abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 02:21:08 #176
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220829361
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De USSR droom wordt sowieso nooit werkelijkheid. Weinig mensen die verder van het Sovjet-gedachtegoed af staan dan Poetin met zijn ultrakapitalische hervormingen.

Een nieuwe en betere president in Rusland is wenselijk, maar dat is aan het Russische volk om te realiseren. Wie zijn wij om te bepalen welk land wel en niet recht heeft om zelf bestuurd te worden?

De Amerikaanse drang om vrijheid te komen brengen in andere landen resulteert altijd in bloedvergiet.

Poetin *moet* gestopt worden, totdat papa in Nederland ook naar het front moet.
De Sovjet-Unie keert terug kameraad Mickey.

Bekijk deze YouTube-video

Met hulp van China. Met wonderlijke hulp van Iran.

Trump zijn hand overspeeld in Iran. De dollar gaat keihard vallen. Het rijk van het kwaad, de VS (en VK) zal ineenstorten. Heel spoedig. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van een kwaadaardig gezwel, een misdadig, nihilistisch en moorddadig regime waardoor het kapitalisme zo hard om zich heen slaat.

De VS zal niet van buitenaf ineenstorten, maar zal imploderen. Van binnenuit.

En de USSR zal in al haar glorie herrijzen.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_220829363
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2026 02:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De Sovjet-Unie keert terug kameraad Mickey.

Met hulp van China. Met wonderlijke hulp van Iran.

Trump zijn hand overspeeld in Iran. De dollar gaat keihard vallen. Het rijk van het kwaad, de VS (en VK) zal ineenstorten. Heel spoedig. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van een kwaadaardig gezwel, een misdadig, nihilistisch en moorddadig regime waardoor het kapitalisme zo hard om zich heen slaat.

De VS zal niet van buitenaf ineenstorten, maar zal imploderen. Van binnenuit.

En de USSR zal in al haar glorie herrijzen.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Je vergeet 1 dingetje, als de Dollar al instoort is dat de laatste munt die valt, maar goed in Rusland zal ze dat een zorg zijn, die schijten toch altijd op hun volk vandaar dat ze al 150 jaar arm zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 18 mei 2026 @ 02:32:15 #178
pi_220829371
En gewoon de eckte opperbaas Ab Gietelink heeft het wederom heel mooi samengevat in een video!

Deze man is echt baas!

_O_ _O_ _O_

Ook interessant van de Marxistische Turkse Zanggroep Grup Yorum is de volgende video:
samenvatting van 22 minuten. Ik kan helaas alleen de Turkse versie vinden, ik heb met vrienden de versie met Engelse ondertiteling gezien, maar ik weet niet meer precies waar.

maandag 18 mei 2026 @ 02:33:54 #179
pi_220829372
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 02:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je vergeet 1 dingetje, als de Dollar al instoort is dat de laatste munt die valt, maar goed in Rusland zal ze dat een zorg zijn, die schijten toch altijd op hun volk vandaar dat ze al 150 jaar arm zijn.
Met Rusland komt het wel goed. :7

Of het ook goed komt met het westen, betwijfel ik. Het westen wedt op een dood paard. (De VS).
pi_220829376
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:50 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Groot gelijk. Voor een land waar 'gelijkheid' tussen man en vrouw maar één kant op werkt zou ik ook niet vechten.

Dienstplicht voor iedereen, of helemaal niet. Andere opties zijn onacceptabel.
Nou aan mij zou je niet veel hebben hoor. Dertiger en 8 maanden zwanger. 3e kind in 5 jaar. Echt de conditie van een militair heb ik joh.
Vrouwen zijn in dit opzicht niet gelijk aan mannen
pi_220829377
Zonder de steun van de Eu zou Oekraïne nooit tegen Rusland hebben gevochten. De Eu heeft Oekraïne in de steek gelaten. De VS is het enige land dat Oekraïne in leven houdt, zonder de VS is het binnen no time afgelopen met Oekraïne.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_220829378
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2026 02:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Of het ook goed komt met het westen, betwijfel ik. Het westen wedt op een dood paard. (De VS).
Het al oude adigum: Morgen gratis bier in onze kroeg.
pi_220829379
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 02:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Zonder de steun van de Eu zou Oekraïne nooit tegen Rusland hebben gevochten. De Eu heeft Oekraïne in de steek gelaten. De VS is het enige land dat Oekraïne in leven houdt, zonder de VS is het binnen no time afgelopen met Oekraïne.
Lees je eigen post nog even terug.
pi_220829406
Rusland moet gewoon al het ingenomen grondgebied teruggeven aan Oekraïne.
Corporate translator
  maandag 18 mei 2026 @ 07:24:54 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220829529
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 00:01 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het doel was natuurlijk niet de Donbas maar een snelle overname van Kiev en de omverwerping van het Oekraïense leiderschap om een pro-Russisch puppet regime te installeren. Dat trucje heeft Rusland / de Sovjet Unie al vaker uitgehaald alleen faalde het dit keer hopeloos. Daarom heeft de Kremlin propaganda je nu wijsgemaakt dat de driedaagse speciale operatie alleen gaat over het bevrijden van Russische bevolking in de Donbas.
Daar heb ik het toch helemaal niet over!
The End Times are wild
pi_220829566
Er is flink gezopen gisteren, zo te zien. :D
Vakman pur sang
  maandag 18 mei 2026 @ 08:11:14 #187
511221 Hetekip
Depressief
pi_220829630
Vraag me af of er ooit een moment komt, dat rijken op een of andere manier niet overal mee wegkomen. Maar het zal altijd zo zijn en blijven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 18 mei 2026 @ 08:15:24 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220829643
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe is dit anders in Rusland dan? Ik kan me deze houding van Oekraïne beter voorstellen dan dezelfde houding maar dan van Rusland.
De Russen sturen (nog) geen dipli's naar het front. Alles wat in Oekraine vecht is vrijwilliger.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 18-05-2026 15:56:49 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 08:34:57 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220829687
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2026 00:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Oekraïne is mega corrupt. Zelfs menig Afrikaans land doet het beter in de corruptie-index.

Iedere ambtenaar daar is omkoopbaar.

Bizar dat we dit land steunen. Er is geen democratie. Geen verkiezingen. Standbeelden van Vladimir Lenin, de man die het opnam voor de arbeidersklasse, zijn vervangen door nazi-meneer die met de Duitse SS meevocht Stefan Bandera.
Diverse politieke partijen zijn verboden. Geen vakbond. Geen werknemersrechten. Geen vrijheid van meningsuiting. Miljarden uit EU lidstaten, waaronder Nederland, verdwijnen in zakken van corrupte politici.

En er zal ook best wel iets beter kunnen in Rusland, maar dat land steunen we niet. Sterker nog als je verkondigt en publique dat je Rusland best een mooi land vindt word je gecancelled en in minder gunstige gevallen fysiek aangevallen door Oekraïense nazi's, terwijl agenten wegkijken. Mensen van Russische komaf worden bedreigd en aangevallen door Oekraïense nazi's, ook in Nederland. Heb ik daar concrete voorbeelden van? Ja die heb ik. Doet de politie daar iets aan? Nope. Totaal niet.
Lekker Kremlinpraatpuntjes oplepelen :') .

En er zal ook best wel iets beter kunnen in Rusland

Ja, wat dacht je bijvoorbeeld van het niet omtoveren van buurlanden tot smeulende puinhopen?
Huilen dan.
  maandag 18 mei 2026 @ 08:56:54 #190
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220829891
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2026 02:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

nou met poetin komt niet goed meer

en trump is een dikke vriend van Poetin en ook van Sjerrie en Orban
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 09:00:58 #191
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220829908
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:31 schreef Mikeytt het volgende:
Een nieuwe en betere president in Rusland is wenselijk, maar dat is aan het Russische volk om te realiseren. Wie zijn wij om te bepalen welk land wel en niet recht heeft om zelf bestuurd te worden?
Dat klopt, maar wie is Putin om te bepalen dat een land dat niet bij Rusland wil horen, namelijk Oekraïne, ingelijfd moet worden? Hij maakt inmiddels dezelfde dreigementen richting Armenië, omdat dit land zich ook op Europa wil richten. Het is gewoon het standaard ouderwetse 'de grote pest de kleine' verhaal. Oekraïne vroeg om hulp, wij gaven en geven deze hulp, aangezien Rusland gewoon een agressief imperialistisch pauperland is. Dat is het ook altijd al geweest.

En zonder onze steun? Dan was Oekraïne meer terrein kwijtgeraakt, maar aangezien Oekraïners zeer inventief zijn gebleken had de oorlog nu ook zeker nog voortgeduurd. Het is typisch victim blaming en extreem rechts 'EIGEN VOK EERST, EIGEN GELD VOOR ONS EIGEN JWZ!@#@#(R' gezwets om te zeggen dan wij de oorlog daar verlengen. Het is al langer duidelijk dat zeer rechtse partijen in Nederland Putinpijpers zijn, RE: FvD en PVV.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 09:02:03 #192
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220829912
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2026 00:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En er zal ook best wel iets beter kunnen in Rusland,
:') :') :') _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Rusland is letterlijk de kanker van de wereld man. Alle landen om haar heen worden tot de grond toe platgegooid. Standaard vrouwen, kinderen en bejaarden bombarderen, standrechtelijk executeren, 'human safari's' uitvoeren etc.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220829933
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:00 schreef JeMoeder het volgende:
Het is al langer duidelijk dat zeer rechtse partijen in Nederland Putinpijpers zijn, RE: FvD en PVV.
Zelenskipijper gespot.
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 09:11:20 #194
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220829950
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:07 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zelenskipijper gespot.
Zelenski boeit mij niet, wel mijn Oekraïnse vrienden, en de ervaringen die mijn vrouw en haar familie met Rusland als overheerser hebben gehad in haar land.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220829958
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is triest dat dit anno 2026 nog steeds gebeurt.

De elite/rijken gebruiken de armen als kanonnenvoer terwijl ze zelf de dans ontspringen en zich veilig wanen.
100 jaar terug in Rusland was er heel even een afrekening voor dit soort fratsen.
Dat zou in Nederland ook zo zijn helaas. Denk maar niet dat de elite haar kinderen naar het front gaan sturen, dat mag Jan Modaal doen, en volksbuurters.
pi_220829966
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
De Russen sturen (nog) geen dipli's naar het front. Alles wat in Okekraie vecht is vrijwilliger.
De Russen hebben al dienstplichtigen naar het front gestuurd.

quote:
Eerder werd nog wel bericht dat er Russische dienstplichtigen - dus geen professionele militairen - zijn omgekomen bij gevechten in de Russische grensregio's waar Oekraïne tegenaanvallen uitvoerde. Daarnaast zouden er in de eerste maanden van de oorlog ook Russische dienstplichtigen hebben gevochten binnen de landsgrenzen van Oekraïne.
https://www.nu.nl/spannin(...)n-sinds-2011-op.html
Bovendien gaat het ook niet zo netjes wat betreft het tekenen van contracten.

https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_220829971
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:11 schreef JeMoeder het volgende:
wel mijn Oekraïnse vrienden, en de ervaringen die mijn vrouw en haar familie met Rusland als overheerser hebben gehad in haar land.
Die boeien mij weer niet.
Ik sta overigens achter geen van beide kanten. Maar ik blijf gewoon FvD stemmen. En daar verander jij helemaal niets aan :)
  maandag 18 mei 2026 @ 09:17:10 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220829979
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:14 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Die boeien mij weer niet.
Ik sta overigens achter geen van beide kanten. Maar ik blijf gewoon FvD stemmen. En daar verander jij helemaal niets aan :)
find jij Sjerrie een leuke jongen?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220829980
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Dat klopt, maar wie is Putin om te bepalen dat een land dat niet bij Rusland wil horen, namelijk Oekraïne, ingelijfd moet worden? Hij maakt inmiddels dezelfde dreigementen richting Armenië, omdat dit land zich ook op Europa wil richten. Het is gewoon het standaard ouderwetse 'de grote pest de kleine' verhaal. Oekraïne vroeg om hulp, wij gaven en geven deze hulp, aangezien Rusland gewoon een agressief imperialistisch pauperland is. Dat is het ook altijd al geweest.

En zonder onze steun? Dan was Oekraïne meer terrein kwijtgeraakt, maar aangezien Oekraïners zeer inventief zijn gebleken had de oorlog nu ook zeker nog voortgeduurd. Het is typisch victim blaming en extreem rechts 'EIGEN VOK EERST, EIGEN GELD VOOR ONS EIGEN JWZ!@#@#(R' gezwets om te zeggen dan wij de oorlog daar verlengen. Het is al langer duidelijk dat zeer rechtse partijen in Nederland Putinpijpers zijn, RE: FvD en PVV.
er is helemaal niks eigen volk eerst aan die poetinpijpers.

al hun buitenland beleid is er opgericht dat ruslands sterker wordt en wij afhankelijker van rusland. niks meer niks minder.

je ziet het ook met rechtse politieke partijen die niet juigen voor ruslands imperialisme. Gek genoeg worden die nooit aangehaald als opkomen voor het land. zie Maygar, zie Meloni, zie zweden etc.

Nee alleen pro rusland. dit is altijd anti eu, want de grootste dreiging voor rusland is de eu. Oekraine begon met de EU, armenie zoekt toenadering tot de eu. al die landen willen vooruit handelen, vrij zijn. rusland wil bepalen en onderdrukkenn.
  maandag 18 mei 2026 @ 09:22:35 #200
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220830011
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn theorie, nadat ik die docu keek van die leraar uit Rusland, is dat beide partijen oorlog voeren uit verveling en uitzichtloosheid.

Oorlog is ook een stukje avontuur, je krijgt coole equipement, voertuigen, wapens. Best wat geld (als je arm bent) en tijdens de rustdagen wordt je getrakteerd met hoertjes en drugs.

Veel figuren komen uit totaal kansarme regio’s en vinden dat oorlog voeren gewoon mooi.
Welke docu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')