SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, dat was met een half uur geregeld. De rest van de dag was J wel aan het heen en weren naar de milieustraat. Tussendoor stopte de verlichting van de aanhanger er ook nog mee dus dat kostte ook weer 2 uur om op te lossen. Maar het is lekker opgeruimd en ook een beetje kaal helaas zonder die bomen. In het najaar zet ik er wel iets neer dat wel gewenst is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ging het verwijderen vd bomen snel en goed?
Ze werken met een buddy systeem, dus een collega die als buddy functioneert, wat inhoudt dat die persoon een laagdrempelig aanspreekpunt is bij vragen enzo. Dus als ik vragen heb over systemen, pasjes, hoe alles werkt daar, wat dan ook, dan kan ik altijd bij haar terecht. Heel fijnquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Blues het volgende:
Ja, ik 🤞🤞🤞 Vlinder, en wat bedoel je met je buddy?
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.
[ afbeelding ]
Wat een handig, fijn systeem dat er zo iemand is!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ze werken met een buddy systeem, dus een collega die als buddy functioneert, wat inhoudt dat die persoon een laagdrempelig aanspreekpunt is bij vragen enzo. Dus als ik vragen heb over systemen, pasjes, hoe alles werkt daar, wat dan ook, dan kan ik altijd bij haar terecht. Heel fijn. Ze kwam de eerste dag dat we er allebei waren ook steeds met collega's langs om aan me voor te stellen bv.
Wat leuk! En goed voor de pulletjes. Knappe reiger die nu nog een eentje opvreet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga gewoon eerst hier op reageren
[..]![]()
Wij hebben iets supperschattigs met een eend. Een lokale eend heeft pulletjes, nu net 1 week oud.
Wij hebben hier nog drie genten (mannetjesganzen) lopen, waarvan eentje een beetje apart is van de andere twee. Die eenzame gent heeft zich sinds afgelopen donderdag ontfermd over de eend en haar pulletjes. Hij bewaakt hun met z'n leven![]()
![]()
![]()
Eend en de pulletjes laten het zich weggevallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:55 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets heb ik ook gedaan. Met regelmaat is dat ook herzien. Inclusief best/worst case scenarios bij calamiteiten of nog gekker gedrag. En ergens in die wirwar van scenarios moet je dan de minst ellendige weg bewandelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:sigme wellicht ben je daar al tijden mee bezig maar soms kan het helpend zijn om de voor- en nadelen op een rijtje te zetten.
Als denkoefening, om overzicht en inzicht te krijgen, om vaker door te lezen met mogelijk wat meer afstand.
Soortgelijk lijstje van je lief kan ook verhelderend zijn.
Al blijft het gewoon een moeilijke situatie en zal elke beslissing die je neemt op dit moment niet (en wellicht nooit) 'goed' voelen.
Dat is een goede verwoording!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alle antwoorden hebben te veel nadelen om bevredigend te zijn.
Op reddit weet ik het niet, wel in Polcaféquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef fietsie het volgende:
Even offtopic; een tijdje geleden dacht ik iemand gesuggereerd te hebben dat er een alternatief CUL-'kanaal' op Reddit gesticht was, heb ik dat toen goed gelezen ?
Het was een tip van sigme.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef fietsie het volgende:
Even offtopic; een tijdje geleden dacht ik iemand gesuggereerd te hebben dat er een alternatief CUL-'kanaal' op Reddit gesticht was, heb ik dat toen goed gelezen ?
Mooi wel, zo'n nieuw rekeningnummer communiceren. Als je bij betalen en ontvangen kijkt wat je moet betalen, staat daar na inloggen nog gewoon het ING-nummer.quote:Op zondag 3 mei 2026 06:33 schreef AnneX het volgende:
Dit gaat vast goedkomen!?
https://www.belastingdien(...)nst?cid=n:2026_21_30
Slordig. Ik vermoed dat het team op 1 mei vrij is. Zal het eens doorgeven maandag, kijken hoe snel ze het op kunnen lossen.quote:Op zondag 3 mei 2026 06:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi wel, zo'n nieuwe rekeningnummer communiceren. Als je bij betrekken en ontvangen kijkt wat je moet betalen, staat daar na inloggen nog gewoon het ING-nummer.
Heb ik ook geprobeerd, ook nog ING.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:16 schreef Anthraxx het volgende:
Benieuwd of de iDEAL betalingen al wel goed gaan.
Dit denk ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja @:sigme, ik bedenk me net ook: kan het zijn dat ze wat te letterlijk reageert? Dus dat ze alleen reageert op jouw vraag, en niet verder nadenkt - en het dus mogelijk "op te lossen" is met een vraag wanneer voor haar wel zou uitkomen?
Het is wel slordig.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, ook nog ING.
Er staat overigens wel voor je inlogt en waarschuwing over het nieuwe rekeningnummer. Dat maakt het imo extra lollig.
De eerste tijd wordt het geld ook nog doorgestuurd naar de Rabobank dacht ik. Komt wel goed dus.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, ook nog ING.
Er staat overigens wel voor je inlogt en waarschuwing over het nieuwe rekeningnummer. Dat maakt het imo extra lollig.
Wat jij hier schrijft klopt, maar wat niet klopt is dat ze te letterlijk leest en dat de vraag wanneer het haar zou uitkomen een uitweg geeft. Wat je in mijn samenvatting ook niet ziet is dat ze 24u gewacht heeft voordat ze reactie 'nee doen maar niet ik heb het te druk' stuurde.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit denk ik ooken ook dat "de deksel op de neus" over haar gaat en niet over jou, sigme. Ze voelt zich mogelijk te weinig bevestigt in dat ze niet teveel is en dat er niets 'tegen haar' gebruikt wordt dat ze nu weer terugkrabbelt. Ze heeft zichzelf vastgezet in geen contact willen en is te kwetsbaar om daaruit te stappen.
Niet vanzelf voor iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2026 08:54 schreef derLudolf het volgende:
De eerste tijd wordt het geld ook nog doorgestuurd naar de Rabobank dacht ik. Komt wel goed dus.
Hoe staat het eigenlijk met jullie caravan? Is dat nog steeds het plan? Of gaan jullie er geen meer kopen?quote:Op zondag 3 mei 2026 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag gaan we maar eens aan de slag met de vakantie. De dagen zijn gekozen, 3 nachten Duitsland en 3 nachten België. Nu de huisjes nog.
Maar eerst nog even een uurtje de tuin in voor de regen begint. Er komt behoorlijk wat aan vandaag. Fijn voor de tuin, ook voor de haagwinde helaas.
Ben het eens met je analyse, zeker gezien de 24u voordat ze reageert.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij hier schrijft klopt, maar wat niet klopt is dat ze te letterlijk leest en dat de vraag wanneer het haar zou uitkomen een uitweg geeft. Wat je in mijn samenvatting ook niet ziet is dat ze 24u gewacht heeft voordat ze reactie 'nee doen maar niet ik heb het te druk' stuurde.
Het klopt wel dat zij zichzelf heeft vastgezet in geen contact en te kwetsbaar is om daaruit te stappen.
En ik heb geen idee meer hoe ik haar daar uit krijg.
Toen ik overstapte van bank kon ik de overstapservice aanzetten, dan wordt een jaar lang alles doorgestuurd. Geen idee of dat ook zo werkt voor de Belastingdienstquote:Op zondag 3 mei 2026 09:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet vanzelf voor iedereen.
Ik had een automatische overschrijving lopen tot richting eind van het jaar omdat je met een knabrekening geen automatische incasso kunt regelen op die betalenenontvangensite en mijn voorlopige aangifte nogal hoog in t negatief valt dit jaar. Ik verwacht niet dat het geld in zeg oktober nog steeds automatisch wordt doorgestuurd.
Al zou dat op zich wel verstandig zijn, lijkt me vrij waarschijnlijk dat mensen dit niet heel snel gaan oppikken.
Ditquote:Op zondag 3 mei 2026 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
Sigmageen tips, advies of wat dan ook. Ik vind het knap klote voor je.
Misschien bedoel ik vooral dat ze niet inziet hoe kwetsend haar "doe maar niet" voor jou is, omdat ze zelf misschien wel denkt dat ze alleen jouw voorstel afwijst (terwijl het voor jou voelt alsof ze jou afwijst).quote:Op zondag 3 mei 2026 09:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij hier schrijft klopt, maar wat niet klopt is dat ze te letterlijk leest en dat de vraag wanneer het haar zou uitkomen een uitweg geeft. Wat je in mijn samenvatting ook niet ziet is dat ze 24u gewacht heeft voordat ze reactie 'nee doen maar niet ik heb het te druk' stuurde.
Het klopt wel dat zij zichzelf heeft vastgezet in geen contact en te kwetsbaar is om daaruit te stappen.
En ik heb geen idee meer hoe ik haar daar uit krijg.
Ik kwam niet verder dan 3 maanden volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2026 09:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Toen ik overstapte van bank kon ik de overstapservice aanzetten, dan wordt een jaar lang alles doorgestuurd. Geen idee of dat ook zo werkt voor de Belastingdienst
Wowquote:Op zondag 3 mei 2026 09:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteren een survivalrun over onze campus gedaan met mijn collega's!
We waren met z'n negenen. Hartstikke stoer
Het was een 6 km parcours dus minder moeilijk dan wat ik normaal loop. Maar de collega's hadden ook niet kunnen oefenen met touwklimmen dus het was moeilijk genoeg!
We hebben goede teamwork geleverd. Op het laatst hebben we een paar teamleden letterlijk over de hindernis heen moeten tillen. Een van m'n collega's is in een héél vieze sloot gevallen
Ik had iedereen geïnstrueerd om lange broek, lange sokken, geen sieraden, etc aan te doen. Komt een collega aanzetten in een heel kort broekje en korte sokken. Aan het eind van de wedstrijd liep het bloed over z'n benenik heb in tijden niet zo hard gelijk gehad
![]()
De collega's (inclusief degene met bloedende benen) willen volgend jaar weer! Ze vonden het superleuk
2 minuten zou ik nog wel trekken. Hier is het elke keer een half uur ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn ketel doet dat ieder uur, 1-2 minuten. Het is me wel uitgelegd door de monteur maar wat het nou precies was durf ik echt niet te zeggen.
Da’s wel heel veel. Dan zou ik toch even een monteur laten komenquote:Op zondag 3 mei 2026 15:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
2 minuten zou ik nog wel trekken. Hier is het elke keer een half uur ofzo.
Die was er laatst voor regulier onderhoud, alles was helemaal prima. Hij zei er eigenlijk weinig zinnigs over, maar toen wist ik ook nog niet te vertellen dat de ketel dan vindt dat er een warm water vraag is. Liever laat ik m niet terug komen en ontdek ik via een andere weg wat mis is.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s wel heel veel. Dan zou ik toch even een monteur laten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is op de foto prima te zien hoe de boord rond de hals eruit ziet, maar als je dat dan zo belangrijk vindt, waarom ga je hem dan wel al kopen en me vervolgens zo'n bericht sturen? Dan wacht je toch ff op een antwoord?
Ik ben er nu al klaar mee, geef het liever aan de kledingbank dan aan zo'n zuurpruim. Het staat er op voor ¤2 ook echt. Dus ik ga lekker terugsturen dat ik het berichtje nu pas zie en dat ik even goed gekeken heb en de boorden wel wat zijn uitgelubberd en dat ze hem kan annuleren onder in overleg met verkoper als ze hem dan niet wil.
quote:Op zondag 3 mei 2026 15:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Irritant wel, @:Vanyel!
Hier mensen verkoop ervaring op Vinted? Ik dacht dat marktplaats erg was met de ik bied de helft mensen.. ik heb mn Hilfiger broeken en paar shirts/vesten erop gezet. Zie ik vanochtend een chatbericht, waar ik niet op heb gereageerd, want druk. Zie ik net dat ze het heeft gekocht én nog een bericht:Ik had voor m'n verhuizing wat dingen erop gezet. Twee categorieën:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is op de foto prima te zien hoe de boord rond de hals eruit ziet, maar als je dat dan zo belangrijk vindt, waarom ga je hem dan wel al kopen en me vervolgens zo'n bericht sturen? Dan wacht je toch ff op een antwoord?
Ik ben er nu al klaar mee, geef het liever aan de kledingbank dan aan zo'n zuurpruim. Het staat er op voor ¤2 ook echt. Dus ik ga lekker terugsturen dat ik het berichtje nu pas zie en dat ik even goed gekeken heb en de boorden wel wat zijn uitgelubberd en dat ze hem kan annuleren onder in overleg met verkoper als ze hem dan niet wil.
¤1 voor spul dat niet meer in goede staat was maar nog wel een ronde mee kon. Duidelijk in de advertentie gezet dat de kleren niet meer zo mooi waren.
¤10 voor spul dat nog wel in goede staat was en wat echt nog heel netjes was.
Uiteindelijk het merendeel aan één iemand verkocht die er een bundel van had gemaakt. Dat was wel handig.
Voordeel van dingen er voor wat meer geld op zetten is dat mensen kunnen afdingen en dan voelen ze zich goed![]()
sigme in F&F / sigme's diergaarde deel 8quote:Op zondag 3 mei 2026 17:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:sigme hoe gaat het met de woefkes en Pootjes?
Zon beetje wat 1 normaal kost?quote:Op zondag 3 mei 2026 17:52 schreef derLudolf het volgende:
Oom en tante (en m'n ouders) waren hier vanmiddag. M'n oom zit in z'n laatste periode voor pensioen bij een groot schilders/onderhouds bedrijf. Even wat nieuw glas ingemeten zodat ik nog even kan profiteren van hun inkoopprijs en geen btw.Valt best mee wat zes nieuwe ruiten dan kosten.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:04 schreef z80 het volgende:
Note to self.
Geen pot met gekonfijte gember binnen handbereik zetten.
Zo zonde van de gember.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb van @:vanyel geleerd dat dit ook heerlijk is met pindakaas en chipotle.
Zo lekker. Ook om mee te koken.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:04 schreef z80 het volgende:
Note to self.
Geen pot met gekonfijte gember binnen handbereik zetten.
Oh ik vind het echt klinken als zo'n ziek-zwak-misselijk drankje.quote:
Nou dat word je er volgens mij wel vanquote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik vind het echt klinken als zo'n ziek-zwak-misselijk drankje.
Ik heb niks aan de muur vast zitten. Ik heb kallax kasten staan en ze zouden er in kunnen klimmen. Ze hebben het beiden nooit gedaan, ze hebben wel veel andere dingen uitgehaald maar ben tot nu toe nog niet op de seh daarom beland ze zijn nu 12 en 13quote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.
Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ik was 29 toen ik op mezelf ging. Mijn vader heeft samen met mij een Expedit in elkaar gezet. En aan de muur vastgemaakt
Die van mij klommen over traphekjes heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woonden net in dit huis oudste was 3, naar bed gebracht sta in de keuken kijk naar de tuin staat hij op de trampoline. Echt alles gaat door je hoofd hoe die beneden is gekomen.
Uiteindelijk uit hem gekregen hij had het hekje in zijn kamer deurpost over geklommen, Ikea trapje van onze kamer gehaald, voor het trap hekje gezet, er over heen geklomme, over het onderste traphekje geen geklommen (die stond er voor de hond) en via de voordeur het huis uit geglipt en langs het huis dr tuin in gelopen. Daar had zoveel mis kunnen gaan....
Als 5 jarige is hij ook nog zoek geweest was hij met zijn fietsje naar een klasgenootje gegaan die zei ik weet een leuke speeltuin hebben ze de ringweg van de wijk overgestoken en zijn ze naar een speeltuin omringd door water gegaan... Heb me roy gezocht en die ouders ook stond op punt de politie te bellen toen die vader opeens bedacht dat ze naar die speeltuin in het park waren geweest. De jongens wisten de weg niet meer terug. Vanaf dat moment hebben die van mij een horloge met een tracker er in gekregen
[ Bericht 10% gewijzigd door Goitske op 03-05-2026 21:50:03 ]
quote:Op zondag 3 mei 2026 23:24 schreef Candaasje het volgende:
Welterusten!![]()
Ook namens Simon
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2026 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Van S ooit een slok mate gehad, dat was helemaal niet te doen
Het punt met een ladenkast is, dat als je meerdere lades opendoet en het san probeert als een trappetje te gebruiken, die kast makkelijk omkiept. Dat is weer anders dan een Kallax. Wij hebben geen ladekasten jn de kamer van de jongste staan, omdat ik te lui ben om ze te verankeren. Maar het is ook een beetje de inschatting hoe avontuurlijk je kind is en wat je allemaal meekrijgt van wat ze uitspoken.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind gemberthee lekker, maar matcha heb ik nog nooit gedronken. Nog geen behoefte aan gehad ook.
Vraagje aan de mensen met kinderen hier: hebben jullie ladekast in kamer van kind vast staan aan de muur, of niet? Of zouden jullie dat vastzetten als je een ladekast in die kamer zou hebben. Ik ben oa zo aan het opruimen omdat nichtje een normaal bed krijgt waar ze dus ook zelf uit kan, en ik geen zin heb om de ladekast die nu op die kamer staat aan de muur vast te maken. Dus die wilde ik leeg hebben en dan of naar zolder met andere spullen erin of op marktplaats. Toen ik dat tegen iemand zei, kreeg ik meteen een heel verhaal over dat kast vastzetten helemaal niet nodig is, en er idd wel eens kinderen dood of ernstig gewond zijn geraakt bij omvallen bij erop proberen te klimmen maar risico's bij het leven horen etc. Dus was even benieuwd of ik nou weer aan de debiel voorzichtige kant zit of niet. Of ik daar dan wat mee ga doen is een tweede, want de kamer is ook maar 2.83x2.32 en er moeten al een meegroeibed, ledikant en poang stoel in, dus echt veel ruimte voor die ladekast is er sowieso niet per se.
Hebben ze ook gedaan dat raam je schrikt je doodquote:Op zondag 3 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat een schrik @:goitske
Mijn broertje zat, op 5 jarige leeftijd, vaak op de vensterbank van het dichte raam, de overbuurvrouw kreeg iedere keer een hartverzakking. En mijn schoonzus schijnt “evenwichtsbalkje” gedaan te hebben op de balustrade 6 hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |