abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:17 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ken ik niet en boeit me niet.
Bekijk deze YouTube-video

Ken je. Boeit je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:25 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698183
Max P5 nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:34 #203
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220698184
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:38 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Die boven het podium op en neer staat te zenuwpezen :P
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:52 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698187
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Brian Tiesto?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 18:40:02 #205
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220698188
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Ken je. Boeit je.
Nee, het boeit me niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:40:48 #206
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220698196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Ken je. Boeit je.
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:40:51 #207
174756 Rnie
& Bert
pi_220698197
Die DJ op dat dak :')
De enige echte.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:04 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee, het boeit me niet.
F1 theme boeit je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:32 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698204
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
F1 theme boeit je.
De Mexicaanse versie is geniaal, net als de Nederlandse versie
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:35 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220698206
Max P6
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:48 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698210
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?
Ik ken hem ook niet anders dan als de componist van introgenot en redelijk wat prima filmmuziek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220698211
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef Rnie het volgende:
Die DJ op dat dak :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:59 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698212
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
net als de Nederlandse versie
Wat gemist?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:03 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220698216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:15 #216
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220698218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max P5 nu.
Valt mee dan
Niets gewonnen en niets verloren
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:24 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:35 #218
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220698226
Astronautgenot
pi_220698228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:43:07 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698229
Raar issue in ronde 2 met de deployment kostte Max' plek tegen Hamilton. Kwam 17 uit het rechte stuk op en bleef hangen en Lewis pakte zn plek.

Start niet best
Remmen niet best
Achteras niet best, veel wielspin

Toch redelijk bij kunnen blijven en na een ronde of 13-15 kwam hij best wel in de buurt van de tijden van iedereen die voor hem zat. Daarvoor was het 3-4 tienden van de rondetijd af, daarna zat hij er op met was zelfs de snelste met een paar honderdsten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:43:15 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698231
Ok, op naar het stuk dat er toe doet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220698236
pi_220698241
Alleen black and white flag toch?
Geen straf?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:00 #225
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220698242
Einde tijdperkje Mercedes
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:02 #226
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220698243
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
F1 theme boeit je.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Deze boeien mij.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:08 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220698244
Tot morgenavond 22 uur :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:21 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698246
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:42 schreef Mano_ het volgende:
Astronaut _O_
Reid!!!!!!!

Ze hadden hem wel ieeeeeeets meer aandacht mogen geven dit fantastische persoon.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220698251
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Of André Rieu, die dancedreun overal en altijd komt me behoorlijk de strot uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220698252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
Tot morgenavond 22 uur :W
Kwali dan
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:45:16 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Alleen black and white flag toch?
Geen straf?
Die was al vroeg en in de laatste ronde ofzo toch nog een keer buiten de baan gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:45:23 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698259
quote:
Deze blijft toch wel de ekte ekte hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220698260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Of André Rieu, die dancedreun overal en altijd komt me behoorlijk de strot uit.
Oke boomer
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:45:52 #234
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:46:12 #235
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220698267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kwali dan
Oh ja straks om 22 uur eerst nog...
Zou ik bijna vergeten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:47:41 #236
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698286
quote:
The Chain.

BBC F1.
En dan met de stem van Murray Walker.

Ik hoor het nog steeds ergens echo'en in mijn hoofd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:48:01 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698288
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:48:27 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698294
quote:
Ik hoorde een V10. M'n lichaam reageerde meteen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:51:35 #239
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220698320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
The Chain.

BBC F1.
En dan met de stem van Murray Walker.

Ik hoor het nog steeds ergens echo'en in mijn hoofd.
“This would have been Senna's third win a row, if he'd won the two before”

“There are seven winners of the Monaco Grand Prix on the starting line today, and four of them are Michael Schumacher.”

Murray Walker _O_
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:53:48 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698333
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]
“This would have been Senna's third win a row, if he'd won the two before”

“There are seven winners of the Monaco Grand Prix on the starting line today, and four of them are Michael Schumacher.”

Murray Walker _O_
Mooie vent met humor in zn commentaar idd.
Dat is toch wel De Stem van de F1 hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220698454
Is er al iets bekend over een eventuele eerdere start ivm de slechte weersverwachting?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:14:38 #242
284411 crew  heywoodu
pi_220698488
Wat praatte Coulthard er nog even fijn een depressief einde aan.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 19:16:29 #243
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220698502
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat praatte Coulthard er nog even fijn een depressief einde aan.
Wat zei die
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:18:19 #244
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220698512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er al iets bekend over een eventuele eerdere start ivm de slechte weersverwachting?
Alleen dat er vanmiddag Amerikaanse tijd overleg is daarover. Zal wel vlak voor of na de kwalificatie bekend worden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:18:39 #245
284411 crew  heywoodu
pi_220698513
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mooie vent met humor in zn commentaar idd.
Dat is toch wel De Stem van de F1 hoor.
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!" ;(

Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.

Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:19:28 #246
284411 crew  heywoodu
pi_220698519
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat zei die
Die maakte het als laatste nog even over Zanardi en toen was alles kut en schakelde men maar weg.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:31:24 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698580
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!" ;(

Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.

Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
Hij was super enthousiast in zn commentaar en toch realistisch.
Wat zijn ding was, was dat hij na de intro (the chain), direct een verhaal begon af te steken over de status van het kampioenschap of de laatste overwinning, of over het circuit zelf. Een echte intro. Vaak sloot ie dan af met een vraag: 'what will it be today?' Ofso.

Had geen 'dingetjes' voor de rest. Gewoon kundig in zn commentaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 19:39:35 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220698645
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!" ;(

Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.

Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
Ik vind "lights out and away we go" wel gaaf gevonden. Alleen dan moet een ander dat niet kopiëren of zijn eigen dingetje verzinnen wat het moet simuleren.

Ik hoorde dat Nelson ook iets heeft bedacht de "Verstappen special" (lol).
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:41:24 #249
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220698667
Helaas de wedstrijd niet helemaal kunnen zien.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:50:10 #250
284411 crew  heywoodu
pi_220698742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik vind "lights out and away we go" wel gaaf gevonden. Alleen dan moet een ander dat niet kopiëren of zijn eigen dingetje verzinnen wat het moet simuleren.

Ik hoorde dat Nelson ook iets heeft bedacht de "Verstappen special" (lol).
Dat van Nelson heb ik nog nooit bewust gehoord. Maar een commentator moet gewoon commentaar geven op wat er gebeurd, niet ongeacht wat er gebeurd hetzelfde verplichte zinnetje afsteken voor hij echt iets gaat zeggen (of, in het geval van de vreselijke commentatoren in het voetbal in sommige landen, eerst heel lang gooooooooooooaaaaaal roepen omdat je niet kundig genoeg bent om zonder dat alsnog enthousiast commentaar te geven).
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 19:59:34 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698823
Benieuwd wat de kwalificatie gaat brengen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:03:47 #252
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220698888
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat van Nelson heb ik nog nooit bewust gehoord. Maar een commentator moet gewoon commentaar geven op wat er gebeurd, niet ongeacht wat er gebeurd hetzelfde verplichte zinnetje afsteken voor hij echt iets gaat zeggen (of, in het geval van de vreselijke commentatoren in het voetbal in sommige landen, eerst heel lang gooooooooooooaaaaaal roepen omdat je niet kundig genoeg bent om zonder dat alsnog enthousiast commentaar te geven).
Morgen gaat die het sowieso weer zeggen schat ik in

Een commentator moet zichzelf ook niet te belangrijk gaan maken dat klopt, maar een beetje lol maken moet wel kunnen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 20:03:55 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698891
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wat de kwalificatie gaat brengen.
Snelle rondjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 20:15:11 #254
284411 crew  heywoodu
pi_220699024
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Morgen gaat die het sowieso weer zeggen schat ik in

Een commentator moet zichzelf ook niet te belangrijk gaan maken dat klopt, maar een beetje lol maken moet wel kunnen.
Precies, elke keer weer wat anders ipv elke race hetzelfde herhalen :9
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 20:19:34 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220699068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Snelle rondjes.
Joh.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:51 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220699695
Bortoleto DQ
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:30:20 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220699714
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Bortoleto DQ
Whut.

Edit: lees het nu ja. Balen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220699739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Whut.
yup. Engine air intake pressure, oftewel de druk van de luchtinlaat mag niet hoger zijn dan 4,8 bar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:35:18 #259
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220699757
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:39:54 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220699808
Arm Audi
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:46:55 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220699883
Om een vreemde reden had ik 22:30 in m'n hoofd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:49:53 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220699910
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Om een vreemde reden had ik 22:30 in m'n hoofd.
Ik had je anders wel geroepen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:50:14 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220699914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had je anders wel geroepen.
Alsof ik de kwalificatie zou missen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:50:38 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220699920
Grgr, iemand die meer dan de helft van de kwalificaties in het najaar mist.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:50:48 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220699922
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alsof ik de kwalificatie zou missen.
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:51:23 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220699931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjes O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:51:55 #267
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220699937
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Arm Audi
Nieges.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:53:02 #268
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220699957
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjes O+
Iemand moet het doen :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:55:37 #269
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220699991
c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:55:59 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220699998
Introgenot.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:56:33 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700003
Goed, even snel broodjes bakken voor de kwali :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:56:50 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700009
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even snel broodjes bakken voor de kwali :9
Nou schiet maar op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 21:59:25 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700037
Hulk *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 21:59:40 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220700041
Iedereen in Miami

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:00:35 #275
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220700051
Regen er maar op ;(
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:00:51 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
Regen er maar op ;(
Echt, slechter kan niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220700063
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:02:00 #278
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220700069
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
Premium rommel
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 22:02:54 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:03:53 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700094
Vrij snel druk op de baan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 22:03:55 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700095
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou schiet maar op.
Over 10 minuten zijn ze klaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:05:21 #282
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220700119
P1 w/ w/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:05:50 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700126
Nette tijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:13 #284
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220700129
Max op de brommer
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:31 #285
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220700132
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:07:04 #286
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220700139
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Met sjoemelsoftware natuurlijk.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:07:04 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700140
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Lekker dieselen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:07 #288
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220700151
Lek is boven, Verstappen WK26
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:07 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700152
Afvlaggen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:14 #290
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220700154
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lekker dieselen.
Wel zo economisch nu diesel om het even gaat met benzine bij de pomp :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:35 #291
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220700156
Orde hersteld
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:09:38 #292
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220700167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
Niet helemaal.

De FIA verzon dit om Audi te paaien. Niet omgekeerd. En de 50/50 verdeling was niet per se nodig volgens Audi.

Daarnaast wilden de andere teams geen regeneratie op de vooras wat ook een hoop problemen had voorkomen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 22:10:03 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700171
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Niet helemaal.

De FIA verzon dit om Audi te paaien. Niet omgekeerd. En de 50/50 verdeling was niet per se nodig volgens Audi.

Daarnaast wilden de andere teams geen regeneratie op de vooras wat ook een hoop problemen had voorkomen.
MGU-H ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:10:17 #294
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220700174
LAW netjes
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:10:55 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700180
Hadjar op 7. Kan beter.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:11:27 #296
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220700184
Flinke track evolution
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:11:31 #297
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700185
Bortoleto gaat wel rijden!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 22:14:42 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700209
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar het lijkt erop dat de regelverandering werkt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 22:15:26 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220700213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar het lijkt erop dat de regelverandering werkt.
Niet jinxen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:16:12 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220700218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bortoleto gaat wel rijden!
Bekijk deze YouTube-video
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')