Salar is de hypocriete.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel ietwat hypocriet van Roland
hij was dagen boos op Salar om een keus
en nu doet hij zelf zoiets en is het logisch
Had die tekst ook op X gezet ..quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze niet zegt
ik ben ook een klant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Roland heeft dagen lopen huilen broedermoord etcquote:
Broedermoord, maar wat zeurt Salar nou, prima toch om de slangen het te gunnen. Siert hem alleen maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was ook de aanleiding dar Roland zo boos werd vorige keer.
Precies. Helpt ze uit de min. Winnen gaan ze denk toch niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Broedermoord, maar wat zeurt Salar nou, prima toch om de slangen het te gunnen. Siert hem alleen maar.
Nope. Niet van hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roland heeft dagen lopen huilen broedermoord etc
beide net zo hypocriet
Dus dat. Volkomen bizar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof die ene stem van Roland het verschil had gemaakt ..
Pakt Salar een voordeel tegenover de rest, moet de rest niet zeuren "dat is het spel". Heeft ie nadeel tegenover de rest en maakt ie zelf een domme fout (kistje van Noah aannemen) "dan is het een spel". Bij nadeel waar ie zelf geen aandeel in heeft dan heeft altijd iemand hem genaaid en hoor je geen 'dat is het spel' meer.
Zo gaat dat al vanaf het begin, het is gewoon een slechte verliezer.
+ ze wisten hier ook helemaal niet wat het gevolg van die stemming was. Dat werd pas bekend nadat de slangen besloten dat aan iedereen te vertellen.quote:
Op maandag 18 mei 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen muziek kiezen met een uitdaging, daar is Roxy goed in.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:01 schreef LionHeart het volgende:
Slangen een verdubbelaar, dat wordt dus -100..
Ja dat kale plekje was zichtbaar op afstand. Anouk gaat steeds meer mee met die flow van Salar en Noah die stookt de boel flink op ook wat die stemming betreft. De valse trekjes van haar worden net als dat kale plekje op afstand steeds meer zichtbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:31 schreef Yver73 het volgende:
Ik kots inmiddels echt van Salar, wat een vervelend karakter heeft die gast zeg! En die andere 3 van z’n bondje er maar vrolijk achteraan huppelen en hem naar zijn mond praten.
Dat achterlijke geluister aan die deur zou ook verboden moeten worden.
Enne…. Salar z’n kale plek wordt ook steeds groter… 😎
Alleen al om het feit dat hij zichzelf naar voren schuift vanuit zijn bondje (hij beslist in zijn eentje ‘unaniem’ dat hij degene is die daar moet staan) en de zelfingenomenheid waarmee hij verwacht te winnen, gun ik hem 0,0.quote:Op woensdag 20 mei 2026 01:45 schreef kater1 het volgende:
Ricky legde het goed uit aan Salar. 'Als je je groepskleding aan hebt tellen persoonlijke verhoudingen niet meer, dan stem je tactisch'. Maar ik snap dat Salar het lullig vond, maar 1 stem, want ik zie hem vaak iemand troosten of opbeuren.
Binnen de loods ook zoals je hebt kunnen zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Robert is echt zo iemand die buiten de loods een stalker wordt omdat het uit is gegaan
Bewijs dat hij anderen helemaal niets gunt. Salar is dus bevriend met je om er later profijt van te hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Broedermoord, maar wat zeurt Salar nou, prima toch om de slangen het te gunnen. Siert hem alleen maar.
Hij heeft Roland de finale gegundquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bewijs dat hij anderen helemaal niets gunt. Salar is dus bevriend met je om er later profijt van te hebben?
Blijkt nu dus niet serieus want hij wil er later dus iets voor terug. Dat is geen vriendschap vind ik.quote:Op woensdag 20 mei 2026 01:45 schreef kater1 het volgende:
Ricky legde het goed uit aan Salar. 'Als je je groepskleding aan hebt tellen persoonlijke verhoudingen niet meer, dan stem je tactisch'. Maar ik snap dat Salar het lullig vond, maar 1 stem, want ik zie hem vaak iemand troosten of opbeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |