Whut.quote:
yup. Engine air intake pressure, oftewel de druk van de luchtinlaat mag niet hoger zijn dan 4,8 bar.quote:
Ik had je anders wel geroepen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Om een vreemde reden had ik 22:30 in m'n hoofd.
Alsof ik de kwalificatie zou missen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had je anders wel geroepen.
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.quote:
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet op je letten nu we 1/3 missen.
Nieges.quote:
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is uit z'n proeftijd en krijgt meteen praatjes
Nou schiet maar op.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even snel broodjes bakken voor de kwali
Echt, slechter kan niet.quote:
Premium rommelquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi verbruikt in 5 races maarliefst 3 motoren.
En de auto van Bortoleto doet nu niet mee met de kwalificatie.....
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat van de fabrikant die verantwoordelijk is voor deze achterlijke formule.
Met sjoemelsoftware natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
Lekker dieselen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende motor formule maar gelijk edurance diesel motoren verplichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |