abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:02 #226
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220698243
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
F1 theme boeit je.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Deze boeien mij.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:08 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220698244
Tot morgenavond 22 uur :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:21 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698246
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:42 schreef Mano_ het volgende:
Astronaut _O_
Reid!!!!!!!

Ze hadden hem wel ieeeeeeets meer aandacht mogen geven dit fantastische persoon.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220698251
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Of André Rieu, die dancedreun overal en altijd komt me behoorlijk de strot uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220698252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
Tot morgenavond 22 uur :W
Kwali dan
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:45:16 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Alleen black and white flag toch?
Geen straf?
Die was al vroeg en in de laatste ronde ofzo toch nog een keer buiten de baan gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:45:23 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698259
quote:
Deze blijft toch wel de ekte ekte hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220698260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Of André Rieu, die dancedreun overal en altijd komt me behoorlijk de strot uit.
Oke boomer
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:45:52 #234
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:46:12 #235
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220698267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kwali dan
Oh ja straks om 22 uur eerst nog...
Zou ik bijna vergeten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:47:41 #236
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698286
quote:
The Chain.

BBC F1.
En dan met de stem van Murray Walker.

Ik hoor het nog steeds ergens echo'en in mijn hoofd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:48:01 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698288
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:48:27 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698294
quote:
Ik hoorde een V10. M'n lichaam reageerde meteen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:51:35 #239
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220698320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
The Chain.

BBC F1.
En dan met de stem van Murray Walker.

Ik hoor het nog steeds ergens echo'en in mijn hoofd.
“This would have been Senna's third win a row, if he'd won the two before”

“There are seven winners of the Monaco Grand Prix on the starting line today, and four of them are Michael Schumacher.”

Murray Walker _O_
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:53:48 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698333
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]
“This would have been Senna's third win a row, if he'd won the two before”

“There are seven winners of the Monaco Grand Prix on the starting line today, and four of them are Michael Schumacher.”

Murray Walker _O_
Mooie vent met humor in zn commentaar idd.
Dat is toch wel De Stem van de F1 hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220698454
Is er al iets bekend over een eventuele eerdere start ivm de slechte weersverwachting?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:14:38 #242
284411 crew  heywoodu
pi_220698488
Wat praatte Coulthard er nog even fijn een depressief einde aan.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 19:16:29 #243
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220698502
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat praatte Coulthard er nog even fijn een depressief einde aan.
Wat zei die
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:18:19 #244
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220698512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er al iets bekend over een eventuele eerdere start ivm de slechte weersverwachting?
Alleen dat er vanmiddag Amerikaanse tijd overleg is daarover. Zal wel vlak voor of na de kwalificatie bekend worden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:18:39 #245
284411 crew  heywoodu
pi_220698513
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mooie vent met humor in zn commentaar idd.
Dat is toch wel De Stem van de F1 hoor.
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!" ;(

Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.

Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:19:28 #246
284411 crew  heywoodu
pi_220698519
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat zei die
Die maakte het als laatste nog even over Zanardi en toen was alles kut en schakelde men maar weg.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:31:24 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698580
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!" ;(

Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.

Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
Hij was super enthousiast in zn commentaar en toch realistisch.
Wat zijn ding was, was dat hij na de intro (the chain), direct een verhaal begon af te steken over de status van het kampioenschap of de laatste overwinning, of over het circuit zelf. Een echte intro. Vaak sloot ie dan af met een vraag: 'what will it be today?' Ofso.

Had geen 'dingetjes' voor de rest. Gewoon kundig in zn commentaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 19:39:35 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220698645
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En nu zijn bijna alle Engelstalige commentatoren in de autosport van die sjappies die altijd zo'n soort slagzinnetje moeten hebben bij de start. Áltijd eerst hun vaste zinnetje afraffelen voor het commentaar begint. "It's lights out and away we go!", "And it's eyes on the lights, and it's pedal to the metal!" ;(

Of deed Walker dat ook? Gezien zijn status als grootheid hoop ik van niet.

Martin Haven volgens mij niet, dus die staat sowieso boven de rest.
Ik vind "lights out and away we go" wel gaaf gevonden. Alleen dan moet een ander dat niet kopiëren of zijn eigen dingetje verzinnen wat het moet simuleren.

Ik hoorde dat Nelson ook iets heeft bedacht de "Verstappen special" (lol).
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:41:24 #249
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220698667
Helaas de wedstrijd niet helemaal kunnen zien.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2026 @ 19:50:10 #250
284411 crew  heywoodu
pi_220698742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik vind "lights out and away we go" wel gaaf gevonden. Alleen dan moet een ander dat niet kopiëren of zijn eigen dingetje verzinnen wat het moet simuleren.

Ik hoorde dat Nelson ook iets heeft bedacht de "Verstappen special" (lol).
Dat van Nelson heb ik nog nooit bewust gehoord. Maar een commentator moet gewoon commentaar geven op wat er gebeurd, niet ongeacht wat er gebeurd hetzelfde verplichte zinnetje afsteken voor hij echt iets gaat zeggen (of, in het geval van de vreselijke commentatoren in het voetbal in sommige landen, eerst heel lang gooooooooooooaaaaaal roepen omdat je niet kundig genoeg bent om zonder dat alsnog enthousiast commentaar te geven).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')