oh, vorig jaar volgens mij een flaconnetje gekocht die ik welgeteld 1x heb gebruikt..quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vorige week al geinvesteerd in een paar liter nieuwe zoonebrandspray
nja, ze zeggen altijd dat die spf minder wordt, maar ik merk daar eigenlijk weinig van dus ik maak fijn eerst die van vorig jaar opquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, vorig jaar volgens mij een flaconnetje gekocht die ik welgeteld 1x heb gebruikt..
die mag ik inmiddels weer wegdonderen..
Oh. Ik dacht Brabants. "ZOONE BRAND SPRAY!"quote:
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ze zeggen altijd dat die spf minder wordt, maar ik merk daar eigenlijk weinig van dus ik maak fijn eerst die van vorig jaar op
ja, normaal kocht ik dat ook alleen bij zo'n 1+1 actie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Maar vaak zijn die dingen 1 +1 gratis aanbiedingen, terwijl ik maar 1 flesje nog heb. Verder is zonnebrandspray/creme duur.
Daar staan ze al.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon uit de ouderlijke macht zetten.
Voodoo?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb thuis ook nog een oude videokaart liggen. Is nooit gebruikt. Maar die zal vast niks meer waard zijn.
Kan echt nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb thuis ook nog een oude videokaart liggen. Is nooit gebruikt. Maar die zal vast niks meer waard zijn.
wat voor 1?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heb ik gehadquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog een diamond 3D liggen ergens
Dat zou ik thuis eens moeten kijken, dat weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor 1?
misschien wel intresse voor oude build
quote:Per 1 juli wijzigen onze tarieven
De kosten stijgen, ook voor ons. Daarom passen we een inflatiecorrectie toe van 3,3%, zoals door het CBS voor 2025 is vastgesteld. Voor jou betekent dit een verhoging van 2,11 per maand. Ook voegen we per 1 juli voor iedereen ESPN 2, 3 en 4 toe aan het standaard zenderaanbod van al onze tv-pakketten. Hiervoor ga je 2,50 per maand meer betalen.
Ik wilde mijn toenmalige pc voorzien van een nieuwere videokaart omdat de oude niet meer voldeed, maar voordat ik tijd/zin had om te gaan prutsen, vond mijn moederbord het ook wel mooi geweest en vervolgens een gaming laptop gekocht.quote:
Krijg je tenminste wel allemaal sportzenders erbij die je toch nooit gaat kijkenquote:
Dus je gaat 4,61 meer betalen. Per maand.quote:
Voor ons gaat het wel schelen. Vriendin kijkt ESPN en dat pakket is best prijzigquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je gaat 4,61 meer betalen. Per maand.
ja, dat kreeg ik ook dit weekend.quote:
Ja, dat 12,50 of zo, begreep ik van collega. Dus die gaat minder betalen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor ons gaat het wel schelen. Vriendin kijkt ESPN en dat pakket is best prijzig
Ik ga zo richting de 70 euro per maand voor het oude basispakket.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kreeg ik ook dit weekend.
en vervolgens zie ik reclames op tv: stap over naar ziggo en krijg het eerste jaar voor 27,50
maar ik betaal inmiddels meer dan 80 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |