Snipes?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:16 schreef Goitske het volgende:
Zow onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Jongste is blij want we zijn bij Nemo geweest, oudste was er klaar mee dus ik ben met hem even Amsterdam ingelopen, hij zei gelijk mooi jij loopt op een rustig tempo en ik mag de winkels in.
Dus hij stond binnen no time in de snipes 2 shirts uit te zoeken
En ik vind shoppen met hem prima want hij gaat zonder klagen de waterdrop winkel in, smaakjes proeven en pakte al de pakjes die ik wilde
Nee andere interesses. Heb ook geen idee in wat voor winkels ze zijn geweest.quote:
Waterdrop. Aanmaaklimonade in poedervorm.quote:
Waterdrop is (dure) tabletjes die je in het water gooit voor een smaakje.quote:
Waterdrop zijn blokjes die oplossen in water met smaakjes. Zo nu en dan heb ik er eentje in mn waterquote:
Snipes is kleding en schoenen komen mn kinderen graag.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee andere interesses. Heb ook geen idee in wat voor winkels ze zijn geweest.
De thermosflessen vind ik wel super die er bij zitten. Blijft lang koud / warmquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waterdrop is (dure) tabletjes die je in het water gooit voor een smaakje.
Ik weet dit omdat ik ooit een setje heb gekocht voor de awesome thermosfles die ik 'gratis' erbij kreeg.
Zijn goeie flessen jaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
De thermosflessen vind ik wel super die er bij zitten. Blijft lang koud / warm
De glazen flessen heb ik niks mee.
Ik heb er wel een paar eentje werd door waterdrop nav een reactie op iets van hun op fb gratis toegestuurd. En mijn eerste fles was een glazen maar ik ben gewoon lomp. Geschikt voor thuis maar niet verder. Vind die tumblers fijn met een draaidop er op en die zijn ook handig om smoothies mee te nemen naar mn werk want die kun je makkelijker schoon maken. Mijn oudste heeft eentje altijd mee naar school en de jongste mag ook eentje uitzoeken voor het voortgezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zijn goeie flessen ja
Van de glazen fles word ik ook blij.
Ik hoopte tijdens mijn zwangerschappen dat mijn voeten ietsje zouden uitdijen, maar helaas. Maat 36 is best onhandig namelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot, ik neig naar 17,5
En mijn voeten waren 38 tot ik ~35 was (kind gekregen). Die zijn nu ongeveer 39,5.
Met ruim 20 cm groter dan jij ben ik dus een soort @:clubsoda![]()
@:phaidra is dus de enige echte mini in het gezelschap, tot we de hand- en voetmaat van Pinnenmutske weten. 2 echte denk ik dan
Ik heb een thermos met drie opzetdoppen. Die met het rietje gebruik ik het vaakst (slurpen in de auto zonder ongelukken, en fles met 1 hand afsluiten). Fijne grote opening waar je met de afwasborstel ook goed in kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar eentje werd door waterdrop nav een reactie op iets van hun op fb gratis toegestuurd. En mijn eerste fles was een glazen maar ik ben gewoon lomp. Geschikt voor thuis maar niet verder. Vind die tumblers fijn met een draaidop er op en die zijn ook handig om smoothies mee te nemen naar mn werk want die kun je makkelijker schoon maken. Mijn oudste heeft eentje altijd mee naar school en de jongste mag ook eentje uitzoeken voor het voortgezet.
Ik heb 2 city bottles amsterdam en Berlijn. Berlijn wilde ik heel graag hebben aangezien het onze favoriete stad is
Wauwquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:01 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van het najaarszonnetje, nu het nog kan...
Morgennacht wordt het 2 graden, vandaarquote:
Nee, dat nog nietquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoopte tijdens mijn zwangerschappen dat mijn voeten ietsje zouden uitdijen, maar helaas. Maat 36 is best onhandig namelijk.
Het is bij mij wel prima in verhouding allemaal idd.
@:Clubsoda, die wachmachine, komt die inclusief fitties over wachtrijen en voordringen?Ik had een keer op de camping een slaapzak met een nachtelijk plasongelukje (lees: slaapzak was letterlijk zeiknat) maar mooi niet dat ik de wasmachine mocht gebruiken want er waren al x anderen in de rij… Ik hoop toch nooit zo te worden.
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik ook fascinerend vind, is dat het jongste kind het entertainmentprogramma lollig vindt (er is al geverfd en geminidiscood) en hij zo'n type is dat interacteert met andere kinderendus nu zijn we matties geworden met een Brits stel omdat de kinderen zo gezellig spelen. Dat schijnt best normaal te zijn maar de oudste deed dit nóóit.
We doen niets anders, het is echt een verschil in temperament denk ik. Deze zegt ook uit zichzelf 'dankjewel' in winkels enzo, begroet mensen op straat. Het is wel een zichzelf bevestigend proces want hij heeft alleen maar lollige interacties terwijl de oudste veel meer ongemakkelijkheid tegenkwam omdat hij zo selfconcious was. Ik herken me overigens veel meer in de oudstequote:Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |