Echt, slechter kan niet.quote:
Premium rommelquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
Met sjoemelsoftware natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Lekker dieselen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Wel zo economisch nu diesel om het even gaat met benzine bij de pompquote:
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
MGU-H ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet helemaal.
De FIA verzon dit om Audi te paaien. Niet omgekeerd. En de 50/50 verdeling was niet per se nodig volgens Audi.
Daarnaast wilden de andere teams geen regeneratie op de vooras wat ook een hoop problemen had voorkomen.
Niet jinxen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar het lijkt erop dat de regelverandering werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |