Ik had dat afgelopen maand ook al.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het zo apart dat ik al zo vaak iemand sympathiek vind in één cyclus en de volgende cyclus ineens heel onsympathiek worden, dat heb ik nu dus bij de tweeling.
Ik word er niet goed van.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef spapaars het volgende:
Hoor niet anders dan dat degene die niet speelde wel alles wist.
ja dat, josh was fout maar probeert het te gooien op het fock you van Bonnie....neeeee zij was aan het zuigen en hield niet op!!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw... zo is het ineens toch Bonnie's schuld.. omdzat ze uiteindelijk fockjoe zegt.. lekker omgedraaid door Josy
Het is een specialiteitje van de Twins.. geen ongelijk bekennen, ze vreten liever hun tong opquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat, josh was fout maar probeert het te gooien op het fock you van Bonnie....neeeee zij was aan het zuigen en hield niet op!!!
Ik geloof er geen klap van dat ze het wist.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:53 schreef Scottie16 het volgende:
Hoe oud zijn die tweeling eigenlijk? Bonny zei het goed, achteraf niet zeggen ik wist het wel. Moeten nog veel leren.
Nee dat kan ook nog eens zo zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van dat ze het wist.
Gisterenavond ook al in vandaag inside over Robert en Roxy. Is vooral gratis reclame zodat nog meer mensen gaan kijken naar dit soort "sensatie tv" denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:59 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard had vanavond een ietwat lacherig item over DB en met name de voorvallen van Robert en Casper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |