Die doet momenteel natuurlijk niets anders dan Kim te ballen.quote:
En de actie tussen Max en Lewis.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:31 schreef butz0rs het volgende:
Ik wilde bijna zeggen "na 3 maand is het alweer net zo een optocht als vorig jaar" maar HAD
Even ego's breken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max wel heel dichtbij Russell.
Holland?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die doet momenteel natuurlijk niets anders dan Kim te ballen.
Oh echt?quote:
Als je het helemaal had gevolgd had je gezien dat dat best meeviel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:33 schreef Type-R het volgende:
Heb het maar half gevolgd maar volgens mij was het weer moker saai
Hoe meer winnende teams hoe beterquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat we iig van Mercedes af zijn. Dit is niet veel beter, maar het is een kleine overwinning.
Nee. Deze keer een stuk minder.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:33 schreef Type-R het volgende:
Heb het maar half gevolgd maar volgens mij was het weer moker saai
Ik heb weinig boeiends gezien. Leugens.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je het helemaal had gevolgd had je gezien dat dat best meeviel.
Zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb weinig boeiends gezien. Leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |