Openden ze die asielzoekercentra maar eens in landen die geld en ruimte zat hebben en ook nog eens eenzelfde cultuur en geloof, landen als Saoedi Arabië en Qatar. Maar dergelijke landen nemen 0 asielzoekers op.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft raar, hier in Eindhoven is zonder enig zwaar protest gewoon onlangs een nieuw AZC geopend. Kon dat maar overal hier in NL
veel relschoppers komen speciaal naar plekken waar AZC's worden geplaatst, ze wonen er niet persequote:Op woensdag 20 mei 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft raar, hier in Eindhoven is zonder enig zwaar protest gewoon onlangs een nieuw AZC geopend. Kon dat maar overal hier in NL
0? zeker?quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Openden ze die asielzoekercentra maar eens in landen die geld en ruimte zat hebben en ook nog eens eenzelfde cultuur en geloof, landen als Saoedi Arabië en Qatar. Maar dergelijke landen nemen 0 asielzoekers op.
Uiteraard niet maar het valt in het niet met wat in West Europa belandtquote:
Ik vermoed dan ook dat er tegen Oekraïners een stuk minder bezwaar isquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Hier hebben ze er geloof ik eentje naast de crisisopvang voor Oekraïners, hoor daar eigenlijk nooit iets over
Het is beiden he, dus ook gewoon een COAquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat er tegen Oekraïners een stuk minder bezwaar is
Ik kan wel zeggen dat het geen Oekraïners zijn die verdomd moeilijk lopen te doen hier in Emmen tegen bus en trein personeel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat er tegen Oekraïners een stuk minder bezwaar is
Neequote:Op woensdag 20 mei 2026 23:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat het geen Oekraïners zijn die verdomd moeilijk lopen te doen hier in Emmen tegen bus en trein personeel.
Nog even centjes binnenharken voordat de bubbel straks barstquote:'OpenAI gaat mogelijk nog deze week naar de beurs'
OpenAI maakt zich naar verluidt klaar voor een beursgang. De AI-gigant zou momenteel in gesprek zijn met verschillende banken om de beursgang te financieren. Zelf heeft OpenAI de beursgang nog niet bevestigd.
Investeerders hebben al ruim honderden miljarden dollars in het bedrijf geïnvesteerd en OpenAI wordt daarom naar eigen zeggen gewaardeerd op 852 miljard dollar. Dat kan een indicatie van de beoogde beurswaarde geven. Voor zover bekend zou de grootste tech-ipo ooit worden en kan worden gezien als het 'volwassen' worden van de AI-gigant.
https://tweakers.net/nieu(...)k-naar-de-beurs.html
Gaat die barsten ja?quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even centjes binnenharken voordat de bubbel straks barst
quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even centjes binnenharken voordat de bubbel straks barst
quote:Omzet AI-chipconcern NVIDIA naar nieuw record van 81,6 miljard
quote:Op de beurs is de marktwaarde van NVIDIA gestegen tot meer dan 5 biljoen dollar,
Als je ziet het de term 'AI' wordt rondgestrooid als hét nieuwe orakel is het wachten tot het ontspoort natuurlijkquote:
Ja gaat nog even wachten worden op je nieuwe videokaartje zoquote:
videokaartje is weliswaar 3 jaar oud inmiddels, hij voldoet opzich nog wel (4080)quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat nog even wachten worden op je nieuwe videokaartje zo
En zou je waarschijnlijk nu ook met winst kunnen verkopenquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
videokaartje is weliswaar 3 jaar oud inmiddels, hij voldoet opzich nog wel (4080)
wellichtquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zou je waarschijnlijk nu ook met winst kunnen verkopen
Denk dat je die sneller verkocht krijgt dan Kat zijn autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |