Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die boven het podium op en neer staat te zenuwpezen
Brian Tiesto?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Nee, het boeit me niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ken je. Boeit je.
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ken je. Boeit je.
De Mexicaanse versie is geniaal, net als de Nederlandse versiequote:
Ik ken hem ook niet anders dan als de componist van introgenot en redelijk wat prima filmmuziek.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?
Valt mee danquote:
P5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |