Lach me kapot als hij verliest die blaaskaakquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga wel... Aldus Salar die unaniem besloten heeft
wat een type is het ook hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga wel... Aldus Salar die unaniem besloten heeft
Die blijkt dus erg geliefd te zijn in de groep. Doet heel veel met allesquote:
Je bedoelt de Slangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:12 schreef JJ76 het volgende:
Haaien..... wellicht iemand kiezen die groepsproef alleen heeft gedaan, al is het maar als bedankje
Lach me kapot als ie moet wisselen met Dominiquequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lach me kapot als hij verliest die blaaskaak
valt me nog mee dat ze niet zegtquote:
Je hebt verder wel gelijk. Sowieso was al de bedoeling dat Do de volgende keer zou mogen spelen.quote:
BROEDERMOORD!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
wederom zo beledigt
zelf zijn bloedbroeder heeft hem niet als meest behulpzame benoemd![]()
Kan je nagaan wat een inzet ze toontquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Do de behulpzaamste? Ze is er net een week
Altijd ...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
wat een slechte slechte verliezer
die Salar
Was ik alweer vergeten, maar klopt ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roland was zoooo boos vorige maand op Salar
en nu naait Roland hem net zo hard![]()
tis wel ietwat hypocriet van Rolandquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:
Het is toch logisch dat je voor de slangen gaat. Bij Salar is altijd elke keuze die hem niet direct bevoordeeld een domme keuze.
Ik zat juist te denken dat Salar vorig keer Roland zo keihard genaaid had puur uit tactiek en nu loopt te janken omdat Roland de Slangen wat gunt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roland was zoooo boos vorige maand op Salar
en nu naait Roland hem net zo hard![]()
Dat was ook de aanleiding dar Roland zo boos werd vorige keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken dat Salar vorig keer Roland zo keihard genaaid had puur uit tactiek en nu loopt te janken omdat Roland de Slangen wat gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |