Freedom Internet FTW!quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te geven
Gewoon uit het raam. Is beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar de tv eruit gooien.
Ik kreeg van kpn een verlengaanbod.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het raar dat je als nieuwe klant allemaal kortingen krijgt, maar als trouwe klant kan je de tyfus krijgen.
gewoon elk jaar overstappenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KPN heeft ook zo'n nieuwe rare contractswijziging waardoor je het geloof ik ook op kunt zeggen.
Maar ja, waar moet je dan heen? Ziggo of Odido?
daarom eigen router met netwerk, ding van provider is alleen doorgeefluikquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg van kpn een verlengaanbod.
Scheelt me weer om op alle apparaten de wifi opnieuw in te stellen.
Stabiliteit is voor mij het allerbelangrijkste als thuiswerker, betaal liever meer voor kwaliteit hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon elk jaar overstappen
overigens zou mij het echt niet boeien, als het maar goedkoper is
elke provider heeft shitervaringen
Alsof het een zorgverzekering isquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Maar ik hou van doelloos zappen en hersenloze tv tijdens het lezen/eten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam. Is beter.
Hier al sinds 2012 geen tv meer. Nou ja, wel apparaat maar niet de dienst.
Daar is YouTube voor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik hou van doelloos zappen en hersenloze tv tijdens het lezen/eten.
Toen ik bij ziggo zat was de service kut. Ik kreeg gewoon een oude upc kastje voor de tv en kreeg van hun geen nieuwe, terwijl upc allang in ziggo was opgegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden tot nooit problemen gehad met Ziggo. Ze zijn duur, ja. Maar de service is prima en ik krijg waarvoor betaald wordt.
Shitervaringen kunnen gebeuren. Die Odido hack daarintegen was een spetterpoeporgie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Heb je steam controller al?quote:
Één van mn collega's zit bij Ziggo, net overgestapt van KPN en zijn internet valt echt zo vaak uit midden in meetings.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik bij ziggo zat was de service kut. Ik kreeg gewoon een oude upc kastje voor de tv en kreeg van hun geen nieuwe, terwijl upc allang in ziggo was opgegaan.
Misschien dat ik me daar eens ga verdiepen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom eigen router met netwerk, ding van provider is alleen doorgeefluik
Mijn ouders namen het toen het nog @home heettequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik bij ziggo zat was de service kut. Ik kreeg gewoon een oude upc kastje voor de tv en kreeg van hun geen nieuwe, terwijl upc allang in ziggo was opgegaan.
Ik heb ook nog het oude tv-kastje dat steeds minder kanquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit....zoveel mbs kost een teams meeting toch niet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Één van mn collega's zit bij Ziggo, net overgestapt van KPN en zijn internet valt echt zo vaak uit midden in meetings.Is echt niet te verkopen aan je baas.
Ik heb vaak een film op tv op staan, terwijl ik aan het gamen ben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik hou van doelloos zappen en hersenloze tv tijdens het lezen/eten.
Ja preciesquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vaak een film op tv op staan, terwijl ik aan het gamen ben.
Fixed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Één van mn collega's zit bij Ziggo, net overgestapt van KPN en zijn internet 'valt' echt zo vaak uit midden in meetings.Is echt niet te verkopen aan je baas.
Dat was mijn eerste kabelprovider na jarenlang dial up, kwam toen echt niet meer buiten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn ouders namen het toen het nog @:Home heette
Dat hebben ze nu helemaal overgeslagenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Ziggo werkte op zich wel redelijk, vooral de tv was handig met die smartcard waardoor je geen andere onnodige kastjes nodig hebt. Het werd alleen minstens 1 keer per jaar duurder, dan kreeg je eerst een mail van 'we verhogen de snelheid en het kost niks extra', en dan de maand er na een prijsverhoging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |