abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220694793
Mogge!

Regen, t is goed voor de natuur maar het kijken een stuk minder leuk naar buiten.

Dat was bij ons thuis ook zo, mijn broer en ik hadden best veel vrienden maar mijn zus een stuk minder (terwijl ik mijn vrienden ook best kon verwaarlozen wanneer ik een goed boek had :D )
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:56:34 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220694932
Als het goed is blijft het hier voornamelijk droog. Gelukkig, ik heb geen zin om mijn schema aan te passen aan de regen. Hopelijk valt er vannacht lekker veel. Ik heb 1001 tuinklusjes vandaag. Maar eerst even boodschappen doen.

De bomen die in de weg stonden op de erfgrens zijn vanochtend met verwijderd en al onderweg naar de milieustraat. Ze waren er met een half uurtje uit. Het repareren van het hek en wegbrengen naar de milieustraat kost heel wat meer tijd.
Spoilers!
pi_220694938
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
Dit is echt het kind zelf.
Mijn oudste is niet het sociale beestje en hij durfde toen hij klein was vaak niet. Dan wilde hij mee voetballen maar durfde hij het niet te zeggen dan duwde hij zijn broertje het veld op van vraag jij ff ze waren echt 3 en 4 toen hij dat al deed 🤣

De oudste had ook nooit veel behoefte aan speeldates op school, wel wat gedaan maar niet type kind dat constant naar vriendjes wilde.
Hij is nu 13 en ze hebben beiden hier gezamenlijke vrienden op het woonerf en ze trommelen elkaar allemaal wel op om te voetballen, heeft vaste jongens met wie hij naar school fietst etc.
pi_220694989
Mijn man is met een vriend en de jongens naar allemania aachen om voetbal te kijken.
Ik ga wel in huis wat rommelen en relaxen
pi_220694997
Hier staat ook de tuin op de planning, maar regen is toch ook wel erg welkom voor de tuin en dan is er genoeg te doen binnen.
pi_220695003
Ohja picnic is al bezorgd voor de hele week en ik ga vanmiddag focaccia maken, geīnspireerd door heel Holland bakt.
pi_220695071
Goedemorgen c_/

Onderweg naar de boekenclub en daarna nog langs mijn schoonouders.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:52:38 #158
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220695252
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220695330
Wat een leuk idee @Dr_Flash om terug te kijken maar vooral ook om te doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220695680
Superleuk Fles *G*
pi_220695686
Vdg wasdag. 1 wasje maar en bed verschonen.
Want morgen wil ik kleding wassen, dat is dan dinsdagmiddag droog om de koffer in te gaan. Gister ook nog wat zomerdingesjes gestreken, want het is daar 24/25 graadjes *) (en de eerste dag regen, maar dat gaan we gewoon wegdansen >:) )
pi_220695851
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superleuk idee Fles!
pi_220695854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:
Vdg wasdag. 1 wasje maar en bed verschonen.
Want morgen wil ik kleding wassen, dat is dan dinsdagmiddag droog om de koffer in te gaan. Gister ook nog wat zomerdingesjes gestreken, want het is daar 24/25 graadjes *) (en de eerste dag regen, maar dat gaan we gewoon wegdansen >:) )
Voorpret w/
pi_220696047
Kennisgemaakt met de nieuwe buurvrouw.
Zij is kookjuf! :Y)
De nieuwe buurman aan de andere kant ook al ontmoet.
Allebei hard aan het werk. De een om een zwarte muur weg te werken en de ander met laminaat te vervangen.
pi_220696064
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:57 schreef Goitske het volgende:

[..]
Dit is echt het kind zelf.
Mijn oudste is niet het sociale beestje en hij durfde toen hij klein was vaak niet. Dan wilde hij mee voetballen maar durfde hij het niet te zeggen dan duwde hij zijn broertje het veld op van vraag jij ff ze waren echt 3 en 4 toen hij dat al deed 🤣

De oudste had ook nooit veel behoefte aan speeldates op school, wel wat gedaan maar niet type kind dat constant naar vriendjes wilde.
Hij is nu 13 en ze hebben beiden hier gezamenlijke vrienden op het woonerf en ze trommelen elkaar allemaal wel op om te voetballen, heeft vaste jongens met wie hij naar school fietst etc.
Dat is wel anders. Mijn jongste wil het liefst de hele dag spelen/chillen met vrienden. Maar entertainment? Nog niet misschien.
Zelf mensen leren kennen op een camping ook niet trouwens, terwijl hij daar op andere plekken heel makkelijk doet. Beetje wispelturig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220696874
Wat leuk @Dr_Flash!

En bijna op vakantie voor @Blues en g *O*

Ik had de afgelopen twee dagen zulke heerlijke dagen O+ . Donderdag in de ochtend op nieuwe uni, een nieuw iemand ontmoet en daar super leuk mee gepraat en met mn buddy een half uur gewandeld voor de lunch en bijgekletst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna door naar huis, naar een bos-strandje-ding met drie oudhuisgenootjes en een deel van hun kinderen, de hele middag lekker bijgekletst terwijl de kindjes samen speelden (en ik tussendoor een halfuurtje een eindgesprek van een stage deed op een bankje onder boom met een kantoor als teams-achtergrond _O- ). En gister dus superveel huishoudklussen gedaan en voor de vriezer gekookt, en toen ging ik na het eten nog even de tuin in en belandde ik bij buren drie huizen verderop samen met die van naast mij, gezellig met zn allen gekletst en geborreld. Toen werden even de kinderen in bed gelegd, en daarna weer terug, kwam een andere buurvrouw er ook nog bij, twee die ijs gingen halen, met stroopwafels van de bbq en tot 23u ofzo daar gezellig gezeten. Zo fijn en gezellig O+

Vandaag deed ik de stomme klus: kleren uit de kast en alles uitzoeken. De score:
- naar textielbak ivm gaatjes oid: 1 vest, 3 sportshirts, 1 korte broek, 14 shirts met korte mouwen, 6 shirts met lange mouwen, 2 lange broeken
- nog goed maar weg: 6 korte broeken, 20 lange broeken, 8 shirts met lange mouwen, 1 shirt met lange mouwen, 5 lange vesten, 1 trainingsbroek

Ik "mis" wel een aantal lange broeken, want ik heb er 4 in maat 36 gehouden en 3 in maat 38 (incl degene die ik gister kocht). En eentje moet ik even wassen om te kijken of een vlekje er nog uit gaat of niet en eentje gaat mn moeder morgen nog passen. Maar 2+20+7+2=31, terwijl ik er 33 telde zonder die nieuw gekochte. Dus benieuwd of, waar en wanneer ik die laatste drie ga terugvinden :+ . Of dat ik gewoon niet kon tellen donderdag :') . Op de waskamer liggen wel ook nog (een hoop) kleren, dus wellicht ligt het daar nog. Maar daar had ik nu even geen zin meer in.

Ik heb een deel op Vinted gezet, maar vind dat eigenlijk best veel werk, en wil het ook gewoon kwijt. Denk dat ik alleen de Hilfiger broeken nog even hou en erop laat staan, en dat ik de rest naar de kledingbank oid breng.
pi_220696918
Wat zul je nu veel ruimte hebben in je kledingkast _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:52:41 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220696947
Je kan ze ook naar de kringloop brengen als ze nog goed zijn.
Ik zet ook alleen op vinted als het genoeg waard is en nooit teveel tegelijk. Moet geen dagtaak worden :D

Wel vandaag Vinted leeggewicht, wilde nog wat outdoor spul hebben voor de vakantie naar Schotland eind van de maand. *O*
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 15:53:10 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220696961
Dus elk waterleiding ding met schroefdraad die je hebt aangeraakt in dit huis is 1/2 duims. Dus voor de wasbak in de wc haal je ook twee nieuwe 1/2 duims kraantjes.

Haal je het los. Is een van beide 3/8 8)7
Een kraantje lekte, die kon ik wel vervangen. De andere was gewoon lelijk en oud maar nog wel dicht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220696987
Ik zal het straks vast binnen moeten halen, maar voor nu hangt de was buiten. T is warm daar en ik mag er niet zitten want een zalf op mijn arm waarbij staat “ liever niet in de zon”.

Na de volgende week (weekje vrij) ga ik ook wel even de kasten uitmesten, maar dat kan prima met slecht weer.

Gisteren ook gezellig geborreld met vrienden. De wijn was lekker en de hapjes ook. Ook nog “wie is de mol” besproken en grappig, zij hadden dingen gezien die ik niet had gezien en andersom. We waren haast in staat om alle afleveringen terug te kijken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220697344
Fijne Vlinderpost gelezen O+
pi_220697347
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:


Gisteren ook gezellig geborreld met vrienden. De wijn was lekker en de hapjes ook. Ook nog “wie is de mol” besproken en grappig, zij hadden dingen gezien die ik niet had gezien en andersom. We waren haast in staat om alle afleveringen terug te kijken.
De regie is voor een groot deel verantwoordelijk voor wat we zien en vooral wat we niet zien natuurlijk.


Wij zijn hier inmiddels ook fan van de Vlaamse mol.
Zoveel leukere opdrachten en gewone onbekende mensen ipv aan de camera gewende BN'ers.
pi_220697358
@ kleding; g heeft een nieuwe, gevoerde leuke korte zomerjas gekocht en kan er eindelijk 1 weg *O* 1 waarvan ik vind dat als ie m aan heeft en mee loopt, open, handen in zijn zakken, het net een zwerverjas lijkt _O-

Mag weg! *O* :D
pi_220697369
Hier ging het meer dat ik niet gezien heb dat Daan een inhalator gebruikt en zij hadden op een paar plekken geen “ogen” gezien en vonden het dus ook niet raar dat (in mijn ogen :P ) dat een soort thema is.

Vorig jaar geloof ik, was er ook een Mol met onbekenden, te zien op NPO start met Hila Noorzai, in Oman (zo’n prachtig land) en dat komt ook weer terug
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:12:28 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697483
Al weer even thuis. Was in de achtertuin (of voortuin) van Kaatje . Van Heelsum naar Oosterbeek :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:17:04 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:12 schreef borisz het volgende:
Al weer even thuis. Was in de achtertuin (of voortuin) van Kaatje . Van Heelsum naar Oosterbeek :+.
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:18:06 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697520
Vanavond feestje van de overbuurman. Begint om 19U. Geen idee of ik daar eten bij moet verwachten
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:20:06 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697534
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad :Y
Bus 51. :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:29:17 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697575
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 17:33:08 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220697597
Hoorde laatst al dat er een wolf vlakbij was gesignaleerd. Vanochtend dorp verderop bijna 50 dode schapen gevonden :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:37:36 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697619
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Heen zat ik in de 352. Een trolleybus tot Oosterbeek. Bij de eerste bushalte wordt je aan de kabel gehangen en bij het einde van Oosterbeek gaat die er weer af. Wel grappig om mee te maken.
Terug de 51. Dat is geen trolleybus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:38:42 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220697622
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.

Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.

Daarbij komen ze dan via de gegeven link op een door ons zelf opgezette fake-website uit, waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.

Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
Ja die doen wij voortdurend, 1x per maand heeft iedereen sowieso zo'n soort bericht te pakken.
En zo'n 35% van de mensen die de mail openen reageert er correct op.

De balans vinden tussen blokkeren / onmogelijk maken en deze gebruikersgroep de vrijheid geven zelt te bedenken hoe ze denken te willen werken is ingewikkeld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220697800
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
pi_220698030
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
En ik weet niet anders. Overal waar ik hier woonde was een trolley de dichtstbijzijnde bus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:46:11 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699304
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
In Vilnius wel, in Arnhem nog niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:49:50 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699347
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220699394
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220699402
Licht uit, geluidseffecten aan, lichte lekkage uit de lucht nu.

Broer en schoonzus hebben de hele dag gedwongen op het wonderschone vliegveld van Inverness rondgehangen en zijn net met ruim 6 uur vertraging geland. Hopelijk gaat de NS niet raar doen voor het laatste stuk van de reis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:57:11 #189
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220699408
Wij lunchten ook buiten, met een kaartspelletje (as usual). Gisteravond uit eten geweest, ik heb nog nooit zulke lekkere "batata" gegeten (de zoete aardappel), met een honingmosterdsausje. De biefstuk was ook prima, maar die batatas waren echt goddelijk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220699422
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik:
Fijn om wat van je te horen. Ik heb niet zo’n zin om een lap tekst terug te sturen dus ik hou het even kort.

Wat mij betreft kunnen we “gewoon” het contact herstellen. Ik ben niet overvraagd door jou en ik ben ook niet boos ofzo.

Morgen heb ik een drukke dag, maar zondag en maandag en dinsdag heb ik alle tijd. Zal ik bij je langskomen?
quote:
moeder:
Nee doe dat maar niet, ik heb het te druk.
Ik weet echt niet meer wat te doen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:07:22 #191
419825 Goitske
pi_220699491
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Vooral uitkijken bij contact herstel dF je niet op je tenen gaat lopen voor de ander want dat gaat uiteindelijk tegen je werk

Ik doe dus geen contact herstel met mijn familie heb geen zin in alle oude koeien en gewijs
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:08:39 #192
8136 Blues
pi_220699500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja! Die goeie plek voor een meet *O* ;)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:12 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699519
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te lang }:| Maar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.

Ik zag een heel leuk plan van @Dr_Flash ^)

En dank @vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook _O-
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:53 #194
8136 Blues
pi_220699526
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Wat moeilijk voor je :{ :*

Het lijkt ook wel of niets wat je zegt goed kan overkomen en daar bovenop spreekt ze zichzelf ook steeds tegen.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:23 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699550
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.
Kotzen außerhalb der kotzbecken ist untersagt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:17:29 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699580
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
:{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-05-2026 21:24:12 ]
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:18:08 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220699590
Ach @sigme wat moeilijk, sluit me helemaal bij @Blues aan. Lijkt wel of je niets goed kunt doen terwijl je niets verkeerd gedaan hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:19:51 #198
147666 AnneX
pi_220699605
@sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:23:45 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:09 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699697
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')