SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinales:
Shaun Murphy - Zhao Xintong 13-10
John Higgins - Neil Robertson 13-10
Mark Allen - Barry Hawkins 13-11
Wu Yize - Hossein Vafaei 13-8
Halve finales:
Shaun Murphy - John Higgins
Mark Allen - Wu Yize
Deze frame duurde lang!
TV:
Eurosport/MAX
BBC
[ Bericht 6% gewijzigd door Kopiko op 01-05-2026 20:25:35 ]
Niks tegen Zhao, maar ik zou het wel leuk vinden als dat in stand blijft.quote:
https://www.wst.tv/matches?quote:Op woensdag 29 april 2026 13:11 schreef TjjWester het volgende:
Is er ergens een overzicht van alle sessie tijdens?
Wel bij schedule. Bedanktquote:Op woensdag 29 april 2026 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.wst.tv/matches?
O zijn niet alle sessietijden zie ik nu
... en Allen bereikte ook de halve finale dat jaar. Kan niet meer mis voor Wuquote:Op maandag 27 april 2026 14:02 schreef koffieleuk het volgende: Het laatste jaar dat Ronnie, Higgins, en Selby in één sessie zaten, zat er één van hen in de finale en won de vierde speler (Brecel) Goeie tekenen voor Wu
![]()
Ja nu wel.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:24 schreef TjjWester het volgende:
Vreemd trouwens hoe weinig aandacht robertson krijgt, hij is de hoogste geplaatste speler nog in het toernooi.
Dat was ook het enige bijzondere van hem. Verder staat ie echt slecht te spelen. Laffe ballen zo nu en dan. Pot negeren en dan een enorm slechte safety spelen enzo.quote:
Hij is gewoon eerlijk, zoals het hoort bij snooker.quote:Op woensdag 29 april 2026 23:57 schreef TjjWester het volgende:
Waarom maakt Higgins bezwaar tegen de touching ball? Het is in zijn voordeel of in ieder geval niet in zijn nadeel.
Ditquote:
Zo lang Allen niet wint, is het voor mij ok.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Murphy MOET dit toernooi winnen. Come on.
Higgins mag ook van mijquote:Op donderdag 30 april 2026 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Murphy MOET dit toernooi winnen. Come on.
Want anti Allen omdat?quote:Op donderdag 30 april 2026 18:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo lang Allen niet wint, is het voor mij ok.
Ik zie hem ook niet graag spelen. Met z'n kop thee.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zie hem alleen niet graag spelen. Maar ben ook niet anti.
En dit was toch geen makkelijke tafel om over de streep te trekkenquote:Op donderdag 30 april 2026 22:21 schreef wdn het volgende:
Wat speelt Wu toch de balllen makkelijk weg
Aanleggen en spelen. Niet 50x krijten. Niet 10x omhoog.
En als het mis gaat doet het hem weinig (of zelfs niks).
Dacht dat die in het vorige frame al heerlijk was maar dit is nog beterquote:
neequote:Op donderdag 30 april 2026 22:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dit was toch geen makkelijke tafel om over de streep te trekken
Murphy vind ik bij momenten ook erg sterk spelen. Hoewel ik vanmiddag gemist heb.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
nee
5-2 Het gaat de goede kant op
Hij speelt als iemand die onderweg is om het WK te winnen.
Als ie maar niet zo instort als Si Jiahui op 14-5. Dat heeft ie wel eens gedaanquote:Op donderdag 30 april 2026 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
nee
5-2 Het gaat de goede kant op
Hij speelt als iemand die onderweg is om het WK te winnen.
Absoluutquote:
Is er iets eerder aan begonnen. Hoop dat ie iets heeft aan het intervalquote:Op donderdag 30 april 2026 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als ie maar niet zo instort als Si Jiahui op 14-5. Dat heeft ie wel eens gedaan
Peter Ebdon strongly disagreesquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Kan een frame niet gewoon stoppen na 30 minuten
RIP black ball final 1985quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
neequote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |