quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Je doet het verder haske goed Roxy. De hele familie is trots op je.![]()
![]()
Noem het maar eens dom, zo'n sok gebruiken om de gluten uit de mayo te Sayfenquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:47 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, prioriteiten stellen.. De Pot of De Sok...![]()
[ afbeelding ]
Glutenvije macaroni ? De mayo is al glutenvrij zeg AI, dus sokken aanhouden, maar er zat au in zijn sok, dat kost wel een pot.. gelukkig staan de Haaien op 2 dus die hebben nog geld zatquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Noem het maar eens dom, zo'n sok gebruiken om de gluten uit de mayo te Sayfen![]()
2 dagen na die opmerking van Joshlynn in de kring, zei Salar dat Anoek niet met Joshlynn moest praten, maar negeren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Salar in het algemeen riep "gewoon praten" met name tegen de opgefokte Twins
Ja maar, dat kan toch!! Zij heeft gezegd dat op tv te zien was dat een aantal mensen (o.a. Anoek) Noah onbetrouwbaar vinden. Meer heeft ze niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat zijzelf Noah onbetrouwbaar vindt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb gehoord dat je niet niet te vertouwen bent.. Maar ik heb geen probleem met je hoor
Iemand gluiperd noemen zegt toch al genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, dat kan toch!! Zij heeft gezegd dat op tv te zien was dat een aantal mensen (o.a. Anoek) Noah onbetrouwbaar vinden. Meer heeft ze niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat zijzelf Noah onbetrouwbaar vindt.
Ze kunnen wel een code aanwijzen. 0 tot 9quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef Gia het volgende:
Met die foto's van oud deelnemers dacht ik dat ze misschien de zoveelste letter van hun naam moesten hebben, maar we hebben maar tien vingers, en dan ben je wel beperkt in het aantal letters waarmee je een zin zou moeten maken. Dus, dat kan het niet zijn.
Ze had ook gewoon haar kop kunnen houden ipv vertellen dat "veel mensen" Noa niet te vertrouwen vinden.. wat is het nut van dat mesje in zijn rug steken en tegelijk zeggen Ik niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, dat kan toch!! Zij heeft gezegd dat op tv te zien was dat een aantal mensen (o.a. Anoek) Noah onbetrouwbaar vinden. Meer heeft ze niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat zijzelf Noah onbetrouwbaar vindt.
Het slaat ook nergens opquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook redeneren![]()
Sok x short = naar de hoeren lopen
Onderbroek - BH uit = Neuke
Naja, ik vind dat ze naar een voetbal moeten gaan zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. Wie is uw AI vrindje?
Het lijkt me dat ze naar codeslot codes moeten zoeken, die staan idd op verschillende dingen in hun kamer..quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, ik vind dat ze naar een voetbal moeten gaan zoeken
Misschien niet per se om Noah een mes in de rug te steken, maar om hem duidelijk te maken hoe zijn zogenaamde vrienden over hem denken. Anoek heeft gezegd dat Noah niet te vertrouwen was. Het is dus exposen van Anoek.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon haar kop kunnen houden ipv vertellen dat "veel mensen" Noa niet te vertrouwen vinden.. wat is het nut van dat mesje in zijn rug steken en tegelijk zeggen Ik niet hoor
Als je de stand van de bondjes gebruikt om de som uit te rekenen, kom je op -102.375quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
De luiheid ten top.. ook Vrindje AI weet het niet..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |