Daar keek ik veel naar vroegerquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Je hebt/had ook een Engelse versie/variant, Most Haunted. Die vond ik altijd wel leuk. Ze zijn ook in Nederland geweest
Smoepsiequote:
Ik heb de sport uitbreiding van hbo Max niet, vind ik te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Wielrennen kijk ik ook liever op Sporza, maar de Giro wordt daar niet op uitgezonden. Dus ik moet verplicht eurosportreclame kijken .quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor wielrennen heb ik hbo max gepakt, maar als het even kan kijk ik het alsnog op de vrt
Is dat nu niet op RTL Z?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis gewoon programma's als How It's Made
Dat was leuk en interessant.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis gewoon programma's als How It's Made
Ja, dat was wel jammer. Maar hij tuinde er met open ogen in. Kreed Kafer = Derek Faker. En je had er nog een, dat was een anagram van Derek Lies.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar keek ik veel naar vroegerIk zat ook op IRC geloof ik, en met vpn meekijken met de liveuitzendingen. Midden in de nacht met een vriendin de liveuitzending op Pendle Hill zitten kijken dat al die mensen van hun stokje gingen. Prachtig. Gouden tijden.
Maar toen werd die Derek ontmaskerd en viel alles in elkaar.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Maar hij tuinde er met open ogen in. Kreed Kafer = Derek Faker. En je had er nog een, dat was een anagram van Derek Lies.
Ik heb die afleveringen nog ergens dacht ik. Misschien weer eens terugkijken.
Ja daar hebben ze Inside The Factory, maar dat is alleen op vrijdagavond/nachtquote:
Nja, het begon met GCN, toen de eurosport player en nu hbo max, dus ja het wordt elke keer duurder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de sport uitbreiding van hbo Max niet, vind ik te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Wielrennen kijk ik ook liever op Sporza, maar de Giro wordt daar niet op uitgezonden. Dus ik moet verplicht eurosportreclame kijken .
Oh ja, je had ook Livequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oef 2004 alweer
Een maandquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:26 schreef drakin het volgende:
Vorig jaar giga problemen met ziggo gehad, bleek uiteindelijk van een kastje buiten te komen.
Gewoon een maand geen internet gehad
Coolquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier ben ik geweestHingen foto's van Most Haunted aan de muur en alles.
York is sowieso geweldig, al schijnt het nu ontzettend druk te zijn met toeristen.
Kon alleen via telefoon of hij deed het een paar uur per ongeluk wel.quote:
Past wel in het thema.quote:
Dan moet je dealen met mensen die een bod plaatsen en daarna nooit meer reagerenquote:
Die moeten het toegang tot het internet ontzegd worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je dealen met mensen die een bod plaatsen en daarna nooit meer reageren
of een veel te laag bod plaatsen en gaan zeurenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je dealen met mensen die een bod plaatsen en daarna nooit meer reageren
Oeh, dat word neuken!quote:
quote:
Dat zijn de ergste. Ik heb daar met iemand op Vinted ruzie over gehad. Die vond ik dat verplicht was om haar bod te accepteren en dat het zo werkte. Ik heb gewoon een bericht terug gestuurd dat ik het bod niet accepteerde en dat het niet op die manier werkte zoals zij het wilde.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een veel te laag bod plaatsen en gaan zeuren
Eens. Godver wat een ellendequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moeten het toegang tot het internet ontzegd worden.
Grootste fout die je kunt maken op MP is ook 'gratis af te halen', dan krijg je echt de grootste randdebielen. Gewoon altijd een paar euro er voor vragen, dan heb je nog enigszins serieuze mensenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een veel te laag bod plaatsen en gaan zeuren
Oh wat een figurenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Ik heb daar met iemand op Vinted ruzie over gehad. Die vond ik dat verplicht was om haar bod te accepteren en dat het zo werkte. Ik heb gewoon een bericht terug gestuurd dat ik het bod niet accepteerde en dat het niet op die manier werkte zoals zij het wilde.
Heb je hem verkocht, gaat die ander reageren. Wedden?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens. Godver wat een ellende
Ga denk ik vanmiddag maar weer een bericht sturen naar iemand die wel heeft gereageerd. Stuk lager, maar wel grotere kans dat ie dan eruit gaat.
oh die ervaring heb ik niet. bij de gratis dingen nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grootste fout die je kunt maken op MP is ook 'gratis af te halen', dan krijg je echt de grootste randdebielen. Gewoon altijd een paar euro er voor vragen, dan heb je nog enigszins serieuze mensen
Bij zulke reacties heb ik de neiging om spul gewoon af te leveren bij de kringloop.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die ervaring heb ik niet. bij de gratis dingen nooit problemen gehad.
Juist bij dingen die wel geld waard waren kreeg je bijzondere commentaren
"50 euro kom ik nu halen!"
nee vriend, het staat voor 200 te koop en het is 23:00. ik lig bed
Dat soort mensen verdienen een high five. In hun gezicht. Met een baksteen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"ik kom helemaal uit schubbenkuttenveen en je hebt me nu voor niets laten reizen"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zonde van de baksteen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen een high five. In hun gezicht. Met een baksteen.
Dan heb je nog nooit tegels gratis aangeboden zekerquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Je bent niet meer in Schubbekutteveen. Wees me dankbaar."quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ik kom helemaal uit schubbenkuttenveen en je hebt me nu voor niets laten reizen"
Met zijn neef die kickbokser met een strafblad isquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
en dan heeft Nattekat de auto verkocht en dan loopt de motor over anderhalve week vast. Staan ze dan weer bij hem op de stoep.
Dat zou ik eerlijk gezegd ook gigantisch kut vinden voor die koperquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
en dan heeft Nattekat de auto verkocht en dan loopt de motor over anderhalve week vast. Staan ze dan weer bij hem op de stoep.
Leuke zin zo.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn neef die kickbokser met een strafblad is
Broer, wil je auto terug of niet, broer?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn neef die kickbokser met een strafblad is
Alss het goed is dan juist niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
wel schuttingdelen. scheelde mij een tripje naar de milieustraatquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit tegels gratis aangeboden zeker
ja, voor veel dingen doe ik me ook niet de moeite om het te verkopen, maar zo gooi ik eigenlijk best veel geld weg uiteindelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij zulke reacties heb ik de neiging om spul gewoon af te leveren bij de kringloop.
Overstappen of overklappen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Broer, wil je auto terug of niet, broer?
Ik heb toen echt tig mensen gehad die terwijl ik op ze zat te wachten nog een berichtje stuurde van 'ja gaat niet in de auto passen, ik kom niet meer', ook eentje die wel op kwam dagen, een paar tegels in de auto legde een zei 'ik breng deze even weg want anders wordt de auto te zwaar, ben zo terug', en natuurlijk nooit meer terug gezienquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel schuttingdelen. scheelde mij een tripje naar de milieustraat
Gaat niet lukken hoor, hij vertikt het uit zijn pak te komenquote:
Safety firstquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor, hij vertikt het uit zijn pak te komen
Ik heb een tijdje gebruikte winterbanden verkocht via MP.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ik kom helemaal uit schubbenkuttenveen en je hebt me nu voor niets laten reizen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |