abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:17 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ken ik niet en boeit me niet.
Bekijk deze YouTube-video

Ken je. Boeit je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:25 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698183
Max P5 nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:34 #203
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220698184
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:38 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Die boven het podium op en neer staat te zenuwpezen :P
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 18:39:52 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698187
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze hadden beter Tiesto kunnen nemen.
Brian Tiesto?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 18:40:02 #205
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220698188
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Ken je. Boeit je.
Nee, het boeit me niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:40:48 #206
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220698196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Ken je. Boeit je.
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:40:51 #207
174756 Rnie
& Bert
pi_220698197
Die DJ op dat dak :')
De enige echte.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:04 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee, het boeit me niet.
F1 theme boeit je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:32 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698204
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
F1 theme boeit je.
De Mexicaanse versie is geniaal, net als de Nederlandse versie
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:35 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220698206
Max P6
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:48 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698210
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dus hij is in staat tot Introgenot, maar staat daar een beetje beltonen in een loop te gooien? Treurig... Aan de drugs zeker?
Ik ken hem ook niet anders dan als de componist van introgenot en redelijk wat prima filmmuziek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220698211
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:40 schreef Rnie het volgende:
Die DJ op dat dak :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:59 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698212
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
net als de Nederlandse versie
Wat gemist?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:03 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220698214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220698216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:15 #216
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220698218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max P5 nu.
Valt mee dan
Niets gewonnen en niets verloren
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:24 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220698220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:42:35 #218
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220698226
Astronautgenot
pi_220698228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
Max P6
P5
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:43:07 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698229
Raar issue in ronde 2 met de deployment kostte Max' plek tegen Hamilton. Kwam 17 uit het rechte stuk op en bleef hangen en Lewis pakte zn plek.

Start niet best
Remmen niet best
Achteras niet best, veel wielspin

Toch redelijk bij kunnen blijven en na een ronde of 13-15 kwam hij best wel in de buurt van de tijden van iedereen die voor hem zat. Daarvoor was het 3-4 tienden van de rondetijd af, daarna zat hij er op met was zelfs de snelste met een paar honderdsten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 18:43:15 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220698231
Ok, op naar het stuk dat er toe doet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220698236
pi_220698241
Alleen black and white flag toch?
Geen straf?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:44:00 #225
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220698242
Einde tijdperkje Mercedes
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')