abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220792475
Hoi allemaal, welkom in het dagelijkse Trump-nieuws topic! Hier bespreken we de laatste nieuwtjes rond Donald J. Trump, de 47e president van de VS, en alles wat ermee samenhangt. Van zijn overwinningen tot de chaos bij de tegenpartij – gooi het hier in de groep!

Trump’s Triomf in de Swing States
Met twee vingers in zijn neus won Trump de swing states in 2024, met een overtuigende 312 kiesmannen tegen Kamala Harris’ 226. De man lijkt onstuitbaar! Wat maakte zijn campagne zo sterk? Was het zijn podcasttournee bij Joe Rogan, Theo Von en anderen, of iets anders? Laat je gedachten horen

Democraten op hun Bek
De Democratische Partij ligt in puin na de verkiezingsnederlaag. Biden stapte laat opzij, Harris flopte in elke swing state, en nu? Ze lijken wanhopig op zoek naar een nieuwe ster voor 2028. Namen als Josh Shapiro, Pete Buttigieg, en zelfs AOC duiken op, maar kunnen zij de magie van Trump counteren? Of hebben ze, zoals Ruben Gallego zei, hun eigen “Joe Rogan” nodig om de kiezers terug te winnen? Wat denken jullie – wie wordt hun troefkaart?

Joe Rogan en de Manosphere
Trump’s optredens op podcasts zoals The Joe Rogan Experience gaven hem een enorme boost, vooral bij jonge mannen. De Democraten lijken nu spijt te hebben dat ze Rogan ooit “gecanceld” hebben. Gaat een Democraat het aandurven om de “manosphere” te betreden, of blijven ze steken in hun bubbel?

2028 Speculaties
Terwijl Trump geen derde termijn kan doen (22e amendement, sorry Don!), gonst het van de geruchten over 2028. Aan de Republikeinse kant worden JD Vance en Marco Rubio genoemd, terwijl de Democraten nog stuurloos lijken. Wie zie jij als kanshebbers? En kan iemand Trump’s charisma evenaren?

Wat is jouw take?
Van Trump’s beleid tot de Democratische zoektocht naar een nieuwe leider, wat valt je op in het nieuws? Drop je mening, memes, of interessante nieuwtjes hieronder. Hou het scherp, maar netjes!
Regels:
Dit is voor dagelijkse nieuwtjes en discussies die geen eigen topic nodig hebben. Grote verhalen verdienen een eigen draadje!

Bronnen zijn altijd fijn, dus link waar je kan.

Respectvol discussiėren, geen persoonlijke aanvallen.

Laat maar horen, wat is het laatste Trump-nieuws dat jou opvalt?

Hier voort aangaande de laatste uitspattingen van Amerika's slechtse president sinds Buchanan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220792736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
JouW posts. In dit geval is ‘jouw’ namelijk wel een bezittelijk voornaamwoord. En dat je mijn posts niet inhoudelijk leest past prima bij jouw eigen posts, aangezien je ook niet inhoudelijk schrijft. Overigens ben ik dan van mening dat je niks op een discussieforum te zoeken hebt.
No one cares vriend. Ik snap dat je mijn andere feitelijke punten moeilijk kan verslaan dus je maar verlaagt tot een taal nazi.

Wellicht is mijn Nederlands niet perfect maar die taal is ook aan het verdwijnen, ik ben veel drukker met Spaans en mijn Engels (welke waarschijnlijk beter dan de taal die maar 15 miljoen Nederlanders spreken (ja de overige 4 miljoen spreken ook geen NL hier))

Nederlands bestaat niet meer in 10-15 jaar.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:13:29 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220792779
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
No one cares vriend. Ik snap dat je mijn andere feitelijke punten moeilijk kan verslaan dus je maar verlaagt tot een taal nazi.

Wellicht is mijn Nederlands niet perfect maar die taal is ook aan het verdwijnen, ik ben veel drukker met Spaans en mijn Engels (welke waarschijnlijk beter dan de taal die maar 15 miljoen Nederlanders spreken (ja de overige 4 miljoen spreken ook geen NL hier))

Nederlands bestaat niet meer in 10-15 jaar.
Als je je zo bezorgd erover maakt (wat onzin is) zou je juist aandacht moeten hebben voor je taalgebruik, om zo dit "uitsterven _O- ) van de taal te voorkomen. Bovendien: Al dat geklaag over 'buut'nlanders die onze cultuur verpesten' wordt een beetje ongeloofwaardig als je zelf de basis van je cultuur, de taal, op deze manier negeert.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220792811
quote:
18s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Als je je zo bezorgd erover maakt (wat onzin is) zou je juist aandacht moeten hebben voor je taalgebruik, om zo dit "uitsterven _O- ) van de taal te voorkomen. Bovendien: Al dat geklaag over 'buut'nlanders die onze cultuur verpesten' wordt een beetje ongeloofwaardig als je zelf de basis van je cultuur, de taal, op deze manier negeert.
Daar ga je dus de mist in, want ik ben helemaal niet tegen buitenlanders. Wel tegen illegalen die in de illegaliteit willen blijven en mensen die zich niet aanpassen of het leven van anderen onveilig maken.

Op dit moment date ik ook al langere tijd met een kennishoudster uit Iran. Die trouwens ook helemaal niets heeft met de handjes ophoudende vluchtelingen. Die ze zelf heeft meegemaakt en het ok vinden om niet te integreren hier. Zelfde geldt voor Amerika. Er worden dagelijks duizenden mensen door Trump zijn administratie een greencard toegekend, maar dat wil je niet horen.

Het enige wat je wil is Anita/Occupy democrats en andere extreem linkse plaatjes posten en iedereen met een andere mening verkondigen tot fascist of hitlah. Deze retoriek is ondertussen al heel zwak aan het worden.

Hitler/Fascist/Racist/BNW'er zijn kooswoordjes om discussies te stoppen en te gaslichten. Omdat mensen niet de capaciteit hebben om objectief na te denken en vast zitten in een stockholm syndroom.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220792820
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
Op dit moment date ik ook al langere tijd met een kennishoudster uit Iran.
En wat vind zij van jouw adoratie van Trump?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220792911
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ze is ook pro Trump, ze haat het regime. En Iraanse moslim mannen. Zoals velen.

Het liefste ziet ze dat Trump haar land bevrijd, hij krijgt dan ook heldenstatus
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:26:41 #7
66444 Lord_Vetinari
pi_220792918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vindt ze vermoedelijk prima. Het is tenslotte de enige manier waarop hij hem omhoog kan krijgen.
pi_220792959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:25 schreef epicbeardman het volgende:
Het liefste ziet ze dat Trump haar land bevrijd, hij krijgt dan ook heldenstatus
Wat een bullshit. Trumps 'grote plan' was om de boel te bombarderen en dan maar hopen dat het volk in opstand zou komen en op miraculeuze wijze het Iraanse regime omver kon werpen. Toen dat uiteraard niet lukte bleef het bij dreigen Iran 'naar de hel' te bombarderen en de rest van de wereld te gijzelen met de Straat van Hormuz.

Trump word inmiddels intens gehaat onder de Iraniėrs. Nog net iets minder dan het Iraanse regime, maar Trump is een goede tweede. Iedereen begrijpt inmiddels wel dat het Trump totaal niets geeft om het lot van het Iraanse volk.

Ik hoop maar voor je vriendin dat dit verhaal over haar een flinke leugen is. In elk geval zal zij absoluut niet geloven dat Trump een 'heldenstatus' heeft onder Iraniėrs.
pi_220793001
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat een bullshit. Trumps 'grote plan' was om de boel te bombarderen en dan maar hopen dat het volk in opstand zou komen en op miraculeuze wijze het Iraanse regime omver kon werpen. Toen dat uiteraard niet lukte bleef het bij dreigen Iran 'naar de hel' te bombarderen en de rest van de wereld te gijzelen met de Straat van Hormuz.

Trump word inmiddels intens gehaat onder de Iraniėrs. Nog net iets minder dan het Iraanse regime, maar Trump is een goede tweede. Iedereen begrijpt inmiddels wel dat het Trump totaal niets geeft om het lot van het Iraanse volk.

Ik hoop maar voor je vriendin dat dit verhaal over haar een flinke leugen is. In elk geval zal zij absoluut niet geloven dat Trump een 'heldenstatus' heeft onder Iraniėrs.
Dat mag jij geloven, maar jij hebt bronnen van MSM die Trump haten. Natuurlijk zijn er Iraanse mannen die niet willen dat ze hen macht daar kwijt raken. Maar geloof mij, elke vrouw daar hoopt stiekem op dat zij bevrijd worden.

De vrouwen daar en haar zussen kleden zich meer westers dan hier, hier heb je Nederlandse vrouwen met hoofddoekjes die het liefste leven onder een strenge islamitische man. Het is de omgedraaide wereld.

Maarja, Trump kan iedereen alles laten haten of zelfs zoals in jouw ogen het Iraanse regime verheerlijken. Als Trump morgen zegt dat water goed is om te drinken, zeg jij morgen oohh.. Trump zegt dat water gezond is dus het zal wel niet zo zijn.

Nee, je MSM propaganda slaat de plank volledig mis.

twitter

Het iraanse volk is het zat wat er sinds 1979.
pi_220793019
twitter
twitter

Iraans volk is hartstikke prima en integreren ook gewoon goed hier in Nederland, zorgen voor geen problemen. Zijn zoals je hierboven ziet zelfs in Engeland allemaal gek van Tommy Robinson. Ze hebben niets met de woke/trans en andere zaken en zijn voornamelijk rechtse stemmers.
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:50:26 #11
66444 Lord_Vetinari
pi_220793032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]

Iraans volk is hartstikke prima en integreren ook gewoon goed hier in Nederland, zorgen voor geen problemen. Zijn zoals je hierboven ziet zelfs in Engeland allemaal gek van Tommy Robinson. Ze hebben niets met de woke/trans en andere zaken en zijn voornamelijk rechtse stemmers.
En dat is goed, omdat....?
pi_220793080
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
of zelfs zoals in jouw ogen het Iraanse regime verheerlijken.
Ben je nou zo slecht in begrijpend lezen?

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump word inmiddels intens gehaat onder de Iraniėrs. Nog net iets minder dan het Iraanse regime, maar Trump is een goede tweede.
Leg eens in jouw eigen woorden uit wat je denkt dat daar staat..........
pi_220793090
quote:
18s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En dat is goed, omdat....?
Omdat zij westerse normen en waarden hebben, zij zien wel dat het niet normaal is jongeren uit andere landen doen. Hoewel Iran wordt geschilderd in onze MSM als een fout land heeft dit alleen te maken met het regime.

Je zou bijna kunnen zeggen dat Europa het nieuwe Iran aan het worden is onder links bewind, waar je geen andere mening mag uitten, waar je moet inloggen om je leeftijd te verifieren voordat je het internet op gaat, waar een blackbox in je auto zit, waar je verplicht vaccinaties moet nemen omdat je anders buitengesloten wordt van de samenleving (waar zijn de "mijn lichaam, mijn keuze chicas)

Al jaren komt er in Nederland politie langs de deuren bij mensen die mening uitten over vaccinaties (wijkagenten die op verzoek van regime naar twitter users gaan) en hetzelfde gebeurd in UK.

Daarom zal rechts ook uiteindelijk weer winnen in Europa, links beleid is gewoon een rotzooi en neigt naar communisme. Daarom ben ik ook eigenlijk best blij met de grote influx van conversatieve stemmers, de blanke nederlandse vrouwtjes maken zich te druk om klimaat of dat hen vriend in de manosphere zit.

Self destruction.
pi_220793100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ben je nou zo slecht in begrijpend lezen?
[..]
Leg eens in jouw eigen woorden uit wat je denkt dat daar staat..........
Hoe kan jij nou weten dat de Iraniėrs Trump haten als ze alleen maar naar buiten kunnen communiceren via Intranet app die voor b.v. mijn vriendin nog wel te gebruiken is NL.

Dat je iets leest op internet zegt nog niet zo dat het is he. Zo simpel heb ik weinig mensen gehoord, denk je nou echt dat mensen in Iran durven te zeggen dat ze pro-Trump zijn? dan krijg je gelijk een stop om je nek daar.

Sheesh. _O- welke journalist is laatste tijd naar Iran gevlogen dan om dit aan het iraanse volk te vragen? _O- of gingen alle Iraanse mensen naar NOS.nl om een poll in te vullen. Manmanman.
pi_220793117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:01 schreef epicbeardman het volgende:

hoop bullshit die ik niet ga lezen..........
Ga je nog uitleggen waar staat dat ik volgens jou het Iraanse regime verheerlijk?
pi_220793132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ga je nog uitleggen waar staat dat ik volgens jou het Iraanse regime verheerlijk?
Omdat je weet dat ik gelijk heb reageer je niet inhoudelijk. En ja, zeggen dat het Iraanse volk anti-Trump is is insinuatie dat jij pro-Iraanse regime bent. Want het gaat bij jou maar om 1 ding, en dat is alles wat Trump doet afkeuren, want dan krijg je misschien weer paar duimpjes omhoog en is je dag geslaagd.

Alsof het Iraanse regime nieuws laat doorschijnen over dat het volk pro-Trump zou zijn. Zelden zo naief iemand gezien. Maar steun het regiem vooral en keur Trumps daden vooral af. Paint's a good picture.

Waar Obama miljarden in cash naar dit islamitische sharia regiems stuurde, bevrijd Trump het volk.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:09:31 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_220793140
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat je weet dat ik gelijk heb reageer je niet inhoudelijk. En ja, zeggen dat het Iraanse volk anti-Trump is is insinuatie dat jij pro-Iraanse regime bent. Want het gaat bij jou maar om 1 ding, en dat is alles wat Trump doet afkeuren, want dan krijg je misschien weer paar duimpjes omhoog en is je dag geslaagd.

Alsof het Iraanse regime nieuws laat doorschijnen over dat het volk pro-Trump zou zijn. Zelden zo naief iemand gezien. Maar steun het regiem vooral en keur Trumps daden vooral af. Paint's a good picture.
Wat een ongeloofelijk domme manier van redeneren, zeg. Wat dat betreft ben je inmiddels volbloed MAGA, gefeliciteerd.
pi_220793141
quote:

[..]

Waar Obama miljarden in cash naar dit islamitische sharia regiems stuurde, bevrijd Trump het volk.
Epic zie jij nog een uitweg voor Trump inzake de oorlog met Iran?
pi_220793143
quote:
Omdat je weet dat ik gelijk heb reageer je niet inhoudelijk. En ja, zeggen dat het Iraanse volk anti-Trump is is insinuatie dat jij pro-Iraanse regime bent.
Jij maakt zo'n sterke bewering over mij zonder enige onderbouwing.

Maar goed, nu blijkt hoe jouw gedachtegang werkt. Blijkbaar verheerlijk je volgens jouw automatisch het Iraanse regime als je tegen Trump en zijn debiele oorlogsacties bent.

Zo werkt het natuurlijk niet. Je kan prima zowel het Iraanse regime als Trump afwijzen. Sterker: waarschijnlijk doet bijna iedereen dat.
pi_220793161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:09 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Oh Iran zal eind van dit jaar of a.s jaar een revolutie krijgen, met vermoedelijk Trump Towers en standbeelden door heel Iran. Vermoedelijk zal Trump zelf er ook nog heen vliegen om de nieuwe leider te feliciteren.

Waar ze eindelijk bevrijd worden. _O_ hopelijk hebben ze Obama's 150+ miljard nog niet opgemaakt en kan dat i.p.v. aan atoombommen naar het land en infrastructuur/ het Perzische volk gaan voor het leed wat hen de afgelopen 47 jaar is aangedaan.

Iran is maar een sidequest voor Trump, er spelen veel belangrijkere zaken in Amerika zelf omtrent de SAVE act, gerrymandering districts en fraude onderzoeken.
pi_220793167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:09 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Deze oorlog is door Biden gestart in 1979. Trump hoeft niet de rotzooi van een voorgaande president op te ruimen.
pi_220793176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jij maakt zo'n sterke bewering over mij zonder enige onderbouwing.

Maar goed, nu blijkt hoe jouw gedachtegang werkt. Blijkbaar verheerlijk je volgens jouw automatisch het Iraanse regime als je tegen Trump en zijn debiele oorlogsacties bent.

Zo werkt het natuurlijk niet. Je kan prima zowel het Iraanse regime als Trump afwijzen. Sterker: waarschijnlijk doet bijna iedereen dat.
Het gaat veel dieper dan dat, het gaat erom dat Obama Iran de mogelijkheid heeft gegeven om een nucleaire powerhouse te worden. Dat daarbij een regime fall bij komt kijken omdat ditzelfde regime hier verantwoordelijk voor is, is mooi meegenomen. Begrijp het goed dat Trump denkt/weet dat Obama een moslim is, die zich ook vaak versprak.

twitter

Dat hij juist zulke goede banden had met Iran is dan niet zo vreemd, Trump en Israel pakken dit nu aan ja. Ze geven feitelijk Obama een schop na, want die had allemaal plannetjes voor Iran.
pi_220793181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh Iran zal eind van dit jaar of a.s jaar een revolutie krijgen, met vermoedelijk Trump Towers en standbeelden door heel Iran. Vermoedelijk zal Trump zelf er ook nog heen vliegen om de nieuwe leider te feliciteren.

Waar ze eindelijk bevrijd worden. _O_ hopelijk hebben ze Obama's 150+ miljard nog niet opgemaakt en kan dat i.p.v. aan atoombommen naar het land en infrastructuur/ het Perzische volk gaan voor het leed wat hen de afgelopen 47 jaar is aangedaan.

Iran is maar een sidequest voor Trump, er spelen veel belangrijkere zaken in Amerika zelf omtrent de SAVE act, gerrymandering districts en fraude onderzoeken.
Ik ben benieuwd of je dit volgend jaar nog weet, en dan zelf gaat toegeven ongelijk te hebben gehad als Iran geen revolutie krijgt met gouden Standbeelden van Trump en een staatsbezoek.

Er is overigens geen Obama's 150 miljard.
pi_220793184
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dacht dat jij met je inside information wat licht op de zaak kon werpen, maar tevergeefs...
pi_220793190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:18 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Dacht dat jij met je inside information wat licht op de zaak kon werpen, maar tevergeefs...
Het is niet eens een oorlog, het Iraanse regiem is aan het spartelen op het droge water. Ze hebben geen leverage. Als Trump zou willen neemt hij het hele land in. Maar hij weet dat het Iraanse regiem zich op hen eigen volk zal richten, Trump proberen te stoppen met massa moorden op eigen volk.

Het is dan ook meer een speciale operatie. Epic Fury
pi_220793192
Wtf is een 'kennishoudster'? Wtf is dit voor AI bot met een rage bait prompt? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220793201
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:20 schreef Barbusse het volgende:
Wtf is een 'kennishoudster'? Wtf is dit voor AI bot met een rage bait prompt? :')
Kennishouder is zo niet inclusief.. ben wel beetje woke
pi_220793209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het gaat veel dieper dan dat, het gaat erom dat Obama Iran de mogelijkheid heeft gegeven om een nucleaire powerhouse te worden.
Nee, dat heeft Trump gedaan door het verdrag met Iran uit rancune op te zeggen, waardoor Iran de handen vrij had om de ontwikkeling van kernwapens voort te zetten.

quote:
Dat daarbij een regime fall bij komt kijken omdat ditzelfde regime hier verantwoordelijk voor is, is mooi meegenomen. Begrijp het goed dat Trump denkt/weet dat Obama een moslim is, die zich ook vaak versprak.
Ah, je motivatie is dus moslimhaat.

Dat verbaast me niets.

quote:
Dat hij juist zulke goede banden had met Iran is dan niet zo vreemd, Trump en Israel pakken dit nu aan ja. Ze geven feitelijk Obama een schop na, want die had allemaal plannetjes voor Iran.
Ook lachwekkend.
Obama heeft zijn 2 presidentstermijnen er op zitten.
Die heeft niet allerlei plannetjes.

Verder is het buitengewoon stupide en lachwekkend dat Obama vriendjes zou willen zijn met Iran omdat hij moslim zou zijn.
pi_220793302
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is niet eens een oorlog, het Iraanse regiem is aan het spartelen op het droge water. Ze hebben geen leverage. Als Trump zou willen neemt hij het hele land in. Maar hij weet dat het Iraanse regiem zich op hen eigen volk zal richten, Trump proberen te stoppen met massa moorden op eigen volk.

Het is dan ook meer een speciale operatie. Epic Fury
Soms kijk ik voor de grap naar Fox News. Wat dan bij me opkomt, is: hoe kun je als mens anno 2026 in een democratisch en welvarend land nog zo gebrainwashed worden? Bizar hoe mensen alles voor zoete koek slikken.
pi_220793317
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat heeft Trump gedaan door het verdrag met Iran uit rancune op te zeggen, waardoor Iran de handen vrij had om de ontwikkeling van kernwapens voort te zetten.
[..]
Ah, je motivatie is dus moslimhaat.

Dat verbaast me niets.
[..]
Ook lachwekkend.
Obama heeft zijn 2 presidentstermijnen er op zitten.
Die heeft niet allerlei plannetjes.

Verder is het buitengewoon stupide en lachwekkend dat Obama vriendjes zou willen zijn met Iran omdat hij moslim zou zijn.
Je onderbuik spreekt. Kom met feiten en doe je research.

quote:
Voor een kind van 5 jaar, heel simpel uitgelegd:

Stel je voor dat er twee landen zijn: Amerika en Iran.

Ze waren héél boos op elkaar en mochten geen spullen en geld doen.

Het geld-verhaal

Onder president Obama (dat is een meneer die vroeger de baas was van Amerika) zei Amerika: "Oké, we stoppen met boos zijn over de kernbommen van Iran. Jullie mogen weer wat geld gebruiken dat al van jullie was, maar vast zat door straffen."Er kwam een groot akkoord (het kernwapen-akkoord).

Daardoor mocht Iran weer bij ongeveer 50 tot 100 miljard dollar die in andere landen vastzat. Dat is héél véél geld, zoals een berg speelgoed dat je terugkrijgt.

Daarnaast was er een oud ruzietje over geld van lang geleden (nog voordat de boze mensen in Iran de baas werden). Amerika had geld van Iran vastgehouden. Obama gaf dat terug: 1,7 miljard dollar in totaal. Daarvan werd 400 miljoen dollar in echte biljetten op houten pallets (grote stapels geld in een vliegtuig) naar Iran gevlogen.

Dat gebeurde op dezelfde dag dat een paar Amerikaanse mensen uit de gevangenis in Iran mochten. Sommige mensen zeggen: "Dat was losgeld!" Anderen zeggen: "Nee, het was gewoon een oude schuld terugbetalen."

pbs.org

Dat gebeurde natuurlijk net voordat Trump President werd, je begrijpt goed wat een land met Nucleaire Aspiraties wel wat kan doen met zo veel miljard. Obama heeft voor heel veel chaos gezorgd in het midden oosten, al die landen, Libie bijvoorbeeld wat een prachtig land werd en nu helemaal niets meer van over is. De muslim spring die hij inspireerde heeft voor miljoenen vluchtelingen gezorgd in Europa.

100 miljard vrijgeven aan een terroristische sharia regiem is gewoon not done.
pi_220793341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:33 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Soms kijk ik voor de grap naar Fox News. Wat dan bij me opkomt, is: hoe kun je als mens anno 2026 in een democratisch en welvarend land nog zo gebrainwashed worden? Bizar hoe mensen alles voor zoete koek slikken.
Pas wanneer jij doorhebt dat jij precies in dezelfde propaganda kanalen bevindt als jij mensen van beticht te zitten, zal dit wellicht je open openen.
pi_220793368
twitter

Dit forum ondertussen
pi_220793403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Pas wanneer jij doorhebt dat jij precies in dezelfde propaganda kanalen bevindt als jij mensen van beticht te zitten, zal dit wellicht je open openen.
ik kijk meer onafhankelijke en relatief onpartijdige nieuwsbronnen, combineer meerdere bronnen en trek dan mijn eigen conclusie. Dan kijk je een beetje van afstand en zie je dingen duidelijker.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:23:49 #34
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220793811
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Dat gebeurde natuurlijk net voordat Trump President werd, je begrijpt goed wat een land met Nucleaire Aspiraties wel wat kan doen met zo veel miljard. Obama heeft voor heel veel chaos gezorgd in het midden oosten, al die landen, Libie bijvoorbeeld wat een prachtig land werd en nu helemaal niets meer van over is. De muslim spring die hij inspireerde heeft voor miljoenen vluchtelingen gezorgd in Europa.

Ik heb gisteren nog je kul met onderbouwing weerlegd. Negeerde je compleet en je gooide gewoon de volgende stapel bullshit het internet op. Hoe kan je dan in vredesnaam andere verwijten dat ze met feiten en research moete komen 8)7 . Wtf, in wat voor wereld leef jij?
pi_220793813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:44 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
ik kijk meer onafhankelijke en relatief onpartijdige nieuwsbronnen, combineer meerdere bronnen en trek dan mijn eigen conclusie. Dan kijk je een beetje van afstand en zie je dingen duidelijker.
Dat is wat je denkt. Ik denk niet dat jij je bevindt op maga sites. Je moet niet vergeten dat een groot deel van onafhankelijk nieuws gezien wordt als rechts nieuws.

Denk aan dat er continue pogingen worden gedaan om ON! van de Nederlandse buis af te krijgen. Rechtse mensen worden gedeplatformed. Hier zijn er veel verbannen op het forum. Op sites die betaald zijn zoals tweakers is het verboden om maar enigszins een andere mening te hebben. Daarom zie je ook in POL amv alleen nog maar circlejerk. Als er dan nog iemand met een andere mening is zoals God @Drag8noflife of ik dan vliegt de establishment er op af. Wie kan het eerst de meeste likes krijgen op het forum. Een groot deel zal natuurlijk nooit zijn echte mening durven te geven hier om bang te zijn om net zoals andersdenkenden behandeld te worden.

Net zoals velen hier nog steeds in een Stockholm syndroom zitten omtrent de vaccinaties en als je echt daadwerkelijk alles leest dat er dingen toch echt niet kloppen. Maar daar ligt ook het hele pijnpunt, ik werd niet boos op dat iemand zich wel vaccineerde en accepteer iedereen zijn keuze. Dat kan je van het andere kamp niet zeggen, die blijven gaslighten en bord voor hen koppie houden. Maar whatever floats their boats.

Jij zit vast niet op TheDonald.win waar je daadwerkelijk ziet wat er allemaal speelt in Amerika. Ben ook wel benieuwd wat jij als onafhankelijk ziet.

Nick Shirley bijvoorbeeld ook? Ik ga er vanuit dat veel sites door jullie direct worden gediskwalificeerd wegens een of andere 'right leaning' bias.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:26:39 #36
36431 bleiblei
pi_220793842
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat is wat je denkt. Ik denk niet dat jij je bevindt op maga sites. Je moet niet vergeten dat een groot deel van onafhankelijk nieuws gezien wordt als rechts nieuws.

Denk aan dat er continue pogingen worden gedaan om ON! van de Nederlandse buis af te krijgen. Rechtse mensen worden gedeplatformed. Hier zijn er veel verbannen op het forum. Op sites die betaald zijn zoals tweakers is het verboden om maar enigszins een andere mening te hebben. Daarom zie je ook in POL amv alleen nog maar circlejerk. Als er dan nog iemand met een andere mening is zoals God @:Drag8noflife of ik dan vliegt de establishment er op af. Wie kan het eerst de meeste likes krijgen op het forum. Een groot deel zal natuurlijk nooit zijn echte mening durven te geven hier om bang te zijn om net zoals andersdenkenden behandeld te worden.

Net zoals velen hier nog steeds in een Stockholm syndroom zitten omtrent de vaccinaties en als je echt daadwerkelijk alles leest dat er dingen toch echt niet kloppen. Maar daar ligt ook het hele pijnpunt, ik werd niet boos op dat iemand zich wel vaccineerde en accepteer iedereen zijn keuze. Dat kan je van het andere kamp niet zeggen, die blijven gaslighten en bord voor hen koppie houden. Maar whatever floats their boats.

Jij zit vast niet op TheDonald.win waar je daadwerkelijk ziet wat er allemaal speelt in Amerika. Ben ook wel benieuwd wat jij als onafhankelijk ziet.

Nick Shirley bijvoorbeeld ook? Ik ga er vanuit dat veel sites door jullie direct worden gediskwalificeerd wegens een of andere 'right leaning' bias.
Jij zit in een Stockholm Syndroom. Je spuit aan de lopende band ongefundeerde onderbuikgeneuzel van bijzonder slechte bronnen. Figuren die aantoonbaar non-verbanden leggen en onwaarheden verkopen. Gast...

Als je nu beter je best deed, was het nog leuk. Konden we er van leren. Maar dit is gewoon te seniel voor woorden.
pi_220793864
Feitelijk als je Trumps administratie haar nieuws en statistieken niet vertrouwd ben je ook een bnwer of wappie. Zo werd er ook omgegaan met de fabeltjes van Biden onder Covid.

Terwijl er nu steeds meer informatie naar boven komt omtrent cia coverups. Er is ook een reden dat Biden vlak voor vertrek Fauci een pardon gaf.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:31:59 #38
36431 bleiblei
pi_220793913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:28 schreef epicbeardman het volgende:
Feitelijk als je Trumps administratie haar nieuws en statistieken niet vertrouwd ben je ook een bnwer of wappie. Zo werd er ook omgegaan met de fabeltjes van Biden onder Covid.

Terwijl er nu steeds meer informatie naar boven komt omtrent cia coverups. Er is ook een reden dat Biden vlak voor vertrek Fauci een pardon gaf.
Hij gaf Fauci een pardon omdat ie wist dat ie door Trump ongefundeerd publiekelijk gestenigd zou gaan worden. Terwijl die man, net als de verguisde heren en dame in Nederland gewoon hun baan deden en dat best goed hebben gedaan. Itt. Trump die mensen als president de tip gaf chloor te drinken 8)7 .

Maar opnieuw, doe eens je best. Wat is die informatie die naar boven komt mbt. CIA coverups. Wel coverups graag die significant afwijken van hun reguliere taak die ze al 80 jaar vervullen (met twijfelachtige ethische normen en waarden).
pi_220793965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Leuk allemaal, maar nog steeds is er geen 150 miljard van Obama die aan Iran is gegeven.

Dat is enkel de onderbuik van je die spreekt.
pi_220793998
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Jij zit in een Stockholm Syndroom. Je spuit aan de lopende band ongefundeerde onderbuikgeneuzel van bijzonder slechte bronnen. Figuren die aantoonbaar non-verbanden leggen en onwaarheden verkopen. Gast...

Als je nu beter je best deed, was het nog leuk. Konden we er van leren. Maar dit is gewoon te seniel voor woorden.
Dat mag jij vinden, maar ik zit daadwerkelijk wel op een positie dat ik het nieuws van beide kanten zie. Want ik lees zowel NOS propaganda en MAGA propaganda. Wie ben jij om te zeggen dat het slechte bronnen zijn. Jij bent toch niet van de slechte bronnen politie?

Het komt allemaal weer op 1 punt neer, monddood maken van mensen en een soort van agenda draaien dat andersdenkenden.

Als Tulsi, een oud democraat die op dit moment Director of National Intelligence is straks met een verslag komt hoe Obama met meerdere democraten feitelijk een coup probeerde te plegen in 2016 betrouw jij dat niet als een goede bron.

Denk ook aan de election inteference van de CIA/FBI omtrent Hunters Laptop destijds, die het bestempelden als russian fake hoax terwijl die crackjunk gewoon zijn laptop was vergeten op te halen na reparatie. Of de Twitter files omtrent Biden's administratie.

Het is leuk dat jullie zeggen dat jullie "onafhankelijke" bronnen hebben, maar alles wat de andere kant zegt is bij voorbaat onjuist. Dat riekt aan intellectuele eerlijkheid en selectieve scepsis.
Zo is het ook erg triggerend om te zeggen dat Epstein's vriendenkring, voornamelijk democraten was en ten tijde van dat Trump contact had met hem.. een democraat was. ;( dat ik destijds nog een Obama change fan was. :N
pi_220794014
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Hij gaf Fauci een pardon omdat ie wist dat ie door Trump ongefundeerd publiekelijk gestenigd zou gaan worden. Terwijl die man, net als de verguisde heren en dame in Nederland gewoon hun baan deden en dat best goed hebben gedaan. Itt. Trump die mensen als president de tip gaf chloor te drinken 8)7 .

Maar opnieuw, doe eens je best. Wat is die informatie die naar boven komt mbt. CIA coverups. Wel coverups graag die significant afwijken van hun reguliere taak die ze al 80 jaar vervullen (met twijfelachtige ethische normen en waarden).
quote:
Wednesday, May 13, 2026

Chairman Paul Delivers Opening Remarks During Whistleblower Hearing on the Multi-Agency Cover-Up of COVID-19 and Gain-of-Function Research

WASHINGTON, D.C. – Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee Chairman Rand Paul (R-KY) convened a full committee hearing to receive testimony from a decorated CIA officer, Jim Erdman III, who exposed the cover-up over the origins of COVID-19 and the lack of transparency from government agencies.

Chairman Paul’s Opening Remarks as Prepared:

The COVID-19 pandemic was one of the most consequential events of our lifetime — and to this day, the American people have never received a full accounting of where it came from, what our government knew, or why they had to fight their own government to find out.

Today, this Committee will hear from an intelligence-community whistleblower about those questions. The witness will testify that CIA scientific analysts repeatedly concluded that a laboratory leak was the most likely origin of COVID-19 — and that those conclusions were buried, softened, or withheld from Congress while the public was told to trust a different story.

For years, Americans were told to trust the experts, trust the agencies, trust the intelligence community, and trust the officials who assured us they were following the science. But the evidence before this Committee tells a very different story.

Today we will expose a system in which the same small circle of officials, scientists, grantees, and intelligence advisers moved from agency to agency, meeting to meeting, and briefing to briefing — reviewing one another’s work, shaping one another’s conclusions, and presenting those conclusions to Congress and the public as independent judgment.

Only, it was not independent. It was a circle.

One part of that circle is a body most Americans have never heard of: the Biological Sciences Experts Group — BSEG, also known as the “B Group”.

BSEG operates under the Office of the Director of National Intelligence. Its stated purpose is to give the intelligence community access to outside scientific expertise on biological threats. That may sound reasonable. But not when those experts are not independent.

For example, Dr. Ralph Baric collaborated with Dr. Zhengli Shi in Wuhan, China, to create gain-of-function coronaviruses. But Dr. Baric was also part of BSEG and an active consultant to intelligence agencies on the origins of the COVID-19 pandemic.

Likewise, Peter Daszak received hundreds of millions of dollars from the U.S. government and worked with Dr. Shi on gain-of-function experiments. Daszak was also sent to China with the WHO to investigate the origins of COVID.

So, the scientists commissioned to investigate COVID origins were, in some cases, the very scientists who were complicit in the gain of function experiments that may have created COVID.

In essence, the intelligence community pays researchers to review work and write papers. NIH funds their grants. The CIA consults them and gives them access to classified information. The National Academies publishes their work. Policymakers then cite the result as consensus.

At the center of the government side of this circle was Dr. Anthony Fauci.

For years, Dr. Fauci was not merely a public-health official speaking from NIH. He had a long-standing relationship with the national security and intelligence apparatus — on biological threats, dangerous pathogens, classified life-sciences research, pandemic preparedness, and COVID origins. Again and again, documents show him being brought into national-security discussions far beyond ordinary public-health messaging. During COVID, intelligence officials arranged for Dr. Fauci to review highly classified intelligence assessments that could not even be sent outside the White House complex.

But… how can Anthony Fauci objectively comment on a discussion of COVID origins when he approved the very funding that may have created the pandemic virus?

From the outset of the pandemic, Dr. Fauci shaped the conclusions. Dozens of times, he referred to the idea that the pandemic originated in the lab as a conspiracy.

Dr. Fauci convened the now-infamous February 1, 2020 call. Some scientists on that call privately raised serious concerns about a laboratory origin. Yet, ironically, those same scientists later co-authored the Proximal Origin paper, which publicly dismissed the lab-leak hypothesis. One author received a $9 million grant from Dr. Fauci’s own agency after he changed his opinion from lab leak to natural origin. At the same time, Dr. Fauci coordinated with the National Academies on coronavirus origins and public-facing messaging. These were not independent experts reaching consensus. They were parts of the same machine, designed to reach the same conclusion.

The question is not whether the government may consult experts. The question is whether those experts were independent, whether conflicts were disclosed, whether dissenting views were preserved, whether the lab-origin possibility was fairly evaluated, and whether Congress and the American people received the truth — or a curated result.

When Congress asked those questions, government officials lied to our faces. They classified documents. They suppressed information. They changed definitions. They invoked sources and methods. They told Congress only what they wanted Congress to know.

In 2023, John Ratcliffe, the former Director of National Intelligence, testified before Congress with a stark warning. He said a lab leak was the only explanation credibly supported by intelligence, science, and common sense. He warned that partisan politics and analysts’ disagreement with Trump Administration policy had created illegitimate roadblocks to the truth. He said the COVID-19 Origin Act — which Congress passed unanimously — should finally make intelligence on COVID’s origins public.

Despite an unanimously passed law requiring the declassification of information related to COVID origins, the deep state still resists this congressional mandate.

Our witness today will explain what happened inside the CIA. According to his testimony, CIA scientific analysts concluded multiple times between 2021 and 2023 that a laboratory leak was the most likely origin of COVID-19. Yet those conclusions never shaped the official narrative — and Congress was never told.

It was not until after the 2024 election that the outgoing Biden Administration directed the CIA to issue an assessment — not because of new intelligence, but so officials could walk out the door claiming there was nothing left to find.

That is not analysis. That is a cleanup operation.

This hearing is about more than one witness, one assessment, or one agency.

It is about a federal apparatus that told the American people to trust the science while hiding the machinery that shaped the science. It is about an intelligence community that relied on outside experts whose conflicts were never disclosed. It is about public-health officials with access to intelligence that Congress has struggled to obtain. It is about researchers and advisers cycling through grants, contracts, classified briefings, federal service, and advisory committees — and presenting the result as independence.

The coverup is not just about protecting one research grant. It is about protecting an entire network — of labs, grants, intermediaries, and bureaucratic architecture —quietly engineered to outlast any moratorium, any congressional inquiry, and any election.

After millions died, children lost years of learning, small businesses were destroyed, civil liberties were restricted, and dissenting Americans were censored and smeared, the government owed its people the evidence.

Our witness is testifying publicly today at great personal risk. He and other brave whistleblowers have come forward because the truth was being buried, and because government secrecy cannot become government impunity.

I want to acknowledge the Trump Administration officials who made good on their commitment to transparency and cooperated with this investigation: Secretary of Health and Human Services Robert F. Kennedy Jr., Director of the National Institutes of Health Jay Bhattacharya, Director of National Intelligence Tulsi Gabbard, and former Secretary of Homeland Security Kristi Noem.

They set a standard. I expect the rest of this Administration to meet it.

We owe the American people a complete record. We owe every family harmed by this pandemic a government that does not hide behind secrecy, conflicts, and curated science when the stakes are life and death.

In public. Starting now.
https://www.hsgac.senate.(...)f-function-research/

Daarnaast, zoek eens echt wat Fauci allemaal heeft gedaan, ook met AIDS destijds.. of de arme puppies die getest werden door hem.

Als hij niets crimineels heeft gedaan, hoef je hem toch ook geen pardon te geven? of waren ze daar dan toch niet zo zeker van... blijkt
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:58:53 #42
36431 bleiblei
pi_220794180
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Daarnaast, zoek eens echt wat Fauci allemaal heeft gedaan, ook met AIDS destijds.. of de arme puppies die getest werden door hem.

Als hij niets crimineels heeft gedaan, hoef je hem toch ook geen pardon te geven? of waren ze daar dan toch niet zo zeker van... blijkt
Ok, dus omdat Fauci heeft vele malen heeft gezegd dat het niet uit een lab kwam... maak je je hier zo druk om? Oh, en iets met arme puppies?

Moet toegeven dat er hier en daar wel discutabele zaken in staan.
Dus chapeau. Ik heb een keer wat van je geleerd ^O^ .
pi_220794339
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ok, dus omdat Fauci heeft vele malen heeft gezegd dat het niet uit een lab kwam... maak je je hier zo druk om? Oh, en iets met arme puppies?

Moet toegeven dat er hier en daar wel discutabele zaken in staan.
Dus chapeau. Ik heb een keer wat van je geleerd ^O^ .
Ik zit hier ook helemaal niet om ruzie te zoeken ofzo, wat voor mij alleen wel belangrijk is dat alles besproken moet kunnen worden. Je kan het met elkaar niet eens zijn en dat is prima.

Zelf was ik ook een pro-Obama (tjeenge!! tjeenge!!) , pas vanaf het moment dat Hillary wilde runnen was de switch makkelijk gemaakt. Als dat het beste is wat de democraten konden aanleveren, dan had ik liever Trump ja.

Wat voor mij ook een hekelpunt is bij de democraten dat het duidelijk een gevestigde orde zit, iemand die niet is gesmeed door deze club zal nooit een kans krijgen bij de democraten om voor President te gaan. Een goed voorbeeld daarvan was natuurlijk Tulsi, die letterlijk gehakt maakte van Biden en ook Kamala op de DNC primaries. (Over de racistische standpunten die Biden vroeger aanhield, alle criminelen die Kamala voor wiet in de bak heeft gegooid en nog andere controverses)

Maar Tulsi was dus duidelijk niet iemand die gesteund werd door Pelosi, Schumer, Bidens, Obama, Clintons, Bushes en dus geen establishment, een outsider. Je moet dansen naar de pijpen van de oude garde. De democraten en republikeinen voeren al jaren lang "unipartij" beleid. En zetten volk tegen elkaar op.
Hen nieuwe speelpopje is natuurlijk die gladjanus van een Newsom.

Want Newsom is Pelosi's neefje, een nepobaby, iemand die controleerbaar is en feitelijk alleen een marionet is van de oude garde, zodat deze hen zelfverrijking en zelfs communistische trekjes kunnen doorvoeren.

Ook nu is er geen enkele democraat die maar enige normale kandidaat zal zijn voor 2028. Ja Fetterman.. maarja, die wordt ook al gebashed door de DNC.
pi_220794406
God was was het erg geweest als we Hillary en Kamala hadden gehad, alleen daarom is Trump al legendarisch. Dan leefden we nu in communisme. En full blown nuclear oorlog met Rusland en Noord Korea. Want daar oogde Hillary al op.
pi_220794577
twitter

Deze greep al graag naar de wijnfles, maar nu begint naast met dubbele tong te praten ook nog eens hele gekke dingen te roepen. Alleen al hoe ze beweegt met haar handen en vingertje. :')

Tis tijd dat de democraten afscheid van haar nemen.. zou een geschenk zijn voor Vance/Rubio als zij en bijvoorbeeld de extremist Hasan Piker voor President zouden willen gaan bij de DNC.
pi_220794670
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
God was was het erg geweest als we Hillary en Kamala hadden gehad, alleen daarom is Trump al legendarisch. Dan leefden we nu in communisme. En full blown nuclear oorlog met Rusland en Noord Korea. Want daar oogde Hillary al op.
Heerlijk, die Maga-tranen :Y
pi_220794832
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Als hij wel iets crimineels had gedaan moet je hem juist geen pardon geven.
pi_220795799
quote:
Blijf eens van de candyflip af.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:40:13 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220796279
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]

Ja, gast, het een sluit het ander niet uit. Ja, Iran is qua regime een enorm kutland, niemand die daar tegen in zou gaan. Het is Trump alleen nooit te doen geweest om de bevolking. Moslims zijn overigens over het algemeen rechts en conservatief.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:43:35 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220796332
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik las 'kermishoudster'.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:44:35 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220796351
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Dit forum ondertussen
Lol, dit vind jij echt het gedrag van iemand in zo'n functie als hem een vraag wordt gesteld?
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:27:50 #52
66444 Lord_Vetinari
pi_220796982
quote:
Volgens mij is het eerder tegen je gezegd: Eerst posten, daarna aan de jenever.
pi_220797449
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Denk aan dat er continue pogingen worden gedaan om ON! van de Nederlandse buis af te krijgen. Rechtse mensen worden gedeplatformed. Hier zijn er veel verbannen op het forum. Op sites die betaald zijn zoals tweakers is het verboden om maar enigszins een andere mening te hebben. Daarom zie je ook in POL amv alleen nog maar circlejerk. Als er dan nog iemand met een andere mening is zoals God @:Drag8noflife of ik dan vliegt de establishment er op af. Wie kan het eerst de meeste likes krijgen op het forum. Een groot deel zal natuurlijk nooit zijn echte mening durven te geven hier om bang te zijn om net zoals andersdenkenden behandeld te worden.

Vrije meningsuiting staat bij mij hoog in het vaandel en is wat mij betreft de hoeksteen van onze democratie. Ongeacht of iemand rechts of links is, laat elkaar in waarde.
Ik zit inderdaad niet op al die andere sites en daarom is het interessant om andermans inbreng te lezen. Ik probeer gewoon geen partij te kiezen; voor mij is iedereen gelijk, ongeacht politieke voorkeur, religie, afkomst, enzovoort.
Het is jammer dat er nu in de VS een soort sfeer heerst van: ‘if you are not with us, you are against us’.
pi_220800310
A nation in decline...

Xi merkt op dat de VS in een neerwaartse spiraal zit.

Trump zijn reactie: Biden!!1!!!

Het blijft een tragikomedie, deze hele presidentschap :')

twitter
pi_220800377
Ook tenenkrommend: Trump opent notitieblok van Xi en kijkt er in, vlak nadat Xi even weg loopt.

twitter
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:20:15 #56
66444 Lord_Vetinari
pi_220800517
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:59 schreef Wantie het volgende:
Ook tenenkrommend: Trump opent notitieblok van Xi en kijkt er in, vlak nadat Xi even weg loopt.

[ x ]
Maar vermoedelijk schrijft Xi voor zichzelf in het Chinees en Trump kan al amper Engels lezen, laat staan Chinees, dus wat voor voordeel hij dacht hieruit te halen is enigszins onduidelijk.
pi_220800545
Als Trump een kat was, dan was ie al heel lang afgespoten.
pi_220801432
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Maar vermoedelijk schrijft Xi voor zichzelf in het Chinees en Trump kan al amper Engels lezen, laat staan Chinees, dus wat voor voordeel hij dacht hieruit te halen is enigszins onduidelijk.
Klopt, maar wat hondsbrutaal om dat te doen.
Trump is echt een hork.
pi_220802031
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar wat hondsbrutaal om dat te doen.
Trump is echt een hork.
nou ja, je kunt met zekerheid stellen dat de chinezen elke aantekening die Trump bij zich had, van voor naar achter met en zonder Röntgen hebben doorgenomen.

Derhalve is het wel ballen om het gewoon open en bloot te doen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:10:19 #60
66444 Lord_Vetinari
pi_220802076
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:04 schreef koemleit het volgende:

[..]
nou ja, je kunt met zekerheid stellen dat de chinezen elke aantekening die Trump bij zich had, van voor naar achter met en zonder Röntgen hebben doorgenomen.

Of het slim is, is een tweede natuurlijk. Maar ja, het is Trump. Daar hoef je geen slimheid van te verwachten.
pi_220802090
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Of het slim is, is een tweede natuurlijk. Maar ja, het is Trump. Daar hoef je geen slimheid van te verwachten.
nee het was vast niet bedoeld als. "in your face ik bespioneer in elk geval niet stiekem!!".
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:25:52 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_220802178
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:11 schreef koemleit het volgende:

[..]
nee het was vast niet bedoeld als. "in your face ik bespioneer in elk geval niet stiekem!!".
Nee, dat vereist een mate van conceptueel denken waartoe Trump niet in staat is met zijn demente hoofd.
pi_220802219
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:04 schreef koemleit het volgende:

[..]

Het is gewoon onbeschoft. Helemaal als president van de VS richting je gastheer.

Het laat zien wat voor ongemanierde hork hij is.
pi_220802451
Elon was er ook weer bij...

twitter

twitter

twitter

En nog een stukje Amerikaans verval...

twitter
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 18:34:31 #65
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220803477
Zou Trump weten waar Xi het over had toen Xi het over Thucydides' val had?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220803567
Trump is te veel van america first en dat dat allemaal nog kan? Ja leuk voor die Renard maar zo werkte het mss 100 Jaar terug en USA als de held van iedereen.

Dik heeft ie afgedaan die hele regering zo. al jaren trouwens, mss moet ie eens inzien dat ie beter kan samen werken ipv tegen werken\?

De hele fucking wereld is wel tegen onderhand, behalve zijn vriendje Putin. die hij die hele oorlog in een dag zou oplossen. of kon ie dus? Waarom niet gedaan?

ik weet t wel. omdat ie geen fuck geeft over heel Europa of de wereld en zelfs niet zijn eigen USA en bevolking. fucking ego centrisch mannetje vind ik die trump maar.

en dat het congres daar er niet wat aan doet is nog meer bizar.
Do what you love, love what you do!
pi_220803584
oja iran loste ie ook zo op......

goed en dat zijn de twee meeste recent. en o nare zijn credit.

beide niet opgelost dus of vrede.

wat heeft de man eigenlijk wel berieikt in zijn presidentie? behalve alleen maar drama en hogere prijzen voor ons?

oke aantal oorlogen en hoop geld erheen>? EU betaald weer voor die ellende.
pi_220803586
FUCK USA. en echt sta daar achter. niet de mensen dus, maar het beleid.
pi_220804977
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:12 schreef Wantie het volgende:
Elon was er ook weer bij...

[ x ]

[ x ]

[ x ]

En nog een stukje Amerikaans verval...

[ x ]
Onze autist _O_
pi_220804992
twitter

Maar Thune weigert nog steeds de SAVE act te ondertekenen -O-
pi_220805010
twitter

In Amerika hebben ze trouwens ook in vele steden een "jongeren" probleem. Vaak in democratische steden.

twitter

Deze subcultuur zie je hier ook terug in de grote steden hier in Nederland/Europa. Echter is het hier in Europa ook de vele moslim jongeren die de gangsterlifestyle ambiėren. Zeker omdat wij niet straffen, in Amerika gebeurt het zelfs waar je niet de minste straffen hebt.
pi_220805252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

In Amerika hebben ze trouwens ook in vele steden een "jongeren" probleem. Vaak in democratische steden.

[ x ]

Deze subcultuur zie je hier ook terug in de grote steden hier in Nederland/Europa. Echter is het hier in Europa ook de vele moslim jongeren die de gangsterlifestyle ambiėren. Zeker omdat wij niet straffen, in Amerika gebeurt het zelfs waar je niet de minste straffen hebt.
Tja, Maga verdedigt het wapenbezit, dus wat is nu precies jouw probleem hiermee?

Dit mag natuurlijk wel, want wit...

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Wantie op 15-05-2026 22:38:43 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:30:41 #73
66444 Lord_Vetinari
pi_220805255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Bron? Bewijs?
pi_220805258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Maar Thune weigert nog steeds de SAVE act te ondertekenen -O-
Het is best wel triest dat Maga zo weinig vertrouwen hebben dat ze de midterms kunnen winnen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:45:50 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220805336
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, Maga verdedigt het wapenbezit, dus wat is nu precies jouw probleem hiermee?

[ x ]
De VS is bij uitstek het land waar wapenbezit en gebruik, door een good guy of een outlaw al decennia wordt bejubeld in films en muziek. Als je maar geen tiet laat zien, er kijken jonge mensen mee.

Jesse James, Billy the Kid, Bonnie en Clyde, ga maar door, waren op het moment of achteraf retepopulair.

In films, Arnie, Sly, Bruce, ga zo maar door. En van mij mogen ze, want ik geniet er enorm van. Maar dan ineens gaan doen alsof dat niet bestaat is vreemd.
pi_220805340
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bron? Bewijs?
https://www.heritage.org/(...)ue-states-red-states

https://www.washingtonexa(...)rn-better-democrats/

quote:
]Analysis: Democrats at the helm of 11 of the 15 deadliest cities in U.S.

WASHINGTON (TND) -- A TND analysis of the 15 deadliest cities in America discovered that 11 of them are primarily run by Democrats.

The National Desk (TND) looked at the party affiliations of mayors, district attorneys, sheriffs and city council members within the nation's 15 cities which currently hold the highest murder rates, according to worldpopulationreview.com.
pi_220805342
Trump als bitch van Xi...

twitter

Eerst Oekraļne, waar Trump zich als bitch van Poetin opstelt, en nu Taiwan.
pi_220805368
Echt, damn, die gast is echt zo opportunistisch. Ongekend. Is 'ie nu echt zo dom? Of doet hij zich dom voor.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_220805382
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

[ x ]
Dat jij het probleem niet ziet, is wat anders dan een witte familie whataboutism posten.
Maar blijf vooral ontkennen dat deze subcultuur die hier ook in Europa aanwezig is, ook hier worden dagelijks mensen gepopt met AK's. Op TikTok staat het vol met gangstertjes met wapens.

In Amerika kunnen ze zich iig nog verdedigen tegen dit soort tuig, wordt tijd dat hier ook burgers wapens mogen dragen. Zeker vrouwen!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:54:53 #80
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220805390
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:36:16 #81
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220805778
quote:
Winnie en Tijgetje worden oud.
pi_220805811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat jij het probleem niet ziet, is wat anders dan een witte familie whataboutism posten.
Maar blijf vooral ontkennen dat deze subcultuur die hier ook in Europa aanwezig is, ook hier worden dagelijks mensen gepopt met AK's. Op TikTok staat het vol met gangstertjes met wapens.

In Amerika kunnen ze zich iig nog verdedigen tegen dit soort tuig, wordt tijd dat hier ook burgers wapens mogen dragen. Zeker vrouwen!
Heb jij ooit statistieken bekeken van de effecten van wapenbezit in de VS? Het grote aantal 'homicides' in vergelijking met landen zonder het recht vuurwapens te dragen? Of het effect van het afschaffen van dat recht in Australiė?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:47:48 #83
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220805821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Winnie en Tijgetje worden oud.
XI moet het probleem voor Trump oplossen want Europa die had geen trek om in een oorlog verzeilt te raken terwijl Trump dan zegt dat het de oorlog van Europa is, want de USA heeft zelf olie

Sluwe vos die Trump , hij wil er kost wat kost snel uit anders gaat ie in November de verkiezingen verliezen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:49:07 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220805826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
XI moet het probleem voor Trump oplossen want Europa die had geen trek om in een oorlog verzeilt te raken terwijl Trump dan zegt dat het de oorlog van Europa is, want de USA heeft zelf olie

Sluwe vos die Trump , hij wil er kost wat kost snel uit anders gaat ie in November de verkiezingen verliezen
Alleen zijn aanhang trapt daar nog in en dat zijn geen zwevende keizers.

WAAAAT???? Zwevende keizers???

Ik bedoelde uiteraard zevende kiezers.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vis1980 op 15-05-2026 23:55:31 ]
pi_220805835
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:45 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Heb jij ooit statistieken bekeken van de effecten van wapenbezit in de VS? Het grote aantal 'homicides' in vergelijking met landen zonder het recht vuurwapens te dragen? Of het effect van het afschaffen van dat recht in Australiė?
Ik snap ook wel dat het niet de oplossing is, echter laten we wel zo realistisch zijn. Als iemand hier aan een wapen wil komen heeft hij via snap/telegram binnen half uurtje 10-20 mogelijkheden.

Dus de criminelen die bijvoorbeeld Peter R de Vries of die andere advocaat doodschoten, die mogen doen en laten wat ze willen, maar owee als een juwelier of vrouw zich zal verdedigen met een wapen.

Zelfs Volkert kwam makkelijk aan een wapen destijds.

En moord is hier 12-20 jaar brommen maximaal, met hier en daar een uitzondering.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:59:31 #86
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220805851
quote:

moet er niet aan denken als je ergens aanbelt en er komt er een naar buiten met een geweer

nee dat gaan we niet doen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 00:04:14 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220805855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik snap ook wel dat het niet de oplossing is, echter laten we wel zo realistisch zijn. Als iemand hier aan een wapen wil komen heeft hij via snap/telegram binnen half uurtje 10-20 mogelijkheden.

Dus de criminelen die bijvoorbeeld Peter R de Vries of die andere advocaat doodschoten, die mogen doen en laten wat ze willen, maar owee als een juwelier of vrouw zich zal verdedigen met een wapen.

En moord is hier 12-20 jaar brommen maximaal, met hier en daar een uitzondering.
Tja, kinderen in de VS moeten training krijgen wat te doen bij een shooting, zelfs bij de allerjongsten. Hier niet, dikke kans dat jij geen kinderen hebt.
pi_220806035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja, kinderen in de VS moeten training krijgen wat te doen bij een shooting, zelfs bij de allerjongsten. Hier niet, dikke kans dat jij geen kinderen hebt.
quote:
Drentse school oefent 'school shooting': - https://nos.nl/l/2235186
quote:
Politie oefent 'school shooting' in hogeschool Leeuwarden - https://nos.nl/l/2199676
quote:
Grote terreuroefening op school in Uithoorn: "Schieten met blanks"

Amerikaanse taferelen op een middelbare school in Uithoorn: de politie oefende donderdag verschillende scenario's, om goed in te kunnen grijpen bij een school shooting: een schietpartij op een school. Hoe ziet zo'n oefening eruit?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-schieten-met-blanks
In Europa komen ze ook steeds vaker voor en ook trainingen, wat te doen
pi_220806084
quote:

[..]

Kortom, je roept op tot nog meer wapenbezit.
pi_220806085
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 02:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
In Europa komen ze ook steeds vaker voor en ook trainingen, wat te doen
Nope.
pi_220806086
quote:

[..].

Kun je aantonen dat de moordenaars van Peter R de Vries zijn vrijgesproken?
pi_220806091
Trump scoort laagste en een na laagste in poll van Fox News...

twitter
pi_220806217
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 05:33 schreef Wantie het volgende:
Trump scoort laagste en een na laagste in poll van Fox News...

[ x ]
Alleen Trump kan zijn eigen record verbreken, ' no other president has done it before.'
Zijn palmares wordt zo wel erg indrukwekkend.
pi_220808051
Xi zijn bitches...

De VS raakt zijn hegemonie kwijt onder Trump.

twitter
pi_220808345
quote:

[..]

En toch is het aantal moorden in NL veeeeeeeel lager dan in de VS en dat komt niet doordat we in Nederland verdraagzamer zijn. Dat komt omdat de kans om iemand in een opwelling te doden een flink stuk kleiner is. Dus misschien werkt het juist heel goed dat niet iedereen zichzelf kan verdedigen met een vuurwapen. Ik snap dat dit af en toe schrijnende situaties oplevert, maar voor de samenleving een heel stuk beter en veiliger.
pi_220811097
De hele wereld heeft weer respect voor de VS _O-

twitter
pi_220827288
twitter

Een rino uit het senaat _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 21:05:35 #98
66444 Lord_Vetinari
pi_220828235
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

'Senaat' is mannelijk, niet onzijdig. het is dus DE Senaat.
  maandag 18 mei 2026 @ 00:11:20 #99
66444 Lord_Vetinari
pi_220829277

pi_220829279
obama. held
  maandag 18 mei 2026 @ 00:39:54 #101
66444 Lord_Vetinari
pi_220829306
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 00:13 schreef kree het volgende:
obama. held
Relevantie?
pi_220829316
trump is de meest retardeer pertinent ooit groenland ook ff bij, dikke lul trump. is van EU.
pi_220829333
quote:
18s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
'Senaat' is mannelijk, niet onzijdig. het is dus DE Senaat.
Dat is zo niet woke van jou.
Iedereen weet dat het/zij/hen senaat tegenwoordig inclusief is.
  maandag 18 mei 2026 @ 14:26:07 #104
66444 Lord_Vetinari
pi_220832244
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 01:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat is zo niet woke van jou.
Iedereen weet dat het/zij/hen senaat tegenwoordig inclusief is.
pi_220833106
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Yup, elke kritiek op Trump moet geėlimineerd worden.
De Republikeinense partij wordt ten grave gedragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 18-05-2026 16:52:36 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 16:51:17 #106
66444 Lord_Vetinari
pi_220833580
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, elke kritiek op Trump moet geėlimineerd worden.
De Republikeinense partij wordt ter grave gedragen.
teN grave, Wantie. Mannelijk.
  maandag 18 mei 2026 @ 19:12:33 #107
66444 Lord_Vetinari
pi_220834324
Het Witte Huis moet verder getrumpificeerd:

quote:
BREAKING: Trump announces new plan to further enshittify the White House by paving over the historic White House lawn and putting in a HELIPAD for his personal use!
Is nothing safe from this man?
Trump destroys everything he touches, often quite literally. It wasn’t enough to tear down the East Wing of the White House, remake the Oval Office into a grotesque monstrosity of classless garbage, and rip up all of Jackie Kennedy’s rose bushes so that he could make the White House look like an uptight country club.
Now he’s planning to pave over the lawn so that he can have a personal helipad at the White House, presumably to cut down on how long it takes him to get to his golf course.
Ray L’Heureux, a retired colonel who previously managed Marine One missions, told the Washington Post that he opposes a White House helipad.
“I understand the conversation coming up again. It always comes up,” L’Heureux said. But, he contended it would be “stupid from an aesthetic standpoint,” adding: “I do think that nothing there is broken — so don’t mess with it.”
The issue is that the newer helicopters have downward-facing exhaust vents that would scorch the grass, forcing the White House to rely on older helicopters that work just as well as the newer ones.
But hey, any excuse to kill some living things and put yet another Mark of Trump on the People’s House, right?
  maandag 18 mei 2026 @ 19:17:13 #108
66444 Lord_Vetinari
pi_220834368
UH, WTF? Trump spends the weekend posting bizarre AI images of himself walking with a handcuffed alien and pressing giant red buttons in spaceships!
Fresh off his China debacle, President of the United States Donald Trump capped off a long weekend by going on a full-blown boomer AI sh*tposting spree on Truth Social.
Among the greatest hits: an image of Trump casually walking next to a handcuffed alien, and another showing him sitting menacingly in a Star Trek-style spaceship command center pressing a giant red button while nuclear explosions go off around him.
He also posted multiple savage (and extremely low-effort) AI attacks on Democrats, including Hakeem Jeffries throwing money in a war zone, Pelosi, Obama, and Biden relaxing in sewage in the Reflecting Pool, and Gavin Newsom depicted as a zombie on a California license plate.
We’d like to show you them all, but we just had breakfast so you will have to make due with the two.
This is a near 80-year-old man with access to the nuclear codes spending his free time generating and posting AI slop like your weird uncle who just discovered Midjourney.
It seems our “stable genius” is now fully addicted to artificial intelligence fantasy images of himself as a sci-fi hero and his opponents as drooling idiots, as fed to him by Steven “Odd Job” Cheung and lovestruck Natalie Harp.
It’s tacky. And sad. This is our president. Who seems to have way too much time on his hands, and not nearly enough self-awareness.
While real problems from skyrocketing costs to his disastrous foreign policy pile up, Trump is busy creating and sharing cartoon versions of himself dominating the galaxy and owning the libs.
This is your leader, America. It’s time to vote away his majority in November, and send him to the Fletcher Memorial Home for overgrown infants where he will have plenty of time for all this garbage.

En maar blijven ontkennen dat deze demente debiel rijp is voor het 25e amendement.
pi_220835377
quote:
18s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
UH, WTF? Trump spends the weekend posting bizarre AI images of himself walking with a handcuffed alien and pressing giant red buttons in spaceships!
Fresh off his China debacle, President of the United States Donald Trump capped off a long weekend by going on a full-blown boomer AI sh*tposting spree on Truth Social.
Among the greatest hits: an image of Trump casually walking next to a handcuffed alien, and another showing him sitting menacingly in a Star Trek-style spaceship command center pressing a giant red button while nuclear explosions go off around him.
He also posted multiple savage (and extremely low-effort) AI attacks on Democrats, including Hakeem Jeffries throwing money in a war zone, Pelosi, Obama, and Biden relaxing in sewage in the Reflecting Pool, and Gavin Newsom depicted as a zombie on a California license plate.
We’d like to show you them all, but we just had breakfast so you will have to make due with the two.
This is a near 80-year-old man with access to the nuclear codes spending his free time generating and posting AI slop like your weird uncle who just discovered Midjourney.
It seems our “stable genius” is now fully addicted to artificial intelligence fantasy images of himself as a sci-fi hero and his opponents as drooling idiots, as fed to him by Steven “Odd Job” Cheung and lovestruck Natalie Harp.
It’s tacky. And sad. This is our president. Who seems to have way too much time on his hands, and not nearly enough self-awareness.
While real problems from skyrocketing costs to his disastrous foreign policy pile up, Trump is busy creating and sharing cartoon versions of himself dominating the galaxy and owning the libs.
This is your leader, America. It’s time to vote away his majority in November, and send him to the Fletcher Memorial Home for overgrown infants where he will have plenty of time for all this garbage.

[ afbeelding ]

En maar blijven ontkennen dat deze demente debiel rijp is voor het 25e amendement.
Eigenlijk wel een plausibele post. Met de foto's zijn het natuurlijk de illegal aliens die het land worden uitgezet.
pi_220835379
twitter
pi_220835559
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ik ben benieuwd of alle pogingen van Maga om de uitkomst van de verkiezingen te beļnvloeden voldoende zullen zijn om een nederlaag voor Trump te voorkomen.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 00:05:42 #112
66444 Lord_Vetinari
pi_220836565
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of alle pogingen van Maga om de uitkomst van de verkiezingen te beļnvloeden voldoende zullen zijn om een nederlaag voor Trump te voorkomen.
Ach, dan is het toch weer de schuld van de media of natuurlijk van Biden.
pi_220836581
twitter

Nederlandse taferelen ondertussen in Amerika
pi_220836584
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
twitter

Er gebeurd genoeg iig wat we niet lezen in de Nederlandse media, de scotus uitspraak zorgt voor een sneeuwbal effect.
pi_220836808
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 00:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Er gebeurd genoeg iig wat we niet lezen in de Nederlandse media, de scotus uitspraak zorgt voor een sneeuwbal effect.
Precies.
Trump verwacht niet dat hij de midterms op een normale manier kan winnen.
En dus probeert hij het via het wijzigen van de districten.

Dat zegt genoeg over zijn vertrouwen in de steun van de bevolking.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:20:43 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_220838566
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:39:23 #117
66444 Lord_Vetinari
pi_220838680
pi_220839664
Trump heeft een fonds opgericht waar 1,8 miljard dollar aan belastinggeld ingaat en hij kan uitdelen aan vriendjes.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220841328
Poetin wordt in Peking hartelijk ontvangen door Xi JinPing en zijn vrouw.
pi_220841478
" Trump also suggested to Xi that the US, China and Russia should cooperate against the ICC."

https://www.mediaite.com/(...)m_source=copilot.com

Mischien kun je je held straks hier in Den Haag bezoeken Epic !
pi_220842081
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies.
Trump verwacht niet dat hij de midterms op een normale manier kan winnen.
En dus probeert hij het via het wijzigen van de districten.

Dat zegt genoeg over zijn vertrouwen in de steun van de bevolking.
Heh, kan je je nu nog steeds niet leerleggen bij de SCOTUS uitspraak dat gerrymandering racistisch is? de democraten zijn volop in paniek.

Ik denk als ik nu naar Barry Soetoro's twitter ga dat hij zich weer erg druk maakt over dit alles.

twitter

Juist nu worden in veel staten de verkiezingen beetje normaal, alleen nog stemmen met identificatie wat de democraten niet willen moet nog aangepakt worden. Dan is het Vance/Rubio 2028 en 2032.

Wellicht hebben de dems in 2036 mss wel weer een kansje, maar met deze belabberde kandidaten voor President gooien ze hen eigen glazen in.
pi_220842170

Beter komt Ken in senaat van Texas.

Gast is een echte patriot.

Hier ook bv een zaakje

quote:
Paxton defended Texas in a federal lawsuit involving allegations that Texas's congressional districts were gerrymandered. In 2017, a three-judge panel of a U.S. federal court based in San Antonio ruled that the Republican-controlled Texas Legislature drew congressional-district to discriminate against minority voters, and ordered the redrawing of Texas's 35th and 27th congressional districts.

Paxton appealed the ruling, contending that the previous maps were lawful, and vowed to "aggressively defend the maps on all fronts"; U.S. representative Lloyd Doggett criticized the appeal as a "desperate, highly questionable Paxton-Abbott maneuver" coming "after yet another ruling against the state of Texas for intentional discrimination".[90][91] Texas won on appeal when in a 5–4 decision the Supreme Court ruled there was insufficient evidence to prove that state Republicans acted in bad faith and engaged in intentional discrimination with respect to the 27th and 35th congressional districts.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 19:32:34 #123
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220842199
AH ja, Ken Paxton, de man die van schandalen aan elkaar hangt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220842214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heh, kan je je nu nog steeds niet leerleggen bij de SCOTUS uitspraak dat gerrymandering racistisch is? de democraten zijn volop in paniek.

Ik denk als ik nu naar Barry Soetoro's twitter ga dat hij zich weer erg druk maakt over dit alles.

[ x ]

Juist nu worden in veel staten de verkiezingen beetje normaal, alleen nog stemmen met identificatie wat de democraten niet willen moet nog aangepakt worden. Dan is het Vance/Rubio 2028 en 2032.

Wellicht hebben de dems in 2036 mss wel weer een kansje, maar met deze belabberde kandidaten voor President gooien ze hen eigen glazen in.
Tja, je komt zelf met een kaart waarbij voor de herindeling er meer gebieden blauw kleuren dan daarna.

Kortom, het gaat Trump om een gunstigere verdeling voor de Republikeinen.

En dat heb je zelf ook toegegeven.
pi_220842329
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, je komt zelf met een kaart waarbij voor de herindeling er meer gebieden blauw kleuren dan daarna.

Kortom, het gaat Trump om een gunstigere verdeling voor de Republikeinen.

En dat heb je zelf ook toegegeven.
Het gaat helemaal niet om Trump, Trump doet dit ook niet. Het is een rechterlijke uitspraak van de hoogste orde. Clarence Thomas. _O_ De opperrechter, de boss of bosses. The realest.

Net zoals Trump de ballroom maakt voor andere Presidenten, is het hele gerrymandering om eerlijkere verkiezingen te krijgen. Niet op duizenden manieren valsspelen zoals de dumocrats deden in 2020 (woordje geleerd van de oranjeman)

Geen racistische tekeningen meer van democraten die de zwarte man/vrouw op Google Maps omcirkelt. Dat zou nooit meer mogen gebeuren, we zitten niet meer in de slaventijdperk. Ik snap dat de hele democratische partij maar 1 agenda heeft en dat is identiteitspolitiek en nu forceert Trump ze daadwerkelijk met standpunten en agenda te komen voor de volgende verkiezingen. ^O^

En dan heb ik het niet over dat mannen kunnen meedoen in vrouwensporten.
pi_220842962
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet om Trump, Trump doet dit ook niet. Het is een rechterlijke uitspraak van de hoogste orde. Clarence Thomas. _O_ De opperrechter, de boss of bosses. The realest.

Net zoals Trump de ballroom maakt voor andere Presidenten, is het hele gerrymandering om eerlijkere verkiezingen te krijgen. Niet op duizenden manieren valsspelen zoals de dumocrats deden in 2020 (woordje geleerd van de oranjeman)

Geen racistische tekeningen meer van democraten die de zwarte man/vrouw op Google Maps omcirkelt. Dat zou nooit meer mogen gebeuren, we zitten niet meer in de slaventijdperk. Ik snap dat de hele democratische partij maar 1 agenda heeft en dat is identiteitspolitiek en nu forceert Trump ze daadwerkelijk met standpunten en agenda te komen voor de volgende verkiezingen. ^O^

En dan heb ik het niet over dat mannen kunnen meedoen in vrouwensporten.
Het gaat niet om Trump, maar Trump forceert hier de Democraten mee?

Beetje dubbel niet?

Bovendien: als dit gaat om racisme te bestrijden, hoezo is dan het doel om voordeel bij de Democraten weg te halen?
pi_220843181
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat niet om Trump, maar Trump forceert hier de Democraten mee?

Beetje dubbel niet?

Bovendien: als dit gaat om racisme te bestrijden, hoezo is dan het doel om voordeel bij de Democraten weg te halen?
Klopt Trump heeft deze uitspraak niet gedaan, de supreme court. Desondanks heeft het natuurlijk wel grote impact. De democraten kunnen niet meer racistisch districten tekenen naar aanleiding van people of colour.

Dit is een win waar de democraten de aankomende decennia het heel erg zwaar mee gaan hebben, dit betekent niet meer dat ze zetels kunnen fixen door rare maps te tekenen. Wat uiteindelijk zal zorgen dat de democraten meer campagne moeten gaan voeren om toch nog aan zetels te komen.

Feitelijk wat ze deden was, he, laten we een cirkel zetten om deze zwarte achterstandswijken, dan beloven we ze gratis geld en fentanyl, wapens zodat ze op ons blijven stemmen in deze districten. Zodoende bleven ze stoelen houden die ze eigenlijk helemaal niet verdienden, want volgens SCOTUS uitspraak is het racistisch.

De democraten houden racisme in stand door dit soort vage shit te doen met Amerika, je bent Amerikaan of niet welke kleur dan ook. Net zoals dat de democraten African Americans blijven benoemen maar blanke Amerikanen ook geen European-Americans.

Obama heeft ipv "hope/change" alleen maar voor meer rassenpolitiek en verdeeldheid gezorgd. Door continue in slachtofferol te zitten en zwarten altijd maar onderdrukt, slave repercussions en weet ik het wat houden ze racisme in stand.

Wie noemt Trump nou altijd bij zijn huidskeur, oranje. And you ain't black if you vote for Trump. (C) Biden.
De democraten doen zich voor als de redders van de onderdrukten maar willen deze groepen onderdrukt houden, zodat ze zelf rijk kunnen worden. Zoals Ilhan Omar, Pelosi, Obama's en ga zo maar door.
pi_220843256
twitter

Vertrouw hem niet Trump, dit zijn Rino's. Mark Cuban was deranged over je! Dat hij uberhaupt achter je mag staan.

Hij is ook echt daadwerkelijk zo sharp as a tack, hoe doet hij dit toch. Al meer dan 10 jaar 24/7 aan staan en ook de beste oneliners hebben, meeste charismatische zijn. Wat een godsgeschenk is deze man voor de wereld. O+

Mag hopen dat ik over 50 jaar zo vitaal en helder ben.
pi_220843327
twitter

Ondertussen willen de democraten het verbieden dat federale agenten naar stemloketten gaan. _O- goh waarom.
Gelukkig is er nog The Supremacy clause die dit allemaal niet rechtsgeldig maakt.

Amerikanen gaan ook los in de replies
pi_220843550
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt Trump heeft deze uitspraak niet gedaan, de supreme court. Desondanks heeft het natuurlijk wel grote impact. De democraten kunnen niet meer racistisch districten tekenen naar aanleiding van people of colour.

Dit is een win waar de democraten de aankomende decennia het heel erg zwaar mee gaan hebben, dit betekent niet meer dat ze zetels kunnen fixen door rare maps te tekenen. Wat uiteindelijk zal zorgen dat de democraten meer campagne moeten gaan voeren om toch nog aan zetels te komen.

Feitelijk wat ze deden was, he, laten we een cirkel zetten om deze zwarte achterstandswijken, dan beloven we ze gratis geld en fentanyl, wapens zodat ze op ons blijven stemmen in deze districten. Zodoende bleven ze stoelen houden die ze eigenlijk helemaal niet verdienden, want volgens SCOTUS uitspraak is het racistisch.

De democraten houden racisme in stand door dit soort vage shit te doen met Amerika, je bent Amerikaan of niet welke kleur dan ook. Net zoals dat de democraten African Americans blijven benoemen maar blanke Amerikanen ook geen European-Americans.

Obama heeft ipv "hope/change" alleen maar voor meer rassenpolitiek en verdeeldheid gezorgd. Door continue in slachtofferol te zitten en zwarten altijd maar onderdrukt, slave repercussions en weet ik het wat houden ze racisme in stand.

Wie noemt Trump nou altijd bij zijn huidskeur, oranje. And you ain't black if you vote for Trump. (C) Biden.
De democraten doen zich voor als de redders van de onderdrukten maar willen deze groepen onderdrukt houden, zodat ze zelf rijk kunnen worden. Zoals Ilhan Omar, Pelosi, Obama's en ga zo maar door.
Best lachu dat je Obama verwijt rijk te worden over de ruggen van de kiezer, terwijl Trump miljarden naar binnen graait met de ene scam na de andere _O-

Anyway, je weet het mooi te vertellen, maar ook hij hebt eerder toegegeven dat Trump dit doet om beter uit de verkiezingen te komen.

Dus daar trap ik niet in.
pi_220843762
Slim gedaan van ome Trump :Y

twitter
pi_220843892
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Best lachu dat je Obama verwijt rijk te worden over de ruggen van de kiezer, terwijl Trump miljarden naar binnen graait met de ene scam na de andere _O-

Anyway, je weet het mooi te vertellen, maar ook hij hebt eerder toegegeven dat Trump dit doet om beter uit de verkiezingen te komen.

Dus daar trap ik niet in.
Ik zou als ik jou eens inlezen in de shady Obama book deal van 65 miljoen, waarbij Obama vlak voor zijn vertrek miljoenen gaf via Witte Huis aan Penguin Random House, een uitgever om zijn boeken "uit te geven" voor hem en Michellebelle.

De Obama's zijn natuurlijk ook veel rijker dan die 70 miljoen die geprojecteerd is, als Ilhan Omar al 30 miljoen waard is.

Trump doet dit natuurlijk niet om rijk te worden, hij int zijn salaris niet eens. Hij doet het voor het volk, hij had ook kunnen golfen tot aan zijn 100ste op een van zijn tientallen resorts, maar hij zag wat Obama allemaal deed in zijn laatste termijn. Dit triggerde hem om te runnen, de rest is natuurlijk historie.

Obama heeft vast ook nog wat giften gekregen uit de moslim landen of huizen.
pi_220843923
quote:
Saudi-Arabiė was veruit de grootste gever:In 2014 alleen al meer dan $1,3 miljoen aan geschenken aan de Obama-familie (juwelen, horloges, kleding, sculpturen).

Voor Michelle Obama: dure diamant- en smaragd- of parel-setjes (halskettingen, oorbellen, ringen, armbanden) ter waarde van honderdduizenden dollars.

Voor Barack Obama: gouden horloges, een bronzen paardensculptuur met edelstenen (gold-plated met diamanten, saffieren, robijnen etc.) ter waarde van ~$523.000, een zwaard met robijnen en goud, golfclubs, etc.

Ook voor de dochters Malia en Sasha: juwelensets.

In 2009 (vroeg in zijn presidentschap): bijna $190.000 aan luxe juwelen van koning Abdullah, waaronder een ruby-diamant set voor Michelle ter waarde van $132.000.

Qatar:Gouden mechanische vogel-klokken (die bewegen en geluid maken) ter waarde van ~$110.000 per stuk voor Barack en Michelle.
Andere dure items zoals een valk-sculptuur.

Andere Golfstaten (UAE, etc.) gaven ook regelmatig, maar Saudi-Arabiė en Qatar spannen de kroon. In één jaar alleen al gaven Midden-Oosterse leiders voor meer dan $1,2 miljoen aan geschenken aan het Witte Huis, waarvan het leeuwendeel naar de Obamas ging.
pi_220844100
twitter

En hij blijft maar jammeren omdat zijn partij niet meer racistisch districten mag tekenen.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 23:07:05 #135
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220844130
quote:
Amerikanen KEREN zich TEGEN TRUMP
65 procent van de Amerikanen noemt de economie onzeker en 77 procent zegt de inflatie niet meer bij te kunnen houden. Dat blijkt uit een nieuwe peiling van CBS News.

Terwijl Donald Trump juist beloofde de economie te versterken en Amerikanen meer financiėle zekerheid te geven, groeit de frustratie onder een groot deel van de bevolking. Amerikakenner Raymond Mens schuift erover aan.

pi_220844144
quote:
Haha die vent lijkt op thumbnail op Trump maar dan 20 jaar jonger. Zegt ie nog wat zinvols?
pi_220844191
Trump of Raymond?
pi_220844518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik zou als ik jou eens inlezen in de shady Obama book deal van 65 miljoen, waarbij Obama vlak voor zijn vertrek miljoenen gaf via Witte Huis aan Penguin Random House, een uitgever om zijn boeken "uit te geven" voor hem en Michellebelle.

De Obama's zijn natuurlijk ook veel rijker dan die 70 miljoen die geprojecteerd is, als Ilhan Omar al 30 miljoen waard is.

Trump doet dit natuurlijk niet om rijk te worden, hij int zijn salaris niet eens. Hij doet het voor het volk, hij had ook kunnen golfen tot aan zijn 100ste op een van zijn tientallen resorts, maar hij zag wat Obama allemaal deed in zijn laatste termijn. Dit triggerde hem om te runnen, de rest is natuurlijk historie.

Obama heeft vast ook nog wat giften gekregen uit de moslim landen of huizen.
30 miljoen valt volledig in het niets bij de miljarden die Trump afgelopen jaar heeft binnen geharkt.
En het salaris van de president is in verhouding daarmee helemaal een fooi.
Voor de bühne doet hij daar afstand van, terwijl hij financieel helemaal binnen loopt dankzij zijn presidentschap.
  woensdag 20 mei 2026 @ 06:26:07 #139
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220844520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
30 miljoen valt volledig in het niets bij de miljarden die Trump afgelopen jaar heeft binnen geharkt.
En het salaris van de president is in verhouding daarmee helemaal een fooi.
Voor de bühne doet hij daar afstand van, terwijl hij financieel helemaal binnen loopt dankzij zijn presidentschap.
Dat doen ze allemaal , en zeker na het presidentschap
pi_220844581
quote:

[..]

Trump doet dit natuurlijk niet om rijk te worden, hij int zijn salaris niet eens. Hij doet het voor het volk, hij had ook kunnen golfen tot aan zijn 100ste op een van zijn tientallen resorts.
Christus te paard hoe diep zit jij in de rabbit hole jongen? Je praat nog meer hilarische onzin dan diehard MAGATS

Trump heeft nu een deal met de DOJ getekend waar hij en z'n familie én vrienden nooit meer door de RIS mag worden aangeklaagd. Dat is corruptie van de bovenste plank.

[ Bericht 4% gewijzigd door ThePlaneteer op 20-05-2026 07:08:07 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 20 mei 2026 @ 07:07:07 #141
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220844593
quote:

Trump doet dit natuurlijk niet om rijk te worden, hij int zijn salaris niet eens.
Hij doet het voor het volk, hij had ook kunnen golfen tot aan zijn 100ste op een van zijn tientallen resorts, maar hij zag wat Obama allemaal deed in zijn laatste termijn.
Congres wil Trumps oorlogsbevoegdheden aan banden leggen
laten we hopen dat die oranje idioot weggaat na zijn termijn en niet weer een bestorming van overheidsgebouwen doet

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 20-05-2026 10:39:57 ]
pi_220845369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat doen ze allemaal , en zeker na het presidentschap
Na het presidentschap moeten ze zelf weten.
Tijdens het presidentschap jezelf verrijken door misbruik te maken van je privileges: Trump spant daarin de kroon.
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:48:05 #143
66444 Lord_Vetinari
pi_220845790
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tijdens het presidentschap jezelf verrijken door misbruik te maken van je privileges: Trump spant daarin de kroon.
Volgens een bepaalde user hier is Trump een dusdanige superman dat hij dat gewoon verdient.
pi_220845916
quote:
18s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Volgens een bepaalde user hier is Trump een dusdanige superman dat hij dat gewoon verdient.
Ooit zal je accepteren dat anderen een andere mening mogen hebben. Dat is een stukje inclusiviteit, iets wat bij linksdenkenden nog wel eens problematisch is. Die plaatsen iedereen het liefste in hokjes. Of zoals de democraten doen tekenen zwarte districten.
pi_220845944
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump had al 4.5 miljard voordat hij uberhaupt begon met het redden van Amerika, hij doet dit allemaal uit liefde voor het land. Zijn familie is natuurlijk een zakenfamilie en er zijn miljoenen mensen die als ze dood gaan hen geld aan Trump's familie willen geven vanwege wat ze doen.

Dat is wat anders dan budgetten uitbesteden bij uitgevers via het Witte Huis, om vervolgens paar maanden later een bookdeal te krijgen via dezelfde uitgever die miljoenen heeft gekregen.

twitter

Trump bouwt een ballroom zelf gefinancierd voor toekomstige Presidenten, zo veel liefde heeft hij voor Amerika.
pi_220846012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ooit zal je accepteren dat anderen een andere mening mogen hebben. Dat is een stukje inclusiviteit, iets wat bij linksdenkenden nog wel eens problematisch is. Die plaatsen iedereen het liefste in hokjes. Of zoals de democraten doen tekenen zwarte districten.
Dit is toch zo'n dooddoener als take. Niemand zegt dat je geen andere mening mag hebben, maar als je een mening geeft mag iemand anders daar net zo goed een mening tegenover zetten. Helemaal als het zo'n domme mening als die van jou is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220846149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump had al 4.5 miljard voordat hij uberhaupt begon met het redden van Amerika, hij doet dit allemaal uit liefde voor het land. Zijn familie is natuurlijk een zakenfamilie en er zijn miljoenen mensen die als ze dood gaan hen geld aan Trump's familie willen geven vanwege wat ze doen.

Dat is wat anders dan budgetten uitbesteden bij uitgevers via het Witte Huis, om vervolgens paar maanden later een bookdeal te krijgen via dezelfde uitgever die miljoenen heeft gekregen.

[ x ]
Trump bouwt een ballroom zelf gefinancierd voor toekomstige Presidenten, zo veel liefde heeft hij voor Amerika.
Nee, hij doet dit uit liefde voor zichzelf en zijn familie, en melkt zijn machtspositie maximaal uit in zijn naam en de toekomst van zijn familie te verankeren.

Je moet wel heel naļef zijn om te denken dat dit allemaal uit liefde gedaan wordt.
En al helemaal na de Crypto scam die hij vlak voor de inhuldiging had gedaan.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:19:32 #148
66444 Lord_Vetinari
pi_220846342
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, hij doet dit uit liefde voor zichzelf en zijn familie, en melkt zijn machtspositie maximaal uit in zijn naam en de toekomst van zijn familie te verankeren.

Je moet wel heel naļef zijn om te denken dat dit allemaal uit liefde gedaan wordt.
En al helemaal na de Crypto scam die hij vlak voor de inhuldiging had gedaan.
En dat 'zelf gefinancierd' klopt ook niet. Er moet een miljard aan belastinggeld in gepompt worden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:20:00 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220846346
quote:

met een 6 verdiepingen kazerne eronder om als dictator definitief de macht te grijpen als ie weer de verkiezingen verliest

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 20-05-2026 12:25:18 ]
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:20:15 #150
66444 Lord_Vetinari
pi_220846348
quote:

[..]

Nogmaals: :N

En om je te helpen dan maar: Het bezittelijk voornaamwoord voor derde persoon meervoud is 'hun'. Het is HUN geld.
pi_220846813
Alex Jones:
quote:
Was the Kentucky Republican, congressional primary stolen from Thomas Massie and the American people?
All we know is a foreign government [Israhell] spent over $20 million dollars to primary him..
quote:
THE STORM IS HERE! Israel scores a devastating victory against the American people and congressman Thomas Massie in Kentucky.

But now the people know….
quote:
Tonight the Epstein class is celebrating their defeat of the populist Thomas Massie. In the end they will realize they only won a battle to ultimately lose the war.
Bron twitter. @arealAlexJones
pi_220847414
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:52 schreef Spring_Sale het volgende:
Alex Jones:
[..]
[..]
[..]
Bron twitter. @:arealAlexJones
Massie was een rino, hij werd de afgelopen maanden gesteund prominente democraten en anti-Trumpers. Denk aan oa. Code Pink, Ro Khanna, The New York Times, Hasan Piker, Mother Jones, AOC, Rashida Tlaib, Ilhan Omar, Summer Lee, Marjorie Taylor Greene, Candace Owens.

Het was feitelijk een democraat met een republikeins naamplaatje. Dit is weer een enorme win voor Trump want weer iemand uit de deepstate weg die continue tegen Trump is.

Trump doet eindelijk wat hij in 2016 beloofde te doen.
pi_220847499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Massie was een rino, hij werd de afgelopen maanden gesteund prominente democraten en anti-Trumpers. Denk aan oa. Code Pink, Ro Khanna, The New York Times, Hasan Piker, Mother Jones, AOC, Rashida Tlaib, Ilhan Omar, Summer Lee, Marjorie Taylor Greene, Candace Owens.

Het was feitelijk een democraat met een republikeins naamplaatje. Dit is weer een enorme win voor Trump want weer iemand uit de deepstate weg die continue tegen Trump is.

En uiteindelijk bleek Donald Trump ook niet bepaald America first te zijn. Maar eerder Israel first.

Het is voor mij al lang duidelijk dat ze Trump hebben laten winnen. Omdat de oorlog tegen Iran beter kon worden verkocht onder Trump dan door Biden/Harris. Maar zowel republikeinen en Domocraten staan onder controle van de zionisten en israel.
pi_220847517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Rino is toch door Trump bedacht voor elke Republikein die geen Maga is?
pi_220847531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met een 6 verdiepingen kazerne eronder om als dictator definitief de macht te grijpen als ie weer de verkiezingen verliest
Dat kan al niet voor die 200 miljoen dat de balzaal zou gaan kosten.

Die hele balzaal is al een fiasco voordat hij is gebouwd.
pi_220847559
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:48 schreef Spring_Sale het volgende:
Het is voor mij al lang duidelijk dat ze Trump hebben laten winnen.
Ja.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220847562
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, het is aan Trump om de uniparty te slopen. Het probleem is alleen dat het heel erg moeilijk is om dat van iedereen te weten.

Denk bijvoorbeeld aan Pam Bondi, welke wel een naamplaatje draagt als Republikein maar dat vanuit de Bush era is. We weten ondertussen dat de Bushes zich meer mengen met de Democraten en grote afkeer hebben tegen Trump.

Waarom? Omdat hij juist de vinger op de zere plek legt voor veel Amerikanen. Die zijn de oude garde neocons zat. Het was een en al toneelspel. Beiden draaiden dezelfde agenda. Door steekpenningen of door gewoon zo aan de macht te blijven.

Het kaartenhuis stort hopelijk snel in voor dit soort Trump dwarsliggers
pi_220847570
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens google komt die term uit 1900. Ruplican in name only - Rino.

Omgekeerd gebeurt namelijk ook. Dino - Democrat in name only.

Het gaat al lang niet meer over rechts of links. Door de jaren heen zijn vele democraten geswitched naar republikein en omgekeerd. Het is één grote corrupte zooitje. Ondertussen bleef het land maar één kant uit gaan. Meer oorlogen, verarming, de vervaging van westerse cultuur. De enige grote profiteur al die jaren was en blijft Israel. En iedereen die zich aan israrl lieert. Ook democraten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spring_Sale op 20-05-2026 15:11:33 ]
pi_220848115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, het is aan Trump om de uniparty te slopen. Het probleem is alleen dat het heel erg moeilijk is om dat van iedereen te weten.

Denk bijvoorbeeld aan Pam Bondi, welke wel een naamplaatje draagt als Republikein maar dat vanuit de Bush era is. We weten ondertussen dat de Bushes zich meer mengen met de Democraten en grote afkeer hebben tegen Trump.

Waarom? Omdat hij juist de vinger op de zere plek legt voor veel Amerikanen. Die zijn de oude garde neocons zat. Het was een en al toneelspel. Beiden draaiden dezelfde agenda. Door steekpenningen of door gewoon zo aan de macht te blijven.

Nee, afkeer van Trump is vanwege de tyfusbende die hij ervan maakt, waarbij vooral hijzelf er beter van wordt.
pi_220848349
twitter

Schopje naar BNW of blijft dit nu wel staan 😬.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:09:21 #161
66444 Lord_Vetinari
pi_220848570
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:37 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Schopje naar BNW of blijft dit nu wel staan 😬.
Hee, jij plaatst antisemitische tweets!

(Iemand zegt iets negatiefs over Israhell = antisemitisme)
pi_220849549
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maak anders even een lijst van echte maga’ers, dat voorkomt dit soort pijnlijke posts van je.
pi_220849640
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
Maak anders even een lijst van echte maga’ers, dat voorkomt dit soort pijnlijke posts van je.
twitter

Dat hoef ik niet te doen hoor, de lijst wordt groter en groter.
pi_220849670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Dat hoef ik niet te doen hoor, de lijst wordt groter en groter.
De tyfusbende wordt nog groter als het aan Maga ligt...
pi_220849675
quote:
Op 4 maart 2026 stemde het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden met een overweldigende meerderheid van 357 tegen 65 stemmen om een resolutie door te sturen naar een ethische commissie, wat er in de praktijk op neerkwam dat het voorstel werd geblokkeerd. [1, 2]
De details en de context van deze stemming liggen als volgt:
## Wat hield de stemming in?

* Het voorstel: De resolutie ([H. Res. 1100](https://clerk.house.gov/Votes/202683)), ingediend door het Republikeinse Congreslid Nancy Mace, eiste dat de House Ethics Committee alle interne onderzoeksrapporten over seksuele intimidatie en wangedrag door Congresleden en medewerkers openbaar moest maken.

* De uitslag: In plaats van direct vóór of tegen de publicatie te stemmen, stemden 357 Congresleden (182 Democraten en 175 Republikeinen) om de resolutie door te verwijzen naar diezelfde ethische commissie. Slechts 65 Congresleden stemden tegen deze doorverwijzing. [1, 2, 3]

## Waarom gebeurde dit?
Binnen de Amerikaanse politiek is het doorverwijzen van een kritieke resolutie naar een commissie een bekende tactiek om een voorstel stilletjes te begraven zonder dat men direct "tegen transparantie" hoeft te stemmen. De documenten blijven hierdoor achter gesloten deuren. [1, 2, 4]
De leiders van de ethische commissie (zowel Democraten als Republikeinen) riepen leden op om voor de doorverwijzing te stemmen. Zij argumenteerden dat het onmiddellijk openbaar maken van alle dossiers: [1]

1. Toekomstige slachtoffers en getuigen zou kunnen afschrikken om zich nog te melden.
2. De privacy en veiligheid van slachtoffers in gevaar zou kunnen brengen. [1, 2]

Voorstanders van de resolutie, waaronder [Nancy Mace](https://www.google.com/se(...)0OG5scygAGEUgwvy57gg) zelf, bekritiseerden de uitslag fel en stelden dat de 357 leden stemden om "zichzelf te beschermen" en misbruik met belastinggeld (zoals geheime schikkingen) in de doofpot te stoppen. [5, 6]

[1] [https://www.nbcnews.com](https://www.nbcnews.com/p(...)arassment-rcna261679)
[2] [https://www.squaredcompass.com](https://www.squaredcompas(...)l-misconduct-records)
[3] [https://clerk.house.gov](https://clerk.house.gov/Votes/202683)
[4] [https://legis1.com](https://legis1.com/news/h(...)rare-bipartisan-move)
[5] [https://www.facebook.com](https://www.facebook.com/(...)es/1394376029368270/)
[6] [https://www.facebook.com](https://www.facebook.com/(...)in/1506751110819573/)
Dat hele Epstein geroep vanuit congress leden is ook zo fake als wat, kijk alleen hoeveel democraten hier tegen zijn.

357 members van congress dit dit feitelijk blokkeren en dan roepen om de Epstein files. Yea sure.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:50:26 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_220850006
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:52:55 #167
66444 Lord_Vetinari
pi_220850027
pi_220850389
twitter

Goede billetjes.
pi_220850393
twitter

Something smell's rino.
pi_220850408
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat hele Epstein geroep vanuit congress leden is ook zo fake als wat, kijk alleen hoeveel democraten hier tegen zijn.

357 members van congress dit dit feitelijk blokkeren en dan roepen om de Epstein files. Yea sure.
AI slop om te kunnen janken over Epstein...
pi_220850412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Something smell's rino.
Alleen jaknikkers zijn nog toegestaan.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:39:24 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220850416
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:52 schreef Spring_Sale het volgende:
Alex Jones:
[..]
[..]
[..]
Bron twitter. @:arealAlexJones
Alex Jones was met zijn 'globalisten' al een tijdje bezig tegen Joden, dus ook dit kan je nooit serieus nemen. Die gast is zeer onbetrouwbaar en schuwt niet om over lijken te stappen.
pi_220850511
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Goede billetjes.
Goeie samenwerking tussen de Democraten en Republikeinen, waar Trump weinig mee te maken heeft gehad.

De maatregelen zijn wel slappe hap in vergelijking met Nederland.
pi_220850769
twitter

Trump doet het uit liefde voor de Amerikanen _O-
pi_220854563
twitter

quote:
This afternoon, a former managing assistant U.S. Attorney who supported Jack Smith’s politicized investigation of President Trump has been charged with stealing the confidential investigation documents.

Carmen Lineberger allegedly emailed the confidential material to her own personal email, disguising them as dessert recipes to conceal them from record searches.

Lineberger is charged with four felony counts in the indictment.

This FBI will not hesitate to bring to account those who violated the trust of the American public in an investigation that should’ve never been brought to begin with.
Puik onderzoek werk Kash.
pi_220854988
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[..]
Puik onderzoek werk Kash.
Yup, ook hij dient het Amerikaanse volk niet, maar zijn meester.
pi_220856362
twitter

Whehe, het spelletje terug spelen >:)
pi_220856672
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:57 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Whehe, het spelletje terug spelen >:)
Welk spelletje precies?
pi_220856722
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welk spelletje precies?
Het iedereen betichten van een racist, fascist of white supremacist te zijn met wie je het niet eens bent. Het blijven roepen totdat het blijft hangen ongeacht of het waar is of niet.
pi_220856729

Kai Trump Graduates from High School!

*O* *O* Kai en Emma zijn beste besties (ja 18+)
pi_220856824
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het iedereen betichten van een racist, fascist of white supremacist te zijn met wie je het niet eens bent. Het blijven roepen totdat het blijft hangen ongeacht of het waar is of niet.
Ah, het is dus de frustratie van Gils aan het woord.
pi_220856870
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:45 schreef epicbeardman het volgende:
Het blijven roepen totdat het blijft hangen ongeacht of het waar is of niet.
Zoals jij hier nog steeds verkondigd dat de amerikaanse verkiezingen van 2020 door biden gestolen waren zoiets? *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:59:50 #183
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220856876
Maar Trump is helemaal geen racist, Trump is de ultieme übermensch, er is geen mensch zo superieur en perfect als Donald, geen mensch die zoveel weet van letterlijk als als der Donald. Donald is zo perfect dat zelfs de IRS heeft besloten hem nooit meer te onderzoeken.

Donald Donald uber alles, uber alles in die Welt!
pi_220857391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zoals jij hier nog steeds verkondigd dat de amerikaanse verkiezingen van 2020 door biden gestolen waren zoiets? *O*
twitter

Geef het nog 2 weken en de kraken wordt released
pi_220857460
twitter

quote:
https://www.justice.gov/o(...)-people-las-skid-row

A California woman who worked as a longtime signature collector for ballot initiatives has been charged with paying individuals – including homeless people living in the Skid Row area of downtown Los Angeles – to register to vote.

“False registrations undermine Americans’ faith in elections – even more so when payoffs are involved,” said Assistant Attorney General Harmeet K. Dhillon of the Justice Department’s Civil Rights Division. “This Justice Department is committed to ensuring that all U.S. elections are fair and free from illegal meddling – so that all Americans can accept the results with confidence.”

Brenda Lee Brown Armstrong, of Marina del Rey, California, 64, also known as “Anika,” is charged with one felony count of paying another person to register to vote, a federal charge that carries a statutory maximum penalty of five years in federal prison.

Armstrong has agreed to plead guilty to the charge and is scheduled to make her initial appearance this morning in U.S. District Court in Santa Ana. She is expected to plead guilty in the coming weeks.

According to her plea agreement, for approximately 20 years, Armstrong periodically worked as a “petition circulator.” In that role, she was paid by individuals and entities – known as “coordinators” – to collect voter signatures on official petitions that qualify initiatives, referendums, and recalls for California state ballots. Armstrong drove around the Los Angeles area to find registered voters to sign the petitions.

After gathering enough signatures, Armstrong returned the petitions to her coordinators, who then paid her a set amount for each registered voter’s signature. The amount she was paid varied depending on the specific ballot initiative. Because her coordinators only paid for signatures attributable to registered voters, Armstrong endeavored to ensure the people who signed her petitions were registered voters.

Armstrong occasionally solicited petitioned signatures in Skid Row, an area of downtown Los Angeles notorious for its homelessness problem. Skid Row was a convenient place for Armstrong to collect signatures because of its high concentration of people in a relatively small area who were willing to sign petitions in exchange for payment. Armstrong regularly paid and offered to pay individuals cash, usually in amounts between $2 and $3, to induce them to sign her petitions.
Gelukkig zit nu Kash er, miljoenen manieren om daar te frauderen
pi_220857464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Geef het nog 2 weken en de kraken wordt released
Nee, gewoon Trump die het nog steeds niet kan hebben dat hij van Biden heeft verloren.

Het begint gewoon zielig te worden.

donderdag 21 mei 2026 @ 20:59:55 #187
66444 Lord_Vetinari
pi_220857528

_O- _O_
pi_220857817
twitter

Ter informatie, deze rechters waren al 4 juli 2025 bevestigd in de One Big Beautiful Bill en nu pas kunnen ze aan de bak, zo traag werkt het ook in Amerika, lijkt net Europa en Nederland over beslissingen.

quote:
The Justice Department, which oversees the U.S. immigration court system, swore in 77 permanent immigration judges and 5 temporary immigration judges, a group that officials described as the largest class of immigration judges in the department's history

Zal Europa ook overgaan? wanneer is genoeg genoeg. Trump zal er alles aan doen om die 20+ miljoen die sinds 2020 naar binnen zijn gestroomd weer eruit te krijgen. Alles voor de bevolkingstelling in 2030.
pi_220857837
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, gewoon Trump die het nog steeds niet kan hebben dat hij van Biden heeft verloren.

Het begint gewoon zielig te worden.

Elke verkiezing hoort legitiem te verlopen, ondanks als je het niet eens bent met de uitkomst. Dat vele democratische staten de voter rolls niet willen vrijgeven zegt al genoeg. Er klopt iets niet met de data.
Zijn het overleden mensen? dubbel gestemd? 100% oversea's military ballots voor alleen Biden? hoeveel stemmen worden er geteld zonder ID en handtekening verificatie per post?

Tegenwoordig zie je ook wel trekjes vanuit de dems dat er gefraudeerd wordt door de republikeinen, reddit ging ook los over Massie en de winnaar die 11.3k mail in ballots had gekregen.
pi_220858129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Elke verkiezing hoort legitiem te verlopen, ondanks als je het niet eens bent met de uitkomst. Dat vele democratische staten de voter rolls niet willen vrijgeven zegt al genoeg. Er klopt iets niet met de data.
Zijn het overleden mensen? dubbel gestemd? 100% oversea's military ballots voor alleen Biden? hoeveel stemmen worden er geteld zonder ID en handtekening verificatie per post?

Tegenwoordig zie je ook wel trekjes vanuit de dems dat er gefraudeerd wordt door de republikeinen, reddit ging ook los over Massie en de winnaar die 11.3k mail in ballots had gekregen.
Al bij de voorverkiezingen met Hillary riep Trump al dat het stemmen niet eerlijk verliep.
Tenzij hij won, dan hoorde je hem niet.

Dat sentiment is nooit veranderd.

Dat Biden won was ongelooflijk pijnlijk voor Trump.
Die pijn heeft geleid tot de poging tot staatsgreep op 6 januari, en dat geen enkele Republikeinse afgevaardigde durft te zeggen dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen.

Is is inmiddels een enorme klucht geworden.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:47:57 #191
66444 Lord_Vetinari
pi_220858618
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:17:17 #192
403588 mcmlxiv
pi_220860339
Best raar dat trump de verkiezingen van 2024 heeft gewonnen. Zoveel democratische verkiezingsfraude volgens onze verwarde trumpanzees en dan nog verliezen. Maar he, logica….
pi_220860398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Best raar dat trump de verkiezingen van 2024 heeft gewonnen. Zoveel democratische verkiezingsfraude volgens onze verwarde trumpanzees en dan nog verliezen. Maar he, logica….
Even ter informatie:

quote:
Hier een duidelijke samenvatting van de verschillen tussen de 2020 verkiezingen en 2024

Mail-in / absentee ballots (stemmen per post)

2020: Door de COVID-19-pandemie werden de regels in veel staten tijdelijk versoepeld. Veel staten maakten het makkelijker om zonder excuus een mail-in ballot aan te vragen.
Sommige staten stuurden automatisch ballots naar alle kiezers (of naar grote groepen).
Er waren meer dropboxes, langere ontvangsttermijnen en minder strenge eisen.

Resultaat: recordaantal mail-in stemmen (~43% van alle stemmen).

2024: De pandemie was voorbij, dus veel van die tijdelijke versoepelingen werden teruggedraaid.

In staten als Georgia, Florida, Texas en anderen werden strengere regels ingevoerd (meer ID-eisen voor mail-in ballots, minder dropboxes, kortere deadlines).

Het percentage mail-in stemmen daalde significant naar ongeveer 29-30%.

Kortom: in 2020 was mail-in voting veel toegankelijker door corona-maatregelen dan in 2024
quote:
Stemmen zonder IDVoter ID-regels verschillen per staat (niet landelijk).

In 2020 waren in sommige staten de eisen tijdelijk versoepeld of minder streng gehandhaafd vanwege corona.
Na 2020 hebben meerdere (vooral Republikeins bestuurde) staten de Voter ID-eisen juist aangescherpt.

In 2024 golden in meer staten strengere ID-regels dan in 2020 (vooral photo ID).

Dus ja,in 2020 kon je in bepaalde staten/omstandigheden makkelijker stemmen zonder (foto)ID dan in 2024.

Je zou bijna denken dat corona gebruikt werd om de massale mail-in-ballot voting te accelereren, zonder handtekening verificatie in vele staten. Waar letterlijk 1 persoon in 1 huishouden voor de hele familie kon stemmen.

Wellicht heeft daarom Fauci en het covid panel ook preemptive pardons gekregen.

Het meest pijnlijke zat er nog in dat dankzij deze winst van Biden, uiteindelijk Trump alles kreeg qua huis/senaat maar ze waren natuurlijk volop bezig om Trump in de bak te krijgen, of zelfs dood te krijgen tussen 2020-2024.

Laten we ook niet vergeten dat D66 onlangs met volmachtfraude in Gorinchem een zetel kwijt is geraakt, fraude is overal mogelijk helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 22-05-2026 12:37:03 ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:16:24 #194
403588 mcmlxiv
pi_220860614
Jeetje wat een criminelen die democraten, maar goed dat Donald, de koning van integriteit, de onschuld zelve, de mannelijke maagd Maria al die lieve amerikaantjes beschermd tegen zoveel misdadigheid!
pi_220860713
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Jeetje wat een criminelen die democraten, maar goed dat Donald, de koning van integriteit, de onschuld zelve, de mannelijke maagd Maria al die lieve amerikaantjes beschermd tegen zoveel misdadigheid!
Voor mij heeft dit niets met links of rechts te maken, verkiezingen horen gewoon normaal geregeld te zijn en zeker in een land zo machtig als Amerika is het ongekend wat daar allemaal kan plaatsvinden.

Geen enkel land zijn er zo veel rariteiten in de verkiezingen als Amerika, het wordt tijd dat het op de schop gaat. Begrijp het goed dit kan ook de democraten ten goede komen als de Republikeinen fraude zouden plegen. Dus ik snap uberhaupt de weerstand niet zo.

Stemmen met ID is gewoon iets wat heel normaal is. In Amerika heb je vooral een ID nodig om bankrekening te openen, leningen af te sluiten, huren van een woning, werk, wapens kopen, alcohol/tabak te kopen, een bar of club binnen te komen, te vliegen, een auto te huren, een hotel in te checken en bij de bank grote transacties te doen.

Maar stemmen, nee hoor. Kan gewoon met je broers stembiljet naar binnenlopen bij 1 van de tientallen stemlokalen. En bij de volgende met die van je neef, en bij de volgende met die je geharvest heb van die zwerver op straat voor een beetje crack.

Maarja.. de democraten zijn niet zo happig op de SAVE act en ook een republikein valt zwaar door de mand (Thune) die binnenkort de wind van voren gaat krijgen.
pi_220860729
twitter

Dit is de volgende rino die zijn plek gaat kwijt raken.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:57:30 #197
66444 Lord_Vetinari
pi_220861464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[..]
Gelukkig zit nu Kash er, miljoenen manieren om daar te frauderen
Wanneer gaat hij eindelijk eens iets doen aan de Epstein vriendjes? Kinderen verkrachten lijkt me iets ernstiger dan verkiezingsgefröbel.
pi_220862106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wanneer gaat hij eindelijk eens iets doen aan de Epstein vriendjes? Kinderen verkrachten lijkt me iets ernstiger dan verkiezingsgefröbel.
Dezelfde reden waarom Biden 4 jaar niets met de Epstein files deed wss en het niet kon voorkomen ondanks alle files dat Trump president werd. Nergens een leak of whistleblower. Epstein was natuurlijk ook een democraat, deed schekingen aan Stavey Plaskett, die in 2019 nog met Epstein aan het appen was. Ten tijde van Epstein's era was Trump natuurlijk ook democraat trouwens, dus in zelfde kringen bevonden ze zich.
pi_220862110
twitter

3 tossup states maar nodig voor de republikeinen straks. Huis van afgevaardigen en hopelijk nog wat afscheid van rino's en het ziet er rooskleurig uit voor Amerika's toekomst.
pi_220862174
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

3 tossup states maar nodig voor de republikeinen straks. Huis van afgevaardigen en hopelijk nog wat afscheid van rino's en het ziet er rooskleurig uit voor Amerika's toekomst.
Yup, dan gaan ze helemaal naar de klote _O-
pi_220862188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dezelfde reden waarom Biden 4 jaar niets met de Epstein files deed wss en het niet kon voorkomen ondanks alle files dat Trump president werd. Nergens een leak of whistleblower. Epstein was natuurlijk ook een democraat, deed schekingen aan Stavey Plaskett, die in 2019 nog met Epstein aan het appen was. Ten tijde van Epstein's era was Trump natuurlijk ook democraat trouwens, dus in zelfde kringen bevonden ze zich.
Leuke poging, maar het is Trump die de volledige vrijgave tegen houdt.

Dat gejank met jamaar Biden redt je daar niet uit.
pi_220862199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Voor mij heeft dit niets met links of rechts te maken, verkiezingen horen gewoon normaal geregeld te zijn en zeker in een land zo machtig als Amerika is het ongekend wat daar allemaal kan plaatsvinden.

Geen enkel land zijn er zo veel rariteiten in de verkiezingen als Amerika, het wordt tijd dat het op de schop gaat. Begrijp het goed dit kan ook de democraten ten goede komen als de Republikeinen fraude zouden plegen. Dus ik snap uberhaupt de weerstand niet zo.

Stemmen met ID is gewoon iets wat heel normaal is. In Amerika heb je vooral een ID nodig om bankrekening te openen, leningen af te sluiten, huren van een woning, werk, wapens kopen, alcohol/tabak te kopen, een bar of club binnen te komen, te vliegen, een auto te huren, een hotel in te checken en bij de bank grote transacties te doen.

Maar stemmen, nee hoor. Kan gewoon met je broers stembiljet naar binnenlopen bij 1 van de tientallen stemlokalen. En bij de volgende met die van je neef, en bij de volgende met die je geharvest heb van die zwerver op straat voor een beetje crack.

Maarja.. de democraten zijn niet zo happig op de SAVE act en ook een republikein valt zwaar door de mand (Thune) die binnenkort de wind van voren gaat krijgen.
Voter ID is een dusdanig gedrocht dat het voor meer rariteiten zorgt.
Voter ID is dan ook niet gericht op het eerlijker maken van de verkiezingen.
Net zoals de herinrichting van districten.
pi_220862344
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voter ID is een dusdanig gedrocht dat het voor meer rariteiten zorgt.
Voter ID is dan ook niet gericht op het eerlijker maken van de verkiezingen.
Net zoals de herinrichting van districten.
Leg eens uit waarom dan
pi_220863039
twitter

Wederom een grote WIN, waarom kunnen wij dit als EU/NL niet? Wij hebben een europeaanse Trump nodig!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:48:03 #205
40566 Ericr
Livewrong
pi_220863114
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:41 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Wederom een grote WIN, waarom kunnen wij dit als EU/NL niet? Wij hebben een europeaanse Trump nodig!
Omdat dit in Nederland al bijna 20 jaar zo is. Mvv is de eerste toegang en die aanvraag moet je gewoon in land van herkomst afwachten.
pi_220863270
quote:
[ x ]

We hebben een veroordeelde crimineel nodig die zichzelf en zijn familie/vriendjes verrijkt ten koste van de bevolking?

Dacht het niet...
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:46:41 #207
66444 Lord_Vetinari
pi_220863588
quote:
[ x ]

'europeaanse' _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')