Dit is echt het kind zelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.Superleuk idee Fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorpretquote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:
Vdg wasdag. 1 wasje maar en bed verschonen.
Want morgen wil ik kleding wassen, dat is dan dinsdagmiddag droog om de koffer in te gaan. Gister ook nog wat zomerdingesjes gestreken, want het is daar 24/25 graadjes(en de eerste dag regen, maar dat gaan we gewoon wegdansen
)
Dat is wel anders. Mijn jongste wil het liefst de hele dag spelen/chillen met vrienden. Maar entertainment? Nog niet misschien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dit is echt het kind zelf.
Mijn oudste is niet het sociale beestje en hij durfde toen hij klein was vaak niet. Dan wilde hij mee voetballen maar durfde hij het niet te zeggen dan duwde hij zijn broertje het veld op van vraag jij ff ze waren echt 3 en 4 toen hij dat al deed 🤣
De oudste had ook nooit veel behoefte aan speeldates op school, wel wat gedaan maar niet type kind dat constant naar vriendjes wilde.
Hij is nu 13 en ze hebben beiden hier gezamenlijke vrienden op het woonerf en ze trommelen elkaar allemaal wel op om te voetballen, heeft vaste jongens met wie hij naar school fietst etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna door naar huis, naar een bos-strandje-ding met drie oudhuisgenootjes en een deel van hun kinderen, de hele middag lekker bijgekletst terwijl de kindjes samen speelden (en ik tussendoor een halfuurtje een eindgesprek van een stage deed op een bankje onder boom met een kantoor als teams-achtergrond). En gister dus superveel huishoudklussen gedaan en voor de vriezer gekookt, en toen ging ik na het eten nog even de tuin in en belandde ik bij buren drie huizen verderop samen met die van naast mij, gezellig met zn allen gekletst en geborreld. Toen werden even de kinderen in bed gelegd, en daarna weer terug, kwam een andere buurvrouw er ook nog bij, twee die ijs gingen halen, met stroopwafels van de bbq en tot 23u ofzo daar gezellig gezeten. Zo fijn en gezellig
![]()
Vandaag deed ik de stomme klus: kleren uit de kast en alles uitzoeken. De score:
- naar textielbak ivm gaatjes oid: 1 vest, 3 sportshirts, 1 korte broek, 14 shirts met korte mouwen, 6 shirts met lange mouwen, 2 lange broeken
- nog goed maar weg: 6 korte broeken, 20 lange broeken, 8 shirts met lange mouwen, 1 shirt met lange mouwen, 5 lange vesten, 1 trainingsbroek
Ik "mis" wel een aantal lange broeken, want ik heb er 4 in maat 36 gehouden en 3 in maat 38 (incl degene die ik gister kocht). En eentje moet ik even wassen om te kijken of een vlekje er nog uit gaat of niet en eentje gaat mn moeder morgen nog passen. Maar 2+20+7+2=31, terwijl ik er 33 telde zonder die nieuw gekochte. Dus benieuwd of, waar en wanneer ik die laatste drie ga terugvinden. Of dat ik gewoon niet kon tellen donderdag
. Op de waskamer liggen wel ook nog (een hoop) kleren, dus wellicht ligt het daar nog. Maar daar had ik nu even geen zin meer in.
Ik heb een deel op Vinted gezet, maar vind dat eigenlijk best veel werk, en wil het ook gewoon kwijt. Denk dat ik alleen de Hilfiger broeken nog even hou en erop laat staan, en dat ik de rest naar de kledingbank oid breng.
De regie is voor een groot deel verantwoordelijk voor wat we zien en vooral wat we niet zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren ook gezellig geborreld met vrienden. De wijn was lekker en de hapjes ook. Ook nog “wie is de mol” besproken en grappig, zij hadden dingen gezien die ik niet had gezien en andersom. We waren haast in staat om alle afleveringen terug te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |