En morgen weerquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Next... weer corveegezeik? Wéér .. Rox geen badkamer schoongemaakt
nie mokkuhhhhquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Corveegezeik.. wéér Roxy die zelf wel bepaalt of ze wel of niet iets gaat doen...
Niets dus
[ afbeelding ]
Madam Rox heeft zich waarschijnlijk een Sterrenstatus aangemeten... als sexwerkster haar sporen dik verdient in De Show.. wat denken ze wel. dat ze haar handjes vuil gaat makenquote:
Ze kunnen geen gesprek voeren. Praten constant door anderen heen en elke reactie begint met ja maar… om vervolgens zo’n vier of vijf keer weer hetzelfde te willen zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Ze zijn wel van het mopperen, beide tweelingen.
Foto van Dick Advokaat die karatetrap uitdeelt in zijn jonge jaren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mila bedoelde waarschijnlijk die advocaat uit 'n fles
Dat was Louis van Gaal.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Foto van Dick Advokaat die karatetrap uitdeelt in zijn jonge jaren.
Ja daaaaag, gewoon vergeten en morgen wordt het toch weer door een ander gedaan, aldus de grootste viezerik in de loods.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Next... weer corveegezeik? Wéér .. Rox geen badkamer schoongemaakt
Erger nog, als een ander iets vindt trekt hij het doodleuk uit handen van die ander. Zou hij mij niet hoeven flikken hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
altijd die heftige reacties van Salar als er iets gevonden, omgeroepen, vermeld, gedaan moet worden
Ben benieuwd hoe het er bij haar thuis uitziet. Als ik haar zie word ik al misselijk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
Het is wel enorm asociaal om anderen het schoonmaakwerk te laten doen, stel je voor dat iedereen het wel best vind. En dan zeggen, ja maar ik woon hierJa duh, met 15 andere mensen die graag in een beetje schone douche willen staan. Heel apart.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Je doet het verder haske goed Roxy. De hele familie is trots op je.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |