O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat hebben we verstopt onder de noemer "Programma Scherp!".
Waarbij dan ook de Phishing cursus is inbegrepen
quote:"Je kunt ook gifjes toevoegen, zo kleed je misschien een wat saai bericht leuker aan!"
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat is ook zo'n leuk trainings onderwerp.
Niet dat het bij diverse personen ook maar iets helpt, zoals blijkt tijdens de periodieke check die we houden waarbij we zelf bewust een phishing mail versturen naar medewerkers binnen het bedrijf onder bijvoorbeeld het motto 'Claim nu jouw koffievoordeel bij de huisleverancier van onze bedrijfskoffie. Klik hier voor jouw voordeel!'.
Daarbij worden ze dan via de gegeven link op en door ons zelf opgezette fake-website uitkomen en waar ze allerlei zaken moeten invullen die niet relevant zijn.
Op basis van allerlei zaken die tijdens de training behandeld zijn, kan men weten dat de mail én de website geen zuivere koffie zijn, maar er zijn er nog steeds die hun koffievoordeel willen hebben, no matter what.
Wel mogen die personen vervolgens nog een keer de training doorlopen...
Gratis like voor jou! +1quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Wie is deze meid, die kookt en energie heeft enzo
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 09:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was woensdag bij het concert voor kleinere mensen en won daar de prijs voor de kleinste bezoeker![]()
. Ik heb al lang niet meer zo gelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dan ook van die poppenhandjes enzo?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Het bagger?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men kwam vorig jaar de sloot uitbaggeren. Normaal laten ze het bagger op de oever liggen maar het was zo vervuild dat ze het af hebben moeten voeren.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had deze week nog een buur die vroeg of ik een paar laarzen wilde die ze anders weggooien. Maat 37.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huh watquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dan vallen mijne wel mee17,5-18cm. Ook een meetlint naast me
En gaat dit volgend jaar weer gebeuren? Of kan je je er wel op voorbereiden, andere dingen doen? Ik neem aan dat het met brouwen te maken heeft?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, we hadden het wel kunnen weten maar we stonden er totaal niet bij stil.
Nee, kwam vooral doordat mijn man van baan is verwisseld (en een beetje door het huis).quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En gaat dit volgend jaar weer gebeuren? Of kan je je er wel op voorbereiden, andere dingen doen? Ik neem aan dat het met brouwen te maken heeft?
Ik ben bijna 20 centimeter langer en mijn handen en voeten zijn nauwelijks groter (maat 39 en een onnauwkeurige 18,5 centimeter)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had deze week nog een buur die vroeg of ik een paar laarzen wilde die ze anders weggooien. Maat 37.
Ik heb maat 38.5-39.
Dus klein betekent niet per se kleine handjes/voeten
Al zijn mijn handen denk ik wel klein. Of iig kleiner dan gemiddeld.
quote:
Het of de, een van de tweequote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het bagger?
De bagger?
Is het anders als het echt bagger is en niet gewoon troep of viezigheid?
Muntjes?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit ging echt om bagger, dat mogen ze op de oever (in mijn tuin dus) laten liggen als het niet is vervuild. Als er voorwerpen in zitten, moeten ze die meenemen.
Ik denk dat mijn voeten vooral groter zijn dan bij mijn lengte past dan dat jouwe klein zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 centimeter langer en mijn handen en voeten zijn nauwelijks groter (maat 39 en een onnauwkeurige 18,5 centimeter)![]()
Ik heb al vaker gezegd dat ik vanaf mijn knieën en ellebogen naar beneden een heel petiterig vrouwtje had moeten worden. De rest deed alleen niet mee
In my defence, het is een wide leg model en die had ik nog niet!quote:
Ongeveer net zo groot, ik neig naar 17,5quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dan vallen mijne wel mee17,5-18cm. Ook een meetlint naast me
Als we overleg hebben met de baas en hij gaat iets opmeten in Inventor. Eerst naar het in het lint naar Inspect en dan de knop measures.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat 'digivaardigheid' bij jullie ook op het programma?
Waarbij je dan een sticker krijgt met daarop vermeld de toets-combinaties om zaken sneller te kunnen doen dan via klik-acties met de muis, zoals Ctrl-C, Ctrl-V en Ctrl-W?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |