Zeggen dat je over wil stappen, dan kunnen ze wellicht wel wat korting voor je regelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kreeg ik ook dit weekend.
en vervolgens zie ik reclames op tv: stap over naar ziggo en krijg het eerste jaar voor 27,50
maar ik betaal inmiddels meer dan 80 euro
Ik sta je bij hoor lieverdquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:51 schreef CherryLips het volgende:
15 graden met een zonnetje buiten en ik loop al in een T-shirt. God sta me bij.
Beter verkopen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar de tv eruit gooien.
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo richting de 70 euro per maand voor het oude basispakket.
Als je nu lid wordt krijg je korting of een tv of een Switch etc.
dat is bijna net zo veel als de huurquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
maar ik betaal inmiddels meer dan 80 euro
Ja, wij ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat 12,50 of zo, begreep ik van collega. Dus die gaat minder betalen.
maar door die 2de wijziging mag je je contract opzeggen (mocht je dat nu willen)quote:
Nee precies, en Odido gun ik het ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te geven
Delta?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ik glasvezel heb wordt overstappen wel interessant. zag dat kpn nu wel goede aanbiedingen had, maar ik had gezworen die kutfirma nooit meer geld te geven
Eindelijk de 2e divisie van Cyprus op tvquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je tenminste wel allemaal sportzenders erbij die je toch nooit gaat kijken
Dit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het raar dat je als nieuwe klant allemaal kortingen krijgt, maar als trouwe klant kan je de tyfus krijgen.
Ik zit al 13 jaar bij die lui, mocht sowieso wel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar door die 2de wijziging mag je je contract opzeggen
youfone is volgens mij ook nog een optiequote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, en Odido gun ik het ook niet
nee, volgens mij is dat geen optie.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het raar dat je als nieuwe klant allemaal kortingen krijgt, maar als trouwe klant kan je de tyfus krijgen.
KPN heeft ook zo'n nieuwe rare contractswijziging waardoor je het geloof ik ook op kunt zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar door die 2de wijziging mag je je contract opzeggen (mocht je dat nu willen)
Ik heb echt zelden tot nooit problemen gehad met Ziggo. Ze zijn duur, ja. Maar de service is prima en ik krijg waarvoor betaald wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KPN heeft ook zo'n nieuwe rare contractswijziging waardoor je het geloof ik ook op kunt zeggen.
Maar ja, waar moet je dan heen? Ziggo of Odido?
Freedom Internet FTW!quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam. Is beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar de tv eruit gooien.
Ik kreeg van kpn een verlengaanbod.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |