En je mist alles!quote:
Zou wat zijn als ie straf kreeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli nu al gewaarschuwd voor track limits
10 minuten in de hoek staan!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ie straf kreeg.
quote:
De helft.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
Hadjar rijdt tenminste niet 8 plekken achter Max
Kleine kans. Russell gaat hard verdedigen.quote:
Amerikaanse zware bakken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll en Alonso sneller dan de Cadillacs
Max loopt niet inquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans. Russell gaat hard verdedigen.
Niet Checo tochquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll en Alonso sneller dan de Cadillacs
Ja nog maar 4 ronden te gaan ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans. Russell gaat hard verdedigen.
Nee, heel weinig.quote:
Dus meer laten zien van: ik pak je in de race.quote:
Iedereen heeft DRS.quote:
Eten dan!quote:
Ik moet nog eten.quote:
quote:
quote:
Die doet momenteel natuurlijk niets anders dan Kim te ballen.quote:
En de actie tussen Max en Lewis.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:31 schreef butz0rs het volgende:
Ik wilde bijna zeggen "na 3 maand is het alweer net zo een optocht als vorig jaar" maar HAD
Even ego's breken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max wel heel dichtbij Russell.
Holland?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die doet momenteel natuurlijk niets anders dan Kim te ballen.
Oh echt?quote:
Als je het helemaal had gevolgd had je gezien dat dat best meeviel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:33 schreef Type-R het volgende:
Heb het maar half gevolgd maar volgens mij was het weer moker saai
Hoe meer winnende teams hoe beterquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat we iig van Mercedes af zijn. Dit is niet veel beter, maar het is een kleine overwinning.
Nee. Deze keer een stuk minder.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:33 schreef Type-R het volgende:
Heb het maar half gevolgd maar volgens mij was het weer moker saai
Ik heb weinig boeiends gezien. Leugens.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je het helemaal had gevolgd had je gezien dat dat best meeviel.
Zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb weinig boeiends gezien. Leugens.
Dat is vervelend voor je. Feiten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb weinig boeiends gezien. Leugens.
Me 2 nadat ik FP1 had gezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ben verbaasd dat de RBR er zo goed bij zat
Positief verrast.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ben verbaasd dat de RBR er zo goed bij zat
Ja dat ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ben verbaasd dat de RBR er zo goed bij zat
Je weet toch dat ie altijd klaagt.quote:
Het is precies zoals het is. Het enige boeiende was Hadjar inhaalactie.quote:
Niks van meegekregen.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Brian Tyler had beter thuis kunnen blijven
Kreeg ie wel de zwart/wit vlag voor.quote:
Ach, hij lijkt het zelf naar z'n zin te hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Brian Tyler had beter thuis kunnen blijven
Ken ik niet en boeit me niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gup die muziek staat te draaien
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gup die muziek staat te draaien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |