SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport/MAX
BBC
Helaas. 10-9 voor Gao Yang.quote:Op maandag 6 april 2026 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eerste ronde kwalificaties iis vandaag begonnen, voorlopig staat White 5-1 voor (maar het is nog een lange weg naar de titel).
Ja, deal is inmiddels verlengd tot 2045quote:
Is nu ook de eerste keer ooit dat er geen enkele professionele snookerspeler is met de naam Davisquote:Op woensdag 8 april 2026 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Had gemist dat Milkins inmiddels uit de top 64 gevallen is, dus die moet heel hard aan de bak de komende dagen anders is ie zn tourcard kwijt.
Mark Davis staat 6-3 achter dus die lijkt m na 35 jaar ook kwijt te raken. De enige speler die (op eigen kracht) nog langer op de tour was dan de class of '92.
Davis verloren, Milkins met 9-2 achter.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Had gemist dat Milkins inmiddels uit de top 64 gevallen is, dus die moet heel hard aan de bak de komende dagen anders is ie zn tourcard kwijt.
Mark Davis staat 6-3 achter dus die lijkt m na 35 jaar ook kwijt te raken. De enige speler die (op eigen kracht) nog langer op de tour was dan de class of '92.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:23 schreef borisz het volgende:
Van de 24 partijen die klaar in R2 zijn is het 11-13 voor de mindere geklasseerde.
Nou ja 12-13 Ben Mertens krijgt een bye omdat Jamie Clarke zich terugtrok. Volgens mij door ziekte. Maar goed daardoor klimt Mertens naar de 62e plek en komt de Belg de top64 in.
Wat had Ronnie als highest break staan, 157 ofzo?quote:
Leclerq 5-4 voor tegen Carter. Dat zou toch ook mooi zijn.quote:
153 toch?quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat had Ronnie als highest break staan, 157 ofzo?
153quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat had Ronnie als highest break staan, 157 ofzo?
8-5 voor Carter inmiddelsquote:Op maandag 13 april 2026 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Leclerq 5-4 voor tegen Carter. Dat zou toch ook mooi zijn.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 01:08 schreef wimderon het volgende:
De vervelende McGill nog gewonnen, stond 9-4 69-0 en snooker required achter![]()
Gelukkig in plaats daarvan een Brit voor de verandering!quote:Op woensdag 15 april 2026 19:02 schreef mitt het volgende:
Mooi, geen behoefte om naar Brecel te moeten kijken
Alsnog gewonnen. Daardoor ‘maar’ 4 Chinezen erbij vandaag ipv 5quote:Op woensdag 15 april 2026 21:32 schreef wimderon het volgende:
Wilson stond 7-2 en 8-4 voor, maar inmiddels 9-8 voor Xu Si.
AZIATENquote:Op woensdag 15 april 2026 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsnog gewonnen. Daardoor ‘maar’ 4 Chinezen erbij vandaag ipv 5.
Gelukkig wel een Brit erbij, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsnog gewonnen. Daardoor ‘maar’ 4 Chinezen erbij vandaag ipv 5.
quote:Mark Williams stond na zijn derde wereldtitel pers naakt te woord: “Als ik weer win, ren ik bloot de snelweg op”
Mark Williams is een man van zijn woord. Dat bewees de snookerspeler al in 2018, toen hij na het behalen van zijn derde wereldtitel zoals aangekondigd naakt op de persconferentie verscheen. Nu heeft hij een nieuwe belofte gedaan.
“Ik zou er alles voor over hebben om nog een titel te winnen. Ik ren naakt de M4 (de snelweg, red.) over van Londen naar Cardiff”, vertelt de 51-jarige Welshman in aanloop naar het WK. Hij zou er zijn vierde wereldtitel kunnen winnen en zo Ronnie O’Sullivan onttronen als oudste wereldkampioen.
Maar die leeftijd kan hem ook parten spelen. “Naarmate de jaren verstrijken, wordt de kans op dat succes steeds kleiner”, benadrukt Williams, bij wie het zicht steeds minder wordt. Hij overweegt om operatief zijn ooglens te laten vervangen en kent daar ook de risico’s van. “Als het misgaat, is het voorbij. Dat is het enige wat me tegenhoudt.”
“Ik heb met oud-snookeraar Anthony Hamilton gesproken, die deze ingreep ook heeft ondergaan. Bij hem is door de schittering van de tv-lampen zijn carrière verpest. Uiteindelijk laat ik mijn ogen wel opereren, maar of dat dit jaar wordt of volgend jaar, dat weet ik nog niet”, aldus Williams.
Ik had niet meegekregen dat John Virgo is overledenquote:Op zaterdag 18 april 2026 02:16 schreef Radegast het volgende:
Geen "Where's the cue ball going?!!" meer..
da's effe wennen..
Ik zie hem ook na dit prima frame ook niet meer winnen, maar beter dan dit heeft Highfield niet vaak gespeeld denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:00 schreef Zorro het volgende:
Zhao was te pakken vandaag maar Highfield maakt er vanavond een potje van.
Daarom is ie ook te pakkenquote:
Nette comeback.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:55 schreef mitt het volgende:
Zou mij niet verbazen als Allen er meteen uitvliegt.
Nieuwe editie van de mannen die zo'n hekel aan elkaar hebben is altijd leukquote:Op zondag 19 april 2026 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie liever Ronnie tegen Higgins in ronde 2, tegen Carter zal het niet spannend worden
Denk dat de BBC daar een beetje op hoopte en daarom maar Davis en Hendry op het commentaar te zetten. Dat zal niet voor Kyren zijnquote:Op maandag 20 april 2026 12:10 schreef GwaiLow het volgende:
3-0 voor Moody tegen Kyren Wilson. Heel goed begin voor de 19 jarige Stan.
Ronnie heeft inderdaad niet zomaar gewonnen van Guoqiang He. De beste man heeft Lisowski gesloopt in de kwalificatie.quote:Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Zorro het volgende:
Jammer.
Ronnie tegen Higgins is 15-14 voor Higgins
Tegen Carter is het 17-2 voor Ronnie
Dus ik had liever Carter gezien
Al moet Ronnie wel nog "even" de eerste ronde doorkomen
10-5, Wilson disaster class.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:21 schreef koffieleuk het volgende:
Judd heeft de wedstrijd met 8-5 al gebroken lijkt me, Murphy zal het wel redden gok ik maar dat wordt nipter
Selby morgen zie ik zomaar gebeurenquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:47 schreef mitt het volgende:
[..]
10-5, Wilson disaster class.
Waar blijven de verrassingen?
Si Jiahui zie ik het lastig krijgen tegen Vafaei.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:47 schreef mitt het volgende:
[..]
10-5, Wilson disaster class.
Waar blijven de verrassingen?
Ja, 2019 halve finale.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Kwam die G. Wilson niet paar jaar geleden best ver op WK?
Siquote:Op woensdag 22 april 2026 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mag nog wel een geplaatste speler naar huis in R1. Gewoon, zoals het hoort.
Noquote:
Nou voor mij hoeft het niet. Ik heb dat Vafa Ei nooit gemogen.quote:Op woensdag 22 april 2026 18:38 schreef Adrie072 het volgende:
Go Iran! Snooker dan hé, geen misverstanden graag 😉
Ik in het begin ook niet, maar heb nu het idee, dat het een aardiger, sympathiekere vent is dan op het oog.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou voor mij hoeft het niet. Ik heb dat Vafa Ei nooit gemogen.
Daar lijkt het wel sterk op, ja.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:30 schreef Zorro het volgende:
Nou dit is niet de wedstrijd die Selby wint, maar de wedstrijd die Jones verliest.
Ik denk dat Vafaei het zometeen wel eens kan gaan doen. Si speelt matig.quote:Op donderdag 23 april 2026 06:26 schreef DeeBee het volgende:
Voorlopig alleen maar geplaatste spelers door, vaak zijn er toch wel verrassingen
Op 2-1 was er nog een ander akkefietje: toen riep de referee dat het frame klaar was, maar was hij zelf nog niet van plan op te geven. De bal erna potte Pang dus was het alsnog klaarquote:
Vafaei gaat het flikken denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2026 06:26 schreef DeeBee het volgende:
Voorlopig alleen maar geplaatste spelers door, vaak zijn er toch wel verrassingen
Oei, dat wordt een karige maand voor hem dan.quote:
Hadden we toch gewoon bijna de Masters gehad.quote:
Heel mooi.quote:Op donderdag 23 april 2026 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vafaei gaat het flikken denk ik.
Zit hem ook niet bepaald tegenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:29 schreef koffieleuk het volgende:
Robertson begint zichzelf eindelijk los te spelen lijkt het
quote:Op donderdag 23 april 2026 23:49 schreef koffieleuk het volgende:
Allen heeft wat laten liggen, Hendry was witheet met z'n shot keuze in de tweede helft
Schema morgen:
11:00
[sessie 2] Xiao Guodong - Shaun Murphy (2-6)
Zekerquote:
Lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:11 schreef koffieleuk het volgende:
Zou wel een verhaal zijn als Ding wint van Zhao en dan het toernooi wint. Niet dat het gaat gebeuren lijkt het
Zie hem niet verliezen van Vafaeiquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet.
Trump is tot nu toe ook niet al te best.
Hopelijk wordt John vs. Ronnie een kraker
Hawkins met z'n 47 de jongste van de avondsessiequote:
Ik heb geen BBC4, ik moet het met Eurosport doenquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:47 schreef wdn het volgende:"the 4 horsemen of the apocalypse"
![]()
Zonde dat de bbc dit niet doet
dat het 9-9 mag wordenmet veel hoge breaks
Geen 12-12 ?quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:47 schreef wdn het volgende:
"the 4 horsemen of the apocalypse"![]()
Zonde dat de bbc dit niet doet
dat het 9-9 mag wordenmet veel hoge breaks
eerste 9-9 en dan 12-12quote:
Greatests of all timequote:Op zaterdag 25 april 2026 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
2 GOAT'sbij Eurosport begrijpen ze blijkbaar niet waar de afkorting voor staat
Haha. Creatief maar die co-eer moet dan toch voor Hendry zijn en niet voor Higgins?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Greatests of all time
Dat is er meer dan 1![]()
En John Higgins op Merv Kingquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:35 schreef Kopiko het volgende:
Ronnie gaat steeds meer op Mr Bean lijken.
Ik vind dit de leukste frames om te kijken. Veel beter dan iemand die de ene na de bal erin speelt naar een century. Knap hoor, maar dit heeft tenminste spanning.quote:Op zondag 26 april 2026 11:24 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een rommelig eerste frame tussen Ding en Zhao.
Vooral in de beginfase een paar onnodige fouten. Maar kan ook wel genieten van dit snookergevecht, en dan vooral van Zhao, die steeds maar snookers weet te vinden.quote:Op zondag 26 april 2026 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit de leukste frames om te kijken. Veel beter dan iemand die de ene na de bal erin speelt naar een century. Knap hoor, maar dit heeft tenminste spanning.
Ook wel op Mr Gru (nee, niet mijn man)quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:35 schreef Kopiko het volgende:
Ronnie gaat steeds meer op Mr Bean lijken.
Net gemistquote:
Ik denk dat we het Shot of the Championship wel klaar hebben nuquote:
Zeker, van beide kanten nog niet goed. Vooral Higgins mist soms niet net maar met een decimeterquote:
Zorro in SPT / WK Snooker 2026 #1quote:Op maandag 27 april 2026 14:02 schreef koffieleuk het volgende:
Het laatste jaar dat Ronnie, Higgins, en Selby in één sessie zaten, zat er één van hen in de finale en won de vierde speler (Brecel)
Goeie tekenen voor Wu
Van de vorige 6x dat Higgins en O'Sullivan tegen elkaar speelden won de winnaar 5x ook het WKquote:Op maandag 27 april 2026 14:02 schreef koffieleuk het volgende:
Het laatste jaar dat Ronnie, Higgins, en Selby in één sessie zaten, zat er één van hen in de finale en won de vierde speler (Brecel)
Goeie tekenen voor Wu
Had iets langer nodig om het licht te zienquote:
om 14:00. Is normaal op maandag meen ik(?)quote:Op maandag 27 april 2026 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn ze vandaag eerder begonnen met de middagsessie?
Ik probeer wedstrijden van Selby zo veel mogelijk te mijdenquote:Op maandag 27 april 2026 17:10 schreef Zorro het volgende:
Eurosport heeft tenminste de andere wedstrijd, veel interessanter dan dat gelul achteraf
Dat probeert iedereenquote:Op maandag 27 april 2026 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik probeer wedstrijden van Selby zo veel mogelijk te mijden
Ik kijk dan ook naar de wedstrijd van Wu Yizequote:Op maandag 27 april 2026 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik probeer wedstrijden van Selby zo veel mogelijk te mijden
Dat moet je nooit zeggen bij kauwgom Selbyquote:Op maandag 27 april 2026 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook naar de wedstrijd van Wu Yizedie zijn tegenstander (Hij Die Niet Genoemd Mag Worden) gaat verslaan
En normaal wint ie deze frames.quote:Op maandag 27 april 2026 17:59 schreef Szura het volgende:
Wat een typisch Selby-frame dit waar telkens wat rotzooi moet worden weggewerkt
Als hij verliest hebben we in de bovenste helft allemaal top 8 seeds en in de onderste helft geen eenquote:
Toch wel.quote:Op maandag 27 april 2026 23:07 schreef koffieleuk het volgende:
Slordige safety van Vafaei, dit gaat Trump niet meer weggeven
Jinx heeft gewerktquote:
We hadden dit eigenlijk kunnen weten!quote:Op maandag 27 april 2026 23:22 schreef tjoptjop het volgende:
Trump maakt er een potje van tegen Iran
Een finale zonder Zhao is geen finale waardquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Jammer dat Murphy en Higgins in dezelfde helft van het schema zitten. Was wel een leuke finale geweest
In de helft van Zhou kan ik Mark Allen ook nog wel hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zhao vs Wu is eigenlijk de enige finale die ik wil zien van de overgebleven spelers.
Allen en Wu zitten in dezelfde helftquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de helft van Zhou kan ik Mark Allen ook nog wel hebben.
De andere helft is alleen Wu acceptabel.
Dat zeg ik, alleen Zhao - Wu is een leuke finalequote:Op dinsdag 28 april 2026 13:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Allen en Wu zitten in dezelfde helft
Weer eens een briljante bal? Zit op werk dus kan helaas niet kijkenquote:
Krijgt een snoooker. Probeert via 2 lange banden een rode te raken en mist 4, 5x.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer eens een briljante bal? Zit op werk dus kan helaas niet kijken
quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer eens een briljante bal? Zit op werk dus kan helaas niet kijken
Jaquote:
Nee niet mee eens. Het zijn 'nieuwere' scheidsrechters.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:24 schreef Zorro het volgende:
Het zal wel vrouwonvriendelijk zijn of zo, maar ik heb echt het idee dat, hoe goed ze als scheidsrechter ook zijn, dat het ruimtelijk inzicht bij de vrouwen toch echt minder is. De mannen zijn als het om het terugleggen van ballen gaat gemiddeld een stuk beter naar mijn idee.
Niet alle vrouwen zijn er slecht in, net als dat niet alle mannen er goed in zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Het zijn 'nieuwere' scheidsrechters.
Tatiana Woollaston had hier echt geen problemen mee.
Ik ga erop lettenquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn er slecht in, net als dat niet alle mannen er goed in zijn.
Maar het gemiddelde lijkt me zo.
Maar ik heb al ballen gezien die echt twee ballen opzij moesten. Dat heb ik bij mannelijke scheidsrechters niet meegemaakt. En dit is niet om negatief te doen want het scheidsrechteren op zich is niks mis mee.
Daarmee komt het wel goed maar ik bedoel dan ook de eerste plaatsing uit het hoofdquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga erop lettenMaar met de camera's tegenwoordig zou het toch echt geen probleem meer mogen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |