Nah, hij mag voor jou wel een uitzondering maken hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor, hij vertikt het uit zijn pak te komen
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gebruikte winterbanden verkocht via MP.
Ik wist exact wat ik had, wat het waard was en ook dat het als warme broodjes de deur uit ging.
Elke keer als iemand hier aan de deur lager ging bieden of probeerde te onderhandelen omdat iets hun niet 100% beviel zei ik met een glimlach. Dit is gewoon de prijs, je kan het betalen of terug naar huis rijden. Mij maakt het niet uit.
De reacties, onbetaalbaar
Sowieso als je een bedrag hebt afgesproken en vervolgens bij aankomst nog gaat onderhandelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist exact wat ik had, wat het waard was en ook dat het als warme broodjes de deur uit ging.
Elke keer als iemand hier aan de deur lager ging bieden of probeerde te onderhandelen omdat iets hun niet 100% beviel zei ik met een glimlach. Dit is gewoon de prijs, je kan het betalen of terug naar huis rijden. Mij maakt het niet uit.
"Kan het echt niet voor lager?"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso als je een bedrag hebt afgesproken en vervolgens bij aankomst nog gaat onderhandelen.
"nu kan ik mijn kinderen geen eten gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kan het echt niet voor lager?"
"Nee."
"Maar ik heb maar zoveel bij me."
"Doei."
"Daar en daar is een Geldmaat"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kan het echt niet voor lager?"
"Nee."
"Maar ik heb maar zoveel bij me."
"Doei."
"Ik geef niks om jouw kinderen."quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"nu kan ik mijn kinderen geen eten geven"
"Tot zo."quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Daar en daar is een Geldmaat"
Ja ditquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso als je een bedrag hebt afgesproken en vervolgens bij aankomst nog gaat onderhandelen.
mensen die ter plaatse nog denken te moeten gaan onderhandelen heb ik ook een hekel aan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iets 2e hands gaat kopen en je verwacht nieuwstaat dan ben je ook niet helder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die ter plaatse nog denken te moeten gaan onderhandelen heb ik ook een hekel aan.
"hier zit een krasje, die stond niet vermeldt in de advertentie"
nee, klopt, die andere 50 krasjes ook niet
Gedurfd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar ik kom helemaal uit Amsterdam!
Ja, dat heb je helemaal zelf gedaan
Wil je sticker?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb ze dan ook allemaal voor de afgesproken prijs verkocht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"ja maar ik kan toch niet met een Ikea kast thuiskomen, wat moet mijn familie wel niet denken"quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Of die persoon toen met m'n badkamerkast, best duur merk, janken dat het te duur was. Ja dan koop je hem toch niet, jezus.
En terecht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook allemaal voor de afgesproken prijs verkocht.
"Waarom sta je dan voor mijn deur?"quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ja maar ik kan toch niet met een Ikea kast thuiskomen, wat moet mijn familie wel niet denken"
Verkoop je nog steeds bandjes?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ballon graagquote:
Wordt dat jouw dushi?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'x' in ons land bekend via naamdragers die geboren zijn in Nederlandse Antillen
Of dat. Weet je, het is waarschijnlijk dat.
Sticker of niksquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Lekker blijven plakkenquote:Dan de absolute klapper van de week: zaterdag. De aftrap van het lange pinksterweekend is zonder twijfel de warmste dag. Van noordwest naar zuidoost kruipt de temperatuur richting de 25 tot 29 graden.
In het binnenland voorspellen de modellen een flinke kans dat de grens van 30 graden gehaald wordt. Houd wel rekening met benauwdheid. De combinatie van warmte, hoge luchtvochtigheid en nauwelijks wind zorgt waarschijnlijk voor flink plakkerig weer.
Ja dat is @bitterbalquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Heb een like ontvangen van iemand met een naam die heel erg Afrikaans klinkt, maar schijnbaar Scandinavisch is. Dit kan alle kanten op
Soms moet datquote:
Zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het huidige hoogste bod komt van iemand in Zwolle. Echt
Maar ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen!quote:
Sow.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat haar internet is afgesloten omdat ze een illegale rekening had.quote:
Je ging al fout met Amsterdamquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen!
Danny zeker. Geld zat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Die jongen is veel te blank voor balliequote:
Criminele asielzoeker is het?quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat haar internet is afgesloten omdat ze een illegale rekening had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |