder wordt, maar ik merk daar eigenlijk weinig van dus ik maak fijn eerst die van vorig jaar opquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, vorig jaar volgens mij een flaconnetje gekocht die ik welgeteld 1x heb gebruikt..
die mag ik inmiddels weer wegdonderen..
Oh. Ik dacht Brabants. "ZOONE BRAND SPRAY!"quote:
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ze zeggen altijd dat die spf minder wordt, maar ik merk daar eigenlijk weinig van dus ik maak fijn eerst die van vorig jaar op
ja, normaal kocht ik dat ook alleen bij zo'n 1+1 actie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Maar vaak zijn die dingen 1 +1 gratis aanbiedingen, terwijl ik maar 1 flesje nog heb. Verder is zonnebrandspray/creme duur.
Daar staan ze al.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voodoo?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb thuis ook nog een oude videokaart liggen. Is nooit gebruikt. Maar die zal vast niks meer waard zijn.
Kan echt nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb thuis ook nog een oude videokaart liggen. Is nooit gebruikt. Maar die zal vast niks meer waard zijn.
wat voor 1?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heb ik gehadquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog een diamond 3D liggen ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |