Mooi, het is ook geen opvanghuis voor verveelde oudjes die thuis niets meer te doen hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
'De Bondgenoten'-winnaar Mary zou niet nog eens meedoen: 'Het wordt steeds dommer en ordinairder
“Het is niet meer echt een spelletjesprogramma, maar meer een ordinaire seks- en datingshow. Mensen vinden dat blijkbaar leuk om naar te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk.”
Het is nu meer een opvanghuis voor verknipte figuren of figuren die dat moeten spelenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, het is ook geen opvanghuis voor verveelde oudjes die thuis niets meer te doen hebben
Die valt nog net onder het kopje "Incusive" tevens een blanco typje die nog gaandeweg alle kanten op geprogrammeerd kan worden, altijd handigquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is nu meer een opvanghuis voor verknipte figuren of figuren die dat moeten spelen
Die Zeef is daar een goed voorbeeld van
Ja maar, eerst zei Salar dat ze niet met Joshlynn moest praten. En nu had ze ook "gewoon met ze moeten gaan praten!!" Ik snap wel dat ze best pissig is. Maar daaruit blijkt wel dat ze niet moet doen wat Salar zegt, maar haar eigen keuzes moet leren maken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
Het lukt AnoekiePoekie maar niet om door die TwinKwekMuur heen te dringen, en als niemand haar bijvalt in de "strijd" tegen het TwinKwaad .. Maar weer Princesje op de erwt spelen.. beetje huillie helpt natuurlijk altijd![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Salar in het algemeen riep "gewoon praten" met name tegen de opgefokte Twinsquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, eerst zei Salar dat ze niet met Joshlynn moest praten. En nu had ze ook "gewoon met ze moeten gaan praten!!" Ik snap wel dat ze best pissig is. Maar daaruit blijkt wel dat ze niet moet doen wat Salar zegt, maar haar eigen keuzes moet leren maken.
En waarom zouden Salar en Noah zich tegen de twins moeten keren als zij er een hekel aan heeft?
Valt dat onder "Missie geslaagd" ? of mag ik dat ook niet zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:59 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard had vanavond een ietwat lacherig item over DB en met name de voorvallen van Robert en Casper.
Keurmerk van de scharrelslagerquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Anouk nou een tattoo op haar buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |