Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
te veel complimenten en mooie woorden over Salar?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Één van de undercover Instagram accounts van de achterban van Salar heeft mij geblokkeerd trouwens.
dat gedraai ook met zijn ogenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jep. Normaal loopt men daar niet mee te koop. Want het is iets persoonlijks.
Bijna! Ik constateerde dat hun teveel aan complimenten komt van een uc account.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
te veel complimenten en mooie woorden over Salar?
Z,n hart en z,n ego daarin tegen…quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat de hand van Robert niet is gebroken
dat van Casper of van Zweef?quote:
Graag want ik ben dit gezeik beu.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet toch snel een GameFuck komen voor de Slangen.. zo vroeg in de cyclus al op -250 staan is killing
die krijg je alleen voor niet gejatte muziekjes hequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie de Bondgenoten nog wel een Emmy winnen voor beste soundtrack.
Ik noem dat drammenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Hij kan echt geen afscheid nemen van haar
ja dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Robert is echt zo iemand die buiten de loods een stalker wordt omdat het uit is gegaan
roland ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Als ik iemand niet zou kiezen, is het wel egocentrische Melvin.
Hij beslist of het voorbij is of niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Robert is echt zo iemand die buiten de loods een stalker wordt omdat het uit is gegaan
Kan ie meteen de kaartenbak in voor dat Zeeman stalkprogrammaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
En anders stuurt hij zijn Poolse familie op je afquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij beslist of het voorbij is of niet.
neequote:
Lach me kapot als hij verliest die blaaskaakquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga wel... Aldus Salar die unaniem besloten heeft
wat een type is het ook hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga wel... Aldus Salar die unaniem besloten heeft
Die blijkt dus erg geliefd te zijn in de groep. Doet heel veel met allesquote:
Je bedoelt de Slangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:12 schreef JJ76 het volgende:
Haaien..... wellicht iemand kiezen die groepsproef alleen heeft gedaan, al is het maar als bedankje
Lach me kapot als ie moet wisselen met Dominiquequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lach me kapot als hij verliest die blaaskaak
valt me nog mee dat ze niet zegtquote:
Je hebt verder wel gelijk. Sowieso was al de bedoeling dat Do de volgende keer zou mogen spelen.quote:
BROEDERMOORD!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
wederom zo beledigt
zelf zijn bloedbroeder heeft hem niet als meest behulpzame benoemd![]()
Kan je nagaan wat een inzet ze toontquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Do de behulpzaamste? Ze is er net een week
Altijd ...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
wat een slechte slechte verliezer
die Salar
Was ik alweer vergeten, maar klopt ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roland was zoooo boos vorige maand op Salar
en nu naait Roland hem net zo hard![]()
tis wel ietwat hypocriet van Rolandquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:
Het is toch logisch dat je voor de slangen gaat. Bij Salar is altijd elke keuze die hem niet direct bevoordeeld een domme keuze.
Ik zat juist te denken dat Salar vorig keer Roland zo keihard genaaid had puur uit tactiek en nu loopt te janken omdat Roland de Slangen wat gunt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roland was zoooo boos vorige maand op Salar
en nu naait Roland hem net zo hard![]()
Dat was ook de aanleiding dar Roland zo boos werd vorige keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken dat Salar vorig keer Roland zo keihard genaaid had puur uit tactiek en nu loopt te janken omdat Roland de Slangen wat gunt.
Salar is de hypocriete.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel ietwat hypocriet van Roland
hij was dagen boos op Salar om een keus
en nu doet hij zelf zoiets en is het logisch
Had die tekst ook op X gezet ..quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze niet zegt
ik ben ook een klant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Roland heeft dagen lopen huilen broedermoord etcquote:
Broedermoord, maar wat zeurt Salar nou, prima toch om de slangen het te gunnen. Siert hem alleen maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was ook de aanleiding dar Roland zo boos werd vorige keer.
Precies. Helpt ze uit de min. Winnen gaan ze denk toch niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Broedermoord, maar wat zeurt Salar nou, prima toch om de slangen het te gunnen. Siert hem alleen maar.
Nope. Niet van hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roland heeft dagen lopen huilen broedermoord etc
beide net zo hypocriet
Dus dat. Volkomen bizar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof die ene stem van Roland het verschil had gemaakt ..
Pakt Salar een voordeel tegenover de rest, moet de rest niet zeuren "dat is het spel". Heeft ie nadeel tegenover de rest en maakt ie zelf een domme fout (kistje van Noah aannemen) "dan is het een spel". Bij nadeel waar ie zelf geen aandeel in heeft dan heeft altijd iemand hem genaaid en hoor je geen 'dat is het spel' meer.
Zo gaat dat al vanaf het begin, het is gewoon een slechte verliezer.
+ ze wisten hier ook helemaal niet wat het gevolg van die stemming was. Dat werd pas bekend nadat de slangen besloten dat aan iedereen te vertellen.quote:
Op maandag 18 mei 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen muziek kiezen met een uitdaging, daar is Roxy goed in.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:01 schreef LionHeart het volgende:
Slangen een verdubbelaar, dat wordt dus -100..
Ja dat kale plekje was zichtbaar op afstand. Anouk gaat steeds meer mee met die flow van Salar en Noah die stookt de boel flink op ook wat die stemming betreft. De valse trekjes van haar worden net als dat kale plekje op afstand steeds meer zichtbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:31 schreef Yver73 het volgende:
Ik kots inmiddels echt van Salar, wat een vervelend karakter heeft die gast zeg! En die andere 3 van z’n bondje er maar vrolijk achteraan huppelen en hem naar zijn mond praten.
Dat achterlijke geluister aan die deur zou ook verboden moeten worden.
Enne…. Salar z’n kale plek wordt ook steeds groter… 😎
Alleen al om het feit dat hij zichzelf naar voren schuift vanuit zijn bondje (hij beslist in zijn eentje ‘unaniem’ dat hij degene is die daar moet staan) en de zelfingenomenheid waarmee hij verwacht te winnen, gun ik hem 0,0.quote:Op woensdag 20 mei 2026 01:45 schreef kater1 het volgende:
Ricky legde het goed uit aan Salar. 'Als je je groepskleding aan hebt tellen persoonlijke verhoudingen niet meer, dan stem je tactisch'. Maar ik snap dat Salar het lullig vond, maar 1 stem, want ik zie hem vaak iemand troosten of opbeuren.
Binnen de loods ook zoals je hebt kunnen zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bewijs dat hij anderen helemaal niets gunt. Salar is dus bevriend met je om er later profijt van te hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Broedermoord, maar wat zeurt Salar nou, prima toch om de slangen het te gunnen. Siert hem alleen maar.
Hij heeft Roland de finale gegundquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bewijs dat hij anderen helemaal niets gunt. Salar is dus bevriend met je om er later profijt van te hebben?
Blijkt nu dus niet serieus want hij wil er later dus iets voor terug. Dat is geen vriendschap vind ik.quote:Op woensdag 20 mei 2026 01:45 schreef kater1 het volgende:
Ricky legde het goed uit aan Salar. 'Als je je groepskleding aan hebt tellen persoonlijke verhoudingen niet meer, dan stem je tactisch'. Maar ik snap dat Salar het lullig vond, maar 1 stem, want ik zie hem vaak iemand troosten of opbeuren.
Mooi, het is ook geen opvanghuis voor verveelde oudjes die thuis niets meer te doen hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
'De Bondgenoten'-winnaar Mary zou niet nog eens meedoen: 'Het wordt steeds dommer en ordinairder
“Het is niet meer echt een spelletjesprogramma, maar meer een ordinaire seks- en datingshow. Mensen vinden dat blijkbaar leuk om naar te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk.”
Het is nu meer een opvanghuis voor verknipte figuren of figuren die dat moeten spelenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, het is ook geen opvanghuis voor verveelde oudjes die thuis niets meer te doen hebben
Die valt nog net onder het kopje "Incusive" tevens een blanco typje die nog gaandeweg alle kanten op geprogrammeerd kan worden, altijd handigquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is nu meer een opvanghuis voor verknipte figuren of figuren die dat moeten spelen
Die Zeef is daar een goed voorbeeld van
Ja maar, eerst zei Salar dat ze niet met Joshlynn moest praten. En nu had ze ook "gewoon met ze moeten gaan praten!!" Ik snap wel dat ze best pissig is. Maar daaruit blijkt wel dat ze niet moet doen wat Salar zegt, maar haar eigen keuzes moet leren maken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
Het lukt AnoekiePoekie maar niet om door die TwinKwekMuur heen te dringen, en als niemand haar bijvalt in de "strijd" tegen het TwinKwaad .. Maar weer Princesje op de erwt spelen.. beetje huillie helpt natuurlijk altijd![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Salar in het algemeen riep "gewoon praten" met name tegen de opgefokte Twinsquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, eerst zei Salar dat ze niet met Joshlynn moest praten. En nu had ze ook "gewoon met ze moeten gaan praten!!" Ik snap wel dat ze best pissig is. Maar daaruit blijkt wel dat ze niet moet doen wat Salar zegt, maar haar eigen keuzes moet leren maken.
En waarom zouden Salar en Noah zich tegen de twins moeten keren als zij er een hekel aan heeft?
Valt dat onder "Missie geslaagd" ? of mag ik dat ook niet zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:59 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard had vanavond een ietwat lacherig item over DB en met name de voorvallen van Robert en Casper.
Keurmerk van de scharrelslagerquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Anouk nou een tattoo op haar buik
Weing kans nogquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Van mij mag Bonnie dit winnen maar is pittig.
Mila bedoelde waarschijnlijk die advocaat uit 'n flesquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
Waar heeft ze in vredesnaam Dick Advocaat gezien...
Ik had dat afgelopen maand ook al.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het zo apart dat ik al zo vaak iemand sympathiek vind in één cyclus en de volgende cyclus ineens heel onsympathiek worden, dat heb ik nu dus bij de tweeling.
Ik word er niet goed van.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef spapaars het volgende:
Hoor niet anders dan dat degene die niet speelde wel alles wist.
ja dat, josh was fout maar probeert het te gooien op het fock you van Bonnie....neeeee zij was aan het zuigen en hield niet op!!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw... zo is het ineens toch Bonnie's schuld.. omdzat ze uiteindelijk fockjoe zegt.. lekker omgedraaid door Josy
Het is een specialiteitje van de Twins.. geen ongelijk bekennen, ze vreten liever hun tong opquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat, josh was fout maar probeert het te gooien op het fock you van Bonnie....neeeee zij was aan het zuigen en hield niet op!!!
Ik geloof er geen klap van dat ze het wist.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:53 schreef Scottie16 het volgende:
Hoe oud zijn die tweeling eigenlijk? Bonny zei het goed, achteraf niet zeggen ik wist het wel. Moeten nog veel leren.
Nee dat kan ook nog eens zo zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van dat ze het wist.
Gisterenavond ook al in vandaag inside over Robert en Roxy. Is vooral gratis reclame zodat nog meer mensen gaan kijken naar dit soort "sensatie tv" denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:59 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard had vanavond een ietwat lacherig item over DB en met name de voorvallen van Robert en Casper.
Samen met de koningquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef spapaars het volgende:
Meest onbetrouwbaar, en een slappe meeloper.
Zelfs in VI inside worden ze besproken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker hoor... goeie scene, Boulevard waardig
Ja en andere zus en Salar, en ook Ricky en de wastafel, de sukkelquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Het ging toch om zus en Anouk??
uiteindelijk gaat het tussen zus en Noah
Die lult met alle winden mee.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
Noah lult zwaar over het verhaal van tweeling heen
Waarvan aktequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:06 schreef JJ76 het volgende:
Noah is een onbetrouwbare rat en sloofje van zijne koninklijke hoogheid Salar.
Anouk is een meelopend pionnetje, die graag in bondje blijft waar ze kansloos is.
Tweeling is betweterig en soms irritant
Salar een irritant narcistisch mannetje.
Kunnen het daar over eens zijn en verder gaan.
Beetje van beide denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Zouden de Slangen nu echt alleen nooit de corvee doen. Of worden ze een beetje geframed?
Verrék, niet eens gemist.. zeker streamvrij samen met Robjequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje, Casper leeft ook nog. Hele uitzending nog niet gezien en ineens komt
die onder het dekbed vandaan
Ik denk ook niet dat het vergeten isquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:11 schreef Soury het volgende:
Hoe kan je nou je corvee vergeten, ze hebben de hele dag geen zak te doen daar.
Robert ook. En je mag ze er niet op aanspreken. Dan doen ze het helemaal niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het vergeten is
Maar geen zin
Roxy is echt wel lui
Hmmmquote:
En morgen weerquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Next... weer corveegezeik? Wéér .. Rox geen badkamer schoongemaakt
nie mokkuhhhhquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Corveegezeik.. wéér Roxy die zelf wel bepaalt of ze wel of niet iets gaat doen...
Niets dus
[ afbeelding ]
Madam Rox heeft zich waarschijnlijk een Sterrenstatus aangemeten... als sexwerkster haar sporen dik verdient in De Show.. wat denken ze wel. dat ze haar handjes vuil gaat makenquote:
Ze kunnen geen gesprek voeren. Praten constant door anderen heen en elke reactie begint met ja maar… om vervolgens zo’n vier of vijf keer weer hetzelfde te willen zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Ze zijn wel van het mopperen, beide tweelingen.
Foto van Dick Advokaat die karatetrap uitdeelt in zijn jonge jaren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mila bedoelde waarschijnlijk die advocaat uit 'n fles
Dat was Louis van Gaal.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Foto van Dick Advokaat die karatetrap uitdeelt in zijn jonge jaren.
Ja daaaaag, gewoon vergeten en morgen wordt het toch weer door een ander gedaan, aldus de grootste viezerik in de loods.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Next... weer corveegezeik? Wéér .. Rox geen badkamer schoongemaakt
Erger nog, als een ander iets vindt trekt hij het doodleuk uit handen van die ander. Zou hij mij niet hoeven flikken hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
altijd die heftige reacties van Salar als er iets gevonden, omgeroepen, vermeld, gedaan moet worden
Ben benieuwd hoe het er bij haar thuis uitziet. Als ik haar zie word ik al misselijk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
Het is wel enorm asociaal om anderen het schoonmaakwerk te laten doen, stel je voor dat iedereen het wel best vind. En dan zeggen, ja maar ik woon hierJa duh, met 15 andere mensen die graag in een beetje schone douche willen staan. Heel apart.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Je doet het verder haske goed Roxy. De hele familie is trots op je.![]()
![]()
Noem het maar eens dom, zo'n sok gebruiken om de gluten uit de mayo te Sayfenquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:47 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, prioriteiten stellen.. De Pot of De Sok...![]()
[ afbeelding ]
Glutenvije macaroni ? De mayo is al glutenvrij zeg AI, dus sokken aanhouden, maar er zat au in zijn sok, dat kost wel een pot.. gelukkig staan de Haaien op 2 dus die hebben nog geld zatquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Noem het maar eens dom, zo'n sok gebruiken om de gluten uit de mayo te Sayfen![]()
2 dagen na die opmerking van Joshlynn in de kring, zei Salar dat Anoek niet met Joshlynn moest praten, maar negeren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Salar in het algemeen riep "gewoon praten" met name tegen de opgefokte Twins
Ja maar, dat kan toch!! Zij heeft gezegd dat op tv te zien was dat een aantal mensen (o.a. Anoek) Noah onbetrouwbaar vinden. Meer heeft ze niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat zijzelf Noah onbetrouwbaar vindt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb gehoord dat je niet niet te vertouwen bent.. Maar ik heb geen probleem met je hoor
Iemand gluiperd noemen zegt toch al genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, dat kan toch!! Zij heeft gezegd dat op tv te zien was dat een aantal mensen (o.a. Anoek) Noah onbetrouwbaar vinden. Meer heeft ze niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat zijzelf Noah onbetrouwbaar vindt.
Ze kunnen wel een code aanwijzen. 0 tot 9quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef Gia het volgende:
Met die foto's van oud deelnemers dacht ik dat ze misschien de zoveelste letter van hun naam moesten hebben, maar we hebben maar tien vingers, en dan ben je wel beperkt in het aantal letters waarmee je een zin zou moeten maken. Dus, dat kan het niet zijn.
Ze had ook gewoon haar kop kunnen houden ipv vertellen dat "veel mensen" Noa niet te vertrouwen vinden.. wat is het nut van dat mesje in zijn rug steken en tegelijk zeggen Ik niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, dat kan toch!! Zij heeft gezegd dat op tv te zien was dat een aantal mensen (o.a. Anoek) Noah onbetrouwbaar vinden. Meer heeft ze niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat zijzelf Noah onbetrouwbaar vindt.
Het slaat ook nergens opquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook redeneren![]()
Sok x short = naar de hoeren lopen
Onderbroek - BH uit = Neuke
Naja, ik vind dat ze naar een voetbal moeten gaan zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. Wie is uw AI vrindje?
Het lijkt me dat ze naar codeslot codes moeten zoeken, die staan idd op verschillende dingen in hun kamer..quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, ik vind dat ze naar een voetbal moeten gaan zoeken
Misschien niet per se om Noah een mes in de rug te steken, maar om hem duidelijk te maken hoe zijn zogenaamde vrienden over hem denken. Anoek heeft gezegd dat Noah niet te vertrouwen was. Het is dus exposen van Anoek.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon haar kop kunnen houden ipv vertellen dat "veel mensen" Noa niet te vertrouwen vinden.. wat is het nut van dat mesje in zijn rug steken en tegelijk zeggen Ik niet hoor
Als je de stand van de bondjes gebruikt om de som uit te rekenen, kom je op -102.375quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
De luiheid ten top.. ook Vrindje AI weet het niet..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |