Dit is echt het kind zelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.Superleuk idee Fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorpretquote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:
Vdg wasdag. 1 wasje maar en bed verschonen.
Want morgen wil ik kleding wassen, dat is dan dinsdagmiddag droog om de koffer in te gaan. Gister ook nog wat zomerdingesjes gestreken, want het is daar 24/25 graadjes(en de eerste dag regen, maar dat gaan we gewoon wegdansen
)
Dat is wel anders. Mijn jongste wil het liefst de hele dag spelen/chillen met vrienden. Maar entertainment? Nog niet misschien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dit is echt het kind zelf.
Mijn oudste is niet het sociale beestje en hij durfde toen hij klein was vaak niet. Dan wilde hij mee voetballen maar durfde hij het niet te zeggen dan duwde hij zijn broertje het veld op van vraag jij ff ze waren echt 3 en 4 toen hij dat al deed 🤣
De oudste had ook nooit veel behoefte aan speeldates op school, wel wat gedaan maar niet type kind dat constant naar vriendjes wilde.
Hij is nu 13 en ze hebben beiden hier gezamenlijke vrienden op het woonerf en ze trommelen elkaar allemaal wel op om te voetballen, heeft vaste jongens met wie hij naar school fietst etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna door naar huis, naar een bos-strandje-ding met drie oudhuisgenootjes en een deel van hun kinderen, de hele middag lekker bijgekletst terwijl de kindjes samen speelden (en ik tussendoor een halfuurtje een eindgesprek van een stage deed op een bankje onder boom met een kantoor als teams-achtergrond). En gister dus superveel huishoudklussen gedaan en voor de vriezer gekookt, en toen ging ik na het eten nog even de tuin in en belandde ik bij buren drie huizen verderop samen met die van naast mij, gezellig met zn allen gekletst en geborreld. Toen werden even de kinderen in bed gelegd, en daarna weer terug, kwam een andere buurvrouw er ook nog bij, twee die ijs gingen halen, met stroopwafels van de bbq en tot 23u ofzo daar gezellig gezeten. Zo fijn en gezellig
![]()
Vandaag deed ik de stomme klus: kleren uit de kast en alles uitzoeken. De score:
- naar textielbak ivm gaatjes oid: 1 vest, 3 sportshirts, 1 korte broek, 14 shirts met korte mouwen, 6 shirts met lange mouwen, 2 lange broeken
- nog goed maar weg: 6 korte broeken, 20 lange broeken, 8 shirts met lange mouwen, 1 shirt met lange mouwen, 5 lange vesten, 1 trainingsbroek
Ik "mis" wel een aantal lange broeken, want ik heb er 4 in maat 36 gehouden en 3 in maat 38 (incl degene die ik gister kocht). En eentje moet ik even wassen om te kijken of een vlekje er nog uit gaat of niet en eentje gaat mn moeder morgen nog passen. Maar 2+20+7+2=31, terwijl ik er 33 telde zonder die nieuw gekochte. Dus benieuwd of, waar en wanneer ik die laatste drie ga terugvinden. Of dat ik gewoon niet kon tellen donderdag
. Op de waskamer liggen wel ook nog (een hoop) kleren, dus wellicht ligt het daar nog. Maar daar had ik nu even geen zin meer in.
Ik heb een deel op Vinted gezet, maar vind dat eigenlijk best veel werk, en wil het ook gewoon kwijt. Denk dat ik alleen de Hilfiger broeken nog even hou en erop laat staan, en dat ik de rest naar de kledingbank oid breng.
De regie is voor een groot deel verantwoordelijk voor wat we zien en vooral wat we niet zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren ook gezellig geborreld met vrienden. De wijn was lekker en de hapjes ook. Ook nog “wie is de mol” besproken en grappig, zij hadden dingen gezien die ik niet had gezien en andersom. We waren haast in staat om alle afleveringen terug te kijken.
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:12 schreef borisz het volgende:
Al weer even thuis. Was in de achtertuin (of voortuin) van Kaatje . Van Heelsum naar Oosterbeek.
Bus 51.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij ging de langzame bus van Wageningen naar Arnhem ook door die omgeving. Haveadorp en zo. Was altijd een leuk ritje inderdaad
Heen zat ik in de 352. Een trolleybus tot Oosterbeek. Bij de eerste bushalte wordt je aan de kabel gehangen en bij het einde van Oosterbeek gaat die er weer af. Wel grappig om mee te maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.
https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Ja die doen wij voortdurend, 1x per maand heeft iedereen sowieso zo'n soort bericht te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.
Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.
Daarbij komen ze dan via de gegeven link op een door ons zelf opgezette fake-website uit, waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.
Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
En ik weet niet anders. Overal waar ik hier woonde was een trolley de dichtstbijzijnde bus.quote:
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:ik:
Fijn om wat van je te horen. Ik heb niet zo’n zin om een lap tekst terug te sturen dus ik hou het even kort.
Wat mij betreft kunnen we “gewoon” het contact herstellen. Ik ben niet overvraagd door jou en ik ben ook niet boos ofzo.
Morgen heb ik een drukke dag, maar zondag en maandag en dinsdag heb ik alle tijd. Zal ik bij je langskomen?quote:moeder:
Nee doe dat maar niet, ik heb het te druk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.Vooral uitkijken bij contact herstel dF je niet op je tenen gaat lopen voor de ander want dat gaat uiteindelijk tegen je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet echt niet meer wat te doen
Ik doe dus geen contact herstel met mijn familie heb geen zin in alle oude koeien en gewijs
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.
Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.Oh ja! Die goeie plek voor een meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben wel min of meer ten einde raad.Wat moeilijk voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet echt niet meer wat te doen![]()
Het lijkt ook wel of niets wat je zegt goed kan overkomen en daar bovenop spreekt ze zichzelf ook steeds tegen.
Kotzen außerhalb der kotzbecken ist untersagtquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.
Ik ben wel min of meer ten einde raad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet echt niet meer wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-05-2026 21:24:12 ]Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |