Op mijn oude 233 het internet opquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste kabelprovider na jarenlang dial up, kwam toen echt niet meer buiten.
Wat hebben zij dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben een uitgebreider pakket bij Ziggo en betalen maar een tientje meer
Had vroeger vaak Discovery op de achtergrond aanstaan, maar weet niet wat daar is gebeurd want tegenwoordig is het echt helemaal niks meer die zenderquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vaak een film op tv op staan, terwijl ik aan het gamen ben.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:10 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig zal ik de komende week wel amper zien.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu helemaal overgeslagen
Dat was te moeilijk voor de gemiddelde VS'er.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger vaak Discovery op de achtergrond aanstaan, maar weet niet wat daar is gebeurd want tegenwoordig is het echt helemaal niks meer die zender
Nu is het allemaal realityshit.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was te moeilijk voor de gemiddelde VS'er.
Ze hadden echt jarenlang Wheeler Dealers en dergelijk rond bedtijden, heerlijk om bij in slaap te vallen. Tegenwoordig hebben ze allemaal van die ghosthunter programma'squote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was te moeilijk voor de gemiddelde VS'er.
Is dat niet de TLC zender?quote:
Zo maar eens mn schermpjes met zuignappen ophangen hier, meeste ramen hebben ingebouwde zonneschermen maar die aan de voorkant niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Screens omlaag. Ik dacht dat het bewolkt zou zijn vandaag.
Wij hebben geen telefoon en ook geen kastje. Wel snelste internet en tv. En ESPN dus. Weet even niet hoeveel dat is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer zenders, opnemen, telefoon, en ook op de slaapkamer een tv-kastje.
Ik heb wolkjes hier.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Screens omlaag. Ik dacht dat het bewolkt zou zijn vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |