Balen van je moeizame opstart, maar fijn dat het buiten wel lekker ging!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te langMaar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.
Ik zag een heel leuk plan van @:Dr_Flash![]()
En dank @:Vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@sigmewat ontzettend lastig zeg, als het communiceren zo moeizaam gaat en zo "wispelturig" is, bij gebrek aan een beter woord.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, dat was met een half uur geregeld. De rest van de dag was J wel aan het heen en weren naar de milieustraat. Tussendoor stopte de verlichting van de aanhanger er ook nog mee dus dat kostte ook weer 2 uur om op te lossen. Maar het is lekker opgeruimd en ook een beetje kaal helaas zonder die bomen. In het najaar zet ik er wel iets neer dat wel gewenst is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ging het verwijderen vd bomen snel en goed?
Ze werken met een buddy systeem, dus een collega die als buddy functioneert, wat inhoudt dat die persoon een laagdrempelig aanspreekpunt is bij vragen enzo. Dus als ik vragen heb over systemen, pasjes, hoe alles werkt daar, wat dan ook, dan kan ik altijd bij haar terecht. Heel fijnquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Blues het volgende:
Ja, ik 🤞🤞🤞 Vlinder, en wat bedoel je met je buddy?
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.
[ afbeelding ]
Wat een handig, fijn systeem dat er zo iemand is!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ze werken met een buddy systeem, dus een collega die als buddy functioneert, wat inhoudt dat die persoon een laagdrempelig aanspreekpunt is bij vragen enzo. Dus als ik vragen heb over systemen, pasjes, hoe alles werkt daar, wat dan ook, dan kan ik altijd bij haar terecht. Heel fijn. Ze kwam de eerste dag dat we er allebei waren ook steeds met collega's langs om aan me voor te stellen bv.
Wat leuk! En goed voor de pulletjes. Knappe reiger die nu nog een eentje opvreet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga gewoon eerst hier op reageren
[..]![]()
Wij hebben iets supperschattigs met een eend. Een lokale eend heeft pulletjes, nu net 1 week oud.
Wij hebben hier nog drie genten (mannetjesganzen) lopen, waarvan eentje een beetje apart is van de andere twee. Die eenzame gent heeft zich sinds afgelopen donderdag ontfermd over de eend en haar pulletjes. Hij bewaakt hun met z'n leven![]()
![]()
![]()
Eend en de pulletjes laten het zich weggevallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:55 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets heb ik ook gedaan. Met regelmaat is dat ook herzien. Inclusief best/worst case scenarios bij calamiteiten of nog gekker gedrag. En ergens in die wirwar van scenarios moet je dan de minst ellendige weg bewandelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:sigme wellicht ben je daar al tijden mee bezig maar soms kan het helpend zijn om de voor- en nadelen op een rijtje te zetten.
Als denkoefening, om overzicht en inzicht te krijgen, om vaker door te lezen met mogelijk wat meer afstand.
Soortgelijk lijstje van je lief kan ook verhelderend zijn.
Al blijft het gewoon een moeilijke situatie en zal elke beslissing die je neemt op dit moment niet (en wellicht nooit) 'goed' voelen.
Dat is een goede verwoording!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alle antwoorden hebben te veel nadelen om bevredigend te zijn.
Op reddit weet ik het niet, wel in Polcaféquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef fietsie het volgende:
Even offtopic; een tijdje geleden dacht ik iemand gesuggereerd te hebben dat er een alternatief CUL-'kanaal' op Reddit gesticht was, heb ik dat toen goed gelezen ?
Het was een tip van sigme.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef fietsie het volgende:
Even offtopic; een tijdje geleden dacht ik iemand gesuggereerd te hebben dat er een alternatief CUL-'kanaal' op Reddit gesticht was, heb ik dat toen goed gelezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |