Morgen gaat die het sowieso weer zeggen schat ik inquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat van Nelson heb ik nog nooit bewust gehoord. Maar een commentator moet gewoon commentaar geven op wat er gebeurd, niet ongeacht wat er gebeurd hetzelfde verplichte zinnetje afsteken voor hij echt iets gaat zeggen (of, in het geval van de vreselijke commentatoren in het voetbal in sommige landen, eerst heel lang gooooooooooooaaaaaal roepen omdat je niet kundig genoeg bent om zonder dat alsnog enthousiast commentaar te geven).
Snelle rondjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wat de kwalificatie gaat brengen.
Precies, elke keer weer wat anders ipv elke race hetzelfde herhalenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen gaat die het sowieso weer zeggen schat ik in
Een commentator moet zichzelf ook niet te belangrijk gaan maken dat klopt, maar een beetje lol maken moet wel kunnen.
Joh.quote:
Whut.quote:
yup. Engine air intake pressure, oftewel de druk van de luchtinlaat mag niet hoger zijn dan 4,8 bar.quote:
Ik had je anders wel geroepen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Om een vreemde reden had ik 22:30 in m'n hoofd.
Alsof ik de kwalificatie zou missen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had je anders wel geroepen.
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.quote:
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.
Nieges.quote:
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjes
Nou schiet maar op.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even snel broodjes bakken voor de kwali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |