abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 17:37:36 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220697619
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik dacht 53 en dat 51 de snellere bus was. Maar lijnnummers zijn aardig over de kop gegaan, lijn 88 was vroeger dé bus. Tegenwoordig lijkt dat 103 te zijn en is er een nieuwe bus over campus bijgekomen.

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Wageningen_Busstation
Heen zat ik in de 352. Een trolleybus tot Oosterbeek. Bij de eerste bushalte wordt je aan de kabel gehangen en bij het einde van Oosterbeek gaat die er weer af. Wel grappig om mee te maken.
Terug de 51. Dat is geen trolleybus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:38:42 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220697622
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.

Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.

Daarbij komen ze dan via de gegeven link op een door ons zelf opgezette fake-website uit, waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.

Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
Ja die doen wij voortdurend, 1x per maand heeft iedereen sowieso zo'n soort bericht te pakken.
En zo'n 35% van de mensen die de mail openen reageert er correct op.

De balans vinden tussen blokkeren / onmogelijk maken en deze gebruikersgroep de vrijheid geven zelt te bedenken hoe ze denken te willen werken is ingewikkeld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220697800
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
pi_220698030
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
En ik weet niet anders. Overal waar ik hier woonde was een trolley de dichtstbijzijnde bus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:46:11 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699304
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog nooit in een trolleybus gezeten!
In Vilnius wel, in Arnhem nog niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 20:49:50 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699347
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220699394
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Er was dus wel eten, gelukkig maar.
Net op de wc keek ik raar naar de wasbak.
Die was aangesloten met een 110 afvoer.
En een kraan ontbrak.
En er zaten beugels aan de muur

_O-
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220699402
Licht uit, geluidseffecten aan, lichte lekkage uit de lucht nu.

Broer en schoonzus hebben de hele dag gedwongen op het wonderschone vliegveld van Inverness rondgehangen en zijn net met ruim 6 uur vertraging geland. Hopelijk gaat de NS niet raar doen voor het laatste stuk van de reis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:57:11 #189
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220699408
Wij lunchten ook buiten, met een kaartspelletje (as usual). Gisteravond uit eten geweest, ik heb nog nooit zulke lekkere "batata" gegeten (de zoete aardappel), met een honingmosterdsausje. De biefstuk was ook prima, maar die batatas waren echt goddelijk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220699422
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik:
Fijn om wat van je te horen. Ik heb niet zo’n zin om een lap tekst terug te sturen dus ik hou het even kort.

Wat mij betreft kunnen we “gewoon” het contact herstellen. Ik ben niet overvraagd door jou en ik ben ook niet boos ofzo.

Morgen heb ik een drukke dag, maar zondag en maandag en dinsdag heb ik alle tijd. Zal ik bij je langskomen?
quote:
moeder:
Nee doe dat maar niet, ik heb het te druk.
Ik weet echt niet meer wat te doen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:07:22 #191
419825 Goitske
pi_220699491
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Vooral uitkijken bij contact herstel dF je niet op je tenen gaat lopen voor de ander want dat gaat uiteindelijk tegen je werk

Ik doe dus geen contact herstel met mijn familie heb geen zin in alle oude koeien en gewijs
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:08:39 #192
8136 Blues
pi_220699500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.

Wij aten in de achtertuin met uitzicht op de polder.
De schapen, lammetjes en paardjes staan binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja! Die goeie plek voor een meet *O* ;)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:12 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699519
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te lang }:| Maar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.

Ik zag een heel leuk plan van @Dr_Flash ^)

En dank @vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook _O-
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:11:53 #194
8136 Blues
pi_220699526
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
Wat moeilijk voor je :{ :*

Het lijkt ook wel of niets wat je zegt goed kan overkomen en daar bovenop spreekt ze zichzelf ook steeds tegen.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:23 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220699550
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut, en ik maar denken dat hullie daar van de regeltjes waren.
Kotzen außerhalb der kotzbecken ist untersagt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:17:29 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699580
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel min of meer ten einde raad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet meer wat te doen
:{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-05-2026 21:24:12 ]
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:18:08 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220699590
Ach @sigme wat moeilijk, sluit me helemaal bij @Blues aan. Lijkt wel of je niets goed kunt doen terwijl je niets verkeerd gedaan hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:19:51 #198
147666 AnneX
pi_220699605
@sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:23:45 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:09 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699697
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:30:53 #201
327387 vlindertje89
pi_220699719
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag ging moeizaam. Ik ben tot 15.45 bezig geweest om de tuin in te gaan. Alles wat ik eerst moest doen duurde allemaal veel te lang }:| Maar daarna ging het allemaal nog best lekker buiten dus ik ben uiteindelijk niet ontevreden.

Ik zag een heel leuk plan van @:Dr_Flash ^)

En dank @:Vlindertje89 voor het bbq stroopwafelidee. Daar ga ik zeker een keer iets mee doen. Heb je als nieuw personeelslid een buddy toegewezen gekregen? En ik ben wel benieuwd naar de 'nieuwe iemand'. Je dagen klonken geweldig, en je eindgesprek ook _O-
Balen van je moeizame opstart, maar fijn dat het buiten wel lekker ging!

Ja was idee vd buurvrouw, echt lekker warme stroopwafels! Wel opletten dat je ze er op tijd afhaalt, anders lopen ze leeg ;).
Yes, ik heb een buddy. Vond ook wel mooi om te merken hoe woorden ertoe doen: leidinggevende mailde met dat er sinds een tijdje een buddy systeem is en met korte uitleg (laagdrempelig en toegankelijk aanspreekpunt, helpen met dingen die klein en alledaags lijken maar cruciaal zijn om je thuis te voelen blabla), en daarna "xxx heeft aangegeven dat ze graag jouw buddy wil zijn". Dat voelt toch heel anders dan "xxx is aangewezen als je buddy' oid. En ik heb dus ook echt een fijne klik met haar, direct al.

Degene die ik nieuw ontmoette is iemand met zelfde functie als ik op andere uni (buddy overigens ook), en is ook voorzitter van het deel van de afdeling waar ik onder val. En ze is ook heel geïnteresseerd in wetenschapscommunicatie en impact enzo en ik ook, dus dat was heel leuk. Ik heb me toen ik bij andere uni begon vol op onderwijs gestort en vond dat heel leuk en merk al tijd dat het 'vlammetje' voor onderzoek wat was gedimd, maar ik merk bij nieuwe uni dat dat voornamelijk komt door de onderwerpen, want zowel het onderzoek dat mn buddy doet als waarover ik het met die ander had werd ik allebei echt enthousiast van weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@sigme :* wat ontzettend lastig zeg, als het communiceren zo moeizaam gaat en zo "wispelturig" is, bij gebrek aan een beter woord.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:31:04 #202
8136 Blues
pi_220699720
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

[ afbeelding ]
:D

Ging het verwijderen vd bomen snel en goed?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:32:18 #203
8136 Blues
pi_220699732
Ja, ik 🤞🤞🤞 Vlinder, en wat bedoel je met je buddy?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:34:00 #204
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220699741
@sigme ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:35:31 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220699759
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Ging het verwijderen vd bomen snel en goed?
Ja, dat was met een half uur geregeld. De rest van de dag was J wel aan het heen en weren naar de milieustraat. Tussendoor stopte de verlichting van de aanhanger er ook nog mee dus dat kostte ook weer 2 uur om op te lossen. Maar het is lekker opgeruimd en ook een beetje kaal helaas zonder die bomen. In het najaar zet ik er wel iets neer dat wel gewenst is.
Spoilers!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:36:46 #206
327387 vlindertje89
pi_220699773
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Blues het volgende:
Ja, ik 🤞🤞🤞 Vlinder, en wat bedoel je met je buddy?
Ze werken met een buddy systeem, dus een collega die als buddy functioneert, wat inhoudt dat die persoon een laagdrempelig aanspreekpunt is bij vragen enzo. Dus als ik vragen heb over systemen, pasjes, hoe alles werkt daar, wat dan ook, dan kan ik altijd bij haar terecht. Heel fijn :Y . Ze kwam de eerste dag dat we er allebei waren ook steeds met collega's langs om aan me voor te stellen bv.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:39:32 #207
327387 vlindertje89
pi_220699800
Oh ja @sigme, ik bedenk me net ook: kan het zijn dat ze wat te letterlijk reageert? Dus dat ze alleen reageert op jouw vraag, en niet verder nadenkt - en het dus mogelijk "op te lossen" is met een vraag wanneer voor haar wel zou uitkomen?

Of is het een beetje het patroon wat er eerder ook al geweest is - ik kan het me niet meer helemaal goed reageren, of je zoiets al eerder hebt geprobeerd en daar dan ook weer negatief/afwijzend/niet op werd gereageerd. Hoe dan ook vind ik het verdrietig voor je dat er niet warmer gereageerd wordt, met zelf een ander voorstel of op zijn minst een teken van dat het gewaardeerd wordt hoe je reageert. :*
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:44:10 #208
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220699852
@sigme Ik kan weinig anders bedenken dan wat de mensen boven mij ook al hebben gezegd. Maar "wispelturig" van @vlindertje89 is niet eens zo verkeerd, dekt de lading volgens mij prima van wat wij er zo van mee krijgen. Sterkte ermee in ieder geval.

En voor @vlindertje89 zullen we duimen ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:47:34 #209
43653 sigme
Veraan
pi_220699885
Ik ga gewoon eerst hier op reageren
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog, die luidruchtige eend die van hoogte houdt? Die heeft haar partner zo gek gekregen dat die ook op 6 meter hoogte gaat zitten zonnen.

[ afbeelding ]
O+

Wij hebben iets supperschattigs met een eend. Een lokale eend heeft pulletjes, nu net 1 week oud.
Wij hebben hier nog drie genten (mannetjesganzen) lopen, waarvan eentje een beetje apart is van de andere twee. Die eenzame gent heeft zich sinds afgelopen donderdag ontfermd over de eend en haar pulletjes. Hij bewaakt hun met z'n leven O+ _O- O+
Eend en de pulletjes laten het zich weggevallen O+ O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:49:47 #210
8136 Blues
pi_220699909
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ze werken met een buddy systeem, dus een collega die als buddy functioneert, wat inhoudt dat die persoon een laagdrempelig aanspreekpunt is bij vragen enzo. Dus als ik vragen heb over systemen, pasjes, hoe alles werkt daar, wat dan ook, dan kan ik altijd bij haar terecht. Heel fijn :Y . Ze kwam de eerste dag dat we er allebei waren ook steeds met collega's langs om aan me voor te stellen bv.
Wat een handig, fijn systeem dat er zo iemand is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')