abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:43:40 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220708589
Macha?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:46:00 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220708625
Maar als het met haversap wordt gedronken denk ik dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben
Bekijk deze YouTube-video
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220708627
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Macha?
Typfout Matcha
pi_220708964
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.

Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:13:49 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220708991
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef Goitske het volgende:

[..]
Typfout Matcha
Zegt me alsnog niets :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220709099
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.

Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
Ik heb niks aan de muur vast zitten. Ik heb kallax kasten staan en ze zouden er in kunnen klimmen. Ze hebben het beiden nooit gedaan, ze hebben wel veel andere dingen uitgehaald maar ben tot nu toe nog niet op de seh daarom beland ze zijn nu 12 en 13
  zondag 3 mei 2026 @ 21:40:40 #287
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_220709236
Ik was 29 toen ik op mezelf ging. Mijn vader heeft samen met mij een Expedit in elkaar gezet. En aan de muur vastgemaakt :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220709268
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ik was 29 toen ik op mezelf ging. Mijn vader heeft samen met mij een Expedit in elkaar gezet. En aan de muur vastgemaakt :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij klommen over traphekjes heen
Woonden net in dit huis oudste was 3, naar bed gebracht sta in de keuken kijk naar de tuin staat hij op de trampoline. Echt alles gaat door je hoofd hoe die beneden is gekomen.
Uiteindelijk uit hem gekregen hij had het hekje in zijn kamer deurpost over geklommen, Ikea trapje van onze kamer gehaald, voor het trap hekje gezet, er over heen geklomme, over het onderste traphekje geen geklommen (die stond er voor de hond) en via de voordeur het huis uit geglipt en langs het huis dr tuin in gelopen. Daar had zoveel mis kunnen gaan....

Als 5 jarige is hij ook nog zoek geweest was hij met zijn fietsje naar een klasgenootje gegaan die zei ik weet een leuke speeltuin hebben ze de ringweg van de wijk overgestoken en zijn ze naar een speeltuin omringd door water gegaan... Heb me roy gezocht en die ouders ook stond op punt de politie te bellen toen die vader opeens bedacht dat ze naar die speeltuin in het park waren geweest. De jongens wisten de weg niet meer terug. Vanaf dat moment hebben die van mij een horloge met een tracker er in gekregen

[ Bericht 10% gewijzigd door Goitske op 03-05-2026 21:50:03 ]
  zondag 3 mei 2026 @ 22:55:44 #289
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220709735
Oeh wat een schrik @Goitske
Mijn broertje zat, op 5 jarige leeftijd, vaak op de vensterbank van het dichte raam, de overbuurvrouw kreeg iedere keer een hartverzakking. En mijn schoonzus schijnt “evenwichtsbalkje” gedaan te hebben op de balustrade 6 hoog :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_220709796
Alleen ooit het houten lundiarek vast aan de muur met een beugeltje.
Enige wat mijn kleine Bluesbrothers deden was de wijnflessen die onder in het rek lagen er uit halen _O- en heeeel stout achterom kijken.

Naar mij, die haar lachen nooit kon houden O+ :D
pi_220709824
Gemberthee is op zich best ok, wordt naar ik weet al tientallen jaren gedronken voordat het hip werd. Veel collega’s drinken het ook, en daar zitten genoeg Achterhoekers tussen ;) Kamille … dat associeert ik pas echt met zwak en misselijk. Dat drink je omdat je maag over de zeik is :+ (Ik had laatst een week lang dat ik nauwelijks kon eten. Dus toch maar weer aan de kamillethee, met frisse tegenzin. Dat moest ik ooit dagenlang van een huisarts uit een bergdorpje drinken omdat ik echt niks kon binnenhouden. Daarna een kamille-trauma :r Maar het werkt. Dus inmiddels ben ik er wel weer aan gewend. )

Matchs thee vind ik niet te drinken, in elk geval niet wat ik hier in NL heb geproefd.
En havermelk is gewoon prima voor in de koffie of chai latte O+
pi_220709852
Welterusten! :W

Ook namens Simon
pi_220709862
Oh ja ik dronk een keer of 2 Matcha. Vond t niet echt superlekker of speciaal.
pi_220709864
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:24 schreef Candaasje het volgende:
Welterusten! :W

Ook namens Simon
[ afbeelding ]
O+ :Z
  zondag 3 mei 2026 @ 23:39:40 #295
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220709900
Matcha vond ik echt niet lekker, met kamillethee heb ik hetzelfde als @Candaasje maar na die ene keer nooit meer gedronken, ik wordt spontaan beter als ik erover hoor _O-

Van S ooit een slok mate gehad, dat was helemaal niet te doen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 mei 2026 @ 00:33:26 #296
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220710177
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Van S ooit een slok mate gehad, dat was helemaal niet te doen
:(



*O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 4 mei 2026 @ 00:37:35 #297
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220710190
Ik heb me ingehouden op het Festival del Alfajor, maar een stuk of 10 gekocht geloof ik (en al 3 op). En natuurlijk was er ook weer een "Alfajor Gigante", daar hebben we niet op gewacht.

[img]https://blog.welcomeargentina.com/wp-content/uploads/2025/04/fiesta-regional-del-alfajor-2025-1.jpg
[/img]
Het was me ook véél te druk trouwens, je moest echt vechten om bij een standje te kunnen komen om te kiezen en te betalen...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220710616
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.

Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
Het punt met een ladenkast is, dat als je meerdere lades opendoet en het san probeert als een trappetje te gebruiken, die kast makkelijk omkiept. Dat is weer anders dan een Kallax. Wij hebben geen ladekasten jn de kamer van de jongste staan, omdat ik te lui ben om ze te verankeren. Maar het is ook een beetje de inschatting hoe avontuurlijk je kind is en wat je allemaal meekrijgt van wat ze uitspoken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220710641
Ik heb 1 kind dat prima een onverankerde ladenkast in de kamer had kunnen hebben en 1 dat er bovenop triomfantelijk dansjes zou hebben gedaan als ie er niet eerst onder begraven zou zijn.

Ik denk dat het de gok niet waard is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220710706
Mezelf verwend en voor 2,50 een upgrade eerste klas gekocht.
Baby-trein ivm vakantie dus 1e klas is drukker dan 2e klas }:| :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220710789
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat een schrik @:goitske
Mijn broertje zat, op 5 jarige leeftijd, vaak op de vensterbank van het dichte raam, de overbuurvrouw kreeg iedere keer een hartverzakking. En mijn schoonzus schijnt “evenwichtsbalkje” gedaan te hebben op de balustrade 6 hoog :o
Hebben ze ook gedaan dat raam je schrikt je dood
De jongste is toen hij 3 was ofzo in Centerparcs uit mijn hand gewurmd terwijl ik zijn broer net vertelde hou mn hand vast. En binnen 2 seconden was hij verdwenen. Was zo in een zwembad gesprongen wel met zo'n zwemding aan en bandjes gelukkig zag een vrouw het gebeuren en die had gelijk zoiets van geen moeder er achter aan

Die van mij geven echt hartverzakkingen.
Heb al van de oudste een telefoontje gehad mam ik kom nu lopend naar huis ben aangereden en mam mijn klasgenoot is aangereden ik ben nu onderweg maar moest even met de politie praten omdat ik het heb gezien. School belde ook al gelijk er achteraan wat er gebeurt was (was bij school gebeurt) dat hij het heel goed gedaan had maar enorm geschrokken was maar nu onderweg is naar huis

Vorige week zouden ze gaan voetballen en 9 uur savonds thuis zijn. Niet binnen, geen telefoon mee etc, de velden hadden de verlichting al uit. Uiteindelijk om 10 uur kwamen ze binnen. Waren met een bgrote groep gaan helpen zoeken naar een 6 jarige. Uiteindelijk heeft mijn oudste hem gevonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')