Mooi wel, zo'n nieuw rekeningnummer communiceren. Als je bij betalen en ontvangen kijkt wat je moet betalen, staat daar na inloggen nog gewoon het ING-nummer.quote:Op zondag 3 mei 2026 06:33 schreef AnneX het volgende:
Dit gaat vast goedkomen!?
https://www.belastingdien(...)nst?cid=n:2026_21_30
Slordig. Ik vermoed dat het team op 1 mei vrij is. Zal het eens doorgeven maandag, kijken hoe snel ze het op kunnen lossen.quote:Op zondag 3 mei 2026 06:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi wel, zo'n nieuwe rekeningnummer communiceren. Als je bij betrekken en ontvangen kijkt wat je moet betalen, staat daar na inloggen nog gewoon het ING-nummer.
Heb ik ook geprobeerd, ook nog ING.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:16 schreef Anthraxx het volgende:
Benieuwd of de iDEAL betalingen al wel goed gaan.
Dit denk ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja @:sigme, ik bedenk me net ook: kan het zijn dat ze wat te letterlijk reageert? Dus dat ze alleen reageert op jouw vraag, en niet verder nadenkt - en het dus mogelijk "op te lossen" is met een vraag wanneer voor haar wel zou uitkomen?
Het is wel slordig.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, ook nog ING.
Er staat overigens wel voor je inlogt en waarschuwing over het nieuwe rekeningnummer. Dat maakt het imo extra lollig.
De eerste tijd wordt het geld ook nog doorgestuurd naar de Rabobank dacht ik. Komt wel goed dus.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, ook nog ING.
Er staat overigens wel voor je inlogt en waarschuwing over het nieuwe rekeningnummer. Dat maakt het imo extra lollig.
Wat jij hier schrijft klopt, maar wat niet klopt is dat ze te letterlijk leest en dat de vraag wanneer het haar zou uitkomen een uitweg geeft. Wat je in mijn samenvatting ook niet ziet is dat ze 24u gewacht heeft voordat ze reactie 'nee doen maar niet ik heb het te druk' stuurde.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit denk ik ooken ook dat "de deksel op de neus" over haar gaat en niet over jou, sigme. Ze voelt zich mogelijk te weinig bevestigt in dat ze niet teveel is en dat er niets 'tegen haar' gebruikt wordt dat ze nu weer terugkrabbelt. Ze heeft zichzelf vastgezet in geen contact willen en is te kwetsbaar om daaruit te stappen.
Niet vanzelf voor iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2026 08:54 schreef derLudolf het volgende:
De eerste tijd wordt het geld ook nog doorgestuurd naar de Rabobank dacht ik. Komt wel goed dus.
Hoe staat het eigenlijk met jullie caravan? Is dat nog steeds het plan? Of gaan jullie er geen meer kopen?quote:Op zondag 3 mei 2026 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag gaan we maar eens aan de slag met de vakantie. De dagen zijn gekozen, 3 nachten Duitsland en 3 nachten België. Nu de huisjes nog.
Maar eerst nog even een uurtje de tuin in voor de regen begint. Er komt behoorlijk wat aan vandaag. Fijn voor de tuin, ook voor de haagwinde helaas.
Ben het eens met je analyse, zeker gezien de 24u voordat ze reageert.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij hier schrijft klopt, maar wat niet klopt is dat ze te letterlijk leest en dat de vraag wanneer het haar zou uitkomen een uitweg geeft. Wat je in mijn samenvatting ook niet ziet is dat ze 24u gewacht heeft voordat ze reactie 'nee doen maar niet ik heb het te druk' stuurde.
Het klopt wel dat zij zichzelf heeft vastgezet in geen contact en te kwetsbaar is om daaruit te stappen.
En ik heb geen idee meer hoe ik haar daar uit krijg.
Toen ik overstapte van bank kon ik de overstapservice aanzetten, dan wordt een jaar lang alles doorgestuurd. Geen idee of dat ook zo werkt voor de Belastingdienstquote:Op zondag 3 mei 2026 09:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet vanzelf voor iedereen.
Ik had een automatische overschrijving lopen tot richting eind van het jaar omdat je met een knabrekening geen automatische incasso kunt regelen op die betalenenontvangensite en mijn voorlopige aangifte nogal hoog in t negatief valt dit jaar. Ik verwacht niet dat het geld in zeg oktober nog steeds automatisch wordt doorgestuurd.
Al zou dat op zich wel verstandig zijn, lijkt me vrij waarschijnlijk dat mensen dit niet heel snel gaan oppikken.
Ditquote:Op zondag 3 mei 2026 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
Sigmageen tips, advies of wat dan ook. Ik vind het knap klote voor je.
Misschien bedoel ik vooral dat ze niet inziet hoe kwetsend haar "doe maar niet" voor jou is, omdat ze zelf misschien wel denkt dat ze alleen jouw voorstel afwijst (terwijl het voor jou voelt alsof ze jou afwijst).quote:Op zondag 3 mei 2026 09:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij hier schrijft klopt, maar wat niet klopt is dat ze te letterlijk leest en dat de vraag wanneer het haar zou uitkomen een uitweg geeft. Wat je in mijn samenvatting ook niet ziet is dat ze 24u gewacht heeft voordat ze reactie 'nee doen maar niet ik heb het te druk' stuurde.
Het klopt wel dat zij zichzelf heeft vastgezet in geen contact en te kwetsbaar is om daaruit te stappen.
En ik heb geen idee meer hoe ik haar daar uit krijg.
Ik kwam niet verder dan 3 maanden volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2026 09:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Toen ik overstapte van bank kon ik de overstapservice aanzetten, dan wordt een jaar lang alles doorgestuurd. Geen idee of dat ook zo werkt voor de Belastingdienst
Wowquote:Op zondag 3 mei 2026 09:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteren een survivalrun over onze campus gedaan met mijn collega's!
We waren met z'n negenen. Hartstikke stoer
Het was een 6 km parcours dus minder moeilijk dan wat ik normaal loop. Maar de collega's hadden ook niet kunnen oefenen met touwklimmen dus het was moeilijk genoeg!
We hebben goede teamwork geleverd. Op het laatst hebben we een paar teamleden letterlijk over de hindernis heen moeten tillen. Een van m'n collega's is in een héél vieze sloot gevallen
Ik had iedereen geïnstrueerd om lange broek, lange sokken, geen sieraden, etc aan te doen. Komt een collega aanzetten in een heel kort broekje en korte sokken. Aan het eind van de wedstrijd liep het bloed over z'n benenik heb in tijden niet zo hard gelijk gehad
![]()
De collega's (inclusief degene met bloedende benen) willen volgend jaar weer! Ze vonden het superleuk
2 minuten zou ik nog wel trekken. Hier is het elke keer een half uur ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn ketel doet dat ieder uur, 1-2 minuten. Het is me wel uitgelegd door de monteur maar wat het nou precies was durf ik echt niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |