abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:20:28 #102
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220689935
Jezus, dat moet toch tenenkrommend zijn?

quote:
"Je kunt ook gifjes toevoegen, zo kleed je misschien een wat saai bericht leuker aan!"
_O_ Er gaat een wereld voor me open _O_

Ik ben vandaag weer lekker aan het stoeien met Excel, PowerQueries, VBA om alles nog wat gestroomlijnder te krijgen, maar damn wat heb ik een fijn eigen systeem gebouwd in excel (ok, met wat hulp van ChatGPT hier en daar, wat vaak tot uiterst gefrustreerde chats leidt, maar uiteindelijk komen we er wel uit).

Zonder gifjes, dat is wel weer jammer. Wél met kekke kleurtjes hier en daar O+ Ik zou het eigenlijk aan andere kleine reisorganisaties moeten verpatsen, misschien dat ik dan daarmee alsnog miljonair kan worden :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:21:46 #103
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220689972
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.

Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.

Daarbij worden ze dan via de gegeven link op en door ons zelf opgezette fake-website uitkomen en waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.

Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
_O_

En voor ik het vergeet: *O* FELIZ DIA DEL TRABAJADOR PARA TODOS *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220690075
Zo, ik lig even op de bank.
Ik was om 6u wakker, heb nog even lekker in bed liggen chillen en stond 8.30 op. Inmiddels heb ik:
- boodschappen gedaan
- nieuwe broek gekocht
- gras gemaaid
- vaatwasser gedraaid en uitgeruimd
- zoete aardappel/pompoen/wortel/gember/sinaasappelsap-soep gemaakt, in zakjes gedaan, gekoeld en in vriezer gelegd
- broccolisoep gemaakt (die helaas mislukt is, er lag denk ik teveel boven het vocht want het rook verbrand en smaakte dat ook)
- spullen van beide opgeruimd en deel in vaatwasser en aangezet
- courgette soep in de instant pot gegooid (die nu bijna klaar is)
- frietjes met kaassoufflé gemaakt en opgegeten
- twee wassen gedaan & in droger, derde was in de machine
- twee werkmeetings gedaan

Wie is deze meid, die kookt en energie heeft enzo :o
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:36:40 #105
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220690295
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef vlindertje89 het volgende:

Wie is deze meid, die kookt en energie heeft enzo
Gratis like voor jou! +1
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220690300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik was woensdag bij het concert voor kleinere mensen en won daar de prijs voor de kleinste bezoeker _O- :'). Ik heb al lang niet meer zo gelachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Heb je dan ook van die poppenhandjes enzo? O+

:@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220690308
1m53
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220690321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men kwam vorig jaar de sloot uitbaggeren. Normaal laten ze het bagger op de oever liggen maar het was zo vervuild dat ze het af hebben moeten voeren.
Het bagger?
De bagger?

Is het anders als het echt bagger is en niet gewoon troep of viezigheid?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220690344
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Heb je dan ook van die poppenhandjes enzo? O+

:@
:D Ik heb wel moeite met goede handschoenen vinden. Van pols tot topje middelvinger is bijna 16 cm (er lag een meetlint naast mijn laptop toevallig). Ooit heb ik goed passende leren handschoenen gevonden in Florence, inmiddels heb ik daar alleen nog de rechter van :'). Die blijf ik stug gebruiken icm een slechtzittende van de Hema.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_220690347
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Heb je dan ook van die poppenhandjes enzo? O+

:@
Ik had deze week nog een buur die vroeg of ik een paar laarzen wilde die ze anders weggooien. Maat 37.
Ik heb maat 38.5-39 :+ .
Dus klein betekent niet per se kleine handjes/voeten ;)
Al zijn mijn handen denk ik wel klein. Of iig kleiner dan gemiddeld.
pi_220690370
Oh dan vallen mijne wel mee :D 17,5-18cm. Ook een meetlint naast me _O-
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:47:58 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220690399
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dan vallen mijne wel mee :D 17,5-18cm. Ook een meetlint naast me _O-
Huh wat :o

Oh CUL. Beschaafd volk. Toch even teruglezen. Gaat vast ergens anders over.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:58:32 #113
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220690510
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nope, we hadden het wel kunnen weten maar we stonden er totaal niet bij stil.
En gaat dit volgend jaar weer gebeuren? Of kan je je er wel op voorbereiden, andere dingen doen? Ik neem aan dat het met brouwen te maken heeft?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220690539
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En gaat dit volgend jaar weer gebeuren? Of kan je je er wel op voorbereiden, andere dingen doen? Ik neem aan dat het met brouwen te maken heeft?
Nee, kwam vooral doordat mijn man van baan is verwisseld (en een beetje door het huis).
Dus het is als het goed is eenmalig :)
pi_220690560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:43 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik had deze week nog een buur die vroeg of ik een paar laarzen wilde die ze anders weggooien. Maat 37.
Ik heb maat 38.5-39 :+ .
Dus klein betekent niet per se kleine handjes/voeten ;)
Al zijn mijn handen denk ik wel klein. Of iig kleiner dan gemiddeld.
Ik ben bijna 20 centimeter langer en mijn handen en voeten zijn nauwelijks groter (maat 39 en een onnauwkeurige 18,5 centimeter) :+

Ik heb al vaker gezegd dat ik vanaf mijn knieën en ellebogen naar beneden een heel petiterig vrouwtje had moeten worden. De rest deed alleen niet mee :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220690571
Maat 37
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:09:52 #117
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220690583
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef vlindertje89 het volgende:
- nieuwe broek gekocht
_O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:27:13 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220690682
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het bagger?
De bagger?

Is het anders als het echt bagger is en niet gewoon troep of viezigheid?
Het of de, een van de twee :) De klinkt misschien beter.

Dit ging echt om bagger, dat mogen ze op de oever (in mijn tuin dus) laten liggen als het niet is vervuild. Als er voorwerpen in zitten, moeten ze die meenemen. De vervuiling gaat echt om schadelijke stoffen in het oppervlaktewater.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:29:47 #119
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220690698
Geërfd van mijn vorige werkgever *) Een vleesdooier. Precies in te stellen op de hoek van de zon :P

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:30:31 #120
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220690703
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit ging echt om bagger, dat mogen ze op de oever (in mijn tuin dus) laten liggen als het niet is vervuild. Als er voorwerpen in zitten, moeten ze die meenemen.
Muntjes? O-)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220690723
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ben bijna 20 centimeter langer en mijn handen en voeten zijn nauwelijks groter (maat 39 en een onnauwkeurige 18,5 centimeter) :+

Ik heb al vaker gezegd dat ik vanaf mijn knieën en ellebogen naar beneden een heel petiterig vrouwtje had moeten worden. De rest deed alleen niet mee :+
Ik denk dat mijn voeten vooral groter zijn dan bij mijn lengte past dan dat jouwe klein zijn :D . Hoe vaak mensen al niet hebben geprobeerd schoenen in maat 36/37 aan me te slijten, of bij hockey 'hey Vlinder deze zijn van jou toch?' met schoenen in de kleedkamer in die maat :')

quote:
80s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
_O-
In my defence, het is een wide leg model en die had ik nog niet! :P
En ik ga dus echt 20+ broeken weg doen, en dan heb ik dus ineens nog maar 2 broeken die ik pas. En die zijn niet skinny maar wel redelijk aansluitend, en ik wilde een wat wijder model.

En hij kan in de droger en was ¤11,99 *O* dus ja. Die kon ik niet laten liggen :D . Had ik al een keer gezegd dat de Lidl echt een topwinkel is?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 16:44:48 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220690754
Ik was in Rotterdam. Katendrechtpad
Daarna ook naar het Migratiemuseum geweest. Ja. Vult de stad wel weer aan. Prima voor nu, maar ik ga er pas weer heen als ze zijn aangesloten bij de Museumvereniging :s).

Beneden heb je nu een fototentoonstelling mbt migratie. En een zaal vol met koffers en vele luisterverhalen.
De vaste tentoonstelling is daarboven. En natuurlijk het uitzicht. Dat is O+.

Daarna geluncht en biertjes gedaan bij Kaapse Brouwers. Als je er toch bent... Lunch kan je er beter overslaan. Bier is prima.
Ik liep er ook om 9u langs net voordat de cruiseboot werd uitgeladen. Kortom heel veel mensen van een zekere leeftijd die daar op taxi's of familieleden wachtten. Dat was ook wel grappig om dat mee te maken. :+

En ik heb Rotterdam 'uitgespeeld' als het om dit wandelboekje gaat. :)

En heb nu bij Papaya toko gehaald voor vanavond. Vast niet de beste toko van Rotterdam (iig volgens ome Googel), maar we gaan het straks proeven :P

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 01-05-2026 16:53:03 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220691196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dan vallen mijne wel mee :D 17,5-18cm. Ook een meetlint naast me _O-
Ongeveer net zo groot, ik neig naar 17,5
En mijn voeten waren 38 tot ik ~35 was (kind gekregen). Die zijn nu ongeveer 39,5.

Met ruim 20 cm groter dan jij ben ik dus een soort @Clubsoda

@Phaidra is dus de enige echte mini in het gezelschap, tot we de hand- en voetmaat van Pinnenmutske weten. 2 echte denk ik dan
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:08:29 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220691316
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Staat 'digivaardigheid' bij jullie ook op het programma?
Waarbij je dan een sticker krijgt met daarop vermeld de toets-combinaties om zaken sneller te kunnen doen dan via klik-acties met de muis, zoals Ctrl-C, Ctrl-V en Ctrl-W?
Als we overleg hebben met de baas en hij gaat iets opmeten in Inventor. Eerst naar het in het lint naar Inspect en dan de knop measures.

In principe staat bovenin beeld die knop al in beeld, altijd zichtbaar. Ook die gebruik ik niet, ik druk gewoon op M
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220691360
Wat overigens wen heel fascinerend concept is, is de wasruimte (2 wasmachines, 1 droger) in een kinderresort met honderden kamers. Het is bijna een antropologisch onderzoek waard O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220691387
Zow onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Jongste is blij want we zijn bij Nemo geweest, oudste was er klaar mee dus ik ben met hem even Amsterdam ingelopen, hij zei gelijk mooi jij loopt op een rustig tempo en ik mag de winkels in.
Dus hij stond binnen no time in de snipes 2 shirts uit te zoeken
En ik vind shoppen met hem prima want hij gaat zonder klagen de waterdrop winkel in, smaakjes proeven en pakte al de pakjes die ik wilde
pi_220691477
Waterdrop O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220691677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waterdrop O+
Heb me in gehouden maar 3 doosjes gekocht
pi_220691682
En die ricola smaken... Wat zijn die ontzettend goor
pi_220691734
Aantal katten in huis verdubbeld: twee opvangers zijn teruggekeerd!

Tijdelijk. Zijn geadopteerd door mijn beste vriendin en die gaat een weekje op vakantie. Dus de dames komen op hun oude kamer logeren O+
De ene liet zich al wat aaien, de ander zit vol stress en brom en blaas. Gelukkig had ik nog feliway.
Het is ook best een tijd geleden: ruim 10 jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:19:01 #131
43653 sigme
Veraan
pi_220691926
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:16 schreef Goitske het volgende:
Zow onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Jongste is blij want we zijn bij Nemo geweest, oudste was er klaar mee dus ik ben met hem even Amsterdam ingelopen, hij zei gelijk mooi jij loopt op een rustig tempo en ik mag de winkels in.
Dus hij stond binnen no time in de snipes 2 shirts uit te zoeken
En ik vind shoppen met hem prima want hij gaat zonder klagen de waterdrop winkel in, smaakjes proeven en pakte al de pakjes die ik wilde
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:23:29 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220691955
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Nee andere interesses. Heb ook geen idee in wat voor winkels ze zijn geweest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:24:44 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220691964
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waterdrop O+
Ik heb liever Harlekijntjes.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:30:09 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_220692014
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Waterdrop. Aanmaaklimonade in poedervorm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220692029
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Waterdrop is (dure) tabletjes die je in het water gooit voor een smaakje.
Ik weet dit omdat ik ooit een setje heb gekocht voor de awesome thermosfles die ik 'gratis' erbij kreeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220692145
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Waterdrop zijn blokjes die oplossen in water met smaakjes. Zo nu en dan heb ik er eentje in mn water
pi_220692157
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee andere interesses. Heb ook geen idee in wat voor winkels ze zijn geweest.
Snipes is kleding en schoenen komen mn kinderen graag.
pi_220692180
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waterdrop is (dure) tabletjes die je in het water gooit voor een smaakje.
Ik weet dit omdat ik ooit een setje heb gekocht voor de awesome thermosfles die ik 'gratis' erbij kreeg.
De thermosflessen vind ik wel super die er bij zitten. Blijft lang koud / warm
De glazen flessen heb ik niks mee.
pi_220692204
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef Goitske het volgende:

[..]
De thermosflessen vind ik wel super die er bij zitten. Blijft lang koud / warm
De glazen flessen heb ik niks mee.
Zijn goeie flessen ja :Y
Van de glazen fles word ik ook blij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220692400
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zijn goeie flessen ja :Y
Van de glazen fles word ik ook blij.
Ik heb er wel een paar eentje werd door waterdrop nav een reactie op iets van hun op fb gratis toegestuurd. En mijn eerste fles was een glazen maar ik ben gewoon lomp. Geschikt voor thuis maar niet verder. Vind die tumblers fijn met een draaidop er op en die zijn ook handig om smoothies mee te nemen naar mn werk want die kun je makkelijker schoon maken. Mijn oudste heeft eentje altijd mee naar school en de jongste mag ook eentje uitzoeken voor het voortgezet.
Ik heb 2 city bottles amsterdam en Berlijn. Berlijn wilde ik heel graag hebben aangezien het onze favoriete stad is
pi_220692458
Even tussendoor:
Hoe kreeg men dat 350 jaar geleden voor elkaar om Atlas en wereldbol weer op het dak van het Paleis op de Dam te krijgen? Potverdrie.
Vijftig meter hoog!

Museum meneer:…” tja, nog geen sterren erop geschilderd, want wij weten niet of die toen erop zaten…” ( zoals op de schildering ín het Paleis).
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:35:34 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220692548
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
goeie fles
*)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220692708
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ongeveer net zo groot, ik neig naar 17,5
En mijn voeten waren 38 tot ik ~35 was (kind gekregen). Die zijn nu ongeveer 39,5.

Met ruim 20 cm groter dan jij ben ik dus een soort @:clubsoda _O-

@:phaidra is dus de enige echte mini in het gezelschap, tot we de hand- en voetmaat van Pinnenmutske weten. 2 echte denk ik dan
Ik hoopte tijdens mijn zwangerschappen dat mijn voeten ietsje zouden uitdijen, maar helaas. Maat 36 is best onhandig namelijk.

Het is bij mij wel prima in verhouding allemaal idd _O-.

@Clubsoda, die wachmachine, komt die inclusief fitties over wachtrijen en voordringen? :9 Ik had een keer op de camping een slaapzak met een nachtelijk plasongelukje (lees: slaapzak was letterlijk zeiknat) maar mooi niet dat ik de wasmachine mocht gebruiken want er waren al x anderen in de rij… Ik hoop toch nooit zo te worden.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_220693267
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:15 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik heb er wel een paar eentje werd door waterdrop nav een reactie op iets van hun op fb gratis toegestuurd. En mijn eerste fles was een glazen maar ik ben gewoon lomp. Geschikt voor thuis maar niet verder. Vind die tumblers fijn met een draaidop er op en die zijn ook handig om smoothies mee te nemen naar mn werk want die kun je makkelijker schoon maken. Mijn oudste heeft eentje altijd mee naar school en de jongste mag ook eentje uitzoeken voor het voortgezet.
Ik heb 2 city bottles amsterdam en Berlijn. Berlijn wilde ik heel graag hebben aangezien het onze favoriete stad is
Ik heb een thermos met drie opzetdoppen. Die met het rietje gebruik ik het vaakst (slurpen in de auto zonder ongelukken, en fles met 1 hand afsluiten). Fijne grote opening waar je met de afwasborstel ook goed in kan.
Glazen fles gaat in de winter mee in de tas. Heeft een hoesje op maat en dat werkt prima.

Beiden hebben zulke leuke opdrukken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:01:03 #145
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220693741


Nog even genieten van het najaarszonnetje, nu het nog kan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220694198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 23:01 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even genieten van het najaarszonnetje, nu het nog kan...
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 2 mei 2026 @ 03:32:52 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220694206
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 02:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Wauw
Morgennacht wordt het 2 graden, vandaar :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220694325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik hoopte tijdens mijn zwangerschappen dat mijn voeten ietsje zouden uitdijen, maar helaas. Maat 36 is best onhandig namelijk.

Het is bij mij wel prima in verhouding allemaal idd _O-.

@:Clubsoda, die wachmachine, komt die inclusief fitties over wachtrijen en voordringen? :9 Ik had een keer op de camping een slaapzak met een nachtelijk plasongelukje (lees: slaapzak was letterlijk zeiknat) maar mooi niet dat ik de wasmachine mocht gebruiken want er waren al x anderen in de rij… Ik hoop toch nooit zo te worden.
Nee, dat nog niet :9 wat ben je dan zuur zeg. Er liggen vooral overal verschillende hopen was, in tassen, op stoelen, nat, droog, met waspoeder erop (alsof je daarmee iets reserveert denk ik). Sommige de hele dag. Je maakt er ook vrienden voor het leven, gisteren vertelde ik een Duitse mevrouw hoe ze aan wasmiddel kon komen en toen ging ze dat bijna huppelend halen. En een paar uur later trof ik haar weer om mijn was uit de droger te halen en toen had ze mijn opgevouwen omdat ze de droger nodig had O+

Wat ik ook fascinerend vind, is dat het jongste kind het entertainmentprogramma lollig vindt (er is al geverfd en geminidiscood) en hij zo'n type is dat interacteert met andere kinderen :o dus nu zijn we matties geworden met een Brits stel omdat de kinderen zo gezellig spelen. Dat schijnt best normaal te zijn maar de oudste deed dit nķķit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220694403
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik ook fascinerend vind, is dat het jongste kind het entertainmentprogramma lollig vindt (er is al geverfd en geminidiscood) en hij zo'n type is dat interacteert met andere kinderen :o dus nu zijn we matties geworden met een Brits stel omdat de kinderen zo gezellig spelen. Dat schijnt best normaal te zijn maar de oudste deed dit nķķit.
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220694411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
We doen niets anders, het is echt een verschil in temperament denk ik. Deze zegt ook uit zichzelf 'dankjewel' in winkels enzo, begroet mensen op straat. Het is wel een zichzelf bevestigend proces want hij heeft alleen maar lollige interacties terwijl de oudste veel meer ongemakkelijkheid tegenkwam omdat hij zo selfconcious was. Ik herken me overigens veel meer in de oudste :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220694793
Mogge!

Regen, t is goed voor de natuur maar het kijken een stuk minder leuk naar buiten.

Dat was bij ons thuis ook zo, mijn broer en ik hadden best veel vrienden maar mijn zus een stuk minder (terwijl ik mijn vrienden ook best kon verwaarlozen wanneer ik een goed boek had :D )
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:56:34 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220694932
Als het goed is blijft het hier voornamelijk droog. Gelukkig, ik heb geen zin om mijn schema aan te passen aan de regen. Hopelijk valt er vannacht lekker veel. Ik heb 1001 tuinklusjes vandaag. Maar eerst even boodschappen doen.

De bomen die in de weg stonden op de erfgrens zijn vanochtend met verwijderd en al onderweg naar de milieustraat. Ze waren er met een half uurtje uit. Het repareren van het hek en wegbrengen naar de milieustraat kost heel wat meer tijd.
Spoilers!
pi_220694938
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
Dit is echt het kind zelf.
Mijn oudste is niet het sociale beestje en hij durfde toen hij klein was vaak niet. Dan wilde hij mee voetballen maar durfde hij het niet te zeggen dan duwde hij zijn broertje het veld op van vraag jij ff ze waren echt 3 en 4 toen hij dat al deed 🤣

De oudste had ook nooit veel behoefte aan speeldates op school, wel wat gedaan maar niet type kind dat constant naar vriendjes wilde.
Hij is nu 13 en ze hebben beiden hier gezamenlijke vrienden op het woonerf en ze trommelen elkaar allemaal wel op om te voetballen, heeft vaste jongens met wie hij naar school fietst etc.
pi_220694989
Mijn man is met een vriend en de jongens naar allemania aachen om voetbal te kijken.
Ik ga wel in huis wat rommelen en relaxen
pi_220694997
Hier staat ook de tuin op de planning, maar regen is toch ook wel erg welkom voor de tuin en dan is er genoeg te doen binnen.
pi_220695003
Ohja picnic is al bezorgd voor de hele week en ik ga vanmiddag focaccia maken, geīnspireerd door heel Holland bakt.
pi_220695071
Goedemorgen c_/

Onderweg naar de boekenclub en daarna nog langs mijn schoonouders.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:52:38 #158
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220695252
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220695330
Wat een leuk idee @Dr_Flash om terug te kijken maar vooral ook om te doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220695680
Superleuk Fles *G*
pi_220695686
Vdg wasdag. 1 wasje maar en bed verschonen.
Want morgen wil ik kleding wassen, dat is dan dinsdagmiddag droog om de koffer in te gaan. Gister ook nog wat zomerdingesjes gestreken, want het is daar 24/25 graadjes *) (en de eerste dag regen, maar dat gaan we gewoon wegdansen >:) )
pi_220695851
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superleuk idee Fles!
pi_220695854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:
Vdg wasdag. 1 wasje maar en bed verschonen.
Want morgen wil ik kleding wassen, dat is dan dinsdagmiddag droog om de koffer in te gaan. Gister ook nog wat zomerdingesjes gestreken, want het is daar 24/25 graadjes *) (en de eerste dag regen, maar dat gaan we gewoon wegdansen >:) )
Voorpret w/
pi_220696047
Kennisgemaakt met de nieuwe buurvrouw.
Zij is kookjuf! :Y)
De nieuwe buurman aan de andere kant ook al ontmoet.
Allebei hard aan het werk. De een om een zwarte muur weg te werken en de ander met laminaat te vervangen.
pi_220696064
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:57 schreef Goitske het volgende:

[..]
Dit is echt het kind zelf.
Mijn oudste is niet het sociale beestje en hij durfde toen hij klein was vaak niet. Dan wilde hij mee voetballen maar durfde hij het niet te zeggen dan duwde hij zijn broertje het veld op van vraag jij ff ze waren echt 3 en 4 toen hij dat al deed 🤣

De oudste had ook nooit veel behoefte aan speeldates op school, wel wat gedaan maar niet type kind dat constant naar vriendjes wilde.
Hij is nu 13 en ze hebben beiden hier gezamenlijke vrienden op het woonerf en ze trommelen elkaar allemaal wel op om te voetballen, heeft vaste jongens met wie hij naar school fietst etc.
Dat is wel anders. Mijn jongste wil het liefst de hele dag spelen/chillen met vrienden. Maar entertainment? Nog niet misschien.
Zelf mensen leren kennen op een camping ook niet trouwens, terwijl hij daar op andere plekken heel makkelijk doet. Beetje wispelturig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220696874
Wat leuk @Dr_Flash!

En bijna op vakantie voor @Blues en g *O*

Ik had de afgelopen twee dagen zulke heerlijke dagen O+ . Donderdag in de ochtend op nieuwe uni, een nieuw iemand ontmoet en daar super leuk mee gepraat en met mn buddy een half uur gewandeld voor de lunch en bijgekletst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna door naar huis, naar een bos-strandje-ding met drie oudhuisgenootjes en een deel van hun kinderen, de hele middag lekker bijgekletst terwijl de kindjes samen speelden (en ik tussendoor een halfuurtje een eindgesprek van een stage deed op een bankje onder boom met een kantoor als teams-achtergrond _O- ). En gister dus superveel huishoudklussen gedaan en voor de vriezer gekookt, en toen ging ik na het eten nog even de tuin in en belandde ik bij buren drie huizen verderop samen met die van naast mij, gezellig met zn allen gekletst en geborreld. Toen werden even de kinderen in bed gelegd, en daarna weer terug, kwam een andere buurvrouw er ook nog bij, twee die ijs gingen halen, met stroopwafels van de bbq en tot 23u ofzo daar gezellig gezeten. Zo fijn en gezellig O+

Vandaag deed ik de stomme klus: kleren uit de kast en alles uitzoeken. De score:
- naar textielbak ivm gaatjes oid: 1 vest, 3 sportshirts, 1 korte broek, 14 shirts met korte mouwen, 6 shirts met lange mouwen, 2 lange broeken
- nog goed maar weg: 6 korte broeken, 20 lange broeken, 8 shirts met lange mouwen, 1 shirt met lange mouwen, 5 lange vesten, 1 trainingsbroek

Ik "mis" wel een aantal lange broeken, want ik heb er 4 in maat 36 gehouden en 3 in maat 38 (incl degene die ik gister kocht). En eentje moet ik even wassen om te kijken of een vlekje er nog uit gaat of niet en eentje gaat mn moeder morgen nog passen. Maar 2+20+7+2=31, terwijl ik er 33 telde zonder die nieuw gekochte. Dus benieuwd of, waar en wanneer ik die laatste drie ga terugvinden :+ . Of dat ik gewoon niet kon tellen donderdag :') . Op de waskamer liggen wel ook nog (een hoop) kleren, dus wellicht ligt het daar nog. Maar daar had ik nu even geen zin meer in.

Ik heb een deel op Vinted gezet, maar vind dat eigenlijk best veel werk, en wil het ook gewoon kwijt. Denk dat ik alleen de Hilfiger broeken nog even hou en erop laat staan, en dat ik de rest naar de kledingbank oid breng.
pi_220696918
Wat zul je nu veel ruimte hebben in je kledingkast _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:52:41 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220696947
Je kan ze ook naar de kringloop brengen als ze nog goed zijn.
Ik zet ook alleen op vinted als het genoeg waard is en nooit teveel tegelijk. Moet geen dagtaak worden :D

Wel vandaag Vinted leeggewicht, wilde nog wat outdoor spul hebben voor de vakantie naar Schotland eind van de maand. *O*
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 15:53:10 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220696961
Dus elk waterleiding ding met schroefdraad die je hebt aangeraakt in dit huis is 1/2 duims. Dus voor de wasbak in de wc haal je ook twee nieuwe 1/2 duims kraantjes.

Haal je het los. Is een van beide 3/8 8)7
Een kraantje lekte, die kon ik wel vervangen. De andere was gewoon lelijk en oud maar nog wel dicht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220696987
Ik zal het straks vast binnen moeten halen, maar voor nu hangt de was buiten. T is warm daar en ik mag er niet zitten want een zalf op mijn arm waarbij staat “ liever niet in de zon”.

Na de volgende week (weekje vrij) ga ik ook wel even de kasten uitmesten, maar dat kan prima met slecht weer.

Gisteren ook gezellig geborreld met vrienden. De wijn was lekker en de hapjes ook. Ook nog “wie is de mol” besproken en grappig, zij hadden dingen gezien die ik niet had gezien en andersom. We waren haast in staat om alle afleveringen terug te kijken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220697344
Fijne Vlinderpost gelezen O+
pi_220697347
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:


Gisteren ook gezellig geborreld met vrienden. De wijn was lekker en de hapjes ook. Ook nog “wie is de mol” besproken en grappig, zij hadden dingen gezien die ik niet had gezien en andersom. We waren haast in staat om alle afleveringen terug te kijken.
De regie is voor een groot deel verantwoordelijk voor wat we zien en vooral wat we niet zien natuurlijk.


Wij zijn hier inmiddels ook fan van de Vlaamse mol.
Zoveel leukere opdrachten en gewone onbekende mensen ipv aan de camera gewende BN'ers.
pi_220697358
@ kleding; g heeft een nieuwe, gevoerde leuke korte zomerjas gekocht en kan er eindelijk 1 weg *O* 1 waarvan ik vind dat als ie m aan heeft en mee loopt, open, handen in zijn zakken, het net een zwerverjas lijkt _O-

Mag weg! *O* :D
pi_220697369
Hier ging het meer dat ik niet gezien heb dat Daan een inhalator gebruikt en zij hadden op een paar plekken geen “ogen” gezien en vonden het dus ook niet raar dat (in mijn ogen :P ) dat een soort thema is.

Vorig jaar geloof ik, was er ook een Mol met onbekenden, te zien op NPO start met Hila Noorzai, in Oman (zo’n prachtig land) en dat komt ook weer terug
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:12:28 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697483
Al weer even thuis. Was in de achtertuin (of voortuin) van Kaatje . Van Heelsum naar Oosterbeek :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:17:04 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:12 schreef borisz het volgende:
Al weer even thuis. Was in de achtertuin (of voortuin) van Kaatje . Van Heelsum naar Oosterbeek :+.
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:18:06 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697520
Vanavond feestje van de overbuurman. Begint om 19U. Geen idee of ik daar eten bij moet verwachten
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:20:06 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697534
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad :Y
Bus 51. :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:29:17 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697575
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:33:08 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697597
Hoorde laatst al dat er een wolf vlakbij was gesignaleerd. Vanochtend dorp verderop bijna 50 dode schapen gevonden :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:37:36 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697619
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Heen zat ik in de 352. Een trolleybus tot Oosterbeek. Bij de eerste bushalte wordt je aan de kabel gehangen en bij het einde van Oosterbeek gaat die er weer af. Wel grappig om mee te maken.
Terug de 51. Dat is geen trolleybus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:38:42 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220697622
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.

Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.

Daarbij komen ze dan via de gegeven link op een door ons zelf opgezette fake-website uit, waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.

Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
Ja die doen wij voortdurend, 1x per maand heeft iedereen sowieso zo'n soort bericht te pakken.
En zo'n 35% van de mensen die de mail openen reageert er correct op.

De balans vinden tussen blokkeren / onmogelijk maken en deze gebruikersgroep de vrijheid geven zelt te bedenken hoe ze denken te willen werken is ingewikkeld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220697800
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
pi_220698030
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
En ik weet niet anders. Overal waar ik hier woonde was een trolley de dichtstbijzijnde bus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:46:11 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699304
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
In Vilnius wel, in Arnhem nog niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:49:50 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699347
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220699394
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220699402
Licht uit, geluidseffecten aan, lichte lekkage uit de lucht nu.

Broer en schoonzus hebben de hele dag gedwongen op het wonderschone vliegveld van Inverness rondgehangen en zijn net met ruim 6 uur vertraging geland. Hopelijk gaat de NS niet raar doen voor het laatste stuk van de reis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:57:11 #189
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220699408
Wij lunchten ook buiten, met een kaartspelletje (as usual). Gisteravond uit eten geweest, ik heb nog nooit zulke lekkere "batata" gegeten (de zoete aardappel), met een honingmosterdsausje. De biefstuk was ook prima, maar die batatas waren echt goddelijk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220699422
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik:
Fijn om wat van je te horen. Ik heb niet zo’n zin om een lap tekst terug te sturen dus ik hou het even kort.

Wat mij betreft kunnen we “gewoon” het contact herstellen. Ik ben niet overvraagd door jou en ik ben ook niet boos ofzo.

Morgen heb ik een drukke dag, maar zondag en maandag en dinsdag heb ik alle tijd. Zal ik bij je langskomen?
quote:
moeder:
Nee doe dat maar niet, ik heb het te druk.
Ik weet echt niet meer wat te doen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:07:22 #191
419825 Goitske
pi_220699491
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Vooral uitkijken bij contact herstel dF je niet op je tenen gaat lopen voor de ander want dat gaat uiteindelijk tegen je werk

Ik doe dus geen contact herstel met mijn familie heb geen zin in alle oude koeien en gewijs
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:08:39 #192
8136 Blues
pi_220699500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja! Die goeie plek voor een meet *O* ;)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:12 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699519
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te lang }:| Maar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.

Ik zag een heel leuk plan van @Dr_Flash ^)

En dank @vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook _O-
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:53 #194
8136 Blues
pi_220699526
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Wat moeilijk voor je :{ :*

Het lijkt ook wel of niets wat je zegt goed kan overkomen en daar bovenop spreekt ze zichzelf ook steeds tegen.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:23 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699550
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.
Kotzen außerhalb der kotzbecken ist untersagt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:17:29 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699580
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
:{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-05-2026 21:24:12 ]
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:18:08 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220699590
Ach @sigme wat moeilijk, sluit me helemaal bij @Blues aan. Lijkt wel of je niets goed kunt doen terwijl je niets verkeerd gedaan hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:19:51 #198
147666 AnneX
pi_220699605
@sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:23:45 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:09 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699697
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:30:53 #201
327387 vlindertje89
pi_220699719
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te lang }:| Maar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.

Ik zag een heel leuk plan van @:Dr_Flash ^)

En dank @:Vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook _O-
Balen van je moeizame opstart, maar fijn dat het buiten wel lekker ging!

Ja was idee vd buurvrouw, echt lekker warme stroopwafels! Wel opletten dat je ze er op tijd afhaalt, anders lopen ze leeg ;).
Yes, ik heb een buddy. Vond ook wel mooi om te merken hoe woorden ertoe doen: leidinggevende mailde met dat er sinds een tijdje een buddy systeem is en met korte uitleg (laagdrempelig en toegankelijk aanspreekpunt, helpen met dingen die klein en alledaags lijken maar cruciaal zijn om je thuis te voelen blabla), en daarna "xxx heeft aangegeven dat ze graag jouw buddy wil zijn". Dat voelt toch heel anders dan "xxx is aangewezen als je buddy' oid. En ik heb dus ook echt een fijne klik met haar, direct al.

Degene die ik nieuw ontmoette is iemand met zelfde functie als ik op andere uni (buddy overigens ook), en is ook voorzitter van het deel van de afdeling waar ik onder val. En ze is ook heel geīnteresseerd in wetenschapscommunicatie en impact enzo en ik ook, dus dat was heel leuk. Ik heb me toen ik bij andere uni begon vol op onderwijs gestort en vond dat heel leuk en merk al tijd dat het 'vlammetje' voor onderzoek wat was gedimd, maar ik merk bij nieuwe uni dat dat voornamelijk komt door de onderwerpen, want zowel het onderzoek dat mn buddy doet als waarover ik het met die ander had werd ik allebei echt enthousiast van weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@sigme :* wat ontzettend lastig zeg, als het communiceren zo moeizaam gaat en zo "wispelturig" is, bij gebrek aan een beter woord.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:31:04 #202
8136 Blues
pi_220699720
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

[ afbeelding ]
:D

Ging het verwijderen vd bomen snel en goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')