Ik heb niks aan de muur vast zitten. Ik heb kallax kasten staan en ze zouden er in kunnen klimmen. Ze hebben het beiden nooit gedaan, ze hebben wel veel andere dingen uitgehaald maar ben tot nu toe nog niet op de seh daarom beland ze zijn nu 12 en 13quote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.
Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ik was 29 toen ik op mezelf ging. Mijn vader heeft samen met mij een Expedit in elkaar gezet. En aan de muur vastgemaakt
Die van mij klommen over traphekjes heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woonden net in dit huis oudste was 3, naar bed gebracht sta in de keuken kijk naar de tuin staat hij op de trampoline. Echt alles gaat door je hoofd hoe die beneden is gekomen.
Uiteindelijk uit hem gekregen hij had het hekje in zijn kamer deurpost over geklommen, Ikea trapje van onze kamer gehaald, voor het trap hekje gezet, er over heen geklomme, over het onderste traphekje geen geklommen (die stond er voor de hond) en via de voordeur het huis uit geglipt en langs het huis dr tuin in gelopen. Daar had zoveel mis kunnen gaan....
Als 5 jarige is hij ook nog zoek geweest was hij met zijn fietsje naar een klasgenootje gegaan die zei ik weet een leuke speeltuin hebben ze de ringweg van de wijk overgestoken en zijn ze naar een speeltuin omringd door water gegaan... Heb me roy gezocht en die ouders ook stond op punt de politie te bellen toen die vader opeens bedacht dat ze naar die speeltuin in het park waren geweest. De jongens wisten de weg niet meer terug. Vanaf dat moment hebben die van mij een horloge met een tracker er in gekregen
[ Bericht 10% gewijzigd door Goitske op 03-05-2026 21:50:03 ]
quote:Op zondag 3 mei 2026 23:24 schreef Candaasje het volgende:
Welterusten!![]()
Ook namens Simon
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2026 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Van S ooit een slok mate gehad, dat was helemaal niet te doen
Het punt met een ladenkast is, dat als je meerdere lades opendoet en het san probeert als een trappetje te gebruiken, die kast makkelijk omkiept. Dat is weer anders dan een Kallax. Wij hebben geen ladekasten jn de kamer van de jongste staan, omdat ik te lui ben om ze te verankeren. Maar het is ook een beetje de inschatting hoe avontuurlijk je kind is en wat je allemaal meekrijgt van wat ze uitspoken.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.
Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
Hebben ze ook gedaan dat raam je schrikt je doodquote:Op zondag 3 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat een schrik @:goitske
Mijn broertje zat, op 5 jarige leeftijd, vaak op de vensterbank van het dichte raam, de overbuurvrouw kreeg iedere keer een hartverzakking. En mijn schoonzus schijnt “evenwichtsbalkje” gedaan te hebben op de balustrade 6 hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |