Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
te veel complimenten en mooie woorden over Salar?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Één van de undercover Instagram accounts van de achterban van Salar heeft mij geblokkeerd trouwens.
dat gedraai ook met zijn ogenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jep. Normaal loopt men daar niet mee te koop. Want het is iets persoonlijks.
Bijna! Ik constateerde dat hun teveel aan complimenten komt van een uc account.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
te veel complimenten en mooie woorden over Salar?
Z,n hart en z,n ego daarin tegen…quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat de hand van Robert niet is gebroken
dat van Casper of van Zweef?quote:
Graag want ik ben dit gezeik beu.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet toch snel een GameFuck komen voor de Slangen.. zo vroeg in de cyclus al op -250 staan is killing
die krijg je alleen voor niet gejatte muziekjes hequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie de Bondgenoten nog wel een Emmy winnen voor beste soundtrack.
Ik noem dat drammenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Hij kan echt geen afscheid nemen van haar
ja dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Robert is echt zo iemand die buiten de loods een stalker wordt omdat het uit is gegaan
roland ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Als ik iemand niet zou kiezen, is het wel egocentrische Melvin.
Hij beslist of het voorbij is of niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Robert is echt zo iemand die buiten de loods een stalker wordt omdat het uit is gegaan
Kan ie meteen de kaartenbak in voor dat Zeeman stalkprogrammaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
En anders stuurt hij zijn Poolse familie op je afquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij beslist of het voorbij is of niet.
neequote:
Lach me kapot als hij verliest die blaaskaakquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga wel... Aldus Salar die unaniem besloten heeft
wat een type is het ook hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga wel... Aldus Salar die unaniem besloten heeft
Die blijkt dus erg geliefd te zijn in de groep. Doet heel veel met allesquote:
Je bedoelt de Slangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:12 schreef JJ76 het volgende:
Haaien..... wellicht iemand kiezen die groepsproef alleen heeft gedaan, al is het maar als bedankje
Lach me kapot als ie moet wisselen met Dominiquequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lach me kapot als hij verliest die blaaskaak
valt me nog mee dat ze niet zegtquote:
Je hebt verder wel gelijk. Sowieso was al de bedoeling dat Do de volgende keer zou mogen spelen.quote:
BROEDERMOORD!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
wederom zo beledigt
zelf zijn bloedbroeder heeft hem niet als meest behulpzame benoemd![]()
Kan je nagaan wat een inzet ze toontquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Do de behulpzaamste? Ze is er net een week
Altijd ...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
wat een slechte slechte verliezer
die Salar
Was ik alweer vergeten, maar klopt ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roland was zoooo boos vorige maand op Salar
en nu naait Roland hem net zo hard![]()
tis wel ietwat hypocriet van Rolandquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:
Het is toch logisch dat je voor de slangen gaat. Bij Salar is altijd elke keuze die hem niet direct bevoordeeld een domme keuze.
Ik zat juist te denken dat Salar vorig keer Roland zo keihard genaaid had puur uit tactiek en nu loopt te janken omdat Roland de Slangen wat gunt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roland was zoooo boos vorige maand op Salar
en nu naait Roland hem net zo hard![]()
Dat was ook de aanleiding dar Roland zo boos werd vorige keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken dat Salar vorig keer Roland zo keihard genaaid had puur uit tactiek en nu loopt te janken omdat Roland de Slangen wat gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |