Precies!quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar ik kom helemaal uit Amsterdam!
Ja, dat heb je helemaal zelf gedaan
Lekker blijven plakkenquote:Dan de absolute klapper van de week: zaterdag. De aftrap van het lange pinksterweekend is zonder twijfel de warmste dag. Van noordwest naar zuidoost kruipt de temperatuur richting de 25 tot 29 graden.
In het binnenland voorspellen de modellen een flinke kans dat de grens van 30 graden gehaald wordt. Houd wel rekening met benauwdheid. De combinatie van warmte, hoge luchtvochtigheid en nauwelijks wind zorgt waarschijnlijk voor flink plakkerig weer.
Ja dat is @bitterbalquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Heb een like ontvangen van iemand met een naam die heel erg Afrikaans klinkt, maar schijnbaar Scandinavisch is. Dit kan alle kanten op
Soms moet datquote:
Zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het huidige hoogste bod komt van iemand in Zwolle. Echt
Maar ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen!quote:
Sow.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat haar internet is afgesloten omdat ze een illegale rekening had.quote:
Je ging al fout met Amsterdamquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen!
Danny zeker. Geld zat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Die jongen is veel te blank voor balliequote:
Criminele asielzoeker is het?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat haar internet is afgesloten omdat ze een illegale rekening had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |