abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:17:04 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:12 schreef borisz het volgende:
Al weer even thuis. Was in de achtertuin (of voortuin) van Kaatje . Van Heelsum naar Oosterbeek :+.
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:18:06 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697520
Vanavond feestje van de overbuurman. Begint om 19U. Geen idee of ik daar eten bij moet verwachten
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:20:06 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697534
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad :Y
Bus 51. :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:29:17 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697575
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:33:08 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697597
Hoorde laatst al dat er een wolf vlakbij was gesignaleerd. Vanochtend dorp verderop bijna 50 dode schapen gevonden :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:37:36 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697619
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Heen zat ik in de 352. Een trolleybus tot Oosterbeek. Bij de eerste bushalte wordt je aan de kabel gehangen en bij het einde van Oosterbeek gaat die er weer af. Wel grappig om mee te maken.
Terug de 51. Dat is geen trolleybus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:38:42 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220697622
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.

Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.

Daarbij komen ze dan via de gegeven link op een door ons zelf opgezette fake-website uit, waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.

Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
Ja die doen wij voortdurend, 1x per maand heeft iedereen sowieso zo'n soort bericht te pakken.
En zo'n 35% van de mensen die de mail openen reageert er correct op.

De balans vinden tussen blokkeren / onmogelijk maken en deze gebruikersgroep de vrijheid geven zelt te bedenken hoe ze denken te willen werken is ingewikkeld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220697800
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
pi_220698030
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
En ik weet niet anders. Overal waar ik hier woonde was een trolley de dichtstbijzijnde bus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:46:11 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699304
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
In Vilnius wel, in Arnhem nog niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:49:50 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699347
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220699394
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220699402
Licht uit, geluidseffecten aan, lichte lekkage uit de lucht nu.

Broer en schoonzus hebben de hele dag gedwongen op het wonderschone vliegveld van Inverness rondgehangen en zijn net met ruim 6 uur vertraging geland. Hopelijk gaat de NS niet raar doen voor het laatste stuk van de reis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:57:11 #189
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220699408
Wij lunchten ook buiten, met een kaartspelletje (as usual). Gisteravond uit eten geweest, ik heb nog nooit zulke lekkere "batata" gegeten (de zoete aardappel), met een honingmosterdsausje. De biefstuk was ook prima, maar die batatas waren echt goddelijk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220699422
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik:
Fijn om wat van je te horen. Ik heb niet zo’n zin om een lap tekst terug te sturen dus ik hou het even kort.

Wat mij betreft kunnen we “gewoon” het contact herstellen. Ik ben niet overvraagd door jou en ik ben ook niet boos ofzo.

Morgen heb ik een drukke dag, maar zondag en maandag en dinsdag heb ik alle tijd. Zal ik bij je langskomen?
quote:
moeder:
Nee doe dat maar niet, ik heb het te druk.
Ik weet echt niet meer wat te doen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:07:22 #191
419825 Goitske
pi_220699491
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Vooral uitkijken bij contact herstel dF je niet op je tenen gaat lopen voor de ander want dat gaat uiteindelijk tegen je werk

Ik doe dus geen contact herstel met mijn familie heb geen zin in alle oude koeien en gewijs
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:08:39 #192
8136 Blues
pi_220699500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja! Die goeie plek voor een meet *O* ;)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:12 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699519
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te lang }:| Maar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.

Ik zag een heel leuk plan van @Dr_Flash ^)

En dank @vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook _O-
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:53 #194
8136 Blues
pi_220699526
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Wat moeilijk voor je :{ :*

Het lijkt ook wel of niets wat je zegt goed kan overkomen en daar bovenop spreekt ze zichzelf ook steeds tegen.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:23 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699550
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.
Kotzen außerhalb der kotzbecken ist untersagt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:17:29 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699580
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
:{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-05-2026 21:24:12 ]
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:18:08 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220699590
Ach @sigme wat moeilijk, sluit me helemaal bij @Blues aan. Lijkt wel of je niets goed kunt doen terwijl je niets verkeerd gedaan hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:19:51 #198
147666 AnneX
pi_220699605
@sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:23:45 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:09 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699697
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')