Da’s wel heel veel. Dan zou ik toch even een monteur laten komenquote:Op zondag 3 mei 2026 15:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
2 minuten zou ik nog wel trekken. Hier is het elke keer een half uur ofzo.
Die was er laatst voor regulier onderhoud, alles was helemaal prima. Hij zei er eigenlijk weinig zinnigs over, maar toen wist ik ook nog niet te vertellen dat de ketel dan vindt dat er een warm water vraag is. Liever laat ik m niet terug komen en ontdek ik via een andere weg wat mis is.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s wel heel veel. Dan zou ik toch even een monteur laten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is op de foto prima te zien hoe de boord rond de hals eruit ziet, maar als je dat dan zo belangrijk vindt, waarom ga je hem dan wel al kopen en me vervolgens zo'n bericht sturen? Dan wacht je toch ff op een antwoord?
Ik ben er nu al klaar mee, geef het liever aan de kledingbank dan aan zo'n zuurpruim. Het staat er op voor ¤2 ook echt. Dus ik ga lekker terugsturen dat ik het berichtje nu pas zie en dat ik even goed gekeken heb en de boorden wel wat zijn uitgelubberd en dat ze hem kan annuleren onder in overleg met verkoper als ze hem dan niet wil.
quote:Op zondag 3 mei 2026 15:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Irritant wel, @:Vanyel!
Hier mensen verkoop ervaring op Vinted? Ik dacht dat marktplaats erg was met de ik bied de helft mensen.. ik heb mn Hilfiger broeken en paar shirts/vesten erop gezet. Zie ik vanochtend een chatbericht, waar ik niet op heb gereageerd, want druk. Zie ik net dat ze het heeft gekocht én nog een bericht:Ik had voor m'n verhuizing wat dingen erop gezet. Twee categorieën:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is op de foto prima te zien hoe de boord rond de hals eruit ziet, maar als je dat dan zo belangrijk vindt, waarom ga je hem dan wel al kopen en me vervolgens zo'n bericht sturen? Dan wacht je toch ff op een antwoord?
Ik ben er nu al klaar mee, geef het liever aan de kledingbank dan aan zo'n zuurpruim. Het staat er op voor ¤2 ook echt. Dus ik ga lekker terugsturen dat ik het berichtje nu pas zie en dat ik even goed gekeken heb en de boorden wel wat zijn uitgelubberd en dat ze hem kan annuleren onder in overleg met verkoper als ze hem dan niet wil.
¤1 voor spul dat niet meer in goede staat was maar nog wel een ronde mee kon. Duidelijk in de advertentie gezet dat de kleren niet meer zo mooi waren.
¤10 voor spul dat nog wel in goede staat was en wat echt nog heel netjes was.
Uiteindelijk het merendeel aan één iemand verkocht die er een bundel van had gemaakt. Dat was wel handig.
Voordeel van dingen er voor wat meer geld op zetten is dat mensen kunnen afdingen en dan voelen ze zich goed![]()
sigme in F&F / sigme's diergaarde deel 8quote:Op zondag 3 mei 2026 17:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:sigme hoe gaat het met de woefkes en Pootjes?
Zon beetje wat 1 normaal kost?quote:Op zondag 3 mei 2026 17:52 schreef derLudolf het volgende:
Oom en tante (en m'n ouders) waren hier vanmiddag. M'n oom zit in z'n laatste periode voor pensioen bij een groot schilders/onderhouds bedrijf. Even wat nieuw glas ingemeten zodat ik nog even kan profiteren van hun inkoopprijs en geen btw.Valt best mee wat zes nieuwe ruiten dan kosten.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:04 schreef z80 het volgende:
Note to self.
Geen pot met gekonfijte gember binnen handbereik zetten.
Zo zonde van de gember.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb van @:vanyel geleerd dat dit ook heerlijk is met pindakaas en chipotle.
Zo lekker. Ook om mee te koken.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:04 schreef z80 het volgende:
Note to self.
Geen pot met gekonfijte gember binnen handbereik zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |