SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinales:
Shaun Murphy - Zhao Xintong 13-10
John Higgins - Neil Robertson 13-10
Mark Allen - Barry Hawkins 13-11
Wu Yize - Hossein Vafaei 13-8
Halve finales:
Shaun Murphy - John Higgins
Mark Allen - Wu Yize
Deze frame duurde lang!
TV:
Eurosport/MAX
BBC
[ Bericht 6% gewijzigd door Kopiko op 01-05-2026 20:25:35 ]
Niks tegen Zhao, maar ik zou het wel leuk vinden als dat in stand blijft.quote:
https://www.wst.tv/matches?quote:Op woensdag 29 april 2026 13:11 schreef TjjWester het volgende:
Is er ergens een overzicht van alle sessie tijdens?
Wel bij schedule. Bedanktquote:Op woensdag 29 april 2026 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.wst.tv/matches?
O zijn niet alle sessietijden zie ik nu
... en Allen bereikte ook de halve finale dat jaar. Kan niet meer mis voor Wuquote:Op maandag 27 april 2026 14:02 schreef koffieleuk het volgende: Het laatste jaar dat Ronnie, Higgins, en Selby in één sessie zaten, zat er één van hen in de finale en won de vierde speler (Brecel) Goeie tekenen voor Wu
![]()
Ja nu wel.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:24 schreef TjjWester het volgende:
Vreemd trouwens hoe weinig aandacht robertson krijgt, hij is de hoogste geplaatste speler nog in het toernooi.
Dat was ook het enige bijzondere van hem. Verder staat ie echt slecht te spelen. Laffe ballen zo nu en dan. Pot negeren en dan een enorm slechte safety spelen enzo.quote:
Hij is gewoon eerlijk, zoals het hoort bij snooker.quote:Op woensdag 29 april 2026 23:57 schreef TjjWester het volgende:
Waarom maakt Higgins bezwaar tegen de touching ball? Het is in zijn voordeel of in ieder geval niet in zijn nadeel.
Ditquote:
Zo lang Allen niet wint, is het voor mij ok.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Murphy MOET dit toernooi winnen. Come on.
Higgins mag ook van mijquote:Op donderdag 30 april 2026 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Murphy MOET dit toernooi winnen. Come on.
Want anti Allen omdat?quote:Op donderdag 30 april 2026 18:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo lang Allen niet wint, is het voor mij ok.
Ik zie hem ook niet graag spelen. Met z'n kop thee.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zie hem alleen niet graag spelen. Maar ben ook niet anti.
En dit was toch geen makkelijke tafel om over de streep te trekkenquote:Op donderdag 30 april 2026 22:21 schreef wdn het volgende:
Wat speelt Wu toch de balllen makkelijk weg
Aanleggen en spelen. Niet 50x krijten. Niet 10x omhoog.
En als het mis gaat doet het hem weinig (of zelfs niks).
Dacht dat die in het vorige frame al heerlijk was maar dit is nog beterquote:
neequote:Op donderdag 30 april 2026 22:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dit was toch geen makkelijke tafel om over de streep te trekken
Murphy vind ik bij momenten ook erg sterk spelen. Hoewel ik vanmiddag gemist heb.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
nee
5-2 Het gaat de goede kant op
Hij speelt als iemand die onderweg is om het WK te winnen.
Als ie maar niet zo instort als Si Jiahui op 14-5. Dat heeft ie wel eens gedaanquote:Op donderdag 30 april 2026 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
nee
5-2 Het gaat de goede kant op
Hij speelt als iemand die onderweg is om het WK te winnen.
Absoluutquote:
Is er iets eerder aan begonnen. Hoop dat ie iets heeft aan het intervalquote:Op donderdag 30 april 2026 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als ie maar niet zo instort als Si Jiahui op 14-5. Dat heeft ie wel eens gedaan
Peter Ebdon strongly disagreesquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Kan een frame niet gewoon stoppen na 30 minuten
RIP black ball final 1985quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
neequote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren als de witte zover van de rode afgaat elke keer.quote:
Ja ik heb wel eens gezein dat de scheids zei: ieder nog 3 shots en als er dan niks verandert doen we rerack. Het kwam er dan niet van maar het kan dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:02 schreef Adrie072 het volgende:
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
Yep.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:02 schreef Adrie072 het volgende:
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
Dan moet ie de rode ballen 1 voor 1 gaan vrijspelen, dat heeft geen zin. Hij kan beter wachten op de fout van Wuquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
Als ie de ballen vrij speelt kan Wu er juist punten uit halen. Mark staat voor, die vindt het wel best zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
ja en had hij net de kans toequote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
die vroeg een re-rack. En het ei luistert naar Allen.quote:
Ja maar hoe zie je die fout dan voor je in deze omstandigheden, object is het nu, raak je altijd en die zwarte valt er echt niet in zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan moet ie de rode ballen 1 voor 1 gaan vrijspelen, dat heeft geen zin. Hij kan beter wachten op de fout van Wu
Dit zal zeer waarschijnlijk een impasse blijven als de scheids niet ingrijpt. Wat Haneveer ook zegt. Het is bijna niet te doen voor Allen om een échte snooker te spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:07 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zie je die fout dan voor je in deze omstandigheden, object is het nu, raak je altijd en die zwarte valt er echt niet in zo.
Nee precies, maar Allen staat wel voor, die wil door, Wu niet. Dus Allen moet wat doen!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zal zeer waarschijnlijk een impasse blijven als de scheids niet ingrijpt. Wat Haneveer ook zegt. Het is bijna niet te doen voor Allen om een échte snooker te spelen.
Zijn idee was duidelijk toch en logisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:11 schreef DrMarten het volgende:
Scheidsrechter wordt even geinstrueerd van hogerhand![]()
Wat een natte krant dat ie dat zelf niet eerder heeft bedacht.
nog sterker: en beide hadden het geaccepteerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:11 schreef Zorro het volgende:
Jan Verhaas had een half uur geleden al gererackt
Je ziet al een half uur dat dit nergens toe leidt. Wat ie nu van hogerhand ingefluisterd krijgt had ie echt al veel eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn idee was duidelijk toch en logisch.
Verhaas neemt een screenshot en zal dit in het volgende instructieboek zettenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:14 schreef Gretzl het volgende:
"Dit is het schoolvoorbeeld van een stalemate (..) van een situatie waarin ingegrepen had moeten worden."
You sure? Precies hierom hebben ze het laten aanslepen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je ziet al een half uur dat dit nergens toe leidt. Wat ie nu van hogerhand ingefluisterd krijgt had ie echt al veel eerder moeten doen.
Niet helemaal want Allen ging wat agressiever spelen omdat hij nog maar een paar shots kreeg VOOR een rerackquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
You sure? Precies hierom hebben ze het laten aanslepen.
Dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet helemaal want Allen ging wat agressiever spelen omdat hij nog maar een paar shots kreeg VOOR een rerack
Nog 15 minuten, come onquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:10 schreef koffieleuk het volgende:
Nog 35 minuten en we hebben het langste frame in de Crucible ooit
Die duurde nog 40 minuten langer ongeveerquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:42 schreef Gretzl het volgende:
Slecht uitgespeeld van Allen, hier zat meer in
Allen is gewoon heel dom geweest, kon met een voorsprong gaan rusten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Gestolen frame door een belachelijke regel helaas.
Als ie niks had geprobeerd was het een re-rack geweest terwijl ie 30 punten voor stond. Dan had ie ook een goede kans dat ie het frame verloren had.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Allen is gewoon heel dom geweest, kon met een voorsprong gaan rusten.
Een re-rack mocht niet meer gespeeld worden vandaag, dus dan was hij met een voorsprong gaan rusten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie niks had geprobeerd was het een re-rack geweest terwijl ie 30 punten voor stond. Dan had ie ook een goede kans dat ie het frame verloren had.
Ik denk eerder andersom: DIT gaf Wu tijd om in een ritme te komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie niks had geprobeerd was het een re-rack geweest terwijl ie 30 punten voor stond. Dan had ie ook een goede kans dat ie het frame verloren had.
Zou hij de 5 minuut 20 nog kunnen halen denk je?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:57 schreef koffieleuk het volgende:
Qua tijd had Ronnie in het frame ruim 19 keer een 147 kunnen maken
Is inmiddels bijgesteld naar 5 minuten 8 secondenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou hij de 5 minuut 20 nog kunnen halen denk je?
Nee en dat heeft te maken met de opstelling van de scheidsrechter die anders is geworden. Ze staan nu altijd achter de zichtlijn van de spelers. Daardoor is het respotten trager geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou hij de 5 minuut 20 nog kunnen halen denk je?
een scheids past zich aan als een 147 begint te dagenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee en dat heeft te maken met de opstelling van de scheidsrechter die anders is geworden. Ze staan nu altijd achter de zichtlijn van de spelers. Daardoor is het respotten trager geworden.
Geen goed shot meer gemaakt sinds ie onverwacht safe speelde dit framequote:
Of je die aanneemt in deze fase kun je over discussiëren maar het shot wat hij speelde was vooral heel slecht uitgevoerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Higgins had deze toch gewoon aan moeten nemen in plaats van een moeilijke safety te spelen die Murphy een open tafel liet? Hij is wel erg defensief aan het spelen in ieder geval.
mij vloek heeft gewerktquote:
We juichen toch allemaal voor Wu, dus dat geeft nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:46 schreef wdn het volgende:
Hij gaat niet van Wu winnen als hij dit meeneemt naar de finale
wtf was datquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Wu Yize met de slechtste bal van de wedstrijd
Wdn cursequote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef wdn het volgende:
dat was het dan voor Wu
ah het is me weer geluktWu krijgt nog een kans
Wu moet nu alles op alles zetten om vanaf nu ieder frame te winnenquote:
Doe jezelf een plezier en zet de BBC aanquote:Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Gretzl het volgende:
JAA DE DRUK. DE DRUK STOND OP DE KETEL
– B. Haneveer, 2026
Waarom? Ik hou wel van deze commentatorquote:Op zondag 3 mei 2026 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en zet de BBC aan
Die Haneveer gaat nog wel idd. Die andere Belg is een verschrikking. Maar BBC vind ik toch 10x fijner om naar te luisteren.quote:
Nieuwe poging tot wereldrecord langste framequote:
Ongelooflijk inderdaad. Die persoon mogen ze wat mij betreft wat aandoen...quote:Op zondag 3 mei 2026 00:08 schreef DrMarten het volgende:
Dan hou je het uren vol en begin je in het laatste frame iets over de Epstein Files te schreeuwen bij een fucking snookerwedstrijd
Jammer van die ene rode bal boveninquote:
Waardoor Wu afgeleid wordt en een bal mist. Dit kan gewoon beslissend zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:08 schreef DrMarten het volgende:
Dan hou je het uren vol en begin je in het laatste frame iets over de Epstein Files te schreeuwen bij een fucking snookerwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |