Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die boven het podium op en neer staat te zenuwpezen
Brian Tiesto?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Nee, het boeit me niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ken je. Boeit je.
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken je. Boeit je.
De Mexicaanse versie is geniaal, net als de Nederlandse versiequote:
Ik ken hem ook niet anders dan als de componist van introgenot en redelijk wat prima filmmuziek.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?
Valt mee danquote:
P5.quote:
Reid!!!!!!!quote:
Of André Rieu, die dancedreun overal en altijd komt me behoorlijk de strot uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Die was al vroeg en in de laatste ronde ofzo toch nog een keer buiten de baan gegaanquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Alleen black and white flag toch?
Geen straf?
Deze blijft toch wel de ekte ekte hoor.quote:
Oke boomerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of André Rieu, die dancedreun overal en altijd komt me behoorlijk de strot uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze boeien mij.
Oh ja straks om 22 uur eerst nog...quote:
The Chain.quote:
“This would have been Senna's third win a row, if he'd won the two before”quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
The Chain.
BBC F1.
En dan met de stem van Murray Walker.
Ik hoor het nog steeds ergens echo'en in mijn hoofd.
Mooie vent met humor in zn commentaar idd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
“This would have been Senna's third win a row, if he'd won the two before”
“There are seven winners of the Monaco Grand Prix on the starting line today, and four of them are Michael Schumacher.”
Murray Walker
Wat zei diequote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat praatte Coulthard er nog even fijn een depressief einde aan.
Alleen dat er vanmiddag Amerikaanse tijd overleg is daarover. Zal wel vlak voor of na de kwalificatie bekend worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er al iets bekend over een eventuele eerdere start ivm de slechte weersverwachting?
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooie vent met humor in zn commentaar idd.
Dat is toch wel De Stem van de F1 hoor.
Die maakte het als laatste nog even over Zanardi en toen was alles kut en schakelde men maar weg.quote:
Hij was super enthousiast in zn commentaar en toch realistisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!"
Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.
Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
Ik vind "lights out and away we go" wel gaaf gevonden. Alleen dan moet een ander dat niet kopiëren of zijn eigen dingetje verzinnen wat het moet simuleren.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!"
Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.
Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
Dat van Nelson heb ik nog nooit bewust gehoord. Maar een commentator moet gewoon commentaar geven op wat er gebeurd, niet ongeacht wat er gebeurd hetzelfde verplichte zinnetje afsteken voor hij echt iets gaat zeggen (of, in het geval van de vreselijke commentatoren in het voetbal in sommige landen, eerst heel lang gooooooooooooaaaaaal roepen omdat je niet kundig genoeg bent om zonder dat alsnog enthousiast commentaar te geven).quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind "lights out and away we go" wel gaaf gevonden. Alleen dan moet een ander dat niet kopiëren of zijn eigen dingetje verzinnen wat het moet simuleren.
Ik hoorde dat Nelson ook iets heeft bedacht de "Verstappen special" (lol).
Morgen gaat die het sowieso weer zeggen schat ik inquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat van Nelson heb ik nog nooit bewust gehoord. Maar een commentator moet gewoon commentaar geven op wat er gebeurd, niet ongeacht wat er gebeurd hetzelfde verplichte zinnetje afsteken voor hij echt iets gaat zeggen (of, in het geval van de vreselijke commentatoren in het voetbal in sommige landen, eerst heel lang gooooooooooooaaaaaal roepen omdat je niet kundig genoeg bent om zonder dat alsnog enthousiast commentaar te geven).
Snelle rondjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wat de kwalificatie gaat brengen.
Precies, elke keer weer wat anders ipv elke race hetzelfde herhalenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen gaat die het sowieso weer zeggen schat ik in
Een commentator moet zichzelf ook niet te belangrijk gaan maken dat klopt, maar een beetje lol maken moet wel kunnen.
Joh.quote:
Whut.quote:
yup. Engine air intake pressure, oftewel de druk van de luchtinlaat mag niet hoger zijn dan 4,8 bar.quote:
Ik had je anders wel geroepen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Om een vreemde reden had ik 22:30 in m'n hoofd.
Alsof ik de kwalificatie zou missen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had je anders wel geroepen.
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.quote:
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.
Nieges.quote:
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjes
Nou schiet maar op.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even snel broodjes bakken voor de kwali
Echt, slechter kan niet.quote:
Premium rommelquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
Met sjoemelsoftware natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Lekker dieselen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Wel zo economisch nu diesel om het even gaat met benzine bij de pompquote:
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
MGU-H ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet helemaal.
De FIA verzon dit om Audi te paaien. Niet omgekeerd. En de 50/50 verdeling was niet per se nodig volgens Audi.
Daarnaast wilden de andere teams geen regeneratie op de vooras wat ook een hoop problemen had voorkomen.
Niet jinxen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar het lijkt erop dat de regelverandering werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |