abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:44:35 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220796351
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Dit forum ondertussen
Lol, dit vind jij echt het gedrag van iemand in zo'n functie als hem een vraag wordt gesteld?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:27:50 #52
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220796982
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
God was was het erg geweest als we Hillary en Kamala hadden gehad, alleen daarom is Trump al legendarisch. Dan leefden we nu in communisme. En full blown nuclear oorlog met Rusland en Noord Korea. Want daar oogde Hillary al op.
Volgens mij is het eerder tegen je gezegd: Eerst posten, daarna aan de jenever.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220797449
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat is wat je denkt. Ik denk niet dat jij je bevindt op maga sites. Je moet niet vergeten dat een groot deel van onafhankelijk nieuws gezien wordt als rechts nieuws.

Denk aan dat er continue pogingen worden gedaan om ON! van de Nederlandse buis af te krijgen. Rechtse mensen worden gedeplatformed. Hier zijn er veel verbannen op het forum. Op sites die betaald zijn zoals tweakers is het verboden om maar enigszins een andere mening te hebben. Daarom zie je ook in POL amv alleen nog maar circlejerk. Als er dan nog iemand met een andere mening is zoals God @:Drag8noflife of ik dan vliegt de establishment er op af. Wie kan het eerst de meeste likes krijgen op het forum. Een groot deel zal natuurlijk nooit zijn echte mening durven te geven hier om bang te zijn om net zoals andersdenkenden behandeld te worden.

Net zoals velen hier nog steeds in een Stockholm syndroom zitten omtrent de vaccinaties en als je echt daadwerkelijk alles leest dat er dingen toch echt niet kloppen. Maar daar ligt ook het hele pijnpunt, ik werd niet boos op dat iemand zich wel vaccineerde en accepteer iedereen zijn keuze. Dat kan je van het andere kamp niet zeggen, die blijven gaslighten en bord voor hen koppie houden. Maar whatever floats their boats.

Jij zit vast niet op TheDonald.win waar je daadwerkelijk ziet wat er allemaal speelt in Amerika. Ben ook wel benieuwd wat jij als onafhankelijk ziet.

Nick Shirley bijvoorbeeld ook? Ik ga er vanuit dat veel sites door jullie direct worden gediskwalificeerd wegens een of andere 'right leaning' bias.
Vrije meningsuiting staat bij mij hoog in het vaandel en is wat mij betreft de hoeksteen van onze democratie. Ongeacht of iemand rechts of links is, laat elkaar in waarde.
Ik zit inderdaad niet op al die andere sites en daarom is het interessant om andermans inbreng te lezen. Ik probeer gewoon geen partij te kiezen; voor mij is iedereen gelijk, ongeacht politieke voorkeur, religie, afkomst, enzovoort.
Het is jammer dat er nu in de VS een soort sfeer heerst van: ‘if you are not with us, you are against us’.
pi_220800310
A nation in decline...

Xi merkt op dat de VS in een neerwaartse spiraal zit.

Trump zijn reactie: Biden!!1!!!

Het blijft een tragikomedie, deze hele presidentschap :')

twitter
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220800377
Ook tenenkrommend: Trump opent notitieblok van Xi en kijkt er in, vlak nadat Xi even weg loopt.

twitter
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:20:15 #56
66444 Lord_Vetinari
pi_220800517
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:59 schreef Wantie het volgende:
Ook tenenkrommend: Trump opent notitieblok van Xi en kijkt er in, vlak nadat Xi even weg loopt.

[ x ]
Maar vermoedelijk schrijft Xi voor zichzelf in het Chinees en Trump kan al amper Engels lezen, laat staan Chinees, dus wat voor voordeel hij dacht hieruit te halen is enigszins onduidelijk.
pi_220800545
Als Trump een kat was, dan was ie al heel lang afgespoten.
pi_220801432
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Maar vermoedelijk schrijft Xi voor zichzelf in het Chinees en Trump kan al amper Engels lezen, laat staan Chinees, dus wat voor voordeel hij dacht hieruit te halen is enigszins onduidelijk.
Klopt, maar wat hondsbrutaal om dat te doen.
Trump is echt een hork.
pi_220802031
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar wat hondsbrutaal om dat te doen.
Trump is echt een hork.
nou ja, je kunt met zekerheid stellen dat de chinezen elke aantekening die Trump bij zich had, van voor naar achter met en zonder Röntgen hebben doorgenomen.

Derhalve is het wel ballen om het gewoon open en bloot te doen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:10:19 #60
66444 Lord_Vetinari
pi_220802076
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:04 schreef koemleit het volgende:

[..]
nou ja, je kunt met zekerheid stellen dat de chinezen elke aantekening die Trump bij zich had, van voor naar achter met en zonder Röntgen hebben doorgenomen.

Of het slim is, is een tweede natuurlijk. Maar ja, het is Trump. Daar hoef je geen slimheid van te verwachten.
pi_220802090
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Of het slim is, is een tweede natuurlijk. Maar ja, het is Trump. Daar hoef je geen slimheid van te verwachten.
nee het was vast niet bedoeld als. "in your face ik bespioneer in elk geval niet stiekem!!".
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:25:52 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_220802178
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:11 schreef koemleit het volgende:

[..]
nee het was vast niet bedoeld als. "in your face ik bespioneer in elk geval niet stiekem!!".
Nee, dat vereist een mate van conceptueel denken waartoe Trump niet in staat is met zijn demente hoofd.
pi_220802219
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:04 schreef koemleit het volgende:

[..]

Het is gewoon onbeschoft. Helemaal als president van de VS richting je gastheer.

Het laat zien wat voor ongemanierde hork hij is.
pi_220802451
Elon was er ook weer bij...

twitter

twitter

twitter

En nog een stukje Amerikaans verval...

twitter
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 18:34:31 #65
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220803477
Zou Trump weten waar Xi het over had toen Xi het over Thucydides' val had?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220803567
Trump is te veel van america first en dat dat allemaal nog kan? Ja leuk voor die Renard maar zo werkte het mss 100 Jaar terug en USA als de held van iedereen.

Dik heeft ie afgedaan die hele regering zo. al jaren trouwens, mss moet ie eens inzien dat ie beter kan samen werken ipv tegen werken\?

De hele fucking wereld is wel tegen onderhand, behalve zijn vriendje Putin. die hij die hele oorlog in een dag zou oplossen. of kon ie dus? Waarom niet gedaan?

ik weet t wel. omdat ie geen fuck geeft over heel Europa of de wereld en zelfs niet zijn eigen USA en bevolking. fucking ego centrisch mannetje vind ik die trump maar.

en dat het congres daar er niet wat aan doet is nog meer bizar.
Do what you love, love what you do!
pi_220803584
oja iran loste ie ook zo op......

goed en dat zijn de twee meeste recent. en o nare zijn credit.

beide niet opgelost dus of vrede.

wat heeft de man eigenlijk wel berieikt in zijn presidentie? behalve alleen maar drama en hogere prijzen voor ons?

oke aantal oorlogen en hoop geld erheen>? EU betaald weer voor die ellende.
pi_220803586
FUCK USA. en echt sta daar achter. niet de mensen dus, maar het beleid.
pi_220804977
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:12 schreef Wantie het volgende:
Elon was er ook weer bij...

[ x ]

[ x ]

[ x ]

En nog een stukje Amerikaans verval...

[ x ]
Onze autist _O_
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220804992
twitter

Maar Thune weigert nog steeds de SAVE act te ondertekenen -O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220805010
twitter

In Amerika hebben ze trouwens ook in vele steden een "jongeren" probleem. Vaak in democratische steden.

twitter

Deze subcultuur zie je hier ook terug in de grote steden hier in Nederland/Europa. Echter is het hier in Europa ook de vele moslim jongeren die de gangsterlifestyle ambiëren. Zeker omdat wij niet straffen, in Amerika gebeurt het zelfs waar je niet de minste straffen hebt.
pi_220805252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

In Amerika hebben ze trouwens ook in vele steden een "jongeren" probleem. Vaak in democratische steden.

[ x ]

Deze subcultuur zie je hier ook terug in de grote steden hier in Nederland/Europa. Echter is het hier in Europa ook de vele moslim jongeren die de gangsterlifestyle ambiëren. Zeker omdat wij niet straffen, in Amerika gebeurt het zelfs waar je niet de minste straffen hebt.
Tja, Maga verdedigt het wapenbezit, dus wat is nu precies jouw probleem hiermee?

Dit mag natuurlijk wel, want wit...

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Wantie op 15-05-2026 22:38:43 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:30:41 #73
66444 Lord_Vetinari
pi_220805255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Bron? Bewijs?
pi_220805258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Maar Thune weigert nog steeds de SAVE act te ondertekenen -O-
Het is best wel triest dat Maga zo weinig vertrouwen hebben dat ze de midterms kunnen winnen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:45:50 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220805336
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, Maga verdedigt het wapenbezit, dus wat is nu precies jouw probleem hiermee?

Dit mag natuurlijk wel, want wit...

[ x ]
De VS is bij uitstek het land waar wapenbezit en gebruik, door een good guy of een outlaw al decennia wordt bejubeld in films en muziek. Als je maar geen tiet laat zien, er kijken jonge mensen mee.

Jesse James, Billy the Kid, Bonnie en Clyde, ga maar door, waren op het moment of achteraf retepopulair.

In films, Arnie, Sly, Bruce, ga zo maar door. En van mij mogen ze, want ik geniet er enorm van. Maar dan ineens gaan doen alsof dat niet bestaat is vreemd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')